• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.095 actors
  • 9.373.064 votes
Profile

X-Factor

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

@Brix, nou trash is misschien overdreven. Gewoon beetje ordi

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Opeens wist ik het. Ik word woonwagenbewoner

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Amity wrote:

@Brix, nou trash is misschien overdreven. Gewoon beetje ordi

Zoiets?

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

moviemafketel wrote:

Opeens wist ik het. Ik word woonwagenbewoner

Hi di hi camper !

Er staat er nog wel een leeg...

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

@Brix: Crabman

Leuke serie My Name is Earl!

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Alle kandidaten zijn super! Op 1 na......Sumera, want een vervelend mens is dat zeg!

Ohhh ik ben onzeker, huilen huilen.

Ik vind haar zo'n verschrikking, ze mag er uit!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

John Williams doet Beyonce inderdaad beter na dan die huilebalk he?

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

moviemafketel wrote:

John Williams doet Beyonce inderdaad beter na dan die huilebalk he?

? snap ik niet echt?

Bedoel je dat ze zeiden dat ze de Beyonce van de lagen landen is?

Never nooit, ze is daar veels te jong en te priel voor.

Kan je beter Lisa zeggen dan heb je een punt.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Als je hebt gekeken gisteravond zag je dat die huilebalk All the single ladies van Beyonce moest zingen. En John Williams deed Beyonce in dat andere programma toen na met pasjes en al en won. Vandaar dat ik dat zei

Maar jouw naam slaat op een andere John Williams.

Dus niet deze

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

moviemafketel wrote:

Als je hebt gekeken gisteravond zag je dat die huilebalk All the single ladies van Beyonce moest zingen. En John Williams deed Beyonce in dat andere programma toen na met pasjes en al en won. Vandaar dat ik dat zei

Maar jouw naam slaat op een andere John Williams.

Dus niet deze

(afbeelding)

Helaas, dat was Sarina of hoe heet ze die dat zong. Die blonde nederlandse dame met ervaring in coverbandjes.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

JohnWilliams wrote:

Alle kandidaten zijn super! Op 1 na......Sumera, want een vervelend mens is dat zeg!

Ohhh ik ben onzeker, huilen huilen.

Ik vind haar zo'n verschrikking, ze mag er uit!

Die bedoelde hij ook Amity, misschien naam verkeerd gespeld of zo.

Die onzekere die al ervaring heeft bedoel ik ook, die deed dat nummer van Beyonce. Die mag er van mij ook snel uit trouwens.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Weet je zeker dat hij die bedoelde? Want die Sumera heeft meer gejankt dan ieder ander. Maar goed, tis allebei niet veel soeps

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja ik snap ook nooit goed hoe mensen überhaupt zoveel kunnen huilen en op commando bijna. Die deelneemsters denken dat ze daar sympathie mee opwekken,maar bij mij wekt het vaak ergernis op.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik bedoelde echt niet die hoor.

Die van 37 die er nog zo goed uit ziet en die Al single ladies is juist goed!!!

Deze bedoel ik...vreselijk gewoon.

(afbeelding)

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Mja, ik kan ook wel een huilebalk zijn. Vooral met zo'n programma staat de druk er goed op. Maar het maakt ze er niet altijd leuker op. Vond het vooral irritant bij die Sumera, zo'n mooie stem en dan elke keer lopen janken en zeuren dat het niet goed genoeg was. Ik wou dat ik zo kon zingen!!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Oe en die vind ik juist wel lekker. Maar ik vind ze allemaal verder niks en zullen ook nooit ver komen in de muziekwereld. Daar is het programma ook niet voor bedoeld.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Elineloves wrote:

Omdat Janna sowieso veel air bij zich heeft, en dat het publiek opvalt? Ze is al aan 't kwakkelen sinds haar auditie, totaal niet stabiel.. De ene keer goed, de andere keer haalt ze geen enkele noot. Ze was betrapt op het roken van wiet terwijl ze eigenlijk zou moeten repeteren voor dr show?

Tss, die artiesten van tegenwoordig ook. Eigenwijs, drugsgebruik en een air moet niet gekker worden zeg....

Maar is precies de reden waarom er zo weinig echt boven komt en blijft hangen met die talentenshows. Het grote publiek kiest en dat zijn in dit geval vooral meisjes in hun pubertijd. Met het type 'girl of boy next door' verover je de wereld niet hoor.

