• 178.174 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.609 votes
Profile

X-Factor

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Heb je wel goed gekeken en geluisterd? De jury had genoeg commentaar op dat nummer hoor.

Spuit 13.

Ik heb alleen meegekregen dat ze zeiden dat Jaap SLTS nog net iets beter zong.

Wat is spuit 13 eigenlijk?

606

• 23876 messages
  • 12264 votes

Het is jammer alleen vanavond waren ze niet de beste.

Helaas maar, we horen ze nog wel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

@ Amity: Een beetje. Je neemt nog wel wraak als Jaap de finale verliest.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

jumpstylemovie wrote:

(quote)

Ik heb alleen meegekregen dat ze zeiden dat Jaap SLTS nog net iets beter zong.

Wat is spuit 13 eigenlijk?

Spuit 11? Maar de nummers 11 en 12 zitten hier al, vandaar 13.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Elineloves wrote:

Een beetje. Je neemt nog wel wraak als Jaap de finale verliest.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

En daar gaat er weer een goeie act uit. Ik begrijp niet waar NL op stemt.. we zoeken artiesten niet goede zangers.. maar dat lijkt vergeten te worden. Geen andere overgebleven act in XFactor die zoveel ervan genoten om op het podium te staan.. (njaa misschien wel maar dat uitten ze dan anders) .

Want elke keer wanneer BadBoyz een optreden gaf : boem de aandacht was erbij.. entertainment was daar.. dat kan je gewoon niet ontkennen.. mensen lijken te vergeten dat hier de grootste waarde aan gehecht moet worden. Muzikaal ga ik absoluut voor Jaap die prachtig zingt.. maar als artiest..

Wat maakt hem nou zoveel beter dan het huidige Nederlandse aanbod? BadBoyz waren creatief, origineel, motiverend, enthousiast, grappig. en al die shit.. nu al 3 favorieten weg: Janna, Sumera en BadBoyz.. geen favorieten meer over eigenlijk.. ja oké Kelvin dan maar. maar daar heb ik na 3 herkansing geen vertrouwen meer in.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik heb 30 seconden gezien, waarin dat blonde jurymeisje een opmerking meende te moeten maken over de vermeende homo-seksualiteit van de bad boys waarop die ene jongen een arm om zijn maatje sloeg en zei "dat maakt me helemaal niet uit".

Een zeldzaam volwassen reactie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Klopt. En dan te bedenken dat die jongen een dochtertje van bijna 4 heeft... waar zijn we mee bezig mensen.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Echt doe effe normaal!

Die dikke olifant van 130 kilo moet er uit, waarom ziet Nederland dat niet, het was heel leuk en hij is ook niet slecht. Maar nu gaat het vervelend worden, ik ben DONY-MOE!

Badboyz waren echt leuk, zo jammer dat ze eruit zijn.

En die Stacey moet er gewoon uit en Rombley voor haar in de plaats!

Ook erg zielig voor Gordon dat hij er nu niet bij kan zijn.

Jaap voor de winst!

Reijersen

• 520 messages
  • 4228 votes

Naomi Watts wrote:

Kelvin deed het weer erg goed, en een erg magistrale artiest keuze, beter dan die standaard artiestjes die voornamelijk voorbij komen. Ray Charles is een god. .

'A Song for You' is van Leon Russell En de vertolking van Donny Hathaway is ook magistraal.

MAar Kelvin deed dat inderdaad aardig.

Maaike terecht door, zong nog best aardig ondanks haar stemproblemen.

Jaap is gewoon Jaap, saai. Vond Nirvana wat lachwekkend.

Dony deed het niet slecht dit keer.

Kelvin had een goede avond.

BadBoyz terecht eruit, die waren gewoon slecht.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

catdog wrote:

En daar gaat er weer een goeie act uit. Ik begrijp niet waar NL op stemt..

Ik denk dat het probleeem hier eerder ligt aan jouw smaak. Er was er maar één die er echt uit moest, en dat is gebeurt.

we zoeken artiesten niet goede zangers..

Alsof zangers geen artiesten zijn .

Geen andere overgebleven act in XFactor die zoveel ervan genoten om op het podium te staan.. (njaa misschien wel maar dat uitten ze dan anders) .

Bijna elke act geniet meer op het podium. Debiele act met die BadBoyz, met een opgewonden standje erin. Die wil je niet in de showbusiness hebben. Niets bijzonders, dit kan bijna elk willekeurig duo wel presteren.

Want elke keer wanneer BadBoyz een optreden gaf : boem de aandacht was erbij.. entertainment was daar.. dat kan je gewoon niet ontkennen..

Jawel hoor. Ik heb er nooit van genoten, verschrikkelijke choreografie (ook slecht uitgevoerd), energiek is het wel, maar dan houdt het wel op.

mensen lijken te vergeten dat hier de grootste waarde aan gehecht moet worden. Muzikaal ga ik absoluut voor Jaap die prachtig zingt.. maar als artiest..

Jij lijkt te vergeten dat het om het totaalplaatje gaat, het heeft niet te maken met de punten die jij aangeeft. Het gaat niet alleen om lekker leuk doen op het podium, die boy kan beter bij ee ncircus gaan werken. Opgewonden standje.

Wat maakt hem nou zoveel beter dan het huidige Nederlandse aanbod? BadBoyz waren creatief, origineel, motiverend, enthousiast, grappig. en al die shit.. nu al 3 favorieten weg: Janna, Sumera en BadBoyz.. geen favorieten meer over eigenlijk.. ja oké Kelvin dan maar. maar daar heb ik na 3 herkansing geen vertrouwen meer in. [/quote]

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Reijersen wrote:

'A Song for You' is van Leon Russell En de vertolking van Donny Hathaway is ook magistraal.

