• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.602 votes
Profile

X-Factor

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5742 votes

Ik snap niet waarom het zo'n groot succes is geworden. Volgens mij is alles na Idols 1 alles hard in de grond geboord door iedereen die ouder is dan 12

.

Alle deelnemers zijn altijd zogenaamd origineel en zijn 'zichzelf', maar zingen wel altijd deprimerend slechte kutnummers met een veel te hoog popgehalte à la Britney Spears. En heel de format van die shows is altijd veel te overdreven. RTL4 en SBS6 weet alles zo schandalig heerlijk te overdrijven, met melodramatische achtergrondmelodieën en commentaar van presentatrices (vooral Tooske en Wendy van Dijk maken van die overstatements).

Tijdens de loop van de show hebben de deelnemers hun '15 minutes of fame', maar erna hoor je zelden nog iets van ze. Of single komt terecht in de rommelbak. Tuurlijk zijn hier uitzonderingen op, maar het percentage dat echt doorbreekt is 'verrassend' klein als je kijkt naar de aandacht die ze tijdens de shows krijgen.

En toen opeens werd X-Factor (een tweede seizoen notabene) opeens een enorm succes, die zelfs toegejuicht wordt door de meest cynische en kritische MM users. Ik juist om dat laatstgenoemde een beetje in shock denk ik

Maar bij gebrek aan beters ook maar de finale aangezet. Het niveau was, geheel zoals verwacht, niet denderend hoog, maar ook niet slecht. Maarja, dat is overal zo. Tranen in de ogen bij de jury, dat was wel hilarisch om te zien.

Het is me nog steeds een raadsel waarom dit zo populair is geworden.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Heb de finale nog niet gezien. Ga dat vanavond doen. Hoorde dat Lisa gewonnen heeft? Had dat wel verwacht. Had alleen gehoopt dat Rachel zou winnen.

Bij dit nummer van haar krijg ik steeds weer kippevel....

YouTube - Dutch Xfactor 2009-Liveshow 3-Rachel-what's another year

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Een bittere nasmaak overheerst nogal. Rachel, een zangeres van beroep die al dik een decennia naar dit leven toewerkt wordt voor de zoveelste keer weer ontnomen. Het is geen schande om van Lisa te verliezen, een zangeres met een gouden strotje.

Nu maar hopen dat Rachel toch nog op basis van X-Factor een platencontract in de wacht sleept. Niet echt zin om een favoriete zangeres van me te zien gaan verdwijnen uit de muziekwereld. Erg jammer om te zien dat het weer net niet is bij Rachel. Erg mooie finale; de spanningen en emotie bij Rachel waren mooie televisie en haar song "What Hurts The Most" werd vol overtuiging, oprechtheid en met één brok emotie vertolkt. Weer een kippenvel performance en op het einde ging ze echt helemaal los. Prachtig.

Rachel heeft met bezieling, veel vechtlust en overtuiging gestreden. Geen gewenste uitkomst maar met haar uithoudingsvermogen en vechtlust zal ze op korte termijn wel dat welverdiende contract tekenen. Al met al erg trots dat ze zover is gekomen en aan dit X-Factor avontuur heb ik heel veel momenten overgehouden. die ik zal koesteren en die mij niet ontnomen worden.

Hahaha jeeeeee gaat het hier over dat lousy kutprogramma X-Factor of over 1 of ander verschrikkelijk onmenselijk drama? Ik denk eerder aan dat 2e als ik deze melodramatische tekst zo lees.

Het gaat toch om die stel tienertjes die hun maandjes beroemdheid krijgen en dan weer lekker de anonimiteit in trekken zoals al jaren gebeurd met alle talentenshow programma's....

Wat een flauwekul zeg. Hopelijk is de NL bevolking nu eens klaar met dit soort trieste vorm van televisie. Heb het 1x moeten zien bij mensen waar ik op bezoek was...langste 1,5 uur van die week.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Veel gedoe om niks natuurlijk, maar harmless entertainment. Ik moest het meekijken van m'n vriendin en het gekke is dat je dan toch benieuwd bent hoe het afloopt. Hester was mijn favoriet, die had nog iets 'eigens'. Oh en nog één ding:

Stacey Rookhuizen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Hahaha jeeeeee gaat het hier over dat lousy kutprogramma X-Factor of over 1 of ander verschrikkelijk onmenselijk drama? Ik denk eerder aan dat 2e als ik deze melodramatische tekst zo lees.

Meneer heeft amper X-Factor gekeken en weet weer met een onmacht aan verwoording niet verder te komen dan wat puberaal gebral. Je kan het een lousy kut programma vinden maar blijkbaar wel zo interessant om hier wel op te reageren. Ook knap dit soort conclusies terwijl je amper wat gezien hebt. Je maakt je met de dag ongeloofwaardiger maar lachwekkend is het allemaal wel. Chapeau jongen .

