- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Kijk uit Ramon, negatief commentaar is hier niet gewenst.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
En je dan achter kamp A of B gaan scharen; twee mensen die je absoluut niet kent en waarschijnlijk nooit zult leren kennen. Zeer boeiend deze reality dingen. 
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Je (en ik ook) beleefd muziek compleet anders. Het beste is inderdaad om het maar te negeren, wat moeilijk is.
Ik vind het zo vreemd dat een 'mooie stem' zo heilig wordt verklaard in die wereld. Met kutnummers heb je daar zo weinig aan namelijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Jawel hoor, maar één keer duidelijk het programma uitkotsen is meer dan genoeg toch. 
Terug naar Discovery Channel of de EO, heren!
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Kijk uit Ramon, negatief commentaar is hier niet gewenst.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Doe mij die eerste maar, Eline. Leer ik teminste nog iets van, en daarbij hoef ik niet te kotsen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Als je moet kotsen van het programma, terwijl je net nog zei dat je stiekem ook keek en dat ik gelijk heb, kun je beter buiten op het stoepje gaan zitten. (In plaats van er steeds over door te blijven gaan, schiet je toch niks mee op?)
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Er zijn toch wel andere opties nog hoop ik?
Je krijgt 24 min aan liedjes te zien en de rest van de 90 min wordt gevuld met kandidaten, presentatoren en juryleden die elkaar voortdurend de bips kussen. Het is toch gewoon misselijkmakende slechte TV? En half Nederland omarmt deze troep. En daardoor blijft het weer in stand etc. Mag toch best gezegd worden? 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik mag ook hopen dat er nog meer opties zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Mag zeker gezegd worden. Maar kijk er dan niet naar en stop met er aandacht aan te besteden? Dat is het dan toch niet eens waard, als je er zo'n hekel aan hebt?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Gelukkig gaat Jaap 'zijn' mooiste nummer nogmaals zingen. 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Je alweer gelijk, Eline, maar ik kan het niet helpen. Misschien ga ik het ooit wel het gillende publiek en de overdreven huilerige gezichten waarderen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Mag zeker gezegd worden. Maar kijk er dan niet naar en stop met er aandacht aan te besteden? Dat is het dan toch niet eens waard, als je er zo'n hekel aan hebt?
Juist wel! Een soort The Green Mile effect. Ik vind het net zo belangrijk om dingen af te mogen kraken als dat ik ze de hemel in mag prijzen. Dat doe ik met film ook.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
En wat nou als het jouw vriendin was, of je zus die zo goed scoort daar? Je kunt zeggen wat je wil, maar sommige mensen kunnen toch echt goed zingen hoor.
Als je als gillende fan daar gaat zitten (ik vergelijk het altijd met Twilight chickies) dan snap ik dat jullie er problemen mee hebben... maar als tijdverdrijf op een zaterdagavond is er toch niks mis mee?
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Maar dat zijn ze niet. En ook niet van 99% van kijkend Nederland.
Verder zijn de stemmen niet meer dan OK. De liedjes veelal kut trouwens, of er is een betere oorspronkelijke versie van die liedjes gedaan die niet geevenaard wordt. Maar dan hebben we het nog over 24 min van het complete programma. De rest is ass-kissing. Hoe kun je je daarmee amuseren denk ik dan?
Maar iedereen moet het vooral voor zichzelf uitmaken hoor. Geen probleem mee. Ik wil gewoon een keer mijn veto plaatsen. (zeker omdat ik tegen wil en dank blootsta aan deze shit vanavond) 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Uiteraard. Ik ben het ook met je eens dat het erg commercieel, uitgemolken en overrated is. Maar toch heb je zo nu en dan iemand er bij die indruk weet te maken. Mensen beginnen te kijken tijdens de audities, puur om mensen belachelijk te maken en uit te lachen. Als je er eenmaal in zit, kijk je vaak ook maar verder omdat je de kandidaten 'kent'. Bij sommige mensen zie je de groei, anderen gaan juist achteruit. Ik vind dat leuk om te zien. Ik heb de vorige X Factor met Lisa bijv. nauwelijks gevolgd, deze editie wel.
Als Popstars volgende week weer begint, weet ik ook niet of ik daar weer naar ga kijken. Ik vind het dit jaar wél leuk. Stemmen als Sumera, Jaap, Kelvin en zelfs Maaike blijven mij in ieder geval wel bij.
Ookal weten we dat we van 99% niks meer gaan horen, en over 2 jaar van die overige 1% ook niet.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
supermooi nummer,goed gekozen voor Maaike!!!!
ik hoop dat ze wint!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Wel een zeiknummer weer als single. Echt een wijvennummer ook.
Maaike zal wel winnen, ik voel het aan mijn water.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik hoop het had hier kippenvel van,ik vind het juist een heel mooi nummer,het origineel ook,maar Maaike's versie is erg mooi!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik ken het origineel niet. Gelukkig.
Waarom kiezen ze niet gewoon een lekker up-tempo nummer als single? Maar niet zo drastisch als 'step right up' dan. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Jaap komt nu met het nummer. Dan hoor je 't vanzelf. 
Edit: We belong to the night?
Cupido
-
- 523 messages
- 1911 votes
Wat een kaknummer van maaike zeg, en ben ik de enige haar uitspraak soms niet mooi vind? En dan doel ik met name op de klinkers, geknepen ofzo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Nee Cupido, dat zeiden wij hier ook al.
Plus ik blijf soms een beetje het boerinneke in dr horen.
Mag ik niks van zeggen, ik heb tenslotte een zachte geeee.. als ik ga zingen hoor je die ook. En nee, mij zul je niet bij zo'n soort talentenjacht zien.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
denk niet dat Jaap hetzelfde nummer doet,was vorig jaar ook niet.....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Niet? Ik dacht dat er één single was, en dat een van de twee finalisten heb op zijn of haar naam zou krijgen.
Ik heb vorig jaar niet gekeken, weet niet precies hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
ja en nu weer reclame, waarschuw even als Jaap gaat zingen!
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
De leukste talentenjacht is ongetwijfeld Men With Talent.