• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

The Voice (U.S.)

Imperial Figure

• 297 messages
  • 741 votes

Cheese vond ik vals in het begin met het rustige gedeelte, daarna toen het heftige stuk kwam was het extreem sterk.

Maar als je naar toekomst van zo iemand kijkt weet je al gelijk dat die Cheesa geen of maar 1 hit krijgt terwijl je met Tony Vincent veel meer kan. Die zou voortdurend op de buis belanden denk ik.

Tony Vincent maakte van POP ook gewoon POR (pop+rock) dat is wat men wil horen denk ik.

Voor de rest met zowat alle Voice versies, zie ik gigantisch veel mensen voorbijkomen die al een muziek cariere hebben gehad. Met The Voice UK is dat pas extreem.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Absolute verademing deze avond met vorige week. Zoveel mee niveau. Verschil van dag en nacht.

Maar wat een klap op het einde. Wat een shock. Jesse eruit. Ongelofelijk! Dit had volgens mij niemand verwacht, inclusief Jesse zelf niet. Vind het ook een onbegrijpelijke keuze (Erg benieuwd wat Naomi er van vond) al heb ik er zelf niet zo heel veel moeite mee. Heb toch meer met Mann en Lindsey. Maar Jesse was voor mij de absolute favoriet. (zou er wat spektakel gecreerd moeten worden na tegenvallende aflevering en ietwat tegenvallende kijkcijfers van vorige week)

Dan Jordis eruit. Ook ontzettend klote. Waarom niet gewoon Erin eruit. Pff, wat een tegenvallers. Verder wel een pluspuntje die eliminatie aan het einde. Coaches blijven in controle en ben daar wel voorstander van.

Verder ook geweldig optreden van Team Christina dat laat zien dat er in dat team geen zwakke plek meer te vinden is. Ook sterk hoe ze Blake er even heerlijk neerzette met die mannelijke strippers.

Verder prima nieuw nummertje van Maroon 5 (heeft weer hitpotentie) en iets minder spetterend maar prima en vermakelijk Blake optreden. Al kan ik hem toch meer waarderen als coach dan als zanger.

Dan de optredens zelf (getyped voor de uitslag overigens)

RaeLynn

Blake lijkt het dan toch weer goed gezien te hebben. Uitstekend. Niets op aan te merken en gewoon een hele goed optreden. Ga haar zelf ook steeds meer waarderen daar waar ik in begin zo snel mogelijk van haar af wilde. Blake is echter totaal gek van haar dus zal voorlopig nog wel onder ons blijven.

Jesse

Voor mij samen met Lindsey nog steeds de grootste favoriet. Weer een fantastische performance en geweldige stem.

Jordis

Miste een beetje de echte Jordis power maar verder erg onder de indruk van deze wat subtielere aanpak.

Ashley

Beetje onopvallend er doorheen gerold maar oerdegelijk en ook vanavond weer ijzersterk.

Erin

Adele doen blijft gevaarlijk. Vond er weinig mis mee maar zal me ook niet lang bijblijven. Erin zal nooit mijn favoriet worden en wat mij betreft is deze live show haar einde.

Lindsey

Mijn favoriet zonder twijfel. Fantastisch hoe ze ieder nummer eigen probeert te maken. De ene keer lukt dat iets beter dan de andere maar zonder twijfel de origineelste en mijn favoriete kandidaat.

Jermaine Paul

Waarschijnlijk mijn favoriete Phil Collins nummer. Jermaine Paul doet het goed maar weet mij toch niet te overdonderen. Denk dat hij in tegenstelling tot de eerste live show niet meer de grote favoriet binnen Team Blake is.

Chris Mann

Verreweg het meest benieuw naar toen ik keuze van nummer hoorde. En vond het fantastisch. Wat mij betreft beste optreden van de avond. Had niet gedacht dat hij het zou kunnen. Erg knap!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Wauw, respect voor Blake dat hij niet RaeLynn heeft gesaved, maar Erin!

Imperial Figure

• 297 messages
  • 741 votes

Die Jesse had The Voice volgens mij gewoon gewonnen als Christina iemand anders had geëlimineerd.

Adam en Chris Mann keken ook al zo van; vreemd en slechte keus.

