• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.533 votes
Profile

X-Factor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

laundromat... Ik deel jaap niet hoor!

Maaike schattig? Ik vind dr echt een vervelende boerin. sorry.

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Sarina: vocaal goed, voor de rest een saaie dame. Jammer dat ze er uit ligt

Kelvin: was goed, weet mooi een liedje te vertellen

Dony: leuk optreden, maar moet niet teveel een gimmick worden. Zong ook best veel valse noten.

Maaike: Tsja, kan goed zingen. Vervelend dat het mooie nummer van Dylan (en Adele) zo slecht in het Nederlands is vertaald.

Sumera: was wel leuk. Staat wel iemand op het podium daar.

BadBoyz: konden vorige week natuurlijk niet overtreffen. Degelijk.

Daniëlle: veruit de slechtste en had het verdiend als ze het strijdtoneel had moeten verlaten.

Jaap: ijzersterke zanger, maar is zooooooo saaaaaai

Vergeet ik nu iemand?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Alain Clarke

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

laundromat... Ik deel jaap niet hoor!

Maaike schattig? Ik vind dr echt een vervelende boerin. sorry.

jaap is al bezet én mocht dat uit gaan (mooie vriendin heeft-ie!) dan is-ie van mij! don't touch!

sorry is niet nodig. los van schattig of niet...ik vind haar stem fijn. sowieso interessant als iemand met een accent dat accent kwijt raakt met een (engels) lied.

veel zeggen dat jaap saai is, laat mij saai zijn met zo'n stem. en hij is nog cute ook (ik ook uiteraard!).

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

laundromat wrote:

(quote)

veel zeggen dat jaap saai is, laat mij saai zijn met zo'n stem. en hij is nog cute ook (ik ook uiteraard!).

Ja, hij heeft een hoog knuffelgehalte. Maar ik zou hem graag eens wat meer ook fysiek zien knallen. Vocaal doet hij dat natuurlijk wel al

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wacht maar tot volgende week, de filmhits... Ik hoop dat Jaapie dan nog meer gaat knallen.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik vond Sumera wederom het beste. Heeft ook echt alles: topuitstraling, eigen geluid, goeie stem, mooie meid.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

ik hoor 'op straat' steeds meer geluiden voor maaike....

finale: jaap & maaike!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een rampzalige kokebakkers zeg. Kelvin is de enige die aanspraak mag maken op de eindzege. Die jongen ademt muziek, wat heeft hij een passie voor het medium. De rest kan het alleen winnen op gun factor, omdat ze zogenaamd 'mooi' zijn of uit medelijden.

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Vond Kelvin juist zo geforceerd gevoelig doen met die Droopy ogen, lijkt ook invloed te hebben op zijn stem. Staande ovatie voor Sumera begrijp ik ook echt niet, het zat tegen het valse aan en haar stemgeluid is heel dun/fragiel, doet me niks. Jaap was gewoon weer vocaal heel goed, maar blijf hem een saaie knakker vinden. Maaike en Danielle moeten echt opzouten, was weer niveautje bonte avond op een willekeurige middelbare school. Donny was vooral grappig, maar blijkt geen popidool. Badboyz stralen wel echt plezier uit. Sarina was misschien wel het beste van de avond, vocaal zoals altijd een van de beste en ze legde eindelijk wat gevoel in het nummer. Maar natuurlijk kiest de Jury voor jong kneedbaar grut.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ach, hou toch op. Als er IEMAND is die sympathy votes wil scoren is het Kelvin. Die heeft 2 shows lang zielige verhalen lopen vertellen. En bij dat nummer van Blof was het een en al overacting.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kelvin vertelde het liedje op zijn eigen manier. Ik geloofde 'm. Enige waar ik jullie gelijk in moet geven is:

'' En ooo wat is ze lieffffff '' Dat kan inderdaad als overacting gezien worden.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Meer een musical-artiest.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Kelvin

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kelvin Vond hem verreweg het beste van de avond. Wat een gevoel kan hij overbrengen, top gewoon! Sumera vond ik ook wederom erg goed, en een plaatje om te zien op die schommel. Jaap deed het mooiste liedje van Marco, en dat deed hij wel goed maar toch had ik er moeite mee om een andere stem bij dat nummer te horen, Marco heeft gewoon een eigen geluid met heel veel gevoel waarvan je kippevel krijgt, maar dat had ik bij Jaap niet. Vind het niet zo erg dat Sarina naar huis is, had helemaal niks met haar.

Ik zou het liefst Kelvin, Sumera en de BadBoyz in de finale zien staan, maar als ik denk aan populariteit gok ik dat Jaap inplaats van Kelvin in de finale komt, en ach dan is het naar mijn idee ook prima.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Sorry, maar ik snap echt niet dat je die Kelvin zo goed vindt. Ieder zn eigen mening natuurlijk, maar ik vind die jongen zó plastic. Zingen kan ie ook niet echt geweldig, hij kan mischien wel een passie voor muziek hebben, maar dat heb ik ook!

Nee, dan Jaap. Geen gehuil, gewoon mooi zingen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Gaat denk ik ook een beetje om gevoel over te brengen, en dat komt bij mij over als Kelvin zingt. Ik heb ook niet gezegd dat hij de beste zanger is, Jaap is zeker beter, maar die is ook heel erg eentonig en als hij zingt komt er gewoon amper gevoel bij kijken. Al probeert hij het wel heel erg. Maar het is denk ik een gevoelskwestie, ik heb gewoon wat met Kelvin.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ja dat kan natuurlijk, dat is zo heerlijk, iedereen heeft zn eigen favoriet.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Don Dijk wrote:

Ja dat kan natuurlijk, dat is zo heerlijk, iedereen heeft zn eigen favoriet.

Jij bent mijn favoriet Don

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Voor altijd de jouwe, vriend.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

kan dit ff privé

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Qua zang is Jaap koploper wat mij betreft.

Qua totaalpakket absoluut Sumera.

Qua originaliteit en entertainment mogen de BadBoyz in de finale staan.

Qua beleving en gevoel en dat overbrengen mag Kelvin ver komen.

Dit jaar zitten er dus toch zeker vier goede talenten tussen. De rest kan natuurlijk ook allemaal zingen maar weten en kunnen zich wat mij betreft niet distantieren van het huidige muziekaanbod.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

catdog wrote:

Qua zang is Jaap koploper wat mij betreft.

Qua totaalpakket absoluut Sumera.

Qua originaliteit en entertainment mogen de BadBoyz in de finale staan.

Qua beleving en gevoel en dat overbrengen mag Kelvin ver komen

Heb je helemaal gelijk in.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

danielle of dony eruit 2night! stem niet

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Nou, Daniëlle hoeft er van mij niet uit. Qua zang is het (de laatste weken) niet al te veel, maar ze is wel bloedmooi.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

laundromat wrote:

danielle of dony eruit 2night! stem niet

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nicholas wrote:

Nou, Daniëlle hoeft er van mij niet uit. Qua zang is het (de laatste weken) niet al te veel, maar ze is wel bloedmooi.

Goede reden om haar er in te houden..

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Van mij hoeft zij er ook niet uit hoor vanavond. Van mij mag Maaike wel gaan vanavond of Dony Ben wel benieuwd, want ik vind het wel een super leuk thema.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Dony works for me, eruit met die gozert.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sumera zie ik het liefst opzouten. Iedereen mag er wel uit, als Kelvin er maar in blijft.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.