- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Shield
The Shield
Vyvre
-
- 422 messages
- 185 votes
Als je in het tv-series topic had gekeken had je gezien dat ook ik een grote fan van de serie ben. Ik heb echter, in tegenstelling tot een andere user op deze site, niet de behoefte dit aan de grote klok te hangen. Helaas is seizoen 2 in amerika te einde, met overigens een geweldige slotaflevering..dus het is weer even wachten op seizoen 3. Helaas.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
hoe heb jij de slot aflevering kunnen zien?
woon je in de v.s?
en sorry ik was jouw vergeten,en joehallenbeck,filmdaas en mcmanus ook.
maar dat zijn er toch nog te weinig,de rest van de moviemeter gebruikers heeft de serie nog niet gezien.en trouwens ook nog eens 99% van nederland,want de kijkcijfers dalen met de week.
dat is ook de reden dat de dvd nooit zal worden uitgebracht hier in nederland.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Daarom heb ik dan ook de Regio-1 DVD op Amazon gekocht (en in twee dagen alle afleveringen gekeken).
De DVD van seizoen 2 is helaas pas in oktober te krijgen.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
ik heb helaas alleen een regio2 dvd-speler,dus ik kan hem niet bestellen.
trouwens heb jij een verklaring voor het feit dat moviemeter users en de rest van nederland deze serie nog niet weten te waarderen?
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Geen idee. The Sopranos, OZ, en Six Feet Under zijn ook allemaal top series maar halen bijna nooit meer dan 200.000 kijkers.
De meeste mensen kijken liever naar hersenloos vermaak zoals GTST en Baantjer (gem. 2 miljoen kijkers).
Een andere reden kan zijn dat al deze series op een behoorlijk laat tijdstip komen (vanwege de nogal 'volwassen' inhoud) en dan kijken er ook altijd minder mensen.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
de meeste mensen hebben(vooral 50+)alleen rtl4 opstaan de hele dag.waardoor de meest belachelijke programma's miljoenen kijkers weet te trekken.
ik heb rtl 4 nooit maar dan ook nooit opstaan ,daar komt nou eens werkelijk nooit iets fatsoenlijks op.
trouwens de programeringen van alle zenders worden met de maand slechter.
kijk alleen nog maar naar voetbal insite,jake and the fatman en the shield, en af een toe een film.wat sbs,net5 en v8 wel nog geregeld uitzenden.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
mcmanus .
Dat is met een a er tussen he 
Vyvre
-
- 422 messages
- 185 votes
hoe heb jij de slot aflevering kunnen zien?
woon je in de v.s?
en sorry ik was jouw vergeten,en joehallenbeck,filmdaas en mcmanus ook.
maar dat zijn er toch nog te weinig,de rest van de moviemeter gebruikers heeft de serie nog niet gezien.en trouwens ook nog eens 99% van nederland,want de kijkcijfers dalen met de week.
Ik woon gewoon in Nederland, maar vind mijn favoriete series meestal ergens op het World Wide Web.
De reden dat The Shield in Nederland zo slecht bekeken wordt zoek ik trouwens achter het feit dat Nederland nog niet klaar is voor dergelijke confronterende tv (want dat is het). Helaas..maar waar. En zoals Joe aangaf speelt het tijdstip ongetwijfeld ook een rol.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
weer een sterke aflevering gisteren,met een ijzersterke rol van John Diehl(ben gilroy)
nog 3 afleveringen te gaan,en dan is het einde van seizoen 2.
op de site van the shield,staan trailers van de komende afleveringen,en die beloven in ieder geval veel goeds.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Helaas is seizoen 2 in amerika te einde, met overigens een geweldige slotaflevering..dus het is weer even wachten op seizoen 3. Helaas.
inderdaad een geweldige slot aflevering gisteren,met een fantastisch einde met dat prachtige nummer van Live:overcome.
ben benieuwd hoe het verder gaat in seizoen 3 zoals, komt officer danny terug,nu ze ontslagen is? is jullien dood,nadat hij in elkaar geslagen is?wordt Claudette de baas van Farmington police station,nu capt.david aceveda de verkiezingen gewonnen heeft?
