- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice (U.S.)
The Voice (U.S.)
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Wat een ontzettend achterlijke en onnozele vrouw is die Christina Aguilera toch. Te triest voor woorden Heeft wat mij betreft echt helemaal afgedaan. En als je Adam dan niet mag en wraak op hem wilt noemen doe het dan met enige klasse. Het ligt er allemaal zo dik bovenop.
Sowieso treurig om het ten koste van een 17-jarig meisje te doen. Hoop dat ze na volgend seizoen lekker wegblijft.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Gaat lekker met deze show. Wat een uitslag ook weer...
Had eigenlijk niet anders verwacht. Cassadee en Nicholas waren vooraf eigenlijk al zeker, Terry zette zijn beste optreden neer en kreeg lyrisch commentaar en ook Trevin was ouderwets briljant. Vooral jammer van Amanda al is het maar omdat die vreselijke Christina er haar zin mee kreeg.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat een ontzettend achterlijke en onnozele vrouw is die Christina Aguilera toch. Te triest voor woorden Heeft wat mij betreft echt helemaal afgedaan. En als je Adam dan niet mag en wraak op hem wilt noemen doe het dan met enige klasse. Het ligt er allemaal zo dik bovenop.
Sowieso treurig om het ten koste van een 17-jarig meisje te doen. Hoop dat ze na volgend seizoen lekker wegblijft.
Helaas ben ik het eens. De vete begint wel een beetje zielig te doen, en wat kinderachtig. Ook door op haar album zowel met CeeLo en Blake te gaan samenwerken maar met Adam ho maar. Gelukkig voor Blake, want wat een kutalbum is dat
.
Ze leek me altijd wel gepast als coach maar heeft wel laten zien dat dat niet het geval is. Ze zit er ook voornamelijk voor zichzelf en niet voor de kandidaten dus lijkt me het best dat ze niet meer terugkomt. Ook voor de geloofwaardigheid van het programma.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Heb me in seizoen eigenlijk nauwelijks aan haar geërgerd maar vanaf eind seizoen 2 is het een ramp. Pijnlijke is natuurlijk ook dat Adam haar meerdere is. Hij is veel venijniger en subtieler met zijn sneren.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Viel toen ook reuze mee. Adam is wat subtieler, behalve zijn en Tony's songkeuze voor Jay Z's 99 Problems vorig jaar dan
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Toch wel erg benieuwd nu. Zou me niet verbazen mocht Trevin na vanavond niet meer terugkeren. Al vond ik ze alle vier erg goed vanavond.
Als ik zelf zou moeten kiezen.
1. Nicholas
2. Cassadee
3. Trevin
4. Terry
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Als Nicholas volgende week die winst niet pakt word ik wel errug boos! 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Kansloos tegen Cassadee denk ik. Nummer 1 en 43 in iTunes top 100. Overigens Terry daar op 2 dus zie Nicholas bepaald niet als favoriet (al hoop ik met je mee).
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Helaas wel, maar daar mag je natuurlijk tegenover stellen dat Cassadee en Terry meer het 'iTunes publiek' aanspreken dan Nicholas.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Toch vreemd dat ik ondanks de grotere teams het idee heb dat het niveau hoger ligt dan vorig jaar. Ook na de laatste blind audition blijft Cassadee Pope de allerbeste die ik gehoord heb.
Cassadee it is. Kan er prima mee leven. Vanaf begin één van mijn favorieten.
Maar wat een glorie voor Blake. Nummers 1 en 2 en tweede jaar op rij de winnaar. Doet ie goed.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik praat er niet meer over. Nicholas, Trevin, Amanda, Bryan, Dez, Melanie. Ik had veel kandidaten die winst willen zien nemen maar Cassadee dan weer totaal niet. Typisch Amerikaanse zangeres. Niet bijzonder.
Nu maar afwachten wat Seizoen 4 zal brengen. Ben vooralsnog niet erg te spreken over de toevoeging van Usher en Shakira. Cee Lo en Christna zullen een groot gemis zijn.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Na eerste seizoen niet gedacht dat ik het nog zou zeggen maar dolblij dat we van Christina af zijn. Heb wel vertrouwen in de twee nieuwe. Want vond Cee Lo cool maar Usher heeft natuurlijk wel wat meer recht van spreken. Twijfel eigenlijk vooral over Shakira.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Vond Shakira en Usher prima als nieuwe coaches in eerste twee afleveringen. Heb er wel vertrouwen in.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Prima afleveringen. Usher en Shakira vallen idd. niet tegen maar ik vind toch dat zowel Cee Lo als Christina wat meer personality hebben om het format te dragen. Christina met dr attitude en Cee Lo met z'n rare fratsen. Ik mis z'n dierenwinkel nu al.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Was Christina vorig jaar zwaar beu. Dus Shakira sowieso beter. Usher qua status ook, alleen het excentrieke mis je inderdaad beetje
Mythikal
-
- 125 messages
- 850 votes
Ik ben zo blij dat Christina en Cee Lo weg zijn en hopelijk komen ze ook niet meer terug.
Met alle respect, ze zullen wel hun sporen hebben verdiend in de muziekwereld maar coachen is niet voor hun weggelegd.
Shakira die straalt enthousiasme en brengt heel wat energie met zich mee, het is gewoon aanstekelijk. Usher daarintegen vind ik nogal zwak overkomen, niet echt rap met de tong. Maar stille wateren... Dus effe kijken hoe dat gaat aflopen.
Zover vind ik in Voice US nog niet veel talenten er echt uitspringen. Dat zie ik ook in de Voice AU.
