• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

The Voice (U.S.)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

otherfool wrote:

Dat is leuk want dat vond ik het dieptepunt... Flauwe songkeuze.

Dat mag, vind juist het tegenovergestelde als een artiest 'haar' song wil delen met haar pretege. Veelzeggend.

En fan of niet, je kunt toch niet ontkennen dat ze er 5 of 10 jaar geleden stukken beter uitzag (toch?).

Dat is bij veel mensen het geval . Tuurlijk, maar wil niet zeggen dat ze nu niet beautiful (pun intended) meer is. Al zijn haar looks toch niet zo relevant bij het feit dat ik stel dat ik Beautiful het hoogtepunt van de avond vond?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Naomi Watts wrote:

Tuurlijk, maar wil niet zeggen dat ze nu niet beautiful (pun intended) meer is. Al zijn haar looks toch niet zo relevant bij het feit dat ik stel dat ik Beautiful het hoogtepunt van de avond vond?

Ik had inderdaad beter even

Ja, ik ben een fanboy. Qua garderobe, hairdo en hotness was het ook weer enorm geslaagd. Scrumptious. Ja, ik ben ook een groupie

kunnen quoten

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Luie quoter . In dat geval, tuurlijk was ze destijds knapper. Maar vroeger was alles beter . Ben het overigens ook met je eens dat ze de minste coach lijkt. Niet dat ze een slechte coach is, integendeel, ze maken alle 4 wel een goede indruk. Mijn voorkeur gaat uit naar Blake, ondanks wat vreemde keuzes.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Voice is returning this winter for its second season and it’s been made official that all four of the show’s coaches will be returning as well. So get ready for even more of Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine and Blake Shelton. Let’s be honest with each other, I don’t watch The Voice or any show remotely like it. I respect that it gives people with real talent a chance to make a name for themselves that they normally wouldn’t have, but there’s always those people who show up to auditions just for their 15 seconds of fame and that bothers me. Of course that’s what people love watching, sometimes more than the people with real talent, but that’s just how things work. I don’t like, but that doesn’t mean it’s not entertaining to the vast majority.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Was al een tijdje bekend. Maar degene die je quote heeft duidelijk nooit naar Voice gekeken.

but there’s always those people who show up to auditions just for their 15 seconds of fame and that bothers me. Of course that’s what people love watching, sometimes more than the people with real talent, but that’s just how things work.

Hele vreemde quote

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet helemaal, gister pas officieel gemaakt. Er was al bekend dat ze alle vier seizoen 2 wilde doen maar je moet ook nog persoonlijk rond komen. En Aguilera wou een salarisverhoging en die salariseisen zijn dus pas akkoord.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Net de blind auditions van season 1 gezien. Ik heb nog niet in dit topic gelezen wie er gaat winnen en dat ben ik ook niet van plan. Er zit enorm veel talent tussen. Ik heb nog niet echt een favoriet eruit kunnen pikken, maar er zitten een aantal erg goede kandidaten tussen.

De jury is awesome! Vooral Adam en Christina zorgen voor de nodige humor en wat is Christina toch sweet! De opening van het seizoen (met het nummer van Gnarls Barkley) was ook erg tof. Geweldige coaches, geweldige kandidaten. Ik wil meer zien. Zometeen maar eens beginnen met de battles.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Aguilera signs Dia Frampton .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De geruchten dat Aguilera ontslagen wordt zijn gelukkig al weer ontkracht. Bleef ook al een erg vreemd gerucht aangezien het tegenovergestelde waar was. Blijft vermoeiend die inspiratieloze geruchten.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Dia Frampton heeft haar tweede single uit. Prima nummer wat mij betreft. Vind haar toch wel erg prettige stem hebben.

YouTube - Dia Frampton - The Broken Ones

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Was te verwachten vlak voordat Red gereleased wordt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Yup, zin in. Scherpte is er weer (Adam vs Christina ), de knowhow is er weer, het talent is er weer en Christina is er weer (knowhow, voice & hotness in one package). Let's go. Zondag eerst de Superbowl en dan The Voice premiere, lekker nachtje. Timbo, de Team X-Tina vs Team Blake showdown kan weer van start gaan.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Man, moet het toch maar eens ga kijken. Kippenvel rond 1:00

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

Yup, zin in. Scherpte is er weer (Adam vs Christina ), de knowhow is er weer, het talent is er weer en Christina is er weer (knowhow, voice & hotness in one package). Let's go. Zondag eerst de Superbowl en dan The Voice premiere, lekker nachtje. Timbo, de Team X-Tina vs Team Blake showdown kan weer van start gaan.

Go Blake!!

Blake werd in Utah trouwens echt veel meer gedraaid dan Christina .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Daar is John Wayne ook nog de meest populaire acteur .

Ik heb je Sundance report nog gelezen . Salt Lake City wil ik ook echt nog wel eens graag bezoeken.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Kan niet wachten! *denkt terug aan Christina's 'Lady Marmalade' met haar team vorig jaar*.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Of Love is a Battlefield van Cee Lo Green en Vicci. Schitterende malloot die Cee Lo

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Christina's Lady Marmalade voor mij en wat betreft de 'talenten' was Dia Frampton's Heartless natuurlijk het hooftepunt.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Vicci en Nikki's uitvoering van "Perfect" in de battles!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Vond de Baba O'Riley battle ook een toppertje

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The competition is on!

