• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.613 votes
Profile

The Voice (U.S.)

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ff'tjes tussendoor: wat een fijne nieuwe plaat van Christina zeg! She's done it again!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Typisch eerste single materiaal en een concessie naar RCA (was anders een bonus track geweest op de Deluxe Edition van Lotus). Een typische single, succes gegarandeerd. Maar op muzikaal gebied een niemandalletje en heeft vrij weinig te maken met de vocaliste Christina Aguilera. Voor de massa leuk (vooral voor de fans die ook naar Nicki Minaj, Lady GaGa, Katy Perry en consorten luisteren), dat zeker.

Contract uitdienen (afkopen was onbespreekbaar voor RCA) en dan hopelijk verder op een eigen opgezet label.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Cee Lo begint trouwens aardig teampje te krijgen. Tot verbazing van hemzelf had ik gisteren het idee.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Christina en Dez!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Toch nog. Wel iemand waarmee je qua populariteit kan winnen, al zie ik hem afgeserveerd worden op muzikaal vlak. Al was het stukken beter dan vorig jaar. Maar zien wat het wordt. Al is het wel welkom dat Christina overduidelijk de #1 coach is voorlopig.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Cassadee Pope Wordt een heerlijk seizoen. Mijn favoriete kandidaat bij mijn favoriete coach. Overigens vond ik die jonger die Blake er voor binnenhaalde ook bijzonder sterk.

Kortom kwaliteitsinjectie voor Blake. Had hij nodig ook!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Adam maakt wel een enorme leap of faith overigens.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Toch vreemd dat ik ondanks de grotere teams het idee heb dat het niveau hoger ligt dan vorig jaar. Ook na de laatste blind audition blijft Cassadee Pope de allerbeste die ik gehoord heb.

Maar eigenlijk heeft ieder team wel kandidaten die ik zie winnenn, dus dat belooft wat voor de battles

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat mocht ook wel, was best middelmatig vorig jaar. Het is ook niet voor niks dat de coaches tijdens de opnames van de auditierondes hebben aangedrongen op een roster van 16 ipv 8.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Wat ben ik blij met die "steal-button". Die battle van Amanda en Trevin:

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wij lopen nog een beetje achter, maar toch blijft dit een leuke show om te volgen. Ook X Factor US is leuk om te volgen. Veel mooier dan die Nederlandse meuk.

Ik lees dat Aguilera en Cee Lo volgend seizoen ontbreken, maar in seizoen 5 wel weer terugkomen, dus dat is iets om naar uit te kijken. Vooral die vogel van Cee Lo is

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ja Seizoen 4 zal voor mij ook even doorbijten zijn. De chemie van deze groep coaches is onvervangbaar. Ze zijn alle 4 even cool!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eindelijk weer battles, kan ik weer gaan kijken. Audities waren niet uit te zitten, en met de X-Tina montages in omloop was die marteling al helemaal overbodig.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Waarom waren auditions niet uit te zitten?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Houdbaarheid. Vond de aantal audition episodes in de vorige seizoenen wel genoeg. Audities zijn te verwaarlozen, niet zo interessant.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Juist belangrijkste punt waarop The Voice zich onderscheidt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb het over de lengte, niet de vorm.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Heb me er anders prima mee vermaakt hoor. Genoeg talenten en nu duurt t tenminste ff wat langer allemaal. Kom ik ff wat makkelijker het schooljaar mee door.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben qua muziek blijkbaar enorm veeleisender, zoveel talent vind ik er ook niet bij zitten. Op één hand te tellen in ieder geval.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Vond niveau juist veel hoger dan vorig seizoen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vorige seizoenen waren de uitzonderlijke talenten ook op één hand te tellen. Het is dit jaar wel beter, weinig ondergrens, de modale groep is groter maar qua uitzonderlijkheid is het even schaars.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Eens. Wel opvallend trouwens dat ze zelfs tijdens de battles een aantal kandidaten niet laten zien. Staan dadelijk aantal mensen in liveshow die ik nauwelijks meer ken.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ben onder de indruk zeg van de vele talenten dit seizoen. Wat ik wel een blamage vond is dat sommige battles gewoon overgeslagen werden om screen-time te besparen. Dat kan je niet maken, vind ik. Die kandidaten kunnen dus op geen enkele steun rekenen mochten ze naar de liveshows gaan. Wel tof concept van de 'steals' en ben erg benieuwd naar de knock-out rounds omdat de kandidaten nu eindelijk eens zelf hun eigen song mogen uitkiezen.

Heb al veel favorieten. Avery, Trevin, Amanda, Dez, Nicole, Terisa, De'Borah, Chevonne en Bryan onder andere. Jammer dat er al wel wat favorietjes bij de battles afvielen zoals JR, Brandon en Benji.

Nu hopen dat m'n favorieten doorgaan naar de liveshows, al zag ik helaas dat Trevin en Terisa tegen elkaar gaan strijden waardoor waarschijnlijk Terisa naar huis zal gaan. Cee-Lo zal Trevin niet laten gaan denk ik.

En wat is Aguilera toch heerlijk in dit programma.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

NBC zal dat wel flink gaan merken in de kijkcijfers. Lijkt me vooral La Aguilera die de ratings behoorlijk hoog houdt.

Inmiddels muzikaal afgehaakt maar de Aguilera montages zijn vaste prik. Nuff said.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hier ook afgehaakt. Audities waren leuk, maar te weinig tijd om dit te blijven volgen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Zonde hoor. Vind dit wel het beste seizoen tot nu toe.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb niets van de eerste twee seizoenen gezien, dus dat weet ik niet Als jij het zegt

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Helaas zijn er veel favorieten bij de knock outs gesneuveld. Sommigen hadden het alleen wel aan zichzelf te danken. Avery, what were you thinking? Hij had de hele wedstrijd kunnen winnen, maar helaas.

Voorkeur gaat uit naar Dez voor Team XTina, Amanda voor Team Adam, Trevin voor Team Cee Lo en Terry McDermott voor Team Blake.

Team Adam is wel duidelijk het sterkste maar elk team heeft wel een troef waarmee ze de wedstrijd kunnen winnen. Het gaat nog spannend worden.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Blake wat een achterlijke coach is het toch af en toe. Julio door wat een waanzin. En dan vervolgens twee van je beste kandidaten Suzanne Chofel en Cassadee Pope tegenover elkaar zetten. Man man man. Leukste coach van allemaal maar snapt het spelletje af en toe niet helemaal. Helft van zijn team heeft door zijn gepruts geen schijn van kans tegen concurrentie.

Gelukkig kiest hij dan wel voor Cassadee en Terry waardoor Blake zonder twijfel kansrijk blijft maar die andere drie zijn niet meer dan vulling.

Team CeeLo gaat verder met Trevin voor de winst meedoen. Christina heeft eigenlijk maar één zwakke schakel maar dat is wel een tieneridool waardoor Dez zomaar eens ver zou kunnen komen (toch reken ik in dat team vooral op Sylvia en Adriana) en Team Adam heeft eigenlijk alleen maar toppers. Verwacht ook dat Team Adam met meer dan één teamlid de finale zal halen!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Er kan er maar 1 lid van elk team de finale halen he.

Nee, Dez is goed. Heeft een heerlijke sound. Die heeft weliswaar minder bereik of kracht maar heeft meer sound dan Sylvia en Adriana. En onderschat De'Borah niet trouwens. Ze krijgt lovende reacties overal.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.