- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Shield
The Shield
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
THE SHIELD is een aanrader iedere donderdag op v8 rond 22 uur
echt een keiharde politieserie zoals je ze nog nooit hebt gezien.wat vinden julie van deze serie?
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
kijk op www.michaelchiklis.com daar staat een link naar de website van the shield.
ik hoop niet dat de serie straks van het scherm afgehaald wordt.op v8 kijken er maar gemiddeld 160000 mensen naar.dus kijken allemaal aub.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
of alleen de mensen met een kijkcijfer-kastje
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
daar kijken die zenders alleen naar.dus je kunt op 1 hand uitellen wat er gaat gebeuren
of ze programeren the shield ergens om 1 uur
s nachts ,zoals sbs 6 dat doet met the a-team.of ze halen hem van het scherm.
het ligt ook aan de zender v8,want als bijvoorbeeld rtl4 deze serie zou uitzenden
dan keken er zeker een miljoen mensen naar.
kijk maar naar bijvoorbeeld het programma breekijzer ,op rtl4 keken er iedere week gemiddeld 1,600.000 mensen. toen breekijzer naar sbs6 verhuizde op dezelfde dag en zelfde tijd keken er maar 500.000 naar.en zo kan ik nog meer voorbeelden geven.
the shield is gewoon top serie en verdiend hoge kijkcijfers, of niet?
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
een heel verhaal 
laten we hopen op een soprano effect: dat de serie een tweede kans krijgt op een (liefst publieke) zender die de serie met respect behandeld.
ik heb al veel over the shield gehoord, maar heb de serie bewust vermeden. series kijken op V8...daar ben ik wel van genezen.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
ja, maar de publieke omroep zend the sopranos geloof ik ook uit rond een uur of 11 of 12 heb die serie trouwens nog nooit gezien ik hou namelijk niet zo van mafiaseries.
the shield wordt nu op het juiste tijdstip en op de juiste dag uigezonden.
wat wel shit van v8 is dat ze al na 2 min.
reklame hebben voordat zelfs de gueststars worden gemeld.
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
enorm goede actieserie, jammer dat er niet meer van dat soort series zijn. V8 is een beetje het actieserie kanaal geworden maar wat maakt het uit WIE het uitzend zolang er THE SHIELD maar wordt uitgezonden!
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Seizoen 1 had ook niet bepaald goede kijkcijfers, maar V8 besloot toch om verder te gaan met seizoen 2 (mede door de diverse prijzen die de serie won, vermoed ik).
Wat dat betreft vind ik het alleen maar goed van V8 dat ze al zo vroeg zijn begonnen met het tweede seizoen (in maart al, terwijl ze in de VS pas in januari met nieuwe afleveringen waren begonnen).
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
eens houd het op voor v8 .want afgelopen donderdag zaten de kijkcijfers zelfs ver onder het gemiddelde namelijk 117.000.
afwachten dus.
maar als v8 the shield eraf haalt moeten er toch akties gaan komen.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
om deze serie goed te kunnen volgen.moet je 3 of 4 afleveringen kijken.daarna ben je hartstikke verslaafd aan the shield.
deze serie heeft een uistekend script,
fantastisch acteerwerk en interesante characters.
een oproep aan iedereen die the shield nog niet heeft ondekt, om de komende 3a4 weken
de serie eens te volgen.
en daarna jullie reacties plaatsen.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
visit this website www.moviemeter.nl then go to forum, click on the topic tv en radio and than go to the shield topic.please post your reactions of this great show there.
you can do that in english thats no problem.
Volgens mij is dit een soort SPAM? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het lijkt me dat er wel andere (meer op tv gerichte) forums zijn waar discussie over deze serie gevoerd kan worden. Engelstalige discussies op deze site worden trouwens verwijderd.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
emdee wat vond je van die website?
en belangrijker wat vind je van the shield?
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Het lijkt me dat er wel andere (meer op tv gerichte) forums zijn waar discussie over deze serie gevoerd kan worden. Engelstalige discussies op deze site worden trouwens verwijderd.
als die amerikanen ook naar deze website gaan levert dat toch meer geld op voor jouw
of niet.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Zoek dan een andere site op als je alleen maar wilt lullen over die serie!