Mensen thuis hadden hem gewoon als eerste veilig gestemd, dat kan ik je wel garanderen.

Maar nu word het wel een onvoorspelbare show waardoor kijkers helemaal in hun stoel worden getrokken (tenzij mensen echt pissig waren omdat Jesse werd geëlimineerd).

Werd er zelf wel een beetje pissig over, want hoe kun je de beste zanger uit de hele show nou wegsturen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Na gisterenavond snap ik Christina's keuze volledig. Het gaat haar niet om de winst. Het gaat haar om het coachen. Toen ze Jesse elimineerde gaf ze al aan dat sommige mensen meer open stonden voor haar advies dan anderen, en als je ziet hoe Christina tegen haar tranen aanvocht toen ze Lindsay of Ashley naar huis moest sturen zag je hoe Christina haar baan als coach serieus neemt. Van Jesse nam ze zonder emotie afscheid. Ik denk dat ze op hem doelde, dat Jesse te eigenzinnig is, en dat Christina juist meer inbreng wilt hebben en de kandidaten goed wilt leiden.

Ik heb het ff snel getypt, maar jullie volgen me toch? Na gisterenavond snap ik Christina's keuze!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

catdog wrote:

en als je ziet hoe Christina tegen haar tranen aanvocht toen ze Lindsay of Ashley naar huis moest sturen

Kan mij niet wijsmaken dat dat echte emoties zijn bij haar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mocht dat haar motivatie erachter zijn (wat ik sterk betwijfel) is dat toch wel onaangenaam opvallend. Als er iemand zelden advies opvolgde en deed wat zij wou was het La Aguilera. Zonder die eigenzinnige wil was Stripped - het beste album ooit - er nooit gekomen. Vind zij juist één van de grootste drijfveren voor een artiest, dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Als coach zijnde zullen haar beweegredenen denk ik anders liggen. Christina ging ook pas los toen ze al gevestigd was. Als ze haar carriere begonnen was met Stripped had het denk ik anders voor haar uitgepakt. Dus ik snap haar hierin wel volkomen (mocht dit de reden zijn)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nou niet echt. Stripped was pas haar tweede studio album, gaat dus helemaal niet op. Was verre van gevestigd dus. Ze vestigde zich juist door Stripped.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ben ik niet van mening. Wellicht in Europa, maar met haar debuutalbum wist Christina al 3x op nummer #1 te komen met de singles, en 4x tot de Top 3. Daarnaast had je ook de succesvolle samenwerking met Ricky Martin, en als lead op die kneiter van een hit van een Lady Marmelade denk ik wel dat je kan zeggen dat ze gevestigd was voor Stripped uitkwam.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Rianneke_Dan wrote:

(quote)

Kan mij niet wijsmaken dat dat echte emoties zijn bij haar.

Zou ze dit faken dan? Ik denk juist dat Christina, in tegenstelling wat velen van haar denken, erg oprecht is in haar doen en laten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

catdog wrote:

Ben ik niet van mening. Wellicht in Europa, maar met haar debuutalbum wist Christina al 3x op nummer #1 te komen met de singles, en 4x tot de Top 3. Daarnaast had je ook de succesvolle samenwerking met Ricky Martin, en als lead op die kneiter van een hit van een Lady Marmelade denk ik wel dat je kan zeggen dat ze gevestigd was voor Stripped uitkwam.

Ik vraag me serieus af wat het commerciele aspect met het artistieke te maken heeft. Je vestigen heeft niets te maken met commercie.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Als Christina niet zulke grote hits had gehad met haar debuut, denk jij dan dat ze net zo'n groot succes met Stripped had gehad als dat ze nu heeft? Denk het niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heeft er niets mee te maken natuurlijk. De fanbase van haar debuutalbum zijn nog geen procent van de "liefhebbers" die Stripped geweldig vinden. Had helemaal niet zo veel uitgemaakt, al zal dat de afzet in het begin wel beinvloed hebben. Laat het huidige Aguilera Army een top 3 maken van favoriete albums en misschien staan er bij 2 op de 100 fans haar debuutalbum er in.

