• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.563 votes
Profile

The Voice (U.S.)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De Amerikaanse counterpart van The Voice of Holland. Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine en Blake Shelton zullen als coaches fungeren. Fijne coaches line-up met artiesten die hun strepen in de muziekindustrie wel hebben verdiend. Carson Daly is de presentator. Ik vind sowieso het talenten niveau veel hoger liggen in Amerikaanse talentenshows maar als fanatic van Aguilera van het eerste uur geeft deze talentenshow net nog wat extra's. Op 26 april zal de premiere plaats vinden, op NBC. Ik ga er voor zitten, ik heb er zin in. Qua format, en juryleden toch wel het meest interessante talentenshow format.

(afbeelding)

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Wat ziet ze er raar uit op die foto die Christina. Hoe dan ook ben ik hier ook zeer benieuwd naar. Cee Lo Green is echt een held en Christina Aguilera in zo'n programma kan ook alleen maar genieten geblazen zijn

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze maakt op dit moment niet de beste periode uit haar leven mee . Hier de latere Voice promo, gewoon een bad shot. Wel is ze duidelijk wat meer aangekomen. Cee Lo is een held inderdaad .

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Christina vannacht bij Jay Leno, natuurlijk grotendeels over The Voice. Ik heb er zin in .

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

May the best woman win .

Wat blijft The Voice als talent show format toch het meest interessant, en fijn dat het nu in Amerika te zien is, want wat loopt daar een talent. En wat een show trouwens ook, ook dat optreden van onze juryleden op het begin. Prachtig. Aguilera weet al weer na een seconde te laten zien waarom ik al zo'n longtime fan van haar ben. En wat zag ze er weer oogverblindend uit. Daly en Haislip zijn perfecte hosts trouwens.

Toch wel een aantal keer kippenvel gekregen (en erger ). Rebecca Loebe (Come As You Are), Tarralyn Ramsey (Breathe), Frenchie Davis (I Kissed a Girl), Javier Colon (Time After Time) en Vicci Martinez (Rollin' in the Deep) . Team Christina begint aardig wat kwaliteit te krijgen met Ramsey en Davis. Ramsey en Davis zijn op afstand toch wel mijn favorieten tot dusver (en niet omdat ze in het goede Team zitten ). Fuck looks, it's the voice that counts. De smaak van Christina en ik ligt ook duidelijk overeen blijkt maar weer tijdens deze show, leuke ontdekking .

Wow, wat een eerste aflevering en wat een talent ook. Leuke chemistry en omgang bij de juryleden onderling. Geweldige humor ook en Blake Shelton heeft echt een heerlijk droge delivery. Wat is Christina toch lievv naar anderen toe . The Voice bevestigt dat de hype echt is. Next episode please!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Wij mogen dan het idee hebben gehad maar hun doen de uitvoering gewoon tig x beter. Wat een heerlijke jury en wat een talenten. Verheug me nu al op volgende week.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wat een niveauverschil met Nederland zeg

In de performances (en de songkeuze!), maar zeker ook in de jury. Zoveel vlotter, zoveel beter, zoveel grappiger, zoveel meer to the point. Prima aftrap, ook qua kijkcijfers.

Favorietje: Xenia.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Erg schrijnend inderdaad hoe veel beter hun zo'n format tot hun recht laten komen. Songkeuze ook erg sterk inderdaad, niet veel irrelevante bijzaken, een jury met veel know how. Laat ik het over de talenten maar niet hebben.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Naomi Watts wrote:

Laat ik het over de talenten maar niet hebben.

De vijver is ook wel een paar vierkante kilomter groter

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hoe kijken jullie deze aflevering(en)? Via een website/pindakazen/televisie?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik kijk het gewoon live op NBC. Deze fase kan je nog best pindakazen maar bij de liveshows voor mij geen optie. Die kijk je gewoon live.

De vijver is ook wel een paar vierkante kilomter groter

Uiteraard . Maar de manier hoe ze met muziek bezig zijn en de muziekkennis van de talenten zelf, dat heb je hier niet snel. En ik heb nu na één episode al een hele pak talenten gezien waar ik hier na jaren talentenshows nooit iemand in de buurt heb zien komen (met Rachel Kramer als enige uitzondering).

