• 178.048 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.727 votes
Profile

The Voice (U.S.)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Sorry tim, even wat minpunten maar was van de week bijna niet te doen. Ook te danken aan de late release van de 1080p versie. Morgen heb ik een gaatje .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Chill dude, i'm on it .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wow. Adam en Christina, dodelijke combinatie. Zomerhit van het jaar? Kan niet anders.

Move Like Jagger

edit: @timbo: hij loopt hoor .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

- Thompson sisters waren niet bet maar wel leuke show verder. Deed idd erg veel denken aan Candyman als aankleding .

- Casey weer erg solide, erg gecontroleerd, alleen niet de songkeuze die ik zou kiezen voor haar. Toch best goed gedaan. Fijne snik heeft dat kind toch.

- Vicki erg goed. Typisch zij, wel iets te veel tegen het schreeuwen aan maar wordt geredt door dat ze erg oprecht overkomt in haar performance.

- Devon ook behoorlijk sterk. Al mis je wel echte presence maar vocaal is het boven gemiddeld, al heeft ie niet iets voelbaars.

- Nakia weer hoe je van 'm verwacht. Weer een powerhouseo p zijn puurst, ook een op en top performer. Erg goed weer, maar ja Nakia is Nakia.

- Jeff blijft geweldig. Vooral zijn talent om de aandacht van de luisteraar vast te houden. Zo oprecht dat het bijna lijkt alsof hij door je ziel snijdt.

- Curtis, zo een waarvan je niet eens wist dat hij nog mee deed. Nuff said.

- Javier zonder meer de favoriet. Niet echt mijn ding verder, technisch best verfijnd maar mist toch wat aan hem.

Voor de rest weer ode aan de jas van Cee-Lo en de pimp attitude die erbij komt. En het wordt oud maar ook alle props weer voor de garderobe keuze van La Aguilera, wat een theeketel was ze weer. Ook de complimenten voor haar haar, zag er weer erg charming uit. De huilpartij zag ik al aankomen rekeninghoudend met haar open emoties. Tekenend ook voor haar karakter. Hoezo ice cold?

Nu op naar morgen, heb er zin in en zal er nu wel op tijd bij zijn . En een live performance van Move Like Jagger met Maroon 5. Erg benieuwd hoe het live klinkt. Let's get it on!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Weer een geweldige aflevering. Bij Cee Lo was het wel al duidelijk dat Nakia en Vicci door zouden gaan maar had niet gedacht dat Adam niet voor Jeff zou kiezen.

Dan de optredens van vanavond.

Beverly vs. Frenchie La Aguilera zal wel weer voor mevrouw Davis gaan maar hoop toch wel enorm dat het publiek dat compenseert. Vind Beverly een stuk authentieker, beter en niet zo tenenkrommend sentimenteel. Was sowieso niet de avond van Team Cristina. Vond Like a Prayer uitvoering minder bijzonder dan ik vooraf had verwacht. Beverly had dan weer geen echt Beverly nummer maar kies toch voor.

Javier vs. Casey Makkie. Na vanavond ben ook ik om en blijkt Javier toch wel de allerbeste van allemaal. Zijn versie van Fix You was echt fantastisch en nog bijna ontroerender dan die van Fred Knittle (Young@Heart). Casey trouwens ook erg goed en waarschijnlijk het beste optreden van haar tot dusver.

Vicci vs Nakia. Vicci vond ik in de battle al meesterlijk en vorige week met Jolene ook fantastisch. Nakia wel aardig maar niet heel bijzonder. Tot vanavond. Vond Nakie ijzersterk en Vicci werd me iets te veel een show in plaats van goed gezongen nummer. Al blijven die uithalen fantastisch. Vooral daarom toch Vicci voor mij.

Dia vs. Xenia Eerste keer dat ik geen medelijden had met Xenia en haar zowaar erg goed vond. Die unieke stem maakt het dan alleen maar mooier. Toch blijft Dia na Heartless mijn persoonlijke favoriet. Vond haar ook deze week weer uitstekend en als ik puur qua gunfactor een winnaar mocht aanwijzen dan was het Dia wel.

Samenvattend. Ik hoop Dia, Javier, Beverly en Vicci naar finale

Ik reken op Dia, Javier, Beverly en Nakia.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Team X-Tina: Frenchie vs. Beverly

Interessante keuze voor Madonna. Had iets meer verwacht van de uitvoering maar de timing, de controle en longinhoud van Frenchie is echt magistraal. Beverly is meer dan aardig maar 'voel' haar niet zo. 300% voor Frenchie.

Team Cee-Lo: Nakia vs Vicci

Makkelijk natuurlijk. Nakia! Al vanaf moment 1 een geweldenaar en als je dan nog een nummer van Lambert cool kan maken dan doe je het gewoon goed. Wat een heerlijke performance weer, en wat een heerlijk randje heeft ie toch. Hij gaf het nummer dan ook betekenis. Sterk. Vicci was solide, maar ook niet meer dan dat. Vind haar uithalen wel erg ruw, ongecontroleerd en vaak onzuiver. Nakia all the way.

