• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

The Voice (U.S.)

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Nee hoor. Dit jaar kunnen er wel vier van 1 team de finale halen. Gaat niet gebeuren maar kan wel!

Nieuw jaar, nieuwe regels. En tot nu toe zijn alle aanpassingen goed geweest, dus ben ook benieuwd hoe deze uitpakt.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Na eerste liveshow blijven vooral de optredens van Brian Keith, Amanda Brown en verrassend genoeg ook Julio bij. Al steekt Amanda er wel echt boven uit.

Voorspelling:

Team Adam

Amanda (publiek)

Brian (publiek)

Melanie (Adam)

Team Blake (werkelijk geen idee maar een gok)

Julio (publiek)

Cassadee (publiek)

En dan gaat Blake voor Liz of Terry

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Tweede avond van liveshows. Onbegrijpelijk dat Christina maar over die Dez bezig blijft. Pure middelmaat meer is het niet. Eigenlijk viel haar team sowieso redelijk collectief door de mand. De'Borah ging nog wel en Sylvia was dan met afstand de allerbeste in het team maar die andere drie. Kon er niet warm van worden

Dez (publiek)

Sylvia (publiek)

De'Borah (Christina al zijn de Amerikanen ook maar zo in staat om vanwege het zielige verhaal haar door te laten gaan)

Team Cee Lo daarentegen. Wat een talent. Diego heeft er natuurlijk niets en Mackenzie heel weinig te zoeken maar Cody wordt alsmaar beter en Nicholas en de gedoodverfde winnaar Trevin zijn simpelweg toptalenten

Trevin (publiek)

Nicholas (publiek)

Cody (Cee Lo)

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Dez is gewoon goed. Goeie kop. Goeie stage prescence en hij heeft gewoon een intrigerende stem. In vergelijking met een Trevin of Amanda valt hij helaas weg en worden zijn kwaliteiten overzien. Hij heeft onwijs veel controle over zijn stem. Je kan hem bijna op geen enkele slechte noot betrappen en dan heeft hij de gave om iets uit te voeren waar Christina zo van houdt: de runs. Onwijs moeilijk en zelfs de beste artiesten kunnen dat maar moeilijk uitvoeren maar Dez voert ze elke keer toch weer perfect uit. Een unieke kwaliteit. Ja, van hem zou ik wel een CD willen. Een artiest zou niet alleen maar beoordeeld moeten worden op zijn/haar bereik of jaw-dropping moments. De techniek en sound is ook belangrijk en Dez bezit die kwaliteiten weer juist. Hoop dat ie de finale haalt. Hij mag alleen wel wat meer risico nemen in zijn songkeuzes wat mij betreft.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Hoppa Cassadee en Terry door. Gehoopt maar niet verwacht. Verder alle publiekskeuzes zoals verwacht.

Ook blij dat Cee Lo gewoon kiest voor Cody en Adam voor Melanie. Andere twee coachkeuzes zijn wat mij betreft niet meer dan vulling!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Wel jammer dat Christina voor Adriana ging ipv voor De'Borah.

Finale mag van mij Amanda, Bryan, Dez en Trevin worden, en ik zie er ook best wel een kans in dat dat kan gaan gebeuren. En dan maakt hij mij ook niet meer uit wie er wint. Alle 4 toppers!

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Kan me niet voorstellen dat er iemand beter dan Leona (NL) kan zingen

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Genoeg. Leona zou er al uit liggen in de battles. Trust me.

Vergelijk Leona eens met Amanda's eerste live performance "Dream On".

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

catdog wrote:

Wel jammer dat Christina voor Adriana ging ipv voor De'Borah.

Finale mag van mij Amanda, Bryan, Dez en Trevin worden, en ik zie er ook best wel een kans in dat dat kan gaan gebeuren. En dan maakt hij mij ook niet meer uit wie er wint. Alle 4 toppers!

Trevin gaat winnen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik dacht daar komt iets dan he? Blijkt Amanda een bovengemiddeld doorsnee zangeres te zijn

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Sorry? Amanda een doorsnee zangeres? Ik zou Leona wel eens een song willen horen doen met de flair en attitude die Amanda in haar optreden legt. Amanda OWNT elk aspect van dit optreden. Facial expressions, stage movements, benadering van zingen tot de stijl van de song. En dan dat einde.