En Christina had gelijk. Het is weer begonnen en de boel staat weer goed op scherp. Christina begint gelijk de aandacht op te eisen, ziet er stunning uit (+ de typical X-tina wardrobe), benadrukt dat haar boobs ook een enorm (ja ja, woordspeling) attractiepunt van de show zijn en we het nieuwe I want you design van de stoelen kunnen bewonderen is het tijd om naar de deelnemers te gaan. Ik ben het verlies van Tom Brady en de Patriots al bijna vergeten, bedankt Christina voor de verzachtende omstandigheden.

Het begint met RaeLynn en gelijk roep je Blake, en uiteraard is ze een Blake/Miranda fan. Zo obvious. Fijne presence, heeft ook wel een country snik, niet onaardig om naar te luisteren. Typische fit voor Blake, RaeLynn vindt dat, en Blake gelukkig ook. Dan volgt Jesse en dan hebben we ons eerste 'zielige' verhaal al te pakken. Zucht. Wel een prima zanger overigens en Russell's a Song For you is een interessante keuze. Iedereen is lyrisch, ik ook, behalve redneck Blake (take that timbo_ ). Fijne bitch fight tussen Christina en Cee-Lo en Jesse kiest voor Christina. Ondanks zijn sobby verhaal is het toch een vent. Zeer goed nieuws voor Team X-Tina.

Juliet Simms, echt weer zo apart dat het een fit is voor Cee-Lo en die prophecy krijgt zijn uitkomst. Prima energieke uitvoering van Oh Darling en na wat heen en weer gevuur tussen Christina en Adam en Cee-Lo die vreemd genoeg constant over sexual tension begint en dan nog zegt dat Juliet hem opwindt. Awkward! Ook Cee-Lo heeft zijn deelnemer. Dan Chris Mann, weer zo'n sterke vocalist, die afgestudeerd is in opera en performed Andrea Bocelli wonderbaarlijk goed. Blake die er weer een foute grap uit gooit en Chris, als vocalist zijnde, kiest voor Christina. Enige juiste goede keuze voor een vocalist en nog belangrijker Christina krijgt het grote talent, alweer.

Dan krijgen we Daniel Rosa. Een huilebalk eerste klas komen we gauw achter maar ondanks een gefaalde auditie vraagt ie wel om feedback en Christina krijgt hierdoor ruimte om haar humane kant te laten zien. Weinig enerverends deze Blaine the warbler 2.0 maar wat er gecut is schijnt nog minder te zijn. Dan volgt Tony Lucca, en ondanks iedereen onder de indruk is is dit wel het grootste awkward moment ooit in een talentenshow. Hij zat samen met Christina in de Mickey Mouse Club maar ze herkent hem niet . Dat gebeurt pas later. Ouch, en tuurlijk kiest hij niet voor zijn voormalige collega, maar voor Adam. Al de teams zijn bezet.

Geweldige opener, waar Christina de show steelt. Tot ergernis tot velen blijkbaar maar hier niet het geval. Ze is weer verbaal gewapend, zeer aanwezig, een enorme dosis cleavage ( ) en is een coach in hart en nieren (samen met Blake toch de beste coach imho). The Voice is in full swing en geweldig dat dit weer terug is. Team X-Tina is al in top shape ( ) en hopelijk blijft ze ook zo dominant aanwezig. Positief punt dat de vocalisten in de show haar knowhow op waarde weten te schatten.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Damn balen dit. Gingen vorig jaar al die irritante deelnemers naar Christina dit jaar heeft ze al twee leuke en goeie te pakken. Wordt zo wel moeilijk om mijn gevecht met Naomi te blijven voeren.

Wel een erg lekkere eerste aflevering met erg veel erg goede kandidaten. En helemaal lekker. Vandaan gaan we weer vrolijk verder met een twee uur durende show.

Blijf er overigens versteld van staan hoe groot het niveauverschil (op alle vlakken niet alleen qua kandidaten) kan zijn tussen twee qua format exact dezelfde shows die enkel in een ander land spelen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Erg raar, ook hetzelfde team maar de shows zijn zo verschillend. Ook hoe belangrijk de coaches zijn, echte showrunners. Team X-Tina ftw! .

Ja, dit jaar geen Frenchie's of Beverley's maar gewoon de leukste en beste deelnemers. Tot zover in ieder geval. Benieuwd naar part two, die zal ik niet live zien ben ik bang.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ik heb deze ook niet live gevolgd. Sterker nog volg ze eigenlijk nooit live. Maar wel zo snel mogelijk erna.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik normaal ook niet hoor, viel nu toevallig samen met de super bowl. Gewoon de volgende dag downloaden is het devies, en ik wil mijn 720p kwaliteit sowieso. Vanavond ook nog ff herzien in 720p .

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Kan niet wachten om de 1ste episode te zien vanavond. Team Christina ftw!

Sannz

• 30 messages
  • 0 votes

Hup Tony!

Echte serieliefhebbers weten het .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nogmaals gezien en toch blijft het verschil in talent wel schrijnend. Zo'n Jesse of Chris heb je in jaren vol talentenshows nog nooit in Nederland gezien. Die shows worden volop bekeken en maar weinig die moeite doen voor zijn superieure Amerikaanse tegenhanger . Zowel qua coaches, deelnemers als show gewoon zoveel beter. Echt onaangenaam opvallend.

De interactie tussen en van de coaches blijft echt top.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jesse Campbell . Hoogtepunt van part 1, zonder twijfel. Kippenvel. Sympathieke kerel ook.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nu oo kaan belandt bij de herziening van Chris Mann. Nu met de volume op volle kracht en mijn audio set up in the mix nog indrukwekkender. Ik kan wel janken zo mooi, ook puur toeval dat ie dan net het goede team kiest. Chris . Zal van catdog wel een favorietje gaan worden .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.