- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Hij heeft al sinds zijn kindertijd last van zijn rug, een vergroeiing o.i.d.. Je zegt toch ook niet tegen een blinde dat ie verschillende kleuren op volgorde moet leggen?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Beide hebben ze volgens mij niks met muziek.
X-factor heeft toch ook niks met muziek te maken?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh nee, ik was even vergeten dat de optredens voornamelijk gingen over knikkeren, pokémon kaarten ruilen en oliebollen bakken..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind Martijn Krabbé echt zwaar irritant. Hij denkt dat hij erg leuk is, maar helaas.
Ben wel erg benieuwd naar de liedjes, zeker als het er 4 per finalist zijn.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Dan heb jij em nog nooit op een quad zien rijden!
*zoekt filmpje*
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jawel, dan vliegt hij er af, staat op, en gaat verder toch?
Maaike dr eerste nummer vind ik al bagger. Helaas voor haar.
Oh god... Gordon zijn reactie als zij bijna op zijn schoot zit. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als ik nog één keer Enschede hoor.... Maargoed, nog geen kwartier bezig en nu al reclame.. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Kan het niet vinden, maar je kent het dus. Die is echt geniaal!
Vond het juist heel leuk dat liedje van Maaike 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ontzettend lieve meid trouwens, die vriendin van Jaap. Mooi uiterlijk, fijne stem..
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Ik walg van dit soort commeciele sentimentele baggerprogramma's.
Dat moest ik even kwijt. 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Geen dank.
Het staat nu wel op de tv. Wat is die Jaap een arrogant ventje zeg.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Ontzettend lieve meid trouwens, die vriendin van Jaap. Mooi uiterlijk, fijne stem..

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Geen dank.
Het staat nu wel op de tv. Wat is die Jaap een arrogant ventje zeg.
Onderbouw die uitspraak eens.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik walg van dit soort commeciele sentimentele baggerprogramma's.
Dat moest ik even kwijt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat is het nut er van? Als ik een hekel heb aan De wereld draait door, ga ik daar toch ook niet mijn gal spuwen terwijl er mensen zitten die het wel leuk vinden? Als je er zo'n hekel aan hebt, blijf dan gewoon weg uit dat soort topics.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Ik snap niet zo dat mensen Jaap arrogant vinden. Hij is gewoon zelfverzekerd. Blijf hem een ontzettend sympathieke kerel vinden en hoop echt dat ie wint (al is Maaike ook een schat hoor).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mensen vinden Jaap meer arrogant omdat iedereen hem als de gedoodverfde winnaar heeft afgeschilderd. Jammer, ik heb die jongen nog nooit op iets arrogants kunnen betrappen, hij benoemde net zelf nog dat hij aan Maaike een goede concurrent heeft en dat er nog niks zeker is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat een goedgelovigen, tuurlijk gaat die Amsterdamse arrogante drol geen onaardige dingen roepen. Kijk mij eens sympathiek zijn. Arrogantie straalt er vanaf. Dit is geen zelfverzekerdheid meer. heeft ook weinig met de doodgeverfde favoriet zijn te maken.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Onzin.

Jij was trouwens ook fan van hem kan ik me herinneren, wanneer kwam de ommekeer?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Daar worden we het dus niet over eens
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hmmm... Nee, dat geloof ik niet. Oud kandidaten, juryleden en medewerkers zijn ook dol op hem. Ik denk niet dat dit een act is. Die jongen is gestart vanaf niks in de Hermes House Band, en terecht dat ie nu zelfverzekerd is, want hij zingt gewoon goed.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Mensen vinden Jaap meer arrogant omdat iedereen hem als de gedoodverfde winnaar heeft afgeschilderd. Jammer, ik heb die jongen nog nooit op iets arrogants kunnen betrappen, hij benoemde net zelf nog dat hij aan Maaike een goede concurrent heeft en dat er nog niks zeker is.
Dat laatste is moest hij uiteraard zeggen. Dat is onderdeel van deze drab.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je hoeft toch niet naar deze drab te kijken? 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Moeders kijkt er naar, en heel stiekem kijk ik er ook naar. Maar je hebt gelijk.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Eens. Ontieglijke drab! Ik snap niet dat mensen zich kunnen amuseren met deze onzin. Juryleden die elkaar veren in de kont steken, en natuurlijk ook de twee kandidaten veren in de kont steken, beetje popliedjes nazingen die regelmatig oorspronkelijk al niet zo best zijn, kijken hoe kandidaat x ontwaakt en ontbijt op bed krijgt en in een limousine rijdt. TVkijkend Nederland is zoooo triest. Ik ben demonstratief achter de pc gaan zitten. Ik zit me zo te ergeren aan dit nonvermaak. Brrrrr