Ik zie Leona dat dus echt niet doen. Ik zie haar juist als een bovengemiddeld doorsnee zangeres. Bekijk anders eens even de battle van Trevin Hunte en Amanda 'Vision of Love'. Kijken of je dan nog steeds zo denkt.

Oh en vergeet Avery Wilson niet. Groter talent dan het hele NL seizoen bij elkaar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet op reageren, toch troll berichten van de bovenste orde. Ook na the voice of Holland hier wat komen vermelden ipv het topic van tvoh.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Wat zijn jou favorieten Naomi? Ik mis je wekelijkse updates.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Helaas afgehaakt, kijk alleen nog de Christina montages . Al hoop ik op een Team X-Tina lid maar geen voorkeur.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Toch wel duidelijk het beste Voice seizoen tot nu toe. Paar geweldenaren en daarnaast een enorm hoge ondergrens bij de andere kandidaten. Verder ook deze week weer precies de afvallers waarop ik gehoopt had. Ben erg benieuwd wie dit gaat winnen.

Weet trouwens iemand of de volgorde van doorgaan ook de volgorde qua meeste stemmen was?

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Lijkt me niet. Had Trevin dan wel als eerste verwacht... Veruit de beste van de avond.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Vanwege de rare volgorde begon ik te twijfelen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Doodzonde dat Amerikaanse publiek die Cody verkiest boven Bryan. Verder gaat het tot nu toe wel redelijk zoals ik hoopte en verwachtte

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Amanda was zoals gewoonlijk weer fantastisch afgelopen show maar vooral Dez zit nu heerlijk in z'n element. Wat een sterke performance van die, toch wel vrij uitgemelkte song. Heel sterk.

En Cassadee. Wat verraste ze mij zeg! Ik had tranen in m'n ogen. Had ik niet verwacht.

Helaas kwam bij de results toch een shocker. Why? Bryan was finalemateriaal en deed de Billy Joel classic met verve. Trevin was vreselijk en had op basis van die performance eigenlijk weg gemoeten (ik weet waartoe Trevin in staat is maar iedereen in deze top 8 / top 10 is zo sterk dat ik vind dat als je de bal zo hard laat vallen dat je gewoon wegmoet. Dat was ook met Avery gebeurd) en ook Cody en Terry hadden wel weg mogen gaan. Sylvia terechte exit. Dat was duidelijk het eindpunt voor dr.

Nu Bryan weg is mag de finale van mij Dez, Amanda, Trevin en Nicholas worden. Maar mocht Cassadee zo door gaan dan mag ze die finale van mij zeker zo halen, en hopelijk stelt Trevin niet twee weken op rij teleur anders ben ik echt klaar met 'm! Gelukkig is daar ook nog Melanie die ik ook graag mag alleen wil ik graag meer risico zien van haar. Het soort risico dat Dez wel nam met deze performance door eens even flink uit te pakken.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Denk dat finale gaat zijn Cassadee, Trevin, Nicholas en Melanie. Denk dat komende week Terry en Cody afvallen en week er na Dez en Amanda.

Door rare volgorde ga ik er namelijk toch vanuit dat de volgorde waarop ze doorgaan ook de volgorde qua aantal stemmen is.

Snap overigens ook totaal niet waarom Naomi Watts is afgehaakt. Niveau is hoger dan ooit en Christina heeft de ene wereldpremière na de andere tijdens de show. Als het zo doorgaat heeft ze aan einde van The Voice haar hele album live gezongen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wereldpremiere's gewoon gezien, daarvoor hoef je de show niet te volgen (om het maar even niet te hebben over de kwaliteit van de live performances en het album Lotus). Muzikaal niet echt onder de indruk (wel veel meer die goed zijn maar niemand die ik van enorme klasse vond tot waar ik het gezien heb) maar zoals ik al zei is het vooral de shitload aan afleveringen die mij doen afhaken. Daar heb ik de tijd niet voor. Vooral niet als je al een talentenshow volgt.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Kunt daar wel aardig in doseren. Die uitslagen shows ben ik in minuut of 5 doorheen. Dus voor mij is het eigenlijk maar eens per week.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

timbo_ wrote:

Denk dat finale gaat zijn Cassadee, Trevin, Nicholas en Melanie. Denk dat komende week Terry en Cody afvallen en week er na Dez en Amanda.