Het gaat toch om die stel tienertjes die hun maandjes beroemdheid krijgen en dan weer lekker de anonimiteit in trekken zoals al jaren gebeurd met alle talentenshow programma's....

Nikki is volgens mij nog steeds dagelijks te horen op de radio, Leona Lewis zit de laatste tijd met Akon in de studio en over Kelly Clarkson hoef ik het maar niet te hebben.

Wat een flauwekul zeg. Hopelijk is de NL bevolking nu eens klaar met dit soort trieste vorm van televisie.

Grappig dat dit moet komen van iemand met allemaal simpele hollywoodfilmpjes in zijn top tien .

Heb het 1x moeten zien bij mensen waar ik op bezoek was...langste 1,5 uur van die week.

Zoals je zegt; heb je één keer anderhalf uur gekeken, hiermee kan jouw post lekker in de nietszeggende post hoek. Je bent niet eens in de positie hier een waardevol oordeel over te geven .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Meer als enige inhoudelijke discussie ontbreekt. Ik heb mijn off-topic posts verwijdert. Laten we het vooral inhoudelijk hebben over de X-Factor finale.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb de overige offtopic gaande posts ook maar verwijderd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Lisa is de terechte winnares van X-factor!

Haar single Hallelujah vond ik geweldig mooi gezongen en het raakte mij op dat moment heel erg. De versie van Jeff Buckley vond ik ook al heel erg mooi, maar de stem van Lisa raakt mij meer, dus ik vond het helemaal top om de Lisa's vertolking van dit nummer te horen. Ik heb er van genoten en moet toch zeggen dat ik opgelucht ben dat Lisa gewonnen heeft, het zag er even naar uit dat Rachel er toch met de titel vandoor ging, en ik was toch even heel nerveus, ze zong haar single tenslotte ook wel goed (al kon ik al een andere versie van dat nummer en die vond ik stukken beter) maar toch ze deed het niet slecht. Maar toen Lisa begon met Hallelujah was ik ervan overtuigt dat ze ging winnen. Het is gewoon een topwijf, het perfecte plaatje met de X-factor! Ik hoop dat haar single binnenkomt op nummer een, en dan wachten tot haar cd uitkomt

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik hoop dat haar single binnenkomt op nummer een

Bestaat daar nog twijfel over dan?

Als ze een scheet laat en op plaat zet wordt het al nummer 1.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Zaterdag beetje met half oog de finale gekeken op de verjaardag van m'n zus. Wel terecht dat Lisa gewonnen heeft, ze heeft gewoon een erg goede stem. Ben alleen niet gelukkig met de keuze van Hallelujah, dat is een prachtig mooi nummer maar al eens op de perfecte manier vertolkt door Jeff Buckley. Dus dit voegt dan weer helemaal niets toe, jammer.

Denk wel dat er een aardige carrière in het verschiet kan liggen voor Lisa, ze is iig geen talentloos 16 jarig huppelmeisje.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ik vond het nummer van Lisa ook vele malen beter dan wat Rachel mocht zingen. Voorheen moesten ze toch allebei hetzelfde nummer zingen? Was wel eerlijker geweest.

Wat een klote nummers moesten ze trouwens weer zingen tijdens de finale...tjonge. En Rachel heeft haar eigen glazen ingegooid door weer dat ziemel nummer van Houston te zingen. Ging vorige keer al fout. Dom om dat dat tijdens de finale maar weer eens uit de kast te trekken. In de hoop dat het nu wel beter gaat. Doe dat dan een keer als de druk van de ketel is...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat wel maar dan kan je het verhaal hebbe ndat Rachel straks een nummer heeft die haar beter ligt dan Lisa. Ik vind dit toch wel het beste, zit straks één van hun met een single opgescheept wat helemaal niet bij hun stijl past.

Maar dat is typisch Rachel natuurlijk. Perfectionistisch dat ze is, wat niet goed ging wil ze dan goed gaan doen en kiest niet voor de makkelijke weg. Ik geloof ook niet dat het doorslaggevend is geweest. Slim misschien niet maar toch wel de reden waarom ik het zo'n geweldige vocaliste vindt, no matter how high the stakes. Daar kan ik alleen maar instant respect voor hebben.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ik kan me nog herinneren dat Rachel vroeger meedeed aan starmaker,alweer 8 jaar geleden ofzo,toen ik nog 17 was.

Ik vond dat altijd een lekker ding,zeker vergeleken met een Sita die toen ook meedeed.

