- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Val er toevallig een keer in. Vind het verschrikkelijk. Na tig seizoenen heb je het ook wel gezien, maar ik ga tot nu toe voor de donkere Billy Turf Donny. Grappige kop heeft die man. Donny, Donny, Donny 
edit die jongensgroep moet heel snel wat anders gaan doen met hun leven. Vals en ze weten van elkaar niet waar ze staan en wat ze doen. Ze zijn jong, maar daarom mag het nog wel normaal klinken allemachtig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dony is inderdaad een schat van een kerel. Bewijst maar weer dat je geen maatje 34 of de 'standaard schoonheden' hoeft te hebben om de X factor te hebben.
God.. Billy Turf is lang geleden..
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Wat een goeie lading dit seizoen!! Heb nog geen favoriet, maar die Donny doet mij eigenlijk niet zo veel. Beetje de nederlandse Susan Boyle ofzo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beter dan die gladjakkers van BadBoyz. *Gruwel*
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik vind ze allemaal niet geweldig, maar dat krijg je natuurlijk als ze liedjes gaan zingen van de echte toppers van nu en het verleden. Donny heeft de gunfactor, die 3 donkere verwaande vrouwtjes opzoutuh ermee en die jochies waren ook niet best. Snap niet helemaal waar je goede lading vandaan haalt. Je kan het een leuk programma vinden, knappe jongens bij zien zitten,maar het zingen is van een bedroevend niveau. Maar misschien dat ze zich nog kunnen verbeteren. Ik kijk er na vanavond toch niet meer naar. Echt de moeite niet blijkt maar weer. Michael Jackson zou zich omkeren uit zijn graf.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind het voor zangers en zangeressen van Nederlandse bodem niet tegenvallen hoor.
Neem een Sarina, Sumera, en/of Jaap (door de 3FM DJ's wordt hij al de nieuwe James Morrison genoemd), dat zijn toch echt wel talenten hoor. Zeker er van uitgaand dat de meeste mensen net pas beginnen met zingen, en als je het van het begin af aan gevolgd hebt, kun je echt goed die groei opmerken.
En goooooood, wat is Danielle een lekker wijffie! 

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
We horen na een jaar of 2 helemaal niks meer van de meesten van die winnaars en al helemaal niet van de nummers 2 en lager. Het is dan ook eenmansworst. DJ's kunnen nog meer zeggen, maar het komt niet uit. Lijkt me ook verschrikkelijk dat je onder contract moet doen wat het platenlabel je opdringt. Zo creëer je nooit een eigen geluid. Ze verdienen poen aan de 1e singeltjes en daarna gooien ze hun talentjes net zo snel de straat op. Je kan dan nog een beetje mazzel hebben dat je er goed uitziet zoals Jim die dan verder kan in de theaterwereld. Ik vind het maar een farce en ze worden gewoon gebruikt.
Danielle is zeker hot ja 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jim en Jamai zijn een van de weinigen die doorgebroken zijn ja. Omdat ze in het theater konden beginnen.
Raffaela wie? Boris? Lisa? Wie hadden we nog allemaal, ik ben de rest inderdaad al vergeten.
Nadeel is dat X Factor, Idols en Popstars zoveel op elkaar lijken, weet al niet meer wie waarbij hoort.
Toch blijf ik kijken
Al is 't vanwege chickies als Danielle.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Huuuuuh Boris is toch zo'n beetje de enige met een muzikale carrière? Idols 1 en tot op zekere hoogte 2 wel gevolgd, daarna was het wel over. Het vrouwtje smult er nog altijd van maar die opgeklopte ongein gaat me steeds meer tegenstaan. Zeker dat aftellen bij SBS6, hoe sneu kun je zijn 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ik snap niet zo goed waarom ze die Kelvin nou zo slecht vonden, dacht toch dat ik het wel hoorde als iemand vals ging. Ben benieuwd wie eruit gaat. Denk die 4 jongens.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mja Boris heeft wel 1 of 2 hitjes gehad volgens mij, en hier en daar een schnabbel... maar het succes van Jim en Jamai heeft ie nooit kunnen evenaren. Ookal is hij talentvoller dan die twee samen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik snap niet zo goed waarom ze die Kelvin nou zo slecht vonden, dacht toch dat ik het wel hoorde als iemand vals ging. Ben benieuwd wie eruit gaat. Denk die 4 jongens.