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

De coaches zijn goed. Erg grappig en on the tone. Goede kandidaten. I Liked It

Maar wat is er met Aguilera gebeurd?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hoezo? Zo slecht zag ze er niet uit hoor .

I know people too! .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Naomi Watts wrote:

Hoezo? Zo slecht zag ze er niet uit hoor .

I know people too! .

Nou, ik ben qua uiterlijk best een Aguilera-fan. (Qua stem ook wel hoor) Maar vond haar een beetje een ontplofte barbypop.

Die Levine is wel grappig zeg!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze is wat aangekomen en de stress van haar scheiding en andere persoonlijke problemen heeft zijn effect gehad. Al viel het nu weer reuze mee, heb je het ergste niet eens mee gekregen. Al is ze al sinds 2002 een bimbo hoor .

Levine is erg droog, net als Shelton trouwens. Ook Aguilera blijft heerlijke humor hebben vind ik, soms op het randje maar toch leuk. Alleen Cee-lo was wat flets, al is het niet zo erg serieus te zijn natuurlijk .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Thanks for the info.

Vond zelf dat getrouwde in de kelderwonende duo erg goed. En het was niet eens soul

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

You're welcome . Vond ik ook wel erg verrassend goed trouwens. Niet echt iets waar ik persoonlijk van hou maar hoogstaand was het zeker. Ik wist niet eens dat jij non-soul kon waarderen trouwens .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

De meesten die soul zongen vond ik te nasaal, te schreeuwerig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat wel, maar dat komt straks wel goed als de coaches gaan fine tunen. Wel fijn dat Loebe ook mee doet, toch wel een bekende naam in het underground circuit.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

'This is the Voice...[stilte]'

Ik kijk zelden tot nooit Amerikaans shows, maar heb vanmiddag toch maar eens de eerste aflevering van The Voice of America gekeken. Viel me niks tegen. Bleef zeer trouw aan "het origineel". Ik vond bij de kandidaten er nog niemand uitspringen, maar dat was ook niet de hoofdreden om de aflevering te bekijken.

Jury was prima. Lekker aanraakbaar. Maar vond de Aguilera aanbiddende kandidaten maar irritant.

Social media zijn iets minder prominent aanwezig dan bij The Voice of Holland. Volgens mij waren daar vanaf het begin al de iPads en en Twitterende kandidaten in beeld.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor veel zangeressen is Aguilera dan een groot voorbeeld, en één van de sterkste vocaliste die er op dit moment actief is. Die lofuitingen zijn dan ook helemaal niet zo vreemd. Maar ik zal wel een gekleurde bril op hebben enzo .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Haha, zekers Naomi. Maar fan zijn van iemand is niet erg.

Mijn favoriete uit aflevering 1: dat duo uit de kelder en Javier Colon

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Christina, did you just say balls? Do it again!

Erg fijne episode weer. Iets serieuzer dit keer, aangezien het er nu wel steeds serieuzer aan toe ging wat betreft hun beperkte picks. Ook erg leuk hoe ze elkaar een kandidaat gunnen en in omgedraaide stand dat ze dan ook gaan overleggen voor wie het wat is. In deze episode moet iedereen compleet zijn, en zo is geschied. Blijf Christina en Adam echt de perfecte comic relief vinden voor zo'n show. Geweldige humor, wat ik er wel niet voor over zou hebben met die twee op stap te gaan . Maar nu terug waar het om gaat, de muziek.

Cherie Oakley was aangenaam, niet helemaal mijn ding maar een fijn stemgeluid en dito appearance. Leuk dat ze een song deed van Miranda Lambert, en dan de reactie van haar verloofde Blake Shelton. En zij zal niet de enige zijn die het vanavond zo dicht bij de coaches zou gaan zoeken. Erg adorable die reactie van Raquel Castro omdat ze door haar idool werd gekozen om in haar team te komen. Mooi. Al was ik er qua stem niet zo kapot van. Emily Valentine is behoorlijk rough around the edges maar vond haar voorkomen wel fijn, op dat gebied erg welkom en ook qua stem lijkt het me wel wat. Je gelooft wel wat ze zingt.

