• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

The Shield

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Jordy wrote:

ik zit niet zo te wachten om het op tv te zien, met reclame enzo

dat is idd minder, maar liever iets dan niets.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Hobbes schreef:

Het is namelijk puur onlogisch dat Mackey Terry zo afknalt terwiijl Terry nog niks gezien heeft wat Mackey pijn kan doen. Er waren veel meer andere middelen om Terry uit het team te zetten. Als Terry nou bijvoorbeeld had gezien dat Mackey Drugs had gejat was 't wat anders geweest.

in de aflevering 'co-pilot' van seizoen 2 wordt het duidelijk gemaakt, waarom Mackey, Terry vermoord.
'co-pilot' is een flashback afl. waarin het ontstaan van het striketeam getoond wordt

Die andere 2 van het strike team dienen soms wel heel erg veel als opvulling.

Ronny wel ja, maar Lemonhead heeft toch een redelijk grote rol.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

13 afleveringen is mijn insziens een mooi getal. Sopranos zijn ook 13 stuks. mooi zat.

liever iets minder afleveringen zodat er wat meer budget per aflevering is. ik verkies kwaliteit boven kwantiteit in dit geval

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

is het bij The Soprano's 13 afl. per jaar of per seizoen?

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

per seizoen

en een seizoen per jaar naar ik meen

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

(afbeelding)

Nice!

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

dat is de coverart van de regio 1 release van Fox.

de regio 2 art zal afwijken, omdat die uitgebracht wordt door Columbia.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

vind de art van seizoen 1 in regio 2 mooier dan die van regio 2.

voor seizoen 2 zal dat wel wat moelijker worden als ik dit zo zie...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

alleen op de regio 1 release van seiz. 2 zijn niet alle afl. voorzien van commentaar, slechts 3 of 4 geloof ik.
het commentaar op seizoen 1 vond ik zeer informatief en amusant om te horen.
er zijn staan wel weer een stuk of 30 deleted scene's op en een making of.

trouwens wat vinden jullie van de commentaar tracks op de dvd van seizoen 1 ?

en bij de deleted scene's vond ik die van de pilot erg grappig;als Dutch na het 'verhoor' van Mackey de kamer in loopt en Dr. Grady ziet zitten in het hoekje, jankend in zijn eigen pis.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

(afbeelding)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Leuke poster voor een zeer leuke reeks. Heb gisteren deel drie gezien en vindt dat in de serie de karakters nog sterker uitgebouwd worden. Wordt vervolgd...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

speedy23 wrote:

Leuke poster voor een zeer leuke reeks. Heb gisteren deel drie gezien en vindt dat in de serie de karakters nog sterker uitgebouwd worden. Wordt vervolgd...

Speedy is het seizoen 1 of 2 wat ze uitzenden ?, want ik heb begrepen dat ze begin dit jaar ook The Shield uitgezonden hebben in Belgie ? of het moet een herhaling zijn natuurlijk.

als het gisteren die aflevering was waar Vic en zijn team een basketbalspeler vasthouden, dan is het seizoen 1, en anders ben je bezig met seizoen 2.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Het is inderdaad seizoen 1 hoor, zo snel zijn ze hier nu ook weer niet...

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Er staat een promo voor seizoen 3 op theshieldfans.com.

Ik begin er al weer zin in te krijgen!

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

idd, die teaser trailer ziet er erg goed uit.

het is alleen lang wachten op S3, ik denk pas op z'n vroegst April 2004, dat heet, als er een zender is die hem wil uitzenden.

ik heb enkele e-mails naar Veronica en SBS 6 gestuurd, maar geen antwoord terug gekregen.

vraagje aan Speedy23: weet jij hoe de kijkcijfers in Belgie zijn ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

roda wrote:

vraagje aan Speedy23: weet jij hoe de kijkcijfers in Belgie zijn ?

The Shield heeft ongeveer 120.000 kijkers. Volgens mij niet zo slecht op een donderdagavond om 23u30.

Voor de Belgische kijkers: The Shield wordt uitgezonden MORGEN dinsdag om 23u05.

Bedankt Roda, door deze vraag te stellen heb ik naar de programmering moeten kijken. Anders had ik gedacht dat er nog steeds op donderdag uitgezonden zou worden en had ik een aflevering gemist. Ik vindt trouwens de serie beter en beter worden...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

bedankt voor de info, speedy.

120.000 is idd vrij aardig voor dat tijdstip.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

dit is de S3 Promo

kan door iedereen bekeken worden, bevat geen spoilers van Season 1, 2 en 3.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Klopt het dat de regio 1dvd's 4:3 zijn?

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Mijn dvd van season 1 niet. Ik neem aan dat ook voor die van s2 zal gelden.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

bij playusa.com staan ze als 4:3 te boek...vreemd

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

toch zijn ze in Amerika aan het klagen dat de dvd's op Regio1 4:3 zijn, en op regio2 16:9. kijk maar op verschillende message boards.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

het gerucht gaat, dat de premiere van Season3 misschien verschuift naar mei 2004, de zender FX gaat iedere Dinsdag vanaf volgende week alle afleveringen van seizoen 1 en 2 uitzenden.

dat worden 26 afleveringen, dat betekent 26 weken, dus de datum die overal genoemd wordt (6 Jan) wordt niet gehaald.

bron: messageboards op FX en op Shieldfans.com.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Er komt een shield comic:

klik en dan ff naar beneden scrollen.

stoer

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76924 votes

Ik heb op aanraden van Bjorn (RODA) het eerste seizoen van The Shield gekocht en ja zeer maar dan ook zeer de moeite waard, Mack is een top gozer en weten jullie wanneer de 2de box uitkomt in Nederland?

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

stinissen schreef:

... en weten jullie wanneer de 2de box uitkomt in Nederland?

Regio 1 komt uit in januari dus de Pal-release zal een maand of 5 later zijn.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Hobbes wrote:

Er komt een shield comic:

geweldig, komt ie ook uit in Nederland ? dan ga ik hem zeker kopen.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

stinissen schreef:

The Shield gekocht en ja zeer maar dan ook zeer de moeite waard.

had ook niet anders verwacht , heb je alle 13 afleveringen op tijd van twee dagen gezien ?

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Vertaald in het nederlands? Die kans is 0,0. De comics die in het nederlands worden uitgegeven zijn op 1 hand te tellen.

Als je de amerikaanse versie wil moet je even op www.comicasa.nl kijken (het makkelijkst is een e-mailtje sturen)

nadeel is als je een comic besteld de verzendkosten nogal hoog zijn (€ 3,50). Als er en stripspeciaal zaak in de buurt is kun je gewoon daar naar toe gaan.

Geef hem deze informatieL

NOV03 2416 SHIELD SPOTLIGHT #1. Zeg er bij dat het in de previews van november staat (de comic zelf komt in december uit).

Let wel: dit wordt waarschijnlijk een serie. Wat je kunt doen is wachten tot de Trade Paperback uitkomt (dit is een bundeling van een aantal nummers. De bundels zijn meestal goedkoper).

Er zijn trouwens ook comics van CSI. Hiervan is al 1 bundel uit (met daarin de nummers 1 t/m 5) deze kost 23,95 (de shield bundel zal terzijnertijd waarschijnlijk zo'n beetje hetzelfde kosten).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.