• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.043 votes
Profile

X-Factor

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Elineloves wrote:

Tsja, en toch hoor je spijtig genoeg te weinig van en over hem naar mijn mening, waardoor mensen zich gaan afvragen of hij nog wel actief is in de muziekwereld.

Het is natuurlijk maar net naar wat voor programma's je kijkt, wat je leest en naar welke festivals je gaat.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Mja een (oud)collega van een jaar of 50 die wist dat ik redelijk in de muziek zat vroeg me een tijdje terug nog of ik ook wat van Boris had, en of ik wist of-ie nog ging touren. Komt wel goed met 'em.

Sowieso lastig in te schatten wie (structureel) in de muziek werkzaam kan blijven. De charts stellen natuurlijk helemaal niks meer voor.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wat krijgen we nou zeg. Heb Danielle niet horen zingen, maar was dat zo slecht? Op uiterlijk natuurlijk zo door.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, Danielle was naar mijn mening ab-so-luut niet de slechtste. Zij mag dan ook wel door i.t.t. Janna en dat damesgroepje.

Ze gaat nu weer zingen, dus geniet er van moviemafketel.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Hmz jammer hoor het nu, terecht bij deze 3 herkansingen. Klinkt niet best, maar wel eyecandy. Volle Maan lonkt

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Zeg, begon dat programma niet om 20:30? Hoe lang duurt het eigenlijk? Geen tv hier... Hoe dan ook; die Dony vond ik wel tof, zit die er nog in?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dony, de publiekslieveling, is door.

Van 20.30 tot 22.00 ofzo, toen de TV Kantine en daarna de uitslag (nu dus) van 22.40 tot eh... nouja, zometeen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dony mr gunfactor zit er nog in ja. Zijn nu 3 herkansingen aan het zingen.

3 donkere verwaande meidengroep, knap meisje Danielle en secretenkop weet ik hoe ze heet. Er zat nog TV Kantine tussendoor. Vandaar zo lang.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Secretenkop? Nu je 't zegt.

Ik gok Danielle naar huis, en Fierce naar huis. Alle juryleden stemmen natuurlijk op hun eigen mensen, en dan mag Angela de beslissende stem geven.

Edit: Go Angela!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ze is door op haar schoonheid, maar dat redt haar natuurlijk ook niet elke week. Die blonde heks was beter, maar vind het prima zo. In ieder geval the 3 degrees weg. Prima zo!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Elineloves wrote:

Raffaela wie? Boris? Lisa? .

dutchcharts.nl - Dutch charts portal

Wie staat er hier op #4?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Voornamelijk door Halleluja neem ik aan? Op begrafenissen en bruiloften niet weg te denken.(degene die ik heb meegemaakt dan laatste tijd).

De rest van de nummers kent toch alleen maar de schaarse fanclub van dr? Ken er geen 1. Neem aan dat ze verwacht had een echte ster te worden?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Jongens, charts

Het gaat om 6 verkochte platen ofzo...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Elineloves wrote:

Raffaela wie? Boris? Lisa? Wie hadden we nog allemaal, ik ben de rest inderdaad al vergeten.

Nadeel is dat X Factor, Idols en Popstars zoveel op elkaar lijken, weet al niet meer wie waarbij hoort.

Zoals ik al zei, zijn dat degenen die me bij zijn gebleven. Omdat dit soort programma´s zo uitgemolken worden, kan ik niet meer vertellen of Lisa won bij Idols, X Factor of Popstars.

Dat was meer mijn punt. Natuurlijk hebben ze wel hitjes. In het begin.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

catdog wrote:

(quote)

dutchcharts.nl - Dutch charts portal

Wie staat er hier op #4?

En eh.. André van Duin staat op 6, dusse....

Ik bedoel maar.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Njaa.. de hype van 'Hallelujah' is inmiddels wel weg hoor.. deze week scoort ze beter dan ooit tevoren.. bij binnenkomst wist het album niet verder te klimmen dan #6 namelijk.

Blijft dus toch een lange adem te hebben en ook de single scoort redelijk goed ! ( "Promises Promises" .. denk dat je m wel herkent als je m hoort ! )

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar is ze (of die andere talentenshow typetjes) net zoals anders Nederlands 'talent', neem even Jan Smit als voorbeeld, over 5 jaar nog steeds hot? Over 3 jaar zelfs?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dan kent niemand Lisa meer nee. Moeten we eerlijk in zijn, op een paar diehard fans na die er altijd zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

We zijn het met elkaar eens moviemafketel! Noteer 't!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

We wachten het af.. vooralsnog scoort ze beter dan de winnaars ervoor.. die hebben niet meer dan 2 hits gehad en stonden niet langer dan een maand in de albumcharts ! Lisa heeft al 3 hits en al 19 weken aan de top van de albumcharts.. het ligt er gewoon aan wat voor producten de winnaars afleveren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Step Right Up hebben we inderdaad allemaal snel verdrongen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nou dan kan ik me nu echt gaan uitschrijven, einddoel is bereikt!

Ik schrijf het nu op. Nu weer een jaar oneens zijn en dan opeens hoppaaaaaa weer eens met elkaar. Soort traditie maken we ervan ok?

Ik kan nu met een gerust hart mijn nestje in. Slaap lekker ! zzzzzzzz

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

catdog wrote:

We wachten het af.. vooralsnog scoort ze beter dan de winnaars ervoor.. die hebben niet meer dan 2 hits gehad en stonden niet langer dan een maand in de albumcharts ! Lisa heeft al 3 hits en al 19 weken aan de top van de albumcharts.. het ligt er gewoon aan wat voor producten de winnaars afleveren.

Ik geloof er eerlijkt gezegd niks van. De charts zeggen nu nog minder dan 5 jaar terug. Boris is nu zo'n 6 jaar actief in de muziek, dat moet ik deze Lisa nog maar zien doen.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

X-faxctor, heerlijk die nutteloze TV op de vrijdagavond Ben het wel eens met Janna trouwens, Nederland heeft echt geen smaak.

Hoe kunnen nou die 4 valszingende gasten en die gozer van die vreselijke Coldplay (en ik heb al een bloedhekel aan Coldplay) cover nu doorgaan.

Leuk voor Danielle, lekkere meid hoor maar verder gewoon The girl next door.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Omdat Janna sowieso veel air bij zich heeft, en dat het publiek opvalt? Ze is al aan 't kwakkelen sinds haar auditie, totaal niet stabiel.. De ene keer goed, de andere keer haalt ze geen enkele noot. Ze was betrapt op het roken van wiet terwijl ze eigenlijk zou moeten repeteren voor dr show?

Nu is dat allemaal geen drama, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die haar daardoor al geen leuke persoonlijkheid vinden hebben, en dus niet de X-factor. Uitstraling vond ik ook helemaal niks trouwens.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Ik vind Jaap goed. En die "oudere" meid die in een coverband zong. Van de rest word ik vooralsnog niet warm. Een matige lichting.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik heb het 2 keer gevolgd maar nu echt niet meer.

Vind het behoorlijk eentonig qua programma's op de Nederlandse TV.

Alleen maar elke keer zang, dans en andere soort gelijke zooi.

Kunnen ze nou werkelijk niks beters verzinnen.

En hoeveel van de winnaars hoor of zie je nog ? bijna geen een echt actief.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Madecineman wrote:

Leuk voor Danielle, lekkere meid hoor maar verder gewoon The girl next door.

Ik vind haar meer the girl from the next trailer!

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

@ Amity: you mean...' trailer trash'?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

yes janna er uit...brrr

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.