Maar nu snap ik niet wat ik in haar zag,die ski-schans die als neus moet dienen is teveel van het goede,zowiezo geen mooi gezicht,en nog 30 kilo dikker ook.

Dit meissie heeft een aardige stem maar niet beter dan de top 4 van Idols elk jaar waar je gelukkig ook niks meer van hoort.

Als je echt alles over hebt om een echte ster te worden,een echte beroemdheid,kun je op z'n minst de motivatie opbrengen om een paar x per week in een sportschool te zitten en die vetlagen kwijt te raken zodat ze er misschien ook eens sexy uit kan zien,in plaats van zo'n zeug.

Ze had sonja bakker moeten bellen als ze bereid is alles te geven om een beroemdheid te worden.

Die winnares was ook niet de slankste maar die leek zowiezo al meer de bouw en aanleg ervoor te hebben,Rachel hoort niet dik te zijn.

Deze Rachel heeft na starmaker al geprobeerd solo te gaan,wat natuurlijk niet gelukt is en ook nu zullen we haar niet meer terugzien.

Misschien om frikandellen te verkopen in de kuip.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De meeste mannen hebben liever een vrouw waar wat vlees aan zit. Uiterlijk is voor een zangeres geen primaire vereiste trouwens. Je hoeft niet meer te bewijzen dat je postst alleen maar bestaan uit onzin, dat weet iedereen al.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ik neem jou posts niet meer serieus,zei ik vorige week al,en sindsdien klaag op je die van mij.

Erg origineel....

Ach,je hebt een foto van Rachel,logisch dat je niet blij bent met mijn reactie.

Iedereen weet dat mijn posts uit onzin bestaan....

Meeste mannen hebben liever een vrouw waar vlees aan zit...

Je geeft je eigen mening en geen feiten meissie.

Mannen hebben liever wat vlees dan een mager skelet ja,maar mannen hebben liever iemand die er goed uitziet a la Spears dan een zeug die met wijde kleren het podium opkomt.

Mannen hebben niet liever een zeug.

Beetje vlees is wat anders dan wat Rachel heeft hangen.

Viel me mee dat die 2 niet door het podium heen vielen,want Lisa mocht er ook wezen.

Naomi,wat jij denkt is geen feit,je zit er zelfs 9 van de 10 keer naast.

Mannen zien liever een sexy vrouw a la Spears,Beyonce of Shakira dansen als ze naar een concert gaan,dan naar een zeug die stilstaat anders komt het gekraak van het podium boven d'r kattengejank uit.

Er is een verschil tussen mager en dik he,mager is niet goed,dik ook niet,maar ze kan er best normaal uitzien.

Spears kreeg ook veel kritiek toen ze wat dikker verscheen op het podium en gelijk was het eraf,want die doet het voor haar carriere.

Jij was niet 1 van die mensen die kritiek gaf want jij vind spek wel lekker en daarom ben je fan van Rachel,prima toch.....

Is maar wat je lekker vind....

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Wat een vrouwonvriendelijk persoon ben jij zeg. Gatver.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nou inderdaad zegt, wat een triest mannetje als je zo over vrouwen praat. Maar ja we kunnen er wel vanuit gaan, dat dit soort onzin alleen voort komt uit zijn eigen onzekerheid

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Met alle respect, maar hoe kun je nou kritiek hebben op iemand die Rachel adoreert, terwijl je zelf Britney Spears nogal schijnt te adoreren. Wat in hemelsnaam is er mooi aan Spears vraag ik mij af.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Iedereen heeft ook wat tegen Stacey Rookhuizen zeg. Ook op 538 kraken ze haar de hele tijd af bij zo'n belspelletje xD.

Ik vind haar nog niet ze erg. Muzieksmaak heeft ze alleen niet.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Ik heb sowieso de appeal van Spears nooit gesnapt.

Het zal wel door die eerste clip van haar komen, in haar uniformpje.

Of door teksten als 'Not a Girl, Not Yet a Woman'.

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Ik neem jou posts niet meer serieus,zei ik vorige week al,en sindsdien klaag op je die van mij.

Erg origineel....

Ach,je hebt een foto van Rachel,logisch dat je niet blij bent met mijn reactie.

Iedereen weet dat mijn posts uit onzin bestaan....

Meeste mannen hebben liever een vrouw waar vlees aan zit...

Je geeft je eigen mening en geen feiten meissie.

Mannen hebben liever wat vlees dan een mager skelet ja,maar mannen hebben liever iemand die er goed uitziet a la Spears dan een zeug die met wijde kleren het podium opkomt.

Mannen hebben niet liever een zeug.

Beetje vlees is wat anders dan wat Rachel heeft hangen.

