• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.062 actors
  • 9.371.622 votes
Profile

The Voice (U.S.)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Muzikaal hoogtepunt met Chris en Christina.

Ja, die tention is te begrijpen en tuurlijk is 99 problems als sneer bedoelt. Maar als je wilt uitdelen moet je ook gewoon incasseren. Ook tussen Adam en Christina ontstond hierdoor natuurlijk tention en kan ook wel begrijpen dat de andere twee coaches hier zo hun visie over hebben.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat een nietszeggende winnaar. Ben blij dat ik mijn tijd niet verder verspilt heb aan deze show.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vrij inwisselbaar inderdaad, typische winnaar. Sowieso wel een vrij teleurstellend jaargang weer.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Schijnt onderling toch flink wat aan de hand te zijn. Spijtig maar ben niet verbaasd. Hopelijk meer een sensatiezoekende media maar zal nog wel eens waar kunnen zijn.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Mooi Jermaine Paul natuurlijk met afstand de beste en dus een uitstekende winnaar. Ook mooie televisie hoe oprecht en enorm blij hij was. Ondanks een wat matig middenstuk uiteindelijk toch nog een prima Voice jaargang

En laatste optreden Jermaine Paul en daarmee afsluiting seizoen was er een waarvan je droomt als tv-maker gok ik zo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prima keus voor de mainstream straight forward industrie. Voor de liefhebber van 'artiesten' een bittere pil.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Tsjah. Wanneer ben je een artiest? (reken het komende half uur overigens niet op antwoord en als ik de tussenstand zo zie de komende dagen zelfs niet )

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

hehe, nog ff dan .

In ieder geval iets unieks, veel experimenteren, ad libs, falsetto en ook vocaal moet je meer zijn dan de doorsnee Paul. Het had natuurlijk moeten gaan tussen Mann en Lucca. Maar Mann was bij voorbaat al kansloos omdat het publiek het Christina niet gunde. Of de uitkomst anders was geweest durf ik ook niet te zeggen. De smaak van het publiek zuigt vaak gewoon .

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ben blij met Jermaine Paul. Simpelweg de beste kandidaat over de gehele linie die in de finale stond en in de finale zelf was hij duidelijk de beste. Waarom er dan nog verder over twisten? Terechte winnaar! En wat een mooie reactie van hem. Christina had volgens mij de pampers van dr zoontje aangetrokken.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ondanks een sterk eerste seizoen heb ik deze jaargang toch maar laten schieten. Moet ik volgens de vaste volgers nog perse iets op de youtube koekeloeren van dit seizoen?

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Jamar Rogers - Seven Nation Army, Jesse Campbell vs. Anthony Evans - If I Ain't Got You, Jordis Unga - Maybe I'm Amazed, Juliet Simms - Roxanne, Jermaine Paul - I Believe I Can Fly,

zijn voor mij echte musts, om maar even snel wat op te noemen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Looking good .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Leuk ja, wel weer zin om te kijken

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor de duidelijkheid vannacht was de season premiere, en net als vorig jaar volgt vandaag dan deel 2 van de blind auditions. Dus coach rivaliteit, Christina's indrukwekkende cleavage, muzikale premieres en nieuw talent is weer wekelijkse kost.

In de eerste episode Start Me Up, met alle coaches en Christina's nieuwe single Fuck Your Body zal hoogst waarschijnlijk pas volgende week te zien/horen zijn. Zo psyched . Al hoop ik stiekem op de epsiode van vannacht. Ideaal podium om je nieuwe album te promoten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Redelijke opener. Start Me Up was wel degelijk, alleen is het wel pijnlijk hoe La Aguilera iedereen vocaal wegblaast. Beetje inhouden mag wel X . Zag er weer stunning uit.

McDermott had wel een aardig stemgeluid maar weinig enerverend, De’Borah had een aandoenlijk verhaal, leuk enthousiasme maar meh. Met Garrett Gardner kon het niet uitblijven, het eerste jankverhaal, terecht exit.

Gracia was uitmuntend maar totaal mijn ding niet. Devyn Deloera deed een nummer van de koningin zelve en deed dat toch erg goed. Eerste keer in een talentenshow dat er op een waardige manier een Christina nummer gedaan wordt, chapeau. Al was die backstory van haar grote onzin. Zij socially awkward? Ik geloof het ook .

Daniel Rosa was dan vooral erg aandoenlijk door het verhaal, en leuk om te zien na de pointers die hij kreeg afgelopen keer. Bryan Keith was echt sterk, heerlijk stemgeluid. Een favoriet. Ook ode voor zijn i want to do it on my own instelling. Jessica Sharpe en joe Kirkland vond ik ook maar soso, maar Kirkland wekte Adam's interesse. So be it.

Anita Antoinette vond ik dan wel geweldig, aandoenlijk achtergrondverhaal maar ee nzeer ongelukkige keuze, a-capella versie was prachtig. Trevin Hunt was de perfecte slagroom op de taart. Oprecht verhaal en gozer, sterke performance. Enorme gun factor. Aardig begin, al heeft Christina een niet al te sterk team nog. Die reply inzake everything's bigger in texas was ook epic . Hopelijk herpakt ze in de episode van vandaag en morgen. Dan is het klaar met de audities. Heerlijk dat dat hier niet zo gerekt wordt als in Nederland.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik denk dat ik dit ook maar eens ga volgen. Ben niet meer zo van de serieuze drama's, maar gewoon lekker luchtig wegkijkvoer. Ben ook benieuwd naar X-Factor, dat begint volgens mij ook vandaag (afgelopen nacht).