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
daar is dit forum toch voor .of is het alleen maar voor de sier.
er wordt toch ook over bv. south park gediscusieerd dus waarom niet over the shield?
en als je niet over dit topic wilt discusieeren moet je er niet op klikken.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Jij meldt je hier aan met de bedoeling om s over die serie te discussiëren (dat gevoel heb ik tenminste).
Ik heb alleen nog maar posts van jou gelezen waarin je die ene serie aanprijst.
En nooit eens een discussie bij en over een film.
Je hebt gelijk als je zegt dat er ook over bv Southpark een topic is maar deze topic is aangemaakt door iemand die al lang op de site zat en ook al vele posts bij films had geplaats.
Maar ja, dat is mijn mening. 
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
dus je zegt dat ik geen posts bij films zet.
klik eens op bv. the insider,scarface enz.
ik maak een topic over the shield om dat ik een ruige serie vind.ik geef toe dat ik wat veel over deze serie zeur ,het enigste wat ik wil is dat deze serie wat meer aandacht krijgt.en wat reacties los maakt.
en wat maakt het uit als iemand een topic maakt die hier 1 dag is of een die hier 5 jaar is.en trouwens kijk die serie maar eens dan zie je waarom ik zoveel zeur.
einde discussie!
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik zei dat ik ze niet had gelezen maar je hebt dus wel een paar posts bij films geplaatst.
Maar ik weet nog wel dat toen jij je aanmeldde je meteen dit topic opende en ook nog in een ander topic reclame voor de serie maakte.
Je posts daarover hebben imho soms ook nog een ietwat SPAM-erig toontje.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
als die amerikanen ook naar deze website gaan levert dat toch meer geld op voor jouw
of niet.
ik verdien helaas niets met deze site 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
discusseren over deze serie mag natuurlijk best, maar Amerikanen hierheen lokken is niet zo nuttig roda
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
discusseren over deze serie mag natuurlijk best, maar Amerikanen hierheen lokken is niet zo nuttig roda
dacht dat wel leuk zou zijn,hoe meer mensen,hoe meer vreugd.maar ik zal er mee stoppen.p.s jordy in al dit geweld heb je nog niet gezegd wat je van deze serie vind?
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
beloof je me dat je hem eens kijkt.ik denk dat je hem wel goed vind.
afgeleidt van jouw reacties bij soortgelijke films.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
niemand vanavond the shield gezien?
verdomme wat een ruige aflevering vandaag.
vic mackey is pas een politieagent ,waren ze maar allemaal zo!
die scene met die hond was ruig,en met armadillo,die is eindelijk afgemaakt! met een stuk of 10 messteken in zijn pens!!
iedere week raak ik meer en meer enthousiaster over deze fantastische serie.
en columbia breng eens die dvd uit man!!!!
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
net op imdb gekeken,the shield vinden zowel de critici als het gewone publiek een betere serie als the sopranos.
lees de reacties maar eens op imdb.
mischien raakt men dan een beetje enthousiast over deze geweldige serie.
want ik weet 100% zeker dat 9 van de 10 moviemeter gebruikers deze serie hartstikke gaaf zullen vinden.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
vanavond(1 mei)is misschien wel een goed moment,voor degene die de serie nog niet heeft gezien,om er in te vallen.
want de aflevering gaat over hoe het allemaal is ontstaan met vic mackey en the strike team.
je kunt er in principe ook bij een gewone afl in vallen dat is niet erg,want ik heb seizoen 1 ook niet gezien,en ik ben nu ook gewoon verslaafd eraan geraakt.
jullie denken natuurlijk weer ,daar is hij weer met the shield,maar ja, ik kan het niet laten,sorry!
vanavond na romeo must die om 22.50 op v8!
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Alexis,geef je mening eens over de laatse afleveringen,aangezien jij de enigste bent die deze serie weet te waarderen.