Gaat er nu om dat ze binnen RCA de artistieke vrijheid kreeg door haar opstelling inzake dit verhaal. Dat krijgt ze echt noet omdat het commerciele team (en natuurlijk de songwriters en producers) hun werk goed doen, maar juist omdat ze artistiek gezien enorm veel potentie had. Het commerciele succes is irrelevant, het gaat om de artistieke visie die ze tentoonspreidde. Nou net juist waar zij voor staat als artiest. Nogmaals het gaat niet over het commerciele maar het artistieke aspect. Maar verder ook behoorlijk off-topic inzake The Voice.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Is toch verschrikkelijk. Net toen ik RaeLynn eindelijk leuk begon te vinden kiest hij voor de ultieme grijze muis. Vorig jaar Xenia nu Erin. Jermaine Paul zal het moet doen voor Team Blake.

Overigens had Blake ook een megaslecht argumentatie voor wegsturen van Jordis. Omdat ze vorige keer bij het publiek de minst populaire was. Dan hoef je als coach ook niemand te redden als je toch al weet dat je hem of haar de volgende ronde wegstuurt.

Wat Christina betreft snap nog steeds niets van Jesse. Ze zal hem wel voor de finale weg hebben willen hebben anders kan ik het niet verklaren. Wel blij dat ze Lindsey redde. Het directe doorgaan van Chris Mann was overigens wel een tegenvaller voor La Aguilera vermoed ik. Denk dat als ze zelf had mogen kiezen dat ook Ashley door was gegaan.

Maar samenvattend. Jermaine Paul en Lindsey worden hopelijk de finalisten van Team Blake en Team Christina.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Imperial Figure wrote:

Die Jesse had The Voice volgens mij gewoon gewonnen als Christina iemand anders had geëlimineerd.

Dat lijkt me inderdaad een zekerheidje. Moet ook wel bijna de reden zijn dat hij wegmoest. Volgens mij was bijna iedereen er wel van overtuigd dat Jesse dit ging winnen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Oh ja en mooiste moment van resultatenshow nog vergeten. De blik van Christina toen Bieber wegliep. Zijn volgens mij bepaald geen vriendjes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

timbo_ wrote:

Overigens had Blake ook een megaslecht argumentatie voor wegsturen van Jordis. Omdat ze vorige keer bij het publiek de minst populaire was. Dan hoef je als coach ook niemand te redden als je toch al weet dat je hem of haar de volgende ronde wegstuurt.

Vreemd inderdaad, en belachelijke argumentatie. Echt jammer van Jordis, klap in het gezicht en als ze het dan met zo'n argumentatie moest doen.

Wat Christina betreft snap nog steeds niets van Jesse. Ze zal hem wel voor de finale weg hebben willen hebben anders kan ik het niet verklaren. Wel blij dat ze Lindsey redde. Het directe doorgaan van Chris Mann was overigens wel een tegenvaller voor La Aguilera vermoed ik. Denk dat als ze zelf had mogen kiezen dat ook Ashley door was gegaan.

Mann is niet zo divers, Ashley had ze er best wel bij willen houden denk ik ja maar Lindsey moet de finalekandidaat worden. Al had Jesse het zo kunnen weten, al vind ik het nog niet zo overduidelijk als sommigen hier.

Volgens geruchten - en natuurlijk niet bevestigd door geen enkele partij - scheen Jesse een enorm platencontract aangeboden gekregen te hebben. Zal een verklaarbare reden te zijn, kan me ook niet in denken waarom je Jesse anders weg zou stemmen. Of je moet 'm gewoon niet kunnen uitstaan natuurlijk .

Maar samenvattend. Jermaine Paul en Lindsey worden hopelijk de finalisten van Team Blake en Team Christina.

Jup. Half tevreden dus.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Gisteren waren de eerste battles in UK en wat ik na blind auditions al vermoedde durf ik nu wel definitief te stellen. Niveau ligt echt paar niveaus hogen. Zit veel meer muzikaliteit in deelnemers. Enorm onder indruk.