Julie Eason was ook behoorlijk sterk. Mooie lach, een semi Miley Cyrus lookalike (always a plus) en ook een heel aangenaam stemgeluid. Nog geen wow factor maar wel enorm veel potentie. Die kerel die Forget You van Ceelo deed was echt hilarisch in zijn doen en laten, de power van Casey Desmond was heerlijk, het engelen voorkomen en stem van Dia Frampton erg idyllisch en Serabee zal ik graag wat meer van horen dan deze 5 seconden. Erg fijn dat er nog een mogelijkheid voor een second shot was want vond Lily Elise dan echt wat voor Christina en gelukkig kon ze die eerdere fout herstellen (wat toen kwam door de gelimiteerde picks), anders had ze haar wel gekozen. En ze koos dan ook een kerel, en een soulful one that is, benieuwd wat hij in zijn mars heeft. Christina is dan ook meer van de vocalistes, same here, al moet je Grennan niet uitvlakken. En ondanks de coach is Team Xtina ook op dat gebied een betere fit voor mij.

Voor de rest gewoon veel leuke randzaken. Ceelo met zijn opmerkingen over de tattoo's van Valentine die hij wel eens van dichtbij wou bekijken. Playa . Een flirtende Aguilera met veel toespelingen en dan die zwarte jurk. Holy Mary . Wat hou ik van dit Amerikaanse format en wat is Aguilera perfect hier voor (en dan krijg je haar schoonheid er nog gratis bij ook). Zo fijn in de omgang ook. De blinde audities voorbij en dan volgende week de battle round en dan op naar de liveshows, ik heb er zin in. Team X-Tina heeft een erg sterke line-up en ligt heel dicht tegen mijn eigen persoonlijke smaak aan, Christina heeft een sterk team samengesteld. Team X-Tina .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Volgens mij ben je Christina fan

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hoe kom je daar nou bij . Jij al een voorkeur voor een team trouwens? Ik denk Adam of X-Tina, als ik je smaak een beetje in kan schatten.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Vrij goeie talenten weer voorbij zien komen. Ik mis alleen een beetje black voices in het programma. Maargoed, je kan niet alles hebben. Weer viel de leuke interactie tussen de juryleden me positief op. Het gehaaste tempo van deze aflevering vond ik alleen iets minder. Sommige kandidaten kregen bijna geen screentijd. Ik had bijv. Christina's eerste en enige mannelijke zanger wat langer willen horen.

Wel positief is dat ze niet zitten te rekken zoals bij de Nederlandse versie met 5 auditierondes en veels te lange liveshows. Lekker de beuk erin

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

catdog wrote:

Ik had bijv. Christina's eerste en enige mannelijke zanger wat langer willen horen.

Ook wel met een reden natuurlijk. Bijna elke muziek (lees soul) liefhebber, kent Grennan dan ook wel. De keus is begrijpelijk dat ze ervoor kozen hem niet veel screentime te geven. Ik ben ook wel een fan van Grennan, vooral zijn versie van Change is gonna come .

Wel positief is dat ze niet zitten te rekken zoals bij de Nederlandse versie met 5 auditierondes en veels te lange liveshows. Lekker de beuk erin

Eens. Een verademing. Maar typisch Amerikaans, die houden wel van pace.

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Aflevering 2 nog niet gezien. En A Change is Gonna Come coveren is bijna een zonde

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Is die Blake Shelton een grote naam in de VS? Vond dat Hillbilly Bo-b-bone nummer nogal suf.

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Naomi Watts wrote:

Erg adorable die reactie van Raquel Castro omdat ze door haar idool werd gekozen om in haar team te komen

En de andere coaches wilden ook dat Christina drukte, omdat ze haar het beste bij elkaar vonden passen. Leuk om te zien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.