Team Blake: Dia vs Xenia

Ook weer zo'n makkelijke keuze. Tuurlijk Xenia was best wel aardig maar Dia laat gewoon zien dat ze een artieste is. Een echte engelenstem, ook niet helemaal mijn ding maar door haar enorme aanwezigheid en inbreng in het creatieve proces zie je dat dit een artiest is. Dia without a doubt.

Team Adam: Casey vs Javier

Tja, het is allang duidelijk, Javier is the man to beat en de kerel heeft een geweldige stem en techniek maar toch ben ik nog steeds niet overtuigt. Er mist iets. En Casey, wow. Ik vond de keuze van Adam voor Casey erg gedurfd maar nu bleek al weer dat ie gewoon gelijk had. Wat een performance, en Casey legt de vinger op de plek wat Javier niet heeft. Ze weet iemand in vervoering te brengen, te raken en door de ziel heen te snijden. Wat een oprechte method performance. Ze benadert de essentie van de muziek. Mooie close-up ook (de Amerikaanse regie snapt 't ), wat een schat. Inderdaad een makkie; Casey FTW! Beste performance van The Voice overall.

Een grote slagroom op de taart was natuurlijk de live performance van de waarschijnlijke zomerhit van 2011. Moves Like Jagger, wat een heerlijke plaat weer, en een sterke performance van M5 en Christina. Perfecte mix ook. Ook ode voor haar casual but sexy garderobe (zoals alleen zij het classy weet te maken) en weer lekker geïmproviseerd qua hairdo .

Frenchie, Nakia, Dia en Casey zijn mijn picks (wat een line-up zou dat zijn). Al verwacht ik dat het Beverly, Vicci, Dia en Javier gaan worden. Nu vannacht even afwachten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Naomi Watts wrote:

Al verwacht ik dat het Beverly, Vicci, Dia en Javier gaan worden.

Like i said .

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ben er wl blij mee alleen had Vicci wel ingeruild mogen worden tegen Nakia. Beverly en Frenchie vond ik sowieso al erg aan elkaar gewaagd. Dia won het overduidelijk en hoe goed Casey ook is, Javier is something else.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

timbo_ wrote:

Samenvattend. Ik hoop Dia, Javier, Beverly en Vicci naar finale

Het moge duidelijk zijn ik ben een tevreden man.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

catdog wrote:

Ben er wl blij mee alleen had Vicci wel ingeruild mogen worden tegen Nakia. Beverly en Frenchie vond ik sowieso al erg aan elkaar gewaagd. Dia won het overduidelijk en hoe goed Casey ook is, Javier is something else.

Dia was redelijk nipt. Nog onder 110 dacht ik. Wel enorm blij met Beverly trouwens. Eindelijk van die vervelende Frenchie af.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Dia won het voor mij overduidelijk bedoel ik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

timbo_ wrote:

Eindelijk van die vervelende Frenchie af.

Met nog maar één episode te gaan. Ja, je bent een blessed man .

Finale heeft niets meer voor mij, totaal focussen op Christina dan .

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Je hebt Dia nog van jouw picks?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat was weer net degene waar ik persoonlijk de minste binding mee had .

Nee, het verlies van Casey was de druppel. De klappen wat betreft Serabee en Cherie waren al erg groot, dit is de spreekwoordelijke druppel die de emmer liet overlopen. How much can a man take? .

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Team Blake:

Dia - hoogtepunt, ongekend mooie uitvoering van Losing My Religion. Fantastisch

Xenia - schitterende stem, geen performance. Over 3 jaar maar weer terugkomen.

Team Xtina:

Frenchie - slechte songkeuze, vervelende vrouw.

Beverly - juist een sterke songkeuze, gooit er alles in, terecht door.

Team Ceelo:

Nakia - wordt elke week beter, dit was echt erg goed. Helaas eruit.

Vickie - ze schreeuwt altijd zo. Wel geweldig nummer om te doen.

Team Adam:

Casey - had daar nooit mogen staan. Slechte songkeuze (sowieso een probleem met Adam).

Javier - easy peasy voor hem, maar ook een verkeerd nummer. Zal de Voice wel winnen.

Dia springt er wmb nu al 2 keer mijlenver bovenuit, maar ik denk dat Javier meer stemmen zal trekken. Sowieso beangstigend dat kleine verschil tussen Dia en Xenia in de scores.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Blijft een beetje jammer van de point split van Adam. Geeft die dame een kans. Heb dan meer met de point splits van Christina en Blake, en als je dan voorkeur hebt doe het dan als Cee-Lo, maar 65-35? Adam, come on now.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

otherfool wrote:

Dia springt er wmb nu al 2 keer mijlenver bovenuit, maar ik denk dat Javier meer stemmen zal trekken. Sowieso beangstigend dat kleine verschil tussen Dia en Xenia in de scores.

Xenia is ook erg populair. Staat samen met Vicci, Javier en Dia ook steeds in I Tunes top 100. Beverly bijvoorbeeld is volgens mij kansloos voor zege. Blijkt gewoon minder populair.

