• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.014 actors
  • 9.371.607 votes
Profile

The Voice (U.S.)

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

Chris was wel lekker dominant aanwezig maar dat had eigenlijk alles met de pre-show te maken haar enorme geldingsdrang. Blake en Adam constant met hun may the best man win .

Vond het in begin ook wel leuk maar ging iets te vaak door. Maar is pas eerste keer dat ze dat heeft dus vergeef het haar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het was nu wel wat erger dan normaal ja. Ach, haar Zuid-Amerikaanse temperament kwam even boven . Zal volgende week wel minder zijn als haar team niet in aktie komt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor de liefhebbers .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

In dat pakje uit de clip past ze niet meer

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze is wel wat aangekomen ja, and it looks damn fine!

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Maar Naomi Watts, wat zeg je daar nu over QUeen en Mercury

Moet zelf de show nog terugkijken, dus mijn bevindingen laat ik nog weten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sorry, ben op zijn zachtst gezegd geen Queen fan. Zet nog liever een Bieber plaat op .

Enjoy, helaas voor jou Javier pas volgende week . Benieuwd naar je bevindingen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Wel erg benieuwd naar hoe dat dadelijk met stemmen gaat. Vermoed dat er ook wel enigzins op coaches gestemd wordt in Amerika en krijg steeds meer het idee dat Blake Shelton daar in Amerika wel heel erg populair is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Denk niet dat er iets opweegt tegenover de Adam/Christina fanbase. Er zal ook vooral coaches gestemd worden, vandaar dat een coach ook immuniteit kan winnen. Leuk gegeven.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Leg eens uit van die immuniteit?

En heb dus het idee dat Blake nog geliefder is. Ook twee van zijn pupillen in ITunes top 100 om over hemzelf nog maar niet te spreken. Nee zie sowieso absurd veel countryvolk in die top 100 staan. Volgens mij is dat veel groter in Amerika dan wij hier denken.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Hoe cool ik ben gewoon voor het eerst in mijn leven aan het stemmen op een programma. Beverly en Dia krijgen mijn stem.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

timbo_ wrote:

Leg eens uit van die immuniteit?

Kan er nu ook even niets over vinden, dacht echt dat Carson dat zei. Heeft te maken met het stemmen op coaches en dat de winnaar een free pass krijgt maar misschien was ik er niet helemaal bij .

Ik heb tien keer gestemd op Frenchie + Dia (dat dit nog eens zou gebeuren ). En Christina als coach uiteraard.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Volgens mij is het zo dat 1 kandidaat wordt gered door publiek en eentje door coach en de andere twee afvallen.

Maar op coach stemmen? Kan alleen op kandidaten stemmen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Coach voting is uitsluitend voor Facebook. Zoiets was het ja. Juist, my bad.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor de Serabee liefhebbers. Ik ben toch wel een enorme fan van haar geworden . Die stem! Jammer dat ze er niet meer bij is, al gaat zij het wel redden.

Serabee Reverbnation

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Opener met de coaches vond ik maar mwa. Mis bij zo'n Queen-nummer natuurlijk het ongelooflijke charisma van Mercury. Beste zanger van de 4: Adam Levine.Christina deed mij teveel adlibs, het irriteerde. Cee-Lo is altijd een matige zanger geweest en Blake leek wat power te missen.

Maar het gaat natuurlijk om de kandidaten.

- Raquel Castro: erg matig gezongen, geen controle en erg veel valse noten.

- Jared: ziet er niet uit, fijne rasp in de stem, maar niet echt overdonderend

- Beverly: best goed gedaan, als ze maar niet gaat schreeuwen.

- Dia: doet me wat denken aan CBR, eigen stijl, leuk gedaan

- Team CA: ach ja, een cover van een cover van een cover van een cover. Niet bijzonder.

- Xenia: kinderstapjes en bewegingen. Totaal geen overtuiging. Niet zo best.

- Lily: er staat wel echt iemand op het podium, verder wel aardig gezongen

- Team BS: wel aardig, Xenia en die cowboy waren wel slecht zeg

- Patrick: wordt er niet warm van, vrij matige zanger

- Frenzie: het best al laatst, wat een beheersing van de stem. Goed gezongen hoor!

Mijn favoriet bij Team Blake is Dia, bij Team Christina is het Frenzie. Zij had ook de beste performance van de avond.

En al laatst: Blake en Adam blijven de leukste coaches.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Frenzie? Coole nickname .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Ach, weet ik veel hoe je dat schrijft.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

timbo_ wrote:

Hoe cool ik ben gewoon voor het eerst in mijn leven aan het stemmen op een programma. Beverly en Dia krijgen mijn stem.

Goede keus, ook mijn 2 favorieten.

Met name dat optreden van Dia was echt gewoon... tja... prachtig.

Kan overigens niet gezegd worden van de bepaald onflatteuze kleding van La Xtina. Oei oei.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

otherfool wrote:

Kan overigens niet gezegd worden van de bepaald onflatteuze kleding van La Xtina. Oei oei.

Laat Naomi het niet horen maar ook ik kon daar niet enthousiast van worden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tss. Jullie verlies heren .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ongelofelijk. Ik vind Blake Shelton een hele geschikte kerel en coach maar Xenia verkiezen boven Patrick Thomas en ook Jared Blake. Ik ben schocked en zeer ontevreden. Wel uitstekend dat Dia Frampton door is maar had ook niet anders verwacht.

Team Christina kende geen verrassingen. Beverly en Frenchie zijn de twee besten maar Beverly is bij het grote publiek een stuk populairder dus logische keuzes.

Dan de show van vanavond.

