- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat was vorig jaar ook met Lisa, Rachel en Jamal ja.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vrees het ook inderdaad. Gaan er één of twee mensen uit?
Vanavond twee mensen eruit. En dan morgen finale met Jaap en Maaike (of misschien toch Dony) Maar in ieder geval word het morgen erg saai.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hmm ja, inderdaad. Wedden dat de liedjes ook nog eens tegen gaan vallen die ze zingen, dan is er helemaal geen zak aan. Maarja, wellicht komen we vanaaf toch nog voor een verrassing te staan.
Jaap/Kelvin of Maaike/Kelvin zou ook wel interessant zijn. Maar ik kan me amper voorstellen dat Jaap er vanavond uit zou gaan.
Al hoor ik de Jury al zeggen: '' Vanaf de eerste auditie was Jaap de sterkste.. '' en '' ...Maaike spetterde pas na enkele weken van het scherm af omdat ze eerst niet opviel.''
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat zou nog een leuke finale zijn dan tussen Maaike en Kelvin 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat klopt, daarom weet ik ook nog niet zo zeker of Jaap wel zo zeker mag zijn van de overwinning. De jury is tenslotte verliefd op Maaike geworden.
Ben wel benieuwd naar Gordon zijn gedrag vanavond, die zal wel lekker vals en tegendraads gaan doen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben benieuwd naar wie zijn stem nu gaat. Echt vrolijk zal hij niet zijn nee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Naar Dony vast niet denk ik, haha. Of juist wel, om te saboteren.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Denk het ook niet, zal eerder Jaap of Kelvin zijn want Gordon kennende is hij het meest boos op Eric en Stacey, wat ook logisch is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoezo is het logisch dat hij boos is op Eric? Eric moest toch kiezen tussen Kelvin enBad Boyz? Dan heeft hij iig de juiste keuze gemaakt, gezien hij al eerder Kelvin er in had gehouden..
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ging mij er eerder om dat die twee steeds samenspannen. En dat is Gordon volgens mij ook al eerder opgevallen, vandaar ook steeds die opmerkingen tegen elkaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hm... dat had ik nog niet eerder opgemerkt. Vanavond maar eens opletten.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is al vanaf het begin zo, en ook de vorige X-Factor lagen ze elkaar steeds in de haren. Tussen Gordon en Angela valt het nog mee, maar ja wie kan er ook boos zijn op Angela, zo'n lieve vrouw.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
2x niet live kijken. Nou ja. Maar niet op dit topic komen 
Zul je zien: Jaap & Dony in finale 
Miss het beter om runner-up te zijn ivm de verplichtingen als winnaar. en we horen toch niets meer van lisa? ik iig niet.
Ik zeg Jaap & Maaike finale en winnaar, ja maakt me niet zo veel uit? Mes op de keel? Dan toch Jaap, maar goed we hebben nog 1 show eerst.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jaap en Dony in de finale, bah dat zou echt verschrikkelijk zijn, dan hoef ik het niet eens te kijken. Mocht dat echt gebeuren dan, en alleen dan hoop ik dat Jaap wint.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kan me nauwelijks voorstellen dat Dony zou winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kelvin of Maaike maakt me tevreden. Ivo Niehe 2 of Quintis Ristie 2 maakt me zeer ontevreden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Noujaaaa, noem je Jaap nou Ivo Niehe 2?
Poor guy!

Niet dat ik het doe, maar ach.. leuke foto toch? 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Noujaaaa, noem je Jaap nou Ivo Niehe 2?
Poor guy!
(afbeelding)
Niet dat ik het doe, maar ach.. leuke foto toch?
veel van mijn homovrienden vinden jaap leuk als ie een v-hals heeft (: ik ook btw (:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tis nu een mooie jongen geworden ja, zeker nadat ie zoveel kilo's is afgevallen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bank *check*, Cola light *check*, chippies *check*
KOM MAAR OP!
Lekker discussieren met mijn ouders en oom en tante, iedereen is zowat Team Jaap.
Mijn tante is Team Maaike. Mijn ouders hebben het nog nooit gezien maar die vinden Dony zo'n 'zielige dikke bruine jongen' 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Laat nu van der Vaart maar winnen ja. Rest zie je sowieso nooit meer terug in de toekomst.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hij lijkt nogal op de voetballer van der Vaart.

Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Mijn ouders hebben het nog nooit gezien maar die vinden Dony zo'n 'zielige dikke bruine jongen'

Kweenie, vind het toch best saai na al dat songfestival geweld.