Dia is puur naar die cijfers gekeken dan ook wel degelijk een fikse concurrent voor Javier.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

Geeft die dame een kans. Heb dan meer met de point splits van Christina en Blake, en als je dan voorkeur hebt doe het dan als Cee-Lo, maar 65-35? Adam, come on now.

Wat zijn we het toch vaak oneens. Vind het juist een verademing een coach die durft te kiezen en niet zo voor de hand liggen en politiek correct 50-50 stemt. Een beetje een hoog ik heb het niet gedaan gehalte. Hulde voor Adam.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind het weinig met politieke correctheid te maken hebben, gewoon de solidariteit van een coach. Maar goed, verschil van mening, het went . Vaak oneens? Nooit eens bedoel je .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

Vind het weinig met politieke correctheid te maken hebben, gewoon de solidariteit van een coach. Maar goed, verschil van mening, het went . Vaak oneens? Nooit eens bedoel je .

Je kunt ook prima solidair zijn en toch een keuze maken. Niet kiezen is altijd het makkelijkst. En wat oneens zijn betreft. Op Voice vlak inderdaad zo ongeveer structureel. Op andere vlakken gelukkig wel regelmatig eens.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Insgelijks. Vind het juist wel interessant dat we qua muziek elkaar wel wat te leren hebben, houd 't wat interessanter.

Niet kiezen is inderdaad het makkelijkst, al was het op voorhand al duidelijk dat ze het niet zou gaan halen lijkt me. In mijn ogen, als je dan echt een statement wil maken, ga dan voor 99-1 . Met je argumentatie waarom zo te split voten ben ik het eens, maar met de split vote an sich ben ik het niet zo eens. Al is het aan de andere kant wel bewonderenswaardig dat ie zo'n statement durft te maken. Vind het als coach gezien niet echt 'done' maar dat is dan ook niet zo relevant eigenlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sterke finale.

Vooral Dia Frampton steps up met haar Inventing Shadows, maar ben het roerend eens met Christina en Adam dat de dansers enorm afleiden. Ook totaal onnodig, vooral bij een vocaliste als Dia.

Javier Colon wist mij weer niet te overtuigen met Stitch by Stitch. Dat de beste man heel goed kan zingen betwijfel ik niet maar schijnt toch wel iets te missen. Helaas is Bieber helemaal weg van 'm, de beliebers zouden 'm nog wel eens een winnaar kunnen maken. Javier en Adam met Man in the Mirror vond ik dan wel weer sterk.

Vicci's Afraid to Sleep en Beverly's Love Sick waren ook best goed maar halen het toch niet bij Dia. Ook nog two thumbs up voor Viccy en Cee-Lo met hun Love is a Battlefield performance. Hoogtepunt was natuurlijk Beautiful van Christina en Beverly. Ja, ik ben een fanboy. Qua garderobe, hairdo en hotness was het ook weer enorm geslaagd. Scrumptious. Ja, ik ben ook een groupie .

Het wordt spannend. Iedereen kan winnen maar gaat vooral tussen Javier en Dia. Beiden staan in deitunes top 5 en Dia zelfs op nummer 1. Ze lijkt favoriet op dit moment maar niets is zeker. Javier heeft natuurlijk ook nog de beliebers. Ik hoop op Dia, al is het Javier ook wel gegund al heb ik daar persoonlijk niets mee. Al kan dat ook wel een succes gaan worden. Vanavond even herzien in 1080p, NBC stream op laptop is toch minder.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En gefeliciteerd Javier en Team Adam . Geen wekelijkse Christina fix meer .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Hoppa Javier wint. Was nipter dan ik had verwacht maar wel terecht wat mij betreft. Vond ook alle vier de singles bijzonder aardig. Nee, een zeer geslaagde editie van de eerste The Voice. Kijk al uit naar de winter voor seizoen twee.

Hoogtepunt wat mij betreft overigens duet Cee Lo en Vicci. Erg geslaagd en qua aankleding meesterlijk.

Hopelijk hebben de Nederlandse coaches wat opgestoken van hun collega's

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Verwacht het niet. Zoiets leer je ook niet in een kort tijdsbestek, en vooral knowhow, presence en status zijn niet te leren.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Hmm cynisme werkt toch niet zo goed in woorden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik moet je iets minder serieus gaan nemen .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Gaat hard opeens, heb de laatste tijd niet meer terug kunnen kijken. Wel aardig dat Javier gewonnen heeft.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Aiaiai, engeltje Dia was er zo dichtbij maar Javier, al na de eerste week de gedoodverfde winnaar, haalde het dan toch. Overall: onwaarschijnlijk niveauverschil met Nederland, veel betere coaches (vooral Blake en CeeLo voegen veel toe) en een geslaagde kick-off voor dit programma in de USA.

Naomi Watts wrote:

Hoogtepunt was natuurlijk Beautiful van Christina en Beverly.

Dat is leuk want dat vond ik het dieptepunt... Flauwe songkeuze. En fan of niet, je kunt toch niet ontkennen dat ze er 5 of 10 jaar geleden stukken beter uitzag (toch?).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.