• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.495 votes
Profile

The Voice (U.S.)

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Heb ik vrede mee. Ben iig blij dat La Aguilera weer terug is.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Mooi. Geen definitief einde van Shakira en Usher. Misschien seizoen vijf dan maar eens overslaan

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

De tornado in Oklahoma doet Blake Shelton duidelijk goed, want dat is natuurlijk de enige reden dat zijn complete country clan weer door is en Judith Hill en Sarah Simmons naar huis moesten. Tamelijk ongelofelijk

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Judith Hill naar huis? Ik loop ietwat achter met de reeks maar ben door dit nieuws bijna in staat af te haken.

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Volg het al een tijdje niet meer. Bekijk alleen sommige optredens nog wel eens. Schandalige finale. Nu ook al Sasha Allen naar huis? Swon Brothers zijn er enkel voor entertainment en zowel Danielle als Michelle zijn gewoon saai.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Toch nog een hoogtepunt dus dit seizoen van The Voice .

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Wat? Performance van XTina?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja . Ook het enige wat ik dit seizoen gezien heb hoor .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Puike winnares. Kon wel eens de eerste worden die ook echt gaat doorbreken, al zal het dan in het begin vooral in de countrywereld zijn. Verder puike finale. Swon Brothers hadden er natuurlijk weinig te zoeken, maar Danielle en Michelle waren prima finalisten. Zelf na het geweldige Trouble (langste staande ovatie die ik ooit gehoord heb op tv) een voorkeur voor Michelle, maar kan leven met 16-jarig supertalent.

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

De eerste? Cassadee scoort nu al beter dan Javier en Jermaine bij elkaar. Die kregen niet eens een single in de iTunes Top 100, laat staan de Billboard Hot 100. Cassadee heeft haar single in de Top 3 van iTunes gekregen en is deze week op #37 binnengekomen in de Hot 100.

Mythikal

• 125 messages
  • 850 votes

Sluit me aan bij timbo_. Wel had ik na al dat gegil en gejuich toch wel verwacht dat Michelle met de buit ervandoor zou gaan. En ik denk ook dat we nog veel van deze 16-jarige Danielle Bradbery zullen horen. Ze heeft nu een record deal met Taylor Swift Record label en dat kan alleen maar goeds beloven.

En wat is die Christina toch een vals mens. Begrijp niet hoe mensen erin trappen.

Na het optreden even een valse lach en handkusjes naar iedereen en zodra ze omdraaide was haar lach in een klap weg. Ook iemand opgevallen?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Zin in.

(afbeelding)

Nieuwe clip overigens ook wat francies The Voice S5 BTS footage:

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Heb er weer zin in! Vooral in Christina natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

SHE IS BACK!!!!

En het voelt gelijk vertrouwd en ze is beter in vorm dan ooit. Recordbreker Matthew Schuler is het verhaal van deze opener en X-tina wint 'm voor haar team. Een goede stap i nde juiste richting voor La Aguilera. Nu de raunchy outfits nog . Erg blij dat het terug is, en met Cee-Lo en X-tina, veel minder tam nu.

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Belachelijk dat niemand Timyra heeft "gesteald". Wat een belachelijk goede battle was dat zeg!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Naprater .

Opmerkelijk inderdaad, maar ik vind het prima zo .

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Ik heb de 2e battle episode nog niet gezien maar het mag duidelijk zijn dat de 1e battles compleet aan de hand van Christina lagen. Beide geweldige song choices die echt alle kandidaten boven hun niveau liet uitstijgen.

Dit in tegenstelling tot bijv een Adam die aan Donna en Tessane een verkeerde song gaf. Donna kwam in de battle, ondanks haar talent, totaal niet uit de verf en werd met gemakt overstaged door Tessane wat denk ik ook verklaard dat XTina niet voor Donna 'drukte' voor een steal. Steals moeten zich voordoen wanneer er geen duidelijke winnaar is. Donna was goed maar had helaas de pech.

Blij dat zowel Cee Lo als Blake drukten voor Briana. Had niet veel van haar verwacht maar wow wat steeg zij boven zichzelf uit zeg! Vanmiddag maar eens even de 2e battle rounds bekijken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

X-Tina's keuze voor The Band Perry . Wat een fun. De montages proberen ook veel goodwill te kweken voor de herboren X-Tina. Nu op naar de KO's.

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Zegt al genoeg dat bijna alle steals verantwoordelijk waren na een battle van XTina!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Word!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Xtina's cut mbt Amber, had ik niet verwacht. Ben dan ook niet zo'n fan van Josh, toch voornamelijk een copycat, niet met een eigen stijl. Al zal het wel op basis van creatieve input zijn.

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Als het om diversiteit binnenin haar team gaat was Josh wel de betere keus. Beiden waren fantastisch, naar mijn mening, tijdens hun knock outs. Josh is ook wel degene die het meest divers kan zijn en daar houdt de USA wel van.

2 van de 4 steals ook weer na een X-Tina battle, waarvan een 3e steal ook weer afkomstig was van een oud X-Tina kandidaat. Ultimate coach!

Favorieten zijn:

- Matthew Schuler

- Tessane Chin

- Jacquie Lee

- Caroline Pennell

- Amber Nicole

2 van Team X-Tina, 2 van Team Cee Lo, 1 van Team Adam. Blake heeft wel met afstand het zwakste team. Zou wel heel raar opkijken als hij dit jaar weer met de winst weggaat. Dan mag het duidelijk zijn dat Amerika voor de Coach stemt en niet voor het grootste talent.

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Jacquie Lee just took it home!!

Wat een performance. Helemaal weggeblazen!

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Matthew eliminated. Het zal weer eens niet. De grootste vocale talenten blijken het bij deze show nooit te redden.

GO JACQUIE!!

Mythikal

• 125 messages
  • 850 votes

catdog wrote:

Matthew eliminated. Het zal weer eens niet. De grootste vocale talenten blijken het bij deze show nooit te redden.

Echt jammer. Ik zag het al aankomen met elke week een liedje waar hij hetzelfde kunstje doet. Verkeerde songkeuzes naar mijn mening.

Xtina laat toch weer een heel andere kant van haar zien in dit seizoen vergeleken met de voorgaande seizoenen. Je merkt nu wel dat ze beter in haar vel zit en niet meer zo arrogant is.

En inderdaad: Go Jacquie!!

Wat een geweldig geluid komt er uit haar. Absoluut mijn favoriet in dit seizoen.

Mythikal

• 125 messages
  • 850 votes

Mythikal wrote:

(quote)

Oh jeeee, zeer slecht nieuws. Ik had zo gehoopt dat we haar en Cee Lo niet meer terug zouden zien op de rode stoelen. Kunnen ze niet Pink of Gwen Stefani vragen?

Wel grappig, nieuwe seizoen is begonnen en wie hebben we daar zitten? Gwen Stefani!

En ze doet het geweldig, goed gebekt, gevat en heeft lef:

Adam tegen een kandidaat: Je hebt drie keuzes. Je hebt Blake, wilt graag winnen en is competitief. Dan heb je Gwen en zij is nieuw. Hoe geweldig ze ook is, ze is nieuw... Er zijn dingen die ze nog niet weet.

Gwen: Wacht even, ik denk dat ik wel de langste carriere heb!

Wat een verademing, belooft wederom een goed seizoen te worden

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Maakt het des te pijnlijker dat Aguilera weer terugkomt. Gwen en Pharrell hebben geweldige dynamiek, komt dat neppe mens weer terug. Moet wel zeggen dat afvallen Reagan James vorige week pijn deed, was toch beetje mijn favoriet

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Samen met Matt overigens

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.