Janis, Amy, Macy zijn/waren ook niet de meest ideale schoondochters maar god wat een strotten en gevoel zeg. Als ik producer was wist ik het wel...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tsja, maar mijn punt wat meer dat ze een voorbeeld zijn voor jonge meisjes (ook voor jongens natuurlijk, maar minder denk ik) en als je dan al uitgebreid zit te blowen tijdens zo'n wedstrijd, lijkt me dat een 'verkeerd' signaal uitzenden naar de doelgroep.

Dat was meer wat ik ermee bedoelde.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Die negerin was natuurlijk veruit de ergste met haar smoes dat haar zonntje "doodziek" naar het ziekenhuis moest. Ben erg blij dat het publiek qua sympathie niet alsnog ze erin heeft gehouden.

Omdat ze het goed hebben gemaakt, zijn ze opeens weer tof?

• 7484 messages
  • 1715 votes

Elineloves wrote:

Tsja, maar mijn punt wat meer dat ze een voorbeeld zijn voor jonge meisjes (ook voor jongens natuurlijk, maar minder denk ik) en als je dan al uitgebreid zit te blowen tijdens zo'n wedstrijd, lijkt me dat een 'verkeerd' signaal uitzenden naar de doelgroep.

Dat was meer wat ik ermee bedoelde.

Maar het is toch niet de grote rolmodel show? Het gaat toch om de zoektocht naar talent, ervoor zorgen dat die ene unieke persoon boven komt drijven? Althans dat wordt gepretendeerd.

In de praktijk wordt dus vaak voor de (in de ogen van het stemmende publiek) sympathiekste deelne(e)m(st)er gekozen wat dus niet werkt omdat dat nu juist publiek is wat geen donder geeft om muziek.

En vervolgens vragen we ons (als muziekliefhebbers) dan met z'n alle af waarom we nooit meer iets horen van de winnaars....

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die Lisa Hordijk was ook niet de meest sympathieke. Ik heb het idee dat BMG gewoon de winnaar bepaald. Ze willen natuurlijk geen geld verspillen aan een winnaar die sympathiek is en geen potentie heeft om geld in het laatje te brengen.

• 7484 messages
  • 1715 votes

Denk wel dat die een hele dikke vinger in de pap hebben ja... Ook altijd heel typisch dat tot het einde toe deelnemers van alle juryleden in de strijd blijven

Het is natuurlijk vooral te doen om op korte termijn geld in het laatje te brengen voor de producers. Zo'n Boris, die wel serieus verder gaat in de muziek, moet uiteindelijk ook zijn eigen weg zoeken nadat hij voldoende geld had opgebracht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, maar ik denk dat veel mensen daar wel over vallen. Dat ze kijken naar hoe iemand zich voordoet en hoe hij/zij overkomt.

Zo'n Dony bijv. weet je nu al van dat ie dr lang inblijft, een van de redenen waarom mensen volgens mij kijken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De vraag blijft natuurlijk in hoever de kijker thuis invloed heeft op de uitkomst, ik denk dat dat bijna nihil is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat lijkt me ook sterk ja. Ik heb altijd gedacht dat ze bij de laatste 5 ofzo eens gingen kijken wie ze deze serie zouden laten winnen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik blijf er nog steeds sterk van overtuigt als het echt eerlijk zou gaan, Rachel Kramer met gemak had gewonnen. En haar slechte relatie met BMG uit het verleden speelde ook wel mee. Al ben ik niet zo objectief als het op haar aan komt natuurlijk. Gelukkig dat Angela Groothuizen een vrouw van haar woord is en toch dat platencontract (wel bij een ander label uiteraard) heeft weten te bewerkstelligen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

De -1X-factor moet eens gemaakt worden. Dus minder mooie mensen die beter kunnen zingen. Dan houd je echt goede kandidaten over die het ver kunnen schoppen. X-factor is meer een beauty-contest geworden. Mijn generatie ziet gewoon keer op keer dat die melkbekkies op knapheid smsen en niet op kwaliteit.

• 7484 messages
  • 1715 votes

Naomi Watts wrote:

De vraag blijft natuurlijk in hoever de kijker thuis invloed heeft op de uitkomst, ik denk dat dat bijna nihil is.

Invloed op de bankrekening van BMG, RTL en de telecomproviders zeker iig

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.