• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.718 votes
Profile

X-Factor

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Madecineman wrote:

Ach ja, in Ethiopië is dit het summum van vrouwelijke schoonheid;

(afbeelding)

Ik bedoel maar, niets is zo relatief als wat mensen mooi vinden aan elkaar...

Ik zou er wel een kunstje op kunnen.

Dat is de Tyra Banks van de blokhutjes..

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

LEIDENAAR187 wrote:

(quote)

(quote)

Haha,leuk dat er feministen hier zijn die zo denken,maar dan denken jullie naief.

Ik had het niet over het feit dat jij liever een mooie slanke vrouw op het podium ziet staan. Want dat daar velen zo over denken klopt. Het ideaal beeld als je tegenwoordig kijkt is mooi en (vol)slank. Maar ik heb het over je woorden die je begruikt voor een dikkere vrouw als zeug. Zulke mannen hebben bij mij al afgedaan. Zelfs al leek je op George Clooney!

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

rose wrote:

(quote)
Ik had het niet over het feit dat jij liever een mooie slanke vrouw op het podium ziet staan. Want dat daar velen zo over denken klopt. Het ideaal beeld als je tegenwoordig kijkt is mooi en (vol)slank. Maar ik heb het over je woorden die je begruikt voor een dikkere vrouw als zeug. Zulke mannen hebben bij mij al afgedaan. Zelfs al leek je op George Clooney!

Haha,dat bedoel ik toch niet zo schat.

En zelfs al leek ik op George Clooney,jij valt dus op ouder?

Die vrouwen van tegenwoordig...

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Ik neem jou posts niet meer serieus,zei ik vorige week al,en sindsdien klaag op je die van mij.

Erg origineel....

Ach,je hebt een foto van Rachel,logisch dat je niet blij bent met mijn reactie.

Iedereen weet dat mijn posts uit onzin bestaan....

Meeste mannen hebben liever een vrouw waar vlees aan zit...

Je geeft je eigen mening en geen feiten meissie.

Mannen hebben liever wat vlees dan een mager skelet ja,maar mannen hebben liever iemand die er goed uitziet a la Spears dan een zeug die met wijde kleren het podium opkomt.

Mannen hebben niet liever een zeug.

Beetje vlees is wat anders dan wat Rachel heeft hangen.

Viel me mee dat die 2 niet door het podium heen vielen,want Lisa mocht er ook wezen.

Naomi,wat jij denkt is geen feit,je zit er zelfs 9 van de 10 keer naast.

Mannen zien liever een sexy vrouw a la Spears,Beyonce of Shakira dansen als ze naar een concert gaan,dan naar een zeug die stilstaat anders komt het gekraak van het podium boven d'r kattengejank uit.

Er is een verschil tussen mager en dik he,mager is niet goed,dik ook niet,maar ze kan er best normaal uitzien.

Spears kreeg ook veel kritiek toen ze wat dikker verscheen op het podium en gelijk was het eraf,want die doet het voor haar carriere.

Jij was niet 1 van die mensen die kritiek gaf want jij vind spek wel lekker en daarom ben je fan van Rachel,prima toch.....

Is maar wat je lekker vind....

Laat je alsjeblieft eens grondig nakijken zeg...

Tof trouwens dat Lisa gewonnen heeft. Ik heb het niet vaak gezien, maar vond meteen al dat Lisa erg mooi kan zingen.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Linn wrote:

(quote)

Tof trouwens dat Lisa gewonnen heeft. Ik heb het niet vaak gezien, maar vond meteen al dat Lisa erg mooi kan zingen.

Toen ik Lisa voor het eerst zag dacht ik dat het een wedstrijd pannenkoeken eten was,maar toen ze begon te zingen wist ik dat ze d'r mond ook voor andere dingen kan gebruiken dan die dagelijkste fast-food maaltijden.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Komt er een keer een einde aan die programma's a la x-factor en idols nu,want elk jaar 2 talenten slaat nergens op,breekt er hoogstens 1 door per 5 jaar....

