• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.198 votes
Profile

X-Factor

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik kijk nu ook even via dat backstage. Danielle begon zwak maar middenstuk was aardig goed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Show Must Go On.. Direct herkenbaar als Moulin Rouge soundtrack. Niet slecht. Niet mooi. Jammer. Sarina faalt voor mij elke keer toch wel een beetje.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik heb niks tegen ''donkere bolletjes'' maar nee, die gast is puur door omdat hij als een grap begon en daarna ''meeviel'' en eigenlijk heel goed was. Dat gevoel proberen ze nu sinds de eerste auditie vast te houden. Bij sommige lukt dat, bij mij niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bij Mathijs was het ook één grote grap, en die zingt minder goed dan Dony.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Elineloves wrote:

Bij Mathijs was het ook één grote grap, en die zingt minder goed dan Dony.

Ik bedoel niet dat Donny zoals Mathijs als een grap aan het programma heeft meegedaan maar meer hoe de jury Donny zag. Ga maar terug kijken, bij voorbaat hadden ze al iets van: weer zoon lunatic.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

Gewoon allemaal naar huis. Weg ermee en leuk programma voor in de plaats gooien.

* Verwijst M.M. door naar het Oprah Winfrey topic.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jessen0wnt wrote:

(quote)

Ik bedoel niet dat Donny zoals Mathijs als een grap aan het programma heeft meegedaan maar meer hoe de jury Donny zag. Ga maar terug kijken, bij voorbaat hadden ze al iets van: weer zoon lunatic.

Ah, op die fiets! Maar die kerel trekt zn muiltje open, en hij STAAT er. Sinds auditie 1 al.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Hij is ook niet slecht, maar sommige moeten stoppen op hun hoogtepunt: nu dus. Donny ga weg.

Ik vind ook dat X-factor niet meer hetzelfde is als de eerste 2 Idols (reken ik toch als bijna hetzelfde programma). 't is wel beter dan die sbs-crap, maarja ik kan er wel doorheen kijken... Toch blijf je het volgen van begin tot eind, dat zegt ook iets over het programma...

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Haha dat topic is sinds juli vorig jaar niet meer gebruikt.

(afbeelding)

Das pas een donker bolletje.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

(afbeelding)

Nouhou sorry maar ik vond het gewoon niet zo goed.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Geniaal!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

UGHHH.... Kane Gooi Dinand in die vulkaan!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

(afbeelding)

Nouhou sorry maar ik vond het gewoon niet zo goed.

Ja, nou.. sorriehhhh. Leuk hoe Eric het vanaaf zelf deed!

@ Amity, gooi Dinand maar snel richting mij dan! (Ik val op dat haar, en zn gezicht is ook poepiesachtig!)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Amity wrote:

UGHHH.... Kane Gooi Dinand in die vulkaan!

Altijd nog beter dan Pixie, maar ja Pixie is dan wel weer aardig jummie.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Je mag em hebben Eline! Maar hou em dan wel binnen, en zorg dat we hem ook niet meer kunnen horen

Ja bij Pixie kun je dan nog het geluid even afzetten Mafketel, bij Kane moet je echt gaan zappen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Die Danielle lijkt wel een beetje op dochter van Andre Hazes he?

Beetje ordi is ze wel en ik denk dat het tijd is dat ze nu echt naar huis gaat. Keer op keer op keer. Exit!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zeg: Danielle.

En weer heeft ze gelijk. (Goedzo Elien!) Danielle Roxy Hazes is door.

Lekker maan.

Wel jammer van Mathijs, hij is ook wel eye-candy met een leuk stemmetje.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

En daar valt mijn fantasie in 1 klap in duigen. Nou ja dan nog maar een keer op die kruk volgende week. Ze wint het bij twijfel elke keer op schoonheid. Maar die gast begon ook niet sterk aan de herkansing. Behoorlijk vals.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En zij ROCKTE!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Jammer van Mathijs, gunde hem nog wel 2 tot 3 liveshows... Volgende week maar de herhaling kijken, want a.s vrijdag ben ik te vinden in Amsterdam

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Hoop chatberichten verwijderd.

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Bad Boys was entertaining. Vocaal natuurlijk nooit echt bijzonder geweest die jongens.

Sumera en Jaap waren de beste dit keer.

Sarina en Daniëlle zongen wel goed, maar het kwam niet over.

Dony deed het ook aardig.

Kelvin was slecht, maar kan beter en is gelukkig door.

Matthijs had ik beter verwacht met dit thema.

Maaike valt me nooit zo op.

Ben ik nu nog iemand vergeten? Nou als dat zo is dan mag die er ook wel uit, want dan valt diegene niet op.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik ben verliefd op Sumera.

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Don Dijk wrote:

Ik ben verliefd op Sumera.

nu alleen haar kleding-ontwerp talenten nog ontwikkelen

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Haha, ja, ze kon inderdaad samen met Stacey de vogeltjesdans doen met dat pak aan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vind die Sumera niet zo knap (snap the fuzz over haar looks ook niet zo), vervelende uitstraling en zang is het niet geweldig. Allemaal erg ondermaats, alleen Kelvin heeft echt 'talent' in zich. Die lijkt ook als enige een enorme passie te hebben voor muziek, de rest lijkt het eigenlijk wel voor de lol te doen. Die Bad Boys hebben een hoge entertaining waarde maar als je het hier al van moet hebben, geweldig zijn ze allemaal niet.

Als je dan ziet bij AI season 9 dat je mensen als Crystal Bowersox, Haeley Vaughn, Katie Stevens, Paige Miles en Siobhan Magnus hebt lopen, dan is het allemaal wel erg bedroevend. Tuurlijk hebben Amerikanen veel meer passie voor muziek, maar als je ziet wat voor vocalistes hier in X-Factor lopen is het wel erg onaangenaam opvallend. En die jury helemaal lyrisch worden en gaan lopen vergelijken met Beyonce en andere grootheden. Deze zangeressen hier zijn echt van het niveau Lindsay Lohan, JoJo en Paris Hilton.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Een leuk onderonsje met Wendy van Dijk en Stacey Rookhuizen zou ik trouwens ook niet afslaan en ik houd niet eens van blond.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Eens met Naomi over het niveau.

Een met moviemafketel over die blondjes.

Oneens met Naomi over Sumera. Dat is een vrouw, en dat kom je niet vaak tegen, die mooier is zónder dan mét make-up. Dat noem ik een natuurlijke schoonheid.

*doet roze bril weer af*

Reijersen

• 520 messages
  • 4227 votes

Dan ben ik het weer eens met DonDijk en dus gedeeltelijk ook met Naomi.

X-Factor in NL moet je ook niet te serieus nemen. Gewoon lekker wegkijk-programma.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

X-Factor is idd niet serieus te nemen, en dat is nou juist zo jammer. Een programma waar je een platencontract kan verdienen moet gewoon een serieuze insteek krijgen maar met a-muzikaal Nederland lijkt dat moeilijk te verwezenlijken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.