Viel me mee dat die 2 niet door het podium heen vielen,want Lisa mocht er ook wezen.

Naomi,wat jij denkt is geen feit,je zit er zelfs 9 van de 10 keer naast.

Mannen zien liever een sexy vrouw a la Spears,Beyonce of Shakira dansen als ze naar een concert gaan,dan naar een zeug die stilstaat anders komt het gekraak van het podium boven d'r kattengejank uit.

Er is een verschil tussen mager en dik he,mager is niet goed,dik ook niet,maar ze kan er best normaal uitzien.

Spears kreeg ook veel kritiek toen ze wat dikker verscheen op het podium en gelijk was het eraf,want die doet het voor haar carriere.

Jij was niet 1 van die mensen die kritiek gaf want jij vind spek wel lekker en daarom ben je fan van Rachel,prima toch.....

Is maar wat je lekker vind....

. deze gast.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ik adoreer Britney?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Mannen zien liever een sexy vrouw a la Spears.

Deze quote is voor mij al voldoende aanleiding tot beschulding van adoratie.

Spears sexy.. Als er 1 iemand is die ik 's morgens niet wil zien als ik wakker word..

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Als mevrouw er 's ochtends zo uit ziet als in de clip 'Womanizer' is ze behoorlijk welkom!

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Nou inderdaad zegt, wat een triest mannetje als je zo over vrouwen praat. Maar ja we kunnen er wel vanuit gaan, dat dit soort onzin alleen voort komt uit zijn eigen onzekerheid

rose wrote:

Wat een vrouwonvriendelijk persoon ben jij zeg. Gatver.

Haha,leuk dat er feministen hier zijn die zo denken,maar dan denken jullie naief.

Die Susan Boyle van die britse x-factor word ook door iedereen om gelachen.

Ze heeft een mooie stem maar hoeveel grappen zijn er al gemaakt,gaat het dan ook puur om haar stem?

Iemand die eruit ziet als Shakira & een rachel of susan boyle,allemaal met dezelfde stem,wie word er populair?

Opvallend hoeveel zangeressen hun uiterlijk meehebben,kijk vooral naar Amerika.

Alleen vrouwen die er goed uitzien kunnen goed zingen of breken de dikke,lelijke vrouwen gewoon niet door?

Ik denk toch echt het laatste...

Ik haat geen vrouwen hoor,ik kijk er juist graag naar.

Zie liever de nieuwste clip van Mariah Carey dan van een Susan Boyle,en met mij vele mannen die dus blijkbaar ook vrouwen puur als een stuk vlees zien....

Ook actrices breken sneller door als ze een leuk koppie hebben,feiten zijn feiten.

-peace- aan de ladies

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ach,ik ben geen fan van Britney's muziek,en na haar gezien te hebben met een kale kop ben ik aardig afgeknapt,maar heb het over clips,en daarin ziet ze er gewoon heel erg goed uit,ken je lachen wat je wilt...

Als dit goedemorgen tegen je zegt na een nachtje sex zul jij niet wegrennen : http://media.decider.com/assets/images/events/performer/31288/britney-spears-hairstyle-64_.jpg

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

(quote)

Deze quote is voor mij al voldoende aanleiding tot beschulding van adoratie.

Spears sexy.. Als er 1 iemand is die ik 's morgens niet wil zien als ik wakker word..

Ja die quote,alleen schrijf je maar de helft van die quote op,niet die andere 2 vrouwen die ik in dezelfde quote noem...

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Met alle respect, maar hoe kun je nou kritiek hebben op iemand die Rachel adoreert, terwijl je zelf Britney Spears nogal schijnt te adoreren. Wat in hemelsnaam is er mooi aan Spears vraag ik mij af.

Ik had kritiek op Rachel,niet op iemand die haar adoreert,die had juist kritiek op mij,blijf bij de feiten aub....

Ach,wat is er mooi aan spears,in clips kan ze er hot uitzien zoals ik al zei,en ze is in amerika al paar x uitgeroepen tot de meest sexy vrouw van bepaalde bladen,dus zal eerder aan jou liggen dan aan mij als we van mening verschillen.

Maar in interviews vind ik het ook niet echt bijzonder hoor,maar lelijk is ze niet a la rachel...

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ach ja, in Ethiopië is dit het summum van vrouwelijke schoonheid;

(afbeelding)

Ik bedoel maar, niets is zo relatief als wat mensen mooi vinden aan elkaar...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De Britney van de 1e jaren in haar carriere was anders wel echt een schoonheid hoor.

Ook leuk dat ze kaal wilde zijn, maar ze deed het alleen toen op de verkeerde plekken

Toen vond ik Brit net wat minder tof...tegenwoordig heeft ze wel weer een aardig figuur.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.