- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beter dan niets
. Vandaar die lekkere bonus van die KPN topman.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mijn generatie ziet gewoon keer op keer dat die melkbekkies op knapheid smsen en niet op kwaliteit.
Daarom kijk ik ook niet meer.
Vreselijk programma vind ik het elke keer hetzelfde zooi, wordt zo saai niks vernieuwend meer.
Wat heb je aan een jury las die kwijlerige kijkers thuis alleen maar stemmen op good looking kandidaten.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
x-factor vind ik leuk omdat ik van talent en mooie stemmen hou.
leuk dat ze dit jaar weinig afkraak-materiaal hadden.
sumera (zij is echt fricking mooi), kelvin & jaap zijn favoriet. maaike gun ik het gewoon...girl next door maar mooie stem.
ik doe niet aan stemmen en ik zal ook niet de winnende single ofzo kopen
ik neem het program op en skip al het gelul en reclame. dan is het ontspanning.
vorig jaar had rachel absoluut moeten winnen.
zo dat zijn ff mijn gedachten (:
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Aaaah, ik ben wel een beetje voor Mathijs geloof ik. En Kelvin.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Blijkbaar hebben wij een televisie-topic? Bah, ik moet nog veel leren van moviemeter, haha.
Xfactor blijft leuk, maar wat ik vorig jaar met Lisa had heb ik nu (nog) met niemand. Uitblinker van de serie vind ik persoonlijk Kelvin en van vanavond die oudere vrouw die ''Hurt'' zong, maar waar ik de naam van ben vergeten. Erg slecht commentaar kreeg ze, maar dat was geheel onterecht. Ja, Jaap is ook goed maar niet mijn soort mens/muziek/ding.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Net thuis, nog even inzappen voor de uitslag.. en weer 2 van mn minst favorieten in de herkansing.
Nice!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Poeh die gasten doen echt pijn aan de oren. Tijd om naar huis te sturen.
edit, mooi 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, die boerin moet naar huus! (Wedden dat 't 2-2 wordt)
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Mja, als Lady GaGa fan was ik niet blij met die uitvoering van Sieneke. Vond die jochies wel grappig deze week.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
heel flauw...sieneke blijkt 17 ofzo te zijn. ziet er 50 jaar ouwer uit! go maaike!
maar jaap, sumera & kelvin in finale (:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Neemt niet weg dat Maaike een irritante kop heeft, net als AppelSieneke.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Sinds dat Dion eruit ligt, kijk ik niet meer... 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat was dat puistenkoppie met dat irritante vrouwenstemmetje?
' Nouuuujaaaaaaaaaaa! '
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Ik vond Dion echt Master gewoon. Geweldige humor heeft die gast. Deed me trouwens een beetje denken aan de humor die ik ook had 3 jaar geleden. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Die gast had wel een stoornisje ofzo. Vond hem maar irritant.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zit nu @ work de herhaling te kijken (ik heb pauze).. en ik krijg me toch kippevel van Bad Boyz!
Sjongejonge Eline.
Ik mag die knulletjes totaal niet, maar dit was goéd!
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Goed dat 4Granted eruit ligt. Vond het een mindere uitzending dit keer. Geen enkele deelnemer heeft me dit keer echt kunnen overtuigen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vond het niveau toch wel bedroevend. Van mij mogen die Sarina en Sumera er ook wel uit. Niet omdat ze nummers deden van de beste vocaliste off all time (en die ook nog eens flink om zeep hielpen) maar dat ze juist met hun vertolkingen volledig de plank mis sloegen en als corrigerend argument geven ze dan "maar je bent wel een hele mooie meid". Kom op zeg.
Dony en Jaap zijn wel toffe kerels en die Bad Boyz gun ik het ook wel. Dan gaat het puur om de gun factor, er steekt niet echt iemand bovenuit. Het is erg modaal allemaal.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Ik vond het niveau toch wel bedroevend. Van mij mogen die Sarina en Sumera er ook wel uit. Niet omdat ze nummers deden van de beste vocaliste off all time.
Christina Aguilera de beste vocaliste off all time? Jij luistert zeker pas sinds 1999 naar muziek en kent geen zangeressen die zongen in de jaren daarvoor?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben me terdege bewust dat Aguilera een aardige nooit kan zingen. Maar de beste allertijden, neen.
Maar dat ze de nummers niet beter als het origineel deden is waar. Dat doen ze nooit bij X-Factor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat mij betreft wel de beste of all time. Ik heb best een aardig portie vocalistes gehad (Etta James bvb, is dat ver genoeg terug in de tijd voor je?). Qua vocalistes heb ik toch wel mijn share gehad, en nooit kwam er iemand dichtbij het bereik van La Aguilera.
Gaat ook meer om het feit dat de teksten opgevoerd worden, de climax en de opbouw daarvan niet aanwezig zijn. Maar ga vooral als een snob door het leven hoor
.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Wat mij betreft wel de beste of all time. Ik heb best een aardig portie vocalistes gehad (Etta James bvb, is dat ver genoeg terug in de tijd voor je?). Qua vocalistes heb ik toch wel mijn share gehad, en nooit kwam er iemand dichtbij het bereik van La Aguilera.
Gaat ook meer om het feit dat de teksten opgevoerd worden, de climax en de opbouw daarvan niet aanwezig zijn. Maar ga vooral als een snob door het leven hoor
.
Nee, ik ga niet als snob door het leven. En ik ben het, zoals ik ook aangaf, met je eens dat de versies van beide X-factor kandidates van geen kant klopten. Vooral als je het vergelijkt met het origineel van Christina Aguilera. Daarbij zeg ik ook nog eens dat ik Aguilera zeker wel een goede zangeres vind. Alleen niet de beste allertijden. Daarbij denk ik persoonlijk meer aan namen als Aretha Franklin, Etta James(inderdaad), Candi Staton, Ann Peebles etc. (maar nu zit ik zelf veel in de soulhoek)
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Dony
. Nu weten we het wel. Toedeledokie. Jaap en Sumera vind ik het beste. Maar ik blijf erbij dat de lichting zeer, zeer matig is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vond je opmerking snob-ish overkomen maar maakt ook niet uit verder, dat was ook nogal kort door de bocht van me. Van Franklin, James en Staton heb ik bijna wel heel hun oeuvre geluisterd, van Peebles niet super veel maar ik heb mijn fair share wel gehad. Al begrijp ik wel dat je dan al gauw denkt aan 'lack of experience', maar Aguilera's bereik doet me toch nog meer dan die zangeressen die jij noemt. Al behoren die ook zeker tot één van mijn favorieten.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Vond je opmerking snob-ish overkomen maar maakt ook niet uit verder, dat was ook nogal kort door de bocht van me. Van Franklin, James en Staton heb ik bijna wel heel hun oeuvre geluisterd, van Peebles niet super veel maar ik heb mijn fair share wel gehad. Al begrijp ik wel dat je dan al gauw denkt aan 'lack of experience', maar Aguilera's bereik doet me toch nog meer dan die zangeressen die jij noemt. Al behoren die ook zeker tot één van mijn favorieten.
Laten we verdergaan met X-Factor 
Heb het gevoel dat deze groep niet zo heel constant is. De ene week zijn goed, de andere week erg matig.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Hele slechte lichting inderdaad, allemaal standaard.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Vreemd, ik vind juist dat deze lichting erg goed is. Misschien hebben ze niet allemaal zoveel charisma. Maar voorheen kon je bij voorbaat de helft al wegstrepen omdat ze niet konden zingen. Dat vind ik nu toch echt wel anders.