en natuurlijk wat gaat vic mackey en zijn strike team doen nadat ze de 'money train'hebben overvallen van de armeense maffia? ze keken erg geschrokken,dus ben benieuwd of het aandurven om er met dat geld ervan door te gaan.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
'Provocative storytelling,compelling characters,an outstanding cast,terrific direction,high production values,and creative risk taking'
'From the moment of its premiere on March,12,2002 ,FX's original series'The Shield' established new creative boundaries by redefining,the tradition police drama,and earned its status as on televsion's most critically praised seriés'
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
sezoen 3 word overgens pas hervat in Januari 2004.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Qoutes over de the shield in nederland.
'Niet geschikt voor brave volwassenen'
(troskompas)
'michael chiklis is god en de duivel in een'
(de televizier)
Vyvre
-
- 422 messages
- 185 votes
Nederland is duidelijk nog niet rijp voor dit soort series...zucht. Zou mij overigens verbazen als seizoen 3 in Nederland uit wordt gezonden, zulke goede ratings kreeg het volgens mij niet.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
De slotaflevering was wel goed, alleen viel de uiteindelijke overval op de moneytrain me wat tegen (had ik iets meer van verwacht, mede ook omdat ze er al het hele seizoen mee bezig waren).
ben benieuwd hoe het verder gaat in seizoen 3 zoals, komt officer danny terug,nu ze ontslagen is?
Vast wel, daar heeft Aceveda nu alle macht voor lijkt me
Natuurlijk niet. Hooguit wat blauwe plekken
Dat zit er dik in. S3 zal zich, vermoed ik, richten op de stijd tussen Claudette/Aceveda en het Strike Team.
Ik denk dat ze het voor gezien houden, eerlijk gezegd. Ten eerste omdat ze zich beseffen dat ze nooit zoveel geld (minstens 10 miljoen) van de maffia kunnen jatten. Ten tweede omdat ze nu echt te ver zijn gegaan als agenten (dus meer een moraal-kwestie).
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Eindelijk, vanaf 21 juli komt de regio2 dvd van The Shield: season 1 uit.
het is wel de engelse versie zonder ned. ondertitels,
maar dat boeit mij niet.
hij kost 24.90 pond. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
een pond is momenteel €1,45 meen ik
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
vanaf 24 juli komt seizoen 1 van the shield ook in nederland uit, hij gaat 35 euro kosten.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Quido, dit lijkt mij nou echt een serie die jij ruig zal vinden.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
en Quido heb je de trailer gezien, is wel effe iets anders dan Full house he.:D
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hahahahaha, ja ik heb de trailer bekeken en lijkt me idd wel een leuke serie. Ik weet niet of je ook al eens de serie Oz gezien hebt op rtl5? Das ook wel een goede. En het is inderdaad heel wat anders dan Full House! 
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
vandaag de dvd van the shield gekocht, prachtige 4-discs box van het complete seizoen 1, en met veel extra's erop zoals:
audiocomentaar van de cast en crew tijdens alle 13 afleveringen.
the making of.
een documentaire.
17 verwijderde scene's.
8 audities van de cast.
tv-spot season 1.
season 1 epilogue.
gekocht voor 35.90.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
vandaag de dvd in 1 keer uitgekeken, alle 13 afleveringen van seizoen 1, samen goed voor 611 min.
en ik heb me geen seconde verveelt, bij deze extreem goed geschreven en geacteerde serie.
en wat Kos betreft, ik zou niet wachten tot dat een zender deze serie (of lange film zoals je het, ook eigenlijk kunt noemen)uitzendt, maar gewoon de dvd kopen, je zult er geen spijt van hebben, daar ben ik 100% van overtuigd.
dat geldt trouwens ook voor de meeste van jullie, met name voor cliche-hater Ramon K.
want deze serie is verre van standaard en bevat nauwelijks cliche's.
bekijk de onderstaande trailer eens, om een idee te krijgen van de serie.
mochten jullie de prijs van de dvd te duur vinden, kunnen jullie hem natuurlijk altijd nog huren bij de videotheek.:D