Tot nu toe heeft de Voice UK de betere kandidaten.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Die Usher neemt het coachen tijdens de battles anders wel aardig serieus. Een van die jongens lacht voorlopig niet meer tijdens een repetitie
Mythikal
-
- 125 messages
- 850 votes
Haha ja, het lachen was hun snel vergaan.
Zojuist alle battles gezien van Voice US en Voice AU, behalve van de Voice UK die loopt nog een beetje achter, maar het waren weer geweldige battles. Voice AU had de beste battle Steve Clisby vs Mitchell Anderson.
Ik denk dat Steve Clisby de winnaar zal worden van de Voice AU: YouTube
Voice US is wat lastiger. Daar zitten 3 top artiesten.
Kris Thomas: YouTube
Judith Hill: YouTube
Vedo: YouTube
En als ik nu al een gokje waag wie de winnaar wordt van Voice UK, Karl Michael: YouTube
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Nice maar was te verwachten.. Zin in om weer lekker naar La Aguilera te koekeloeren en naar de enige echte The Voice te luisteren (fanboy alert). Haar expertise ook onmiskenbaar. Vorig jaar niet aan toegekomen (afgehaakt) door de verhuizing maar nu helemaal settled. Bring it on!
Moest ook wel, Voice was zijn appeal ook kwijt.

gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
En ze doet het ook bijna voor niets: slechts 17 miljoen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kwestie van vraag en aanbod
. En foei kos
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Doodzonde. Shakira is Aguilera op werkelijk alle fronten de baas. Als Cee Lo ook nog terug komt, kon ik wel eens een jaartje overslaan. Cee Lo was natuurlijk altijd al vooral excentriek Christina was in derde seizoen werkelijk een verschrikking. Verwend, onuitstaanbaar nest. Snap keus van Voice dan ook totaal niet. Moet bijna wel al vooraf afgesproken zijn
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het was op voorhand al vrij duidelijk gemaakt dat het bij Shakira/Usher gaat om interim coaches, geen full-replacements.
Al gaat het ze wel kijkers kosten, al zullen ze er ook weer terug krijgen. Zal niet zoveel schelen. De switch Aguilera -> Shakira is enorm goed ontvangen. Christina heeft veel meer tegenstanders dan medestanders. Wel zullen de mannen wel weer mee gaan kijken met vrouwlief
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Haha ja, het lachen was hun snel vergaan.
Zojuist alle battles gezien van Voice US en Voice AU, behalve van de Voice UK die loopt nog een beetje achter, maar het waren weer geweldige battles. Voice AU had de beste battle Steve Clisby vs Mitchell Anderson.
Ik denk dat Steve Clisby de winnaar zal worden van de Voice AU: YouTube
Voice US is wat lastiger. Daar zitten 3 top artiesten.
Kris Thomas: YouTube
Judith Hill: YouTube
Vedo: YouTube
En als ik nu al een gokje waag wie de winnaar wordt van Voice UK, Karl Michael: YouTube
Sarah, Amber, Judith, Sascha en Danielle lijken me in US de grootste kanshebbers. Denk dat de mannen dit jaar kansloos zijn tegen het vrouwelijke toptalent.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Het was op voorhand al vrij duidelijk gemaakt dat het bij Shakira/Usher gaat om interim coaches, geen full-replacements.
Al gaat het ze wel kijkers kosten, al zullen ze er ook weer terug krijgen. Zal niet zoveel schelen. De switch Aguilera -> Shakira is enorm goed ontvangen. Christina heeft veel meer tegenstanders dan medestanders. Wel zullen de mannen wel weer mee gaan kijken met vrouwlief
.
Bij een show als The Voice kunnen interims ook zomaar de vaste coaches worden. Geloof in ieder geval niet dat The Voice al definitief afscheid heeft genomen van Shakira. Die komt nog wel een keer terug als coach
Mythikal
-
- 125 messages
- 850 votes
Oh jeeee, zeer slecht nieuws. Ik had zo gehoopt dat we haar en Cee Lo niet meer terug zouden zien op de rode stoelen. Kunnen ze niet Pink of Gwen Stefani vragen?
Shakira deed het in de laatste afleveringen niet zo best. Begon een beetje te veel op haar mede-coaches af te geven. En dat ene krullebol, iemand van haar team die zo onzuiver zingt als een dooie nachtegaal, bleef ze maar doorsturen naar de volgende ronde (die is trouwens gisteravond eruit gestemd).
In the Voice UK ging het niet veel beter. Die Will.I.Am was de enigste die nog een plek over had in zijn team en liet iemand met een dijk van stem in de kou staan. Maar gaf zijn laatste plek wel voor iemand die hij in de battles toch naar huis heeft gestuurd, pfff.
Of hij geeft aan zijn opera zangeressen een poplied dat voor geen meter klonk, ook zo een grandioze actie.
Voice AU gaat goede kant op, maar ook zo rare acties van Seal. Stuurt de gedoodverfde winnaar uit zijn team (Steve Clisby). Gelukkig heeft de mooie Delta Goodrem hem gered en zit hij in de Live Shows.
Sarah, Amber, Judith, Sascha en Danielle lijken me in US de grootste kanshebbers. Denk dat de mannen dit jaar kansloos zijn tegen het vrouwelijke toptalent.
Zou je weleens gelijk in kunnen hebben. Dat jonge meid van Team Blake, volgens mij 17 jaar, die heeft al zo een geweldig stem. Zou me niet verbazen als zij de finale haalt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ook Usher is officieel exit. Cee Lo komt ook terug voor een vijfde seizoen. Usher en Shakira komen dan weer terug voor seizoen 6. Prima regeling.