• 178.114 movies
  • 12.217 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.321 votes
Profile

X-Factor

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Naomi Watts wrote:

X-Factor is idd niet serieus te nemen, en dat is nou juist zo jammer. Een programma waar je een platencontract kan verdienen moet gewoon een serieuze insteek krijgen maar met a-muzikaal Nederland lijkt dat moeilijk te verwezenlijken.

Nederland is denk ik niet persé a-muzikaal. Wel denk ik dat de mentaliteit op dit vlak vaak anders is als met andere landen. En natuurlijk lopen USA en UK sowieso voor om internationaal ook hoge ogen te gooien. Simpelweg omdat naar die 2 landen hitlijst-gewijs veel gekeken wordt. De kans dat een Nederlandse winnaar of winnares van een talentenjacht op TV ook internationaal doorbreekt is natuurlijk erg klein.

Voor mijn is bijvoorbeeld Boris nog steeds de meest muzikale winnaar en die doet nu ook gewoon weer zijn eigen soul/R&B dingetje.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is waar, in de UK en USA zit er natuurlijk ook een wereldwijde marketing achter, een Nederlandse winnaar zal niet zo snel het thema van een blockbuster als Avatar mogen inzingen. Ik krijg ook een beetje het idee dat de doelgroep hier compleet anders is, hier in Nederland lijken die artiesten vooral goed te vallen bij pubers, terwijl dat in de UK en USA niet echt het geval is.

Boris was idd wel de meest muzikale, en die springt wel boven al die talentenjacht winnaars uit. Al was hij natuurlijk niet de artiest voor zo'n commerciële talentenjacht. Dat vind ik wel een erg fijne artiest.

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Boris werd tijdens Idols alleen een persiflage van zichzelf met dat Keep the Soul Alive.

Iets wat hij uiteindelijk wel gedaan heeft

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Jaap, BadBoyz, Sarina en Kelvin zijn goed!!!!

Die moeten echt verder.

Madame Twente moet naar huis.

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Vond je Kelvin echt goed de laatste keer?

Die jongen is wel muzikaal, dus het kan denk ik alleen maar beter worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kelvin valt me steeds tegen. Net een sentimentele doos met zn gemiep.

Team Jaap!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kelvin is gewoon een schatje, en kan nog goed zingen ook. Al moet hij het wel bij zijn eigen stijl houden. Van mij mogen de BadBoyz wel winnen, deden het zo leuk afgelopen keer. En Sumera is ook wel een favorietje van mij. Ook Jaap kan wel goed zingen, en lijkt me een super lieve jongen maar ik vind hem vaak wel saai. De rest interesseert me weinig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Doe mij maar Kelvin (door zijn enorme passie voor het medium) en Daniëlle mag wel winnen qua gun factor.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

en Daniëlle mag wel winnen qua gun factor.

Uhuh je gunt het haar zo Nou ik vind daar ook niks mis mee hoor, en komt toch steeds weer sterk uit de sing-off. Verschrikkelijk mooi meisje ook trouwens.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mja maargoed... Sarina of whats her name, heeft ook passie ervoor en die worstelt ook al jaren. En ze heeft ook wel een mooie stem.

Alleen totaal geen gun factor, althans voor mij niet.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Mwa, even gegoogled en vind het helemaal niks.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kreeg kippevel.

Hier hadden ze een boyband van moeten maken.

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

"Juice somebody"? Wil Jaap iemand fijn persen tot sap ofzo? Knap gezongen wel verder.

Wat ik een beetje mis dit jaar is dé combinatie van persoonlijkheid en vocale capaciteiten. Ze zingen allemaal wel redelijk tot uitstekend, maar ik mis een echte sprankelende persoonlijkheid. Jaap is het meest constant (maar is een beetje saai), Sarina heeft een dijk van een stem (maar is onzeker), Sumera is mooi en zangtechnisch opvallend (maar oogt arrogant), Dony heeft verreweg de grootste gun-factor (maar begint een gimmick te worden), Maaike zingt redelijk (maar is enorm saai), Badboyz leveren een show (maar zijn behoorlijke knuppels) Kelvin is muzikaal en passioneel (maar het komt er nog niet echt uit) en Danielle zingt constant goed (maar is ook een oerdegelijk type). Ik mis Romy uit de voorrondes!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Sumera.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Cupido wrote:

"Juice somebody"? Wil Jaap iemand fijn persen tot sap ofzo? Knap gezongen wel verder.

Pick me, pick me!

Romy was een beauty, maar die wou teveel rockchick zijn. Jammer maar helaasch.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Eline klaar?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kom maar op! Beetje jammer thema vandaag, ben er niet echt een fan van... Zeker niet van Sarina als openingsact, laat staan van het nummer. Heb 'De Bestemming' nooit echt schitterend gevonden. Jammer.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ben het met je eens, maar vorige week dacht ik: YES! ROCK! En dat was niet goed. Dus misschien deze week omgedraaid. Kelvin

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kelvin heeft me voor het eerst weten te raken. Ontzettend goed gebracht.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Danielle naar huis! Booeeeeeee!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, ik ben het er mee eens.

Little green bag.. jeej!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

OMG Donny ik haat em

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tranen met tuiten bij Jaap... seriously. Ik roep altijd 'Team Jaap'! en nu gaat ie ook nog een nummer zingen dat me ontzettend raakt. Oh god, oh god, oh god...

Gelukkig, Angela huilt ook... En Gordon zo complimenteus... En Eric ook...

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Jeej! Kelvin blijft

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kelvin was inderdaad ook in de herkansing helemaal top.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Terug uit Amsterdam zie ik mijn favorieten in de herkansing, vandaag even terug gekeken. En onterecht, zowel Kelvin als Sarina waren zeker niet de slechtste, een van de beste zelfs. Maarja, het is maar een spelletje, uiteindelijk.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Danielle was met afstand de slechtste. Belachelijk dat ze niet eens in de sing-off zat. Maar goed, ze gaat het toch niet redden. Jaap en Sumera naar de finale, de derde act ligt nog helemaal open. Jaap blijf ik de beste vinden, het was gisteren wederom erg indrukwekkend wat hij liet horen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jaaaaap!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Alleen Jaap is goed en ik ben nog steeds verliefd op Sumera.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Alleen Jaap is goed en ik ben nog steeds verliefd op Sumera.

ik ook zoiets...behalve dat ik dan verliefd ben op jaap ipv sumera

ben blij dat sarina er uit ging...zelfs van positief commentaar maakt zijn nog iets negatiefs. en danielle, ja mooie stem,maar staat met wat tegen. geen 'star'. maaike is schattig en kelvin is wel goed, maar wat saai. vond hem leuker vóór de live-shows. dony ben ik wel klaar mee en bad boyz is niet mijn ding en/of ik ben de doelgroep niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.