MAar Kelvin deed dat inderdaad aardig.

.

Ik wist dat ie van Russell was maar kende vooral de vertolking van Charles en Aguilera. Ik zal die vertolking van Donny Hathaway eens op gaan zoeken. Het zal je niet verbazen, en misschien beschouw je me niet als objectief maar de mooiste vind ik toch van La Aguilera. Wat is dit toch een heerlijke muziekstroming .

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Oh god, Kelvin gaat weer lopen... ik zie Don Dijk al thuis op de bank zitten.

Nee hoor, ik ging immers niet meer kijken nu Sumera eruit ligt.

Ik werd gedwongen, echt.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Gordon is zó kwaad op zijn X Factor-collega's Stacey, Angela en Eric dat hij zijn chauffeur heeft gestuurd om hun Toppers-kaarten voor vanavond op te halen!

'Ze zijn wat mij betreft niet meer welkom in de Arena', laat het jurylid boos weten. 'Ik had mijn hielen nog niet gelicht of ze hebben alles aangegrepen om mijn act, de BadBoyz, te offeren. Ik vind het een schande!'

Ik zit te twijfelen tussen en

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

BB er uit, prima. Kelvin was wel beter nu. Maar ik ben gewoon niet geïnteresseerd meer in 'm.

Toxic is toch geen muziek :s Maar daar kan Maaike niets aan doen.

En Edsilia mag blijven. Gordon heeft toch niets meer te zoeken omdat ie niemand meer heeft.

Dony er nu écht uit volgende week! Of moeten er 2 uit? Dan Kelvin er bij.

Maaike mag wel wat van Mariah, Celine of Withney gaan zingen. De jongens ook wel. In Engelse en Amerikaanse x-factor of idols lieten ze jongens ook mariah doen. best cool!

Wat is het thema?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Spuit 11? Maar de nummers 11 en 12 zitten hier al, vandaar 13.

Oh, kan wel... maar spuit 11 is sowieso een dom woord.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5747 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Ik wist dat ie van Russell was maar kende vooral de vertolking van Charles en Aguilera. Ik zal die vertolking van Donny Hathaway eens op gaan zoeken. Het zal je niet verbazen, en misschien beschouw je me niet als objectief maar de mooiste vind ik toch van La Aguilera. Wat is dit toch een heerlijke muziekstroming .

(embed)

Zeker aardig, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de uitvoering van Whitney Houston. Kelvin kon naar mijn mening geen enkele cover van dat lied evenaren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

matthijs_013 wrote:

Zeker aardig, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de uitvoering van Whitney Houston. Kelvin kon naar mijn mening geen enkele cover van dat lied evenaren.

Eens. Maar het zou ook erg 'unfair' zijn een X-Factor deelnemer te gaan vergelijken met zulke grootheden. Bovendien is ie vocaal ook niet zo sterk.

Reijersen

• 520 messages
  • 4228 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Ik ga voor de versie van Donny Hathaway. Vooral door het subtiele pianospel van deze soulgigant.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

JohnWilliams wrote:

ik ben DONY-MOE!

Jij bent zo te zien een echte Gordon fan! Je kunt hem helemaal napraten Heb je geen eigen mening?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik ben Jaap moe.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Vannacht (noodgedwongen) naar X-Factor zitten kijken.

Niet mijn ding, maar ik zat te wachten op een aflevering van de politieserie 'Aspe', die aansluitend uitgezonden zou worden...maar dus mooi niet

Intussen wel een beschamend slecht optreden van een gehypte 'soulzangeres' moeten verduren, Macy Gray..

Je zag gewoon dat het publiek het ook gênant vond.

Haar begeleiders moeten er nog iéts van maken

Ongelooflijk zoiets, en dan die heisa die om dat mens gemaakt wordt tegenwoordig.

De kandidaten van de X-Factor deden haar nog wat voor.

Waarschijnlijk heeft ze wel betere dingen gedaan.

Maar ik zag haar eerder vorige week ook al een keer bij Jools Holland's Later show, minstens zo slecht.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja inderdaad wat een vreselijke zangeres, en nog eng ook

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Volgens mij was ze goed stoned vrijdag.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het leek dr allemaal niet veel te interesseren nee. 'Ik ga naar waar ik heen moet en dan ben ik weer weg'.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Cupido wrote:

Volgens mij was ze goed stoned vrijdag.

Nu je het zegt...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tja, niet zo gek als je als Amerikaanse muzikant zijnde even langs de coffeeshop gaat als je in het land komt waar je dat legaal aan kan schaffen.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Linn wrote:

(quote)

Jij bent zo te zien een echte Gordon fan! Je kunt hem helemaal napraten Heb je geen eigen mening?

Ik vind dat Gordon gewoon gelijk heeft, ik ben het met zijn argumenten eens. Wanneer je gaat kijken naar de X Factor verwacht ik een ster die alles uit de kast kan halen. Dony heeft de stem maar niet de passie.

Dony had eruit gemoeten.

Verder vind ik het wel overdreven dat de kaarten zijn opgehaald, zeker als het gaat om Angela want die stemde natuurlijk op haar Kelvin.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gordon is en blijft een relnicht natuurlijk.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Wendy maakte na afloop van de show, toen Gordons plaatsvervangster Edsilia Rombley de verliezende BadBoyz omarmde, de opmerking: 'Nou jongens, je kunt beter van haar een knuffel krijgen dan van Gordon.' Dat is de Topper, na de kwetsende uitspraken over zijn seksuele geaardheid van jurylid Stacey Rookhuizen, volgens RTL Boulevard in het verkeerde keelgat geschoten.

Zo kan je wel aan de gang blijven . Ik word ook liever door Edsilia omarmd. Meer mag ook

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.