Door rare volgorde ga ik er namelijk toch vanuit dat de volgorde waarop ze doorgaan ook de volgorde qua aantal stemmen is.

Snap overigens ook totaal niet waarom Naomi Watts is afgehaakt. Niveau is hoger dan ooit en Christina heeft de ene wereldpremière na de andere tijdens de show. Als het zo doorgaat heeft ze aan einde van The Voice haar hele album live gezongen.

Nou, ik mag hopen van niet. Dez en Amanda zijn mijn top picks voor de overwinning nu Bryan weg is.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Amanda voor mij persoonlijk ook één van de favorieten alleen ze gaat iedere keer als één van de allerlaatsten door. Dus vermoed dat ze wel degelijk in gevarenzone zit.

En als ik iTunes top 100 bekijk is er op moment maar één favoriet: Cassadee Pope! Nog steeds nummer 1 en als enige 2 keer in top 100.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ouch. Dez was niet zo best deze week. Zijn runs blijven heerlijk maar de songkeuze is totaal verkeerd en hij flowde er niet lekker mee.

Duidelijke helden van de avond waren toch wel Amanda en Nicholas!

Ik vrees voor een exit van Cody en Dez maar persoonlijk zie ik liever Cody en Terry gaan.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Na de beste Voice aflevering ooit vorige week dit keer voor het eerst dit seizoen beetje teleurgesteld. Eigenlijk geen één echt subliem optreden.

Heb het overigens ook wel beetje gehad met Christina. Zit daar een beetje nukkig en zuur te doen omdat haar kandidaten naar huis worden gestuurd. Hoop van harte dat ze na vanavond zonder kandidaat zit. Wordt prachtige tv. Ook wel mooi dat Carson haar later in de aflevering ook gewoon als enige steevast oversloeg. Nee, ben er niet rouwig om dat ze vertrekt.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Helaas. Mn voorspelling is uitgekomen. Exit Dez. Na Bryan vorige week weer een favorietje eruit. Gaat lekker zo. Onterechte exit als je het mij vraagt overigens. In zijn duet met Cassadee blies hij haar volledig weg. En Cassadee blijft maar verder komen. Waarschijnlijk door de grote aanhang die haar band al had. Oneerlijke competitie lijkt me zo.

Optreden van Cee Lo was trouwens echt top! Cool dat ie ieder member van Team Cee Lo had gevraagd voor z'n show. Echt een toffe coach.

Christina zat niet echt in dr element. Dr comments over Dez deden volgens mij alles behalve hem helpen. Maar ach, ze zit ook niet in een lekker weekje. Al haar talenten weg. Lotus geflopt. Ik vergeef t dr wel.

Nu maar hopen op een Amanda/Trevin/Nicholas/Melanie finale. Met zowel Terry als Cassadee heb ik het nu wel volledig gehad. Terry is echt voortdurend vals en niemand die dat schijnt op te merken.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Hoppa Cody (onbegrijpelijk dat die uberhaupt laatste acht haalde) en Dez weg. Uitstekend! Denk dat Christina als coach Dez ook niet veel geholpen heeft. Krijg toch vaak het idee dat La Aguilera in Amerika niet altijd even geliefd is.

In volgende ronde mag wat mij betreft Terry wel afvallen. Andere vind ik moeilijker. Trevin was laatste twee weken matig, maar is in de basis wel fenomenaal en Amanda en Melanie zie ik ook niet graag vertrekken.

Denk dat Nicholas en Cassedee wel zeker zijn van finale.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Echt populair is ze inderdaad niet. Denk sowieso dat met haar als coach - ook heeft ze enorm veel knowhow - het je als kandidaat niet helpt.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Gaat lekker met deze show. Wat een uitslag ook weer...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.