- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar dan nog is het niet erg netjes om iemand zo belachelijk te maken op TV. (Of hij het nou verdiende of niet).
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als je dat al niet met een korrel zout kan nemen, en dan een beetje gefrustreerd lopen doen
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ligt er aan he. Hij was er niet bij toen 'zijn' jongens er uit werden gestuurd, die hij toch wekenlang gecoached heeft... en als hij dan ook nog allerlei negatieve berichten naar zijn hoofd krijgt geslingerd...
Wie zou dat wel leuk vinden?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waren toch geen negatieve berichten, dan ben je toch echt wel van suiker. Ik sluit me volledig aan bij Cheryl Cole die vond dat Gordon een karikatuur van zichzelf begint te worden en geen reet snapt wat Jury zijn inhoudt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heeft Cheryl dat gezegd? Hm.. Tsja, hij is nu de eerste zonder team nog, dus dat zal wel chagrijnen worden elke week. Ben benieuwd naar wie zijn voorkeur nu uitgaat. Maaike?
En verder, tsja... Ach. Wie zijn zij om zulke dingen te zeggen? Zeker een doos als Stacey, die moet helemaal haar mond houden over anderen en eerst eens naar zichzelf kijken.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Wanneer ik Gordon goed inschat dan zit hij niet echt in met dergelijke opmerkingen, en is hij van het principe 'Slechte reclame is ook reclame'.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Daar heb je gelijk in Brix.
Daarbij, als er iemand is die zulke opmerking na elke 2e zin zegt die uit zijn mond komt, dan is het Gordon zelf wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, we kunnen het beter over Eric van Tijn hebben, die is veel leukerderder!
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Zeurstem Eric aan- "Nou, daar ben ik het eigenlijk niet geheel mee eens" - zeurstem Eric uit.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes

Ze hebben het er overigens over dat volgend seizoen Wouter Dijk in de jury komt in de plaats van Gordon.
Zal een hele verbetering zijn, eindelijk iemand die er echt verstand van heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wouter wie?
Daar zit Nederland echt op te wachten ja...
Komt hij in netkousen?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dijk! Wouter Dijk! Geweldige songschrijver, niet zo bekend bij het grote publiek maar dat is een kwestie van tijd.
Netkousen.. hij houdt er wel van, maar meer om naar te kijken I guess. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah come on, aan één wuss hebben we genoeg.. Ik zeg ; Wouter Dijk in netkousen. En stiletto's.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik vind het altijd wel grappig met Gordon erbij, hij houdt de humor er wel in! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vind ik ook ja, maar Edsilia deed het ook wel erg leuk
Heb wel zin om de halve finale en de finale te kijken aankomend weekend, alleen jammer dat het niet spannend zal worden, we weten allemaal wel wie er gaat winnen, helaas.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Volgens mij gaan we ons nog verbazen.
Ik geef Maaike een erg goede kans. Denk maar terug aan Idols 1; Jim en Jamai. Iedereen dacht Jim.. En toen werd die brilsmurf het.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zeg: Eerst Kelvin er uit, daarna Dony.. En dan hebben we Maaike vs Jaap en Maaike wint.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Laten we het hopen, maar het zal vast niet hoor. Dat met Jamai en Jim was wel verrassend ja, maar vorig jaar won Lisa ook terwijl ze al vanaf het begin de doodgeverfde winnares was. Ach ze komen er denk ik allebei wel, maar ik hoop Maaike want ze is minder saai en ik zou van haar sneller een cd kopen dan van Jaap, want na een of twee liedjes ben ik zijn stem al zat.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik koop nog liever een plaat van Nick & Simon dan van Jaap
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat heb ik andersom met Maaike. Tuthola eerste klas. Ik hoop wel dat Jaap eindelijk in de halve finale van die ballads afstapt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
.
Doe maar niet 
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
.
Ik eigenlijk ook die zijn goed in zingen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ze kunnen inderdaad wel goed zingen, en het zijn ook leuke jongens in de omgang, maar die liedjes 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
@ Amity... ik heb laatst gedroomd dat Ratatouille van de Bad Boyz mijn holidaylove was en dat ik hem steeds wou zoenen.. zou ik gek aan het worden zijn, of stiekem toch een beetje fan? 
Reijersen
-
- 520 messages
- 4228 votes
Ik denk dat we vanavond afscheid nemen van Kelvin (helaas)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vrees het ook inderdaad. Gaan er één of twee mensen uit?
Zat er normaal trouwens geen week tussen de halve finale en de finale zelf?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Normaal gesproken wel, ik weet ook niet waarom ze hiervoor kiezen. Het WK begint ook nog niet volgende week. Ik ben oo kbang voor exit Kelvin.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik meen me te herinneren dat er nog een soort promotietour van een week was, als de 2 finalisten overbleven.
Of was dat Idols? Of Popstars?
Ach ja.. ik ga lekker kijken vanavond. In de vooravond maar sporten, zodat ik op tijd terug thuis ben.