Team Cee Lo is eigenlijk heel simpel. Die Thompson zusjes hebben hier natuurlijk niets meer te zoeken en moeten accuut naar huis. Blijven over Nakia en Vicci en Casey. Die laatste kan zich wat mij betreft simpelweg niet meten met Nakia en vooral de geweldige Vicci. Vind haar zowel in de battles als vanavond echt fantastisch.

Team Adam is een ander verhaal al verwacht ik ook daar geen verrassingen. Moet wel heel gek lopen als het publiek niet voor Javier gaat en Adam vervolgens Jeff kiest. Toch vind ik Devon ook een uitstekende kandidaat die in andere teams wel eens door had kunnen gaan. Vond Jeff en Javier overigens ook vanavond weer uitstekend. Heb zelf een iets sterkere voorkeur voor Jeff want die Javier laat me iets te vaak horen dat hij zo goed kan zingen maar wat een stem heeft die man.

Ik vermoed dat de laatste acht Xenia, Dia, Frenchie, Beverly, Vicci, Nakia, Javier en Jeff zullen zijn. Hopelijk gaat dat leiden tot het viertal Dia, Beverly, Vicci en Jeff in de finale.

Op I Tunes is The Voice trouwens wel heel lekker bezig.

Dia Frampton op 9 in de top 100 met Heartless.

Javier Colon op 13 met Angel en op 73 met Time After Time

Vicci op 25

Casey Weston op 30 en

Xenia op 41

Ik denk dat ze bij The Voice bijzonder tevreden zijn.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Man man man. Wat duurt het lang deze week voordat een furieuze Naomi zich hier meldt.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Het is maar goed dat X-tina niet meer vol in beeld komt, ik weet niet wat die allemaal naar binnen gooit maar ze heeft inmiddels bovenarmen als van een goedgevulde havenarbeider. Dan maar mijn loss

Shocker inderdaad van Xenia over Patrick Thomas, niet verwacht. Misschien heeft Blake zich laten leiden door de iTunes scores? En hij was nog wel zo trots op z'n countryboy. Dia en Frenchie als verwacht door, Beverly zowaar gekozen door het publiek, wmb terecht.

Deze week 2 uitblinkers: Nakia en Javier Colon. De eerste verraste met het altijd fijne Sex on Fire, de tweede is eigenlijk nu al de gedoodverfde winnaar. Overigens vond ik van Team Adam de gemiddelde songkeuze niet echt geslaagd te noemen...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Frenchie wel door gelukkig. Vanavond hopelijk eindelijk kunnen kijken, de 1080p DTS versie duurt weer eens lang om beschikbaar te komen .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Oké, next liveshow.

Waarom ging Christina in hemelsnaam janken!? Leuk dat Beverly door is. Goed dat Christina Frenzie koos.

Dan de performances:

- die zusjes waren gewoon heel erg slecht

- Beautiful Casey had mooie controle en uithalen, wel een stom nummer, aardig gedaan

- Vicki deed het wel goed, wel wat mat. En krijsen helpt dan niet.

- Devon heeft een fijne stem zeg, vooral door het hese randje. Bovengemiddelde performance

- Vet cool dat Cee-Lo met zijn team alles in disco/funk/soul stijl had gedaan.

- Nakia simply nailed it!!!! Vet gedaan! Favorietje erbij voor mij.

- Jeff, we weten nu wel dat zijn moeder overleden is. Hij gaat daar wel elke keer teveel op in naar mijn mening. Optreden deed me niet zoveel

- Leuke songkeuze ook van Adam en zijn team. Altijd lekker zo'n koortje

- Curtis, ik vroeg me af waar hij mee bezig was. Erg slecht.

- Javier is mijn favorietje, dus ben extra kritisch. Wel pluspunt dat hij zelf ook instrument speelt. Veel controle, maar mag wel wat minder "janken" aan het eind van de noot. Ja, gewoon goede performance. Inderdaad samen met Nakia de beste.

En dan Blake. Erg fijn dat Dia door is. En dan de keuze van Blake. Ik zeg dat ik gekozen had voor Jared, zeker niet voor Xenia, maar die cowboy ook niet. En dan kiest hij de slechtste performance van alle artiesten tot nog toe. tsja.....

Verder wil ik nog even kwijt dat ik wel een heel erge goed-nieuws-show vind. Alle coaches zijn lyrisch over elkaars kandidaten. Mag van mij allemaal wel wat scherper in de commentaren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze zijn dan ook coaches, geen juryleden . Heb begrepen van Cherie Oakley die ik wel eens spreek op twitter dat er off camera flink wat kritiek was maar dat ze dat vooral onnodig vinden op tv. Die kritiek kwam al eerder en zoals Christina ook aangaf zijn ze op een punt beland waar ze alleen nog werken met professionals, die wel wat weten van muziek. Op dingen die ze fout doen hoef je ze niet te wijzen, je hoeft geen open deuren in te trappen, wat ze fout deden weten ze zelf ook wel. Dingen verbeteren is nog altijd effectiever dan op fouten wijzen. Geef Xenia even een flinke kritiek en ze wil nooit meer op het podium staan.

edit: 1080p versie eindelijk online. Dat wordt nachtwerk. Al kan je je nacht slechter doorbrengen .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Ik heb het ook niet over afkraken, maar nu is alles hosanna en dat zijn de optredens juist weer niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De juiste feedback krijgen ze dan wel off-camera. Al weten hun ook als je iets zegt dat het publiek het gaat overnemen, dat is niet de bedoeling van zo'n competitie. En blijft natuurlijk een groot nuance verschil tussen een jurylid en een coach.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Aflevering nog steeds niet gezien Naomi? Gaat het wel goed met je?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.