Echt al een paar kandidaten naar huis gestuurd die in Amerika makkelijk liveshows hadden gehaald.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Christina goes LaFayette style . Terechte reactie op Cheesa, erg verrassend. Maar voor mij is het dan nu alleen een Xtinavaganza, muzikaal ben ik wel klaar mee. Het duurt ook allemaal te lang, en No Jordis, No Glory. Send away van Pip misschien wel het meest verrassend. Die had ik door zijn potentie toch niet direct weggestuurd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Pip naar huis Ach ja hoef ik er ook geen tijd meer aan te besteden.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Christina maakt er inmiddels wel een sport van om wat verveeld rond te hangen en gewoon alles van Team Adam af te maken. Daardoor wat moeite om het nog heel serieus te nemen. Wat nog eens extra benadrukt wordt door het ophemelen van haar eigen kandidaten en die van Team Cee Lo.

Wel lekker hoe Adam haar even gigantisch op haar plaats zette met Baby One More Time. Kon geen kant meer op. 1-0 voor Adam.

Verder weer weinig bijzonders gehoord. Blijf de trio Chris, Lindsay en Jermaine van de andere coaches verreweg het interessantst vinden. Al deed Jamar het prima. Kandidaten van Adam zijn degelijk maar excelleren tot nu toe nooit. Wel jammer van Pip (al had hij fikse misser aan einde dus begrijp het wel). Snapte trouwens weinig van het enthousiasme over Cheese en rest van team Cee Lo. Ben wel blij dat we van James af zijn.

Ben het trouwens wel met Naomi eens. Heb het wel gezien. Het uitmelken heeft ook in Amerika het programma bepaald geen goed gedaan. Hebben het volgens mij nog beetje proberen te compenseren door een last minute aanpassing en wat verrassende keuzes door coaches maar mocht niet meer baten.

Imperial Figure

• 297 messages
  • 741 votes

Die rocker chick komt alleen maar lawaai uit, niet voor mij besteed.

Over het algeheel boeit het me totaal niet wie er wint.

Met de UK versie heb ik dit wel omdat dat niveau veel hoger ligt en is nog maar het eerste seizoen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Hoop inmiddels van harte dat Tony Lucca de Voice wint. Al is het maar om te laten zien hoe zielig die persoonlijke vendetta van Christina tegen hem is. Zou je toch niet verwachten van een dergelijke superster.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vreemde redenering. Waarom verwacht je dat niet van een superster, eerder wel lijkt me. Die hebben juist aardig een handje van dergelijk gedrag.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Normale superster zou zich niet druk maken over de concurrentie in in een talentenjachtje. Heeft toch ook wel iets treurigs dan dat Christina zich daar week in week uit druk loopt te maken over een met alle respect voor de show nobody als Tony Lucca.

Wat het overigens ook nog eens extra triest zou maken mocht Lucca winnen en ze die strijd dus niet eens is heeft kunnen winnen.

Daar sta je toch ruim boven. Wat je overigens ook bij de andere coaches ziet. Die gaan er ook gewoon niet in mee.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is Christina. Voelt zich verheven boven velen en als ze je niet mag dan behandelt ze je er ook na. Ik denk dat dit het beste is wat Lucca kan overkomen, dit alleen al gaat hem veel votes opleveren. Ze heeft van hem de topfavoriet gemaakt. Wat betreft de eliminatie van Jesse was ook een persoonlijke kwestie. Ze mag dan al ruim 31 zijn, volwassen is ze nog niet echt geworden. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Lucca wordt inderdaad alleen maar groter

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

La Aguilera en Chris Mann samen was toch wel een hoogtepuntje voor dit jaar. Snap overigens wel nog steeds niet wat Aguilera nu precies tegen Lucca heeft. Maar het zit diep, heel erg diep. Gelukkig staan Adam en Lucca er boven.

Jermaine Paul mag van mij winnen met als outsider Tony Lucca (lijken het trouwens beide oprecht goed met coach te kunnen vinden). Beide veel veelzijdiger dan de andere twee en staken er ook gewoon bovenuit tijdens finale. Kies daar dan toch voor boven het wat uniekere maar ook vaak veel van hetzelfde waar Juliet en Chris mee komen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Het schijnt dat Adam en Tony opzettelijk '99 Problems' hebben gekozen voor Christina en dat zij dit nog probeerde te voorkomen. In hoeverre dit waar is snap ik niet maar duidelijk is wel idd dat er tension is tussen die drie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.