Ik weet het niet. 4 jongens, 4 families, 4 vriendengroepen, 4 woonplaatsen, honderden jonge en opgewonden (puber)meiskes....
Ik denk eerder Fierce, die lijken me minder fans te hebben. Ik hoop op Janna. Dat mens mag ik niet. En die boerin vind ik ook niet zo je van het... Maaike ofzo.
Zolang Jaap er maar in blijft! Die kerel bezorgt me kippevel. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ik weet het niet. 4 jongens, 4 families, 4 vriendengroepen, 4 woonplaatsen, honderden jonge en opgewonden (puber)meiskes....
Ik denk eerder Fierce, die lijken me minder fans te hebben. Ik hoop op Janna. Dat mens mag ik niet. En die boerin vind ik ook niet zo je van het... Maaike ofzo.
Zolang Jaap er maar in blijft! Die kerel bezorgt me kippevel.
Janna viel me ook wel tegen ja, geen leuke uitsraling. Dan bedoel ik niet het uiterlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mathijs vond ik met 'Clocks' ook niet eens zo heel slecht, trouwens..
Cheryl is een plaatje trouwens, en wat een strotje heeft ze zeg... Toen 'Girls Aloud' net bekend werd, had ik al een zwak voor dr. Prachtig snoetje. Jammer van dat rare pakje dat ze aanheeft.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee gooi eerst die verwaande 3 meiden eruit. Te laat komen met een smoes dat je kind in ademnood is, hoe ziek kun je zijn. Weg ermee.
Dan die jongensgroep en dan de rest. Gewoon een keer geen winnaar, is wel eens wat anders. Maar ik stem op de ogen van Danielle. En die kan als ze na een jaar ook weer gedumpt wordt altijd nog in snowfever, volle maan-achtige films gaan spelen.
Oe mooiste vrouw van het moment op tv Cole smul 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of juist in wat meer ''diepgaande'' films dan.. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nou zo hoog schat ik dr nu ook weer niet in haha.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Die Cherryl zong dus echt niet live he! Is dat iets nieuws ofzo, dat ze er een band onderzetten die soort van live klinkt?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Was het niet live? Was me nog niet zo opgevallen eigenlijk. Denk dat ik afgeleid werd door dr ADHD pasjes.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik door dr benen lichaam ogen en witte tanden. Ik versta helemaal niks van haar Engelse accent trouwens.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze spreekt inderdaad erg onverstaanbaar.
Verdorie, Maaike door. BadBoyZ door. Nouja, volgende week weg dan maar.
Jaaaap door.
Waar is die hartjessmiley?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Keep the soul alive!......
Jan Jaap 
Maareh hij lijkt zijn plekkie wel te hebben gevonden. Brengt nog steeds paatjes uit: Boris - Live My Life (2009) - MusicMeter.nl en gaat denk ik wel zijn leven in de muziek doorbrengen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oe mijn andere lekkertje ook door
Wie is dat?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sumera. Zij is erg goed ja en tenminste niet zo standaard Blond/Hollands.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Mja Boris heeft wel 1 of 2 hitjes gehad volgens mij, en hier en daar een schnabbel... maar het succes van Jim en Jamai heeft ie nooit kunnen evenaren. Ookal is hij talentvoller dan die twee samen.
Boris heeft verschillende muziekprijzen gewonnen en is behoorlijk groot in de Nederlandse Soul/Jazz-wereld. Voor het grote publiek is hij misschien niet zo zichtbaar, want hij maakt geen top 40 muziek, maar hij is de enige van alle deelnemers met een serieuze muziekcarrière.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tsja, en toch hoor je spijtig genoeg te weinig van en over hem naar mijn mening, waardoor mensen zich gaan afvragen of hij nog wel actief is in de muziekwereld.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het programma werkt dus eigenlijk voor geen meter. Het is voor de tijdelijke rush/adrenaline en het aanbeden worden. Daarna vaak gewoon weer terug naar school, baan zoeken of huisvrouw/man worden.