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gewoon dit gaan kijken. Qua opzet veel beter dan die andere talentenshows omdat je hier coaches hebt en geen jury. Maakt het allemaal veel beter en competitiever. En met La Aguilera wordt het nooit saai. Met overige coaches ook niet, daar niet van .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dag 2. Christina's dag. Godzijdank.

Het begon met het hoogtepunt. Adriana Louise. Ook met een sob story, al was deze wel wat begrijpelijk. Adriana bleek een wonderbaarlijke vocaliste te zijn, veel beltpower, technisch uitmuntend en met een eigen sound. Erg soulful en tuurlijk vind Christina geweldig en vocalistes houden van Christina. Simpel. Mooie winst.

Meussigmann was average en een typische aanwinst voor Blake, daarna was het tijd voor Aquile die het altijd mooie Your Song vertolkte. Dat deed ie met verve en veel ingetogenheid. Erg mooi en juist als je een vocalist bent kies je voor Christina. Na haar charmeoffensief (en ook met haar vocal knowhow in je hoofd) ben je als man gewoon kansloos. Logische keuze.

Fogerty was dan best aardig maar niet goed genoeg. Mackenzie Bourg was ook weer behoorlijk modaal, dus weer een nodige pickup voor Cee Lo, die samen met Blake graag gaat voor modaal. Castillo was een leuek afsluiter, die het leuk deed met Lambada, een fun performance maar kwalitatief gezien niet sterk. Een luchtige afsluiter van een modaal avondje overall, maar Christina pikt de deelnemers in die wel star quality hebben. Adriana is topfavoriet in my book. For now.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb de eerste twee eps binnen, dus deze week maar eens kijken. We kijken het samen thuis, dus dan duurt het meestal wat langer voor we ze gezien hebben. We moeten eerst Parenthood nog afkijken.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Vergeet niet de derde te pindakazen he! Die is er ook al

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En liefhebbers, vergeet niet, morgen de premiere van:

(afbeelding)

En de volgende episode van The Voice de live premiere! (al zal dat Love Your Body worden, niet Fuck Your Body ) Als dat nog niet genoeg is zal haar album "Lotus" in november uitkomen en die zal La Aguilera door het hele seizoen heen van The Voice promoten. Gotta love it.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Oh my.... Domo!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Die afleveringen gaan wel snel zo. Gisteren ongeveer drie kwart van de eerste gezien. Brian Keith vond ik wel goed zingen. De rest ging wel, ben nog niet weggeblazen, maar dat zal nog wel komen. Ik ben er nog niet uit of de jury oprecht zo aardig en lief is, of dat het toch een beetje een show is om er zelf beter uit te komen, wat ik dan weer niet zo cool zou vinden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Veel wat je de jury kan verwijten maart echt en oprecht zijn ze. Vorig seizoen is daar het perfecte bewijs van. Wat anders dan die vlakke kartonborden bij die andere shows.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Cool trouwens dat de teams dit jaar uitgebereid worden. Betekent meer liveshows dus!

Zag trouwens in de promo dat Dez Duron weer meedoet. Laten we voor Christina hopen dat ze nu wel drukt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk met haar teambezetting (7 of . En met het team van X ligt ie er in de battles dan wel uit. Als ie verstandig is - en hij heeft die keuze - dan gaat ie voor Cee Lo of Blake. Ik snap niet waarom hij het niet probeert bij een andere show, hij moet het juist meer van zijn looks dan stem heben.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ook maar weer begonnen. Na drie afleveringen nog niet weggeblazen eerlijk gezegd. Ook jammer van de grotere teams. Nergens voor nodig en te veel weinig bijzondere kandidaten die doorkomen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die 16 plaatsen zijn jammerlijk maar past in de lijn die je over de seizoenen ziet. Steeds commercieler. Nu maar hopen dat er een extra battleronde komt dan.

In de derde episode was de eerste pickup van Christina wel een goede maar wel twee matige. Adam steelt wel de show met Nelson. Domo was leuk voor de hilariteit het teweegbracht maar lachwekkend quasi sexy. Al is het qua vocaal nog wel goed te doen. Als ze dat actje maar achterwege laat.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Wordt dit trouwens je laatste seizoen The Voice Naomi? Of ga je vrolijk door als La Christina er na dit seizoen mee stopt? Persoonlijk vind ik het toch wel een gemis The Voice zonder Christina en Cee Lo. Al zijn Usher en Shakira wel best aardige vervangers.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

In ieder geval niet zo fanatiek. Zal vast wel weer wat mee pikken maar echt volgen zal wat lastiger worden zonder La Aguilera. The Voice verliest twee persoonlijkheden en krijgen er geen voor terug. Spijtige vervangers. Gelukkig zijn Blake en Adam er nog. Jammer dat ze Adam's advies niet hebben opgevolgd en Kanye West niet hebben genomen. Was een sterke coach geweest. Naar verwachting zal ik afhaken (talentenshows duren vaak te lang (en the Voice lijkt steeds langer te worden, en Christina was ideaal om het mij te laten volhouden), dus zie het nie tal te positief in .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.