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tegen berichtgeving in is ook Rachel's single gewoon te downloaden op de X-Factor site. Gister heeft ze ook gesprekken gevoerd met Sony BMG of er ook voor haar een platencontract inzit en dat zal ze uiterlijk over vier weken horen. Dat hoeft niet veel te zeggen maar hoop doet leven .

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Tegen berichtgeving in is ook Rachel's single gewoon te downloaden op de X-Factor site. Gister heeft ze ook gesprekken gevoerd met Sony BMG of er ook voor haar een platencontract inzit en dat zal ze uiterlijk over vier weken horen. Dat hoeft niet veel te zeggen maar hoop doet leven .

Ja,laten we daarom hopen dat dat album er niet komt,of anders in de bak met goedkope cd's achter die van jamai.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Was wel te verwachten dat ze ook een platencontract kreeg. En ze heeft het verdient!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een statistieken trouwens met de stemmen. 69% voor Lisa tegen 31 % voor Rachel .

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Had dat wel verwacht. Vond het finale nummer van haar ook tig keer mooier...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik denk dat het verschil voor de finale begon ook al aanzienlijk groot was.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

En toch had Harry moeten winnen. xD

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Er komt toch een album uit van die ouwe bok. Mission accomplished.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik kan het nummer van Rachel niet vinden op de site hoor...

wil hem graag downloaden,vond het erg mooi en was ook al die tijd voor rachel...vaak gesmst en gebeld maar helaas...

al moet ik zeggen dat ik de single van lisa ook heel erg mooi vind...kippenvel zoals ze het zong maar bij rachel kreeg ik altijd kippenvel,wat een stem en wat een emotie kan ze overbrengen...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad. Dat maakt haar zo one of a kind.

Voila

Klik

edit: ik zie dat RTL hem offline gehaald heeft. Op mijn site Rachel Kramer Tribute is hij ook te downloaden.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Inderdaad. Dat maakt haar zo one of a kind.

Voila

Klik

Die Rachel heeft van zichzelf een beetje een valse ordinaire blik...

Ook duidelijk te zien op die hoes van je link.

Bedoel dit trouwens niet echt negatief want kan juist wel sexy zijn.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Ik vond Lisa en Rev 'n Ros het beste eerlijk gezegd (Achteraf gezien). Ik moest trouwens wel lachen toen Eric van Tijn zei dat de beker die hij met Lisa had gewonnen niet aan Gordon zou geven .

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik heb dit programma niet gevolgd. Ik heb in een ander programma Lisa's vertolking van het nummer Hallelujah gezien. Daar kreeg ik in tegenstelling tot de briljante vertolking van dit nummer door wijlen Jeff Buckley geen kippenvel van.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Lisa kan niet in de schaduw staan van een aantal eerdere uitvoeringen (Buckley, Cohen, Cale, Lang) maar is dan wel weer aanzienlijk beter dan de uitvoering van de Britse winnares van X Factor.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hordijk mag nog niet eens de veters strikken van Lewis. Lewis' uitvoering had veel meer "voelbaarheid" waar dat bij Hordijk imo nogal ontbreekt. Toch wel een pré bij Hallelujah. Elke uitvoering valt in het niet bij die van Buckley, eigenlijk zou iedereen die zich muziekliefhebber en artiest wil noemen er af moeten blijven.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Wie is Hordijk?

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Vind Hallelujah sowieso een kitscherig zeiknummer, de enige smet op het fabuleuze Grace.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik vind Grace veel te onsamenhangend.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Don Dijk wrote:

Wie is Hordijk?

X-Factor 2 winnares Lisa.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Aah..Lisa dus.. Wist niet dat ze al zover in haar carriere was dat haar achternaam wordt gebruikt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben weer eens betrapt op interessantdoenerij .

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Vermakelijke serie met irritante presentator (zijn naam ontsnapt me even)

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

JDSsmetje wrote:

Vermakelijke serie met irritante presentator (zijn naam ontsnapt me even)

Martijn Krabbé?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Team Jaap hier! Vooralsnog..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.