• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.383 actors
  • 9.375.065 votes
Profile

X-Factor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

606 wrote:

Jaap zingt niet zuiver.

Onder welke sneltoets heb je die zin geplakt?

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Elineloves wrote:

Onder welke sneltoets heb je die zin geplakt?

Ja dat weet ik niet

Maar de act is wel leuk.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

@Eline: Ja dat kwam echt uit mijn mond! Ik ben geen Jaap-hater hoor. Vond em gewoon persoonlijk niet de leukste.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Amity wrote:

@Eline: Ja dat kwam echt uit mijn mond! Ik ben geen Jaap-hater hoor. Vond em gewoon persoonlijk niet de leukste.

Dat heb ik ook.

Ik stem als winnaar voor Maaike.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb zitten genieten! Tijd voor toastjes en dan afwachten totdat de uitslag komt...

Ik vrees voor Kelvin dr uit.

Ben ik trouwens de enige die de presentatoren totaal niet leuk vind voor dit programma? Ik vind Wendy en Martijn echt storende factoren. Zo nep, zo gemaakt... Beide hebben ze volgens mij niks met muziek.

Cupido

• 523 messages
  • 1911 votes

Ik schakel net in, maareh die (leuke) vriendin van jaap zat toch op Curacao?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, die studeert Toerisme en loopt daar stage, maar ze is speciaal voor Jaap teruggekomen.

Cupido

• 523 messages
  • 1911 votes

Aah wat een lieverd.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Sarcastisch?

Cupido

• 523 messages
  • 1911 votes

Mooie meid

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jamie is geweldig... prachtig nummer. Lekker zwoel!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De winnaar mag een duet zingen met Jamie Cullum... Je zou nu bijna wensen dat Kelvin zou winnen, hem gun ik dit het meest. Passen qua stemmen ook nog heel goed bij elkaar.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jaapiooooo!

En maaike.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Yes Maaike

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Mja, het was te verwachten. Maaike en Jaap. Toch jammer voor Kelvin

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik gunde het Kelvin ontzettend. Veel meer dan Maaike.

Hopelijk komt die jongen er zo ook wel.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik zie traantjes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Liefs uit Londen blijft mijn kippevel nummer.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Kelvin, zonde. Maar ik gunde het Maaike ook wel. Pas nu zie ik waarom Kelvin zo graag DAT liedje van Ramsus wilde zingen: het omschrijft hem perfect. Een jongen met een eigen wil die niet bang is voor wat anders!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Begin te twijfelen aan de overwinning van Jaap morgen.. Gaat nog spannend worden denk ik.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Off topic geneuzel verwijderd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jammer van Kelvin, maar een erg sportieve verliezer en ik heb genoten voor zijn passie voor muziek en vooral zijn publiek. Jammer dat ie echt zo'n onmogelijk nummer krijgt, zelfs One Republic kan die niet live zingen. Kelvin is een artiest die muziek nodig heeft, en de muziek heeft hem nodig. Dan Maaike dan maar, ik bekritiseerde Sumera op arrogantie maar die Jaap is echt erg. Gun die kerel ook echt niets, vervelend kereltje.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Jaap heeft idd ook de nodige arrogante trekjes. Daarnaast moet ie een keer recht gaan staan. Ik prefereer het Songfestival vanavond, de finale van X-Factor kan me niet boeien eerlijk gezegd. Ik vind het sowieso een vrij matige en kleurloze editie. Veel plezier voor degenen die wel gaan kijken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kleurloos is de finale wel inderdaad. Ik sla de finale ook over, mijn vriendin hoeft zelfs niet te kijken. We zetten wel een filmpje op.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik sla de finale ook over, kga lekker Once upon a Time in the West kijken =) Als het volk hier, mij toelaat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Joy4ever wrote:

Jaap heeft idd ook de nodige arrogante trekjes. Daarnaast moet ie een keer recht gaan staan. Ik prefereer het Songfestival vanavond, de finale van X-Factor kan me niet boeien eerlijk gezegd. Ik vind het sowieso een vrij matige en kleurloze editie. Veel plezier voor degenen die wel gaan kijken.

Hij heeft al sinds zijn kindertijd last van zijn rug, een vergroeiing o.i.d.. Je zegt toch ook niet tegen een blinde dat ie verschillende kleuren op volgorde moet leggen?

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Elineloves wrote:

Hij heeft al sinds zijn kindertijd last van zijn rug, een vergroeiing o.i.d.. Je zegt toch ook niet tegen een blinde dat ie verschillende kleuren op volgorde moet leggen?

Of tegen een doven dat hij beter moet luisteren.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ah, is Kelvin eruit?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Jessen0wnt wrote:

Ik sla de finale ook over, kga lekker Once upon a Time in the West kijken =) Als het volk hier, mij toelaat.

Niet dus, finale vanavond. Die film duurt te lang om ook nog eens met reclames te gaan bekijken. Ik huur of koop hem wel een keer

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.