• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.976 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.759 votes
Profile

The Voice (U.S.)

Imperial Figure

• 297 messages
  • 741 votes

I like that opera stuff en die Chris Mann steekt voor mij nu echt boven alles uit.

Mag van mij wel winnen, Moses vond ik matig dit keer.

Vind de meeste zangeressen (luister eerlijk nooit naar vrouwelijke artiesten, is niet seksistisch bedoeld) nooit wat aan in the voice (NL en US versies), maar in de UK versie vind ik het wel weer aardig om naar te luisteren.

In de US versie zakt de humor trouwens ook steeds meer naar beneden (behalve bij Cee Lo) en die Blake krikt nu alleen zijn eigen team continue omhoog alsof hij daar als enige zit.

Geeft mij maar the Voice UK als hoofdgerecht, de NL en US versies zijn nu alleen maar opvulling voor mij. (met veel performance's die ik vaak skip, beetje boring namelijk)

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Pff waarom moeten er nou 4 mensen gaan morgen (nu!?!?!). Kunnen ze er niet gewoon 2 per x naar huis sturen ipv 4? Ik zou niet weten wie ik bij Team Christina nu al naar huis wil zien gaan. Van Team Blake zijn Jermaine en Jordis mn favorieten maar ik heb Jermaine helemaal niet teruggezien in iTunes? Dat maakt me zorgen...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet nodig catdog.

Upsets. Team Blake: Erin, Jermaine en RaeLynn door en gelukkig Jordis ook. Dat was net aan. Wel onaangenaam opvallend dat één van de beste performances van de avond (Charlotte Sometimes) naar huis moet.

Bij Christina ging het wel zoals je verwacht. Jesse Campbell, Chris Mann en Lindsey Pavao door, en Ashley Rosa als addition. Moses was leuk maar niet goed en ook in het programma houden izjn opties een beetje op en Sera stelde weer niet veel voor.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Christina houdt nu wel een erg goed teampje over. De la Rosa en Mann zullen volgende week gaan afvallen en dan gaan Lindsey en Jesse het uitmaken.

Bij Team Blake moet ik het nog zien. Normaal gesproken horen Jermaine en Jordis daar over te blijven maar Rae Lynn is wel erg geliefd bij haar coach. Maak me ook wel zorgen over Jordis. Waarom zij niet meteen door was vind ik onbegrijpelijk

En @ Naomi Watts Ligt het aan mij of is Christina heel wat kilo's afgevallen sinds vorig jaar??

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Wel vreemd stukje trouwens dat die Naia Kete niet zelf mocht bepalen welk nummer ze wilde zingen. Zou het dan toch gestuurd worden?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Erg vreemd inderdaad. Volgens mij mogen ze wel gewoon kiezen hoor, waarom dat bij Naia niet zo was is een mysterie idd.

RaeLynn is wel erg geliefd bij Blake inderdaad, maak me ook wel zorgen om Jordis. Verwacht bij Team Xtina ook een jesse vs Lindsey showdown.

Christina is inderdaad flink afgevallen. Een wat mindere bewogen periode van haar leven i.t.t. vorig jaar, een nieuwe relatie nu en af van de anti-depressiva. Het verschil is schrijnend inderdaad.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Goede uitslag. Ik schrok inderdaad wel een tikkeltje toen Jordis niet in één keer doorging. Maar gelukkig heeft Blake de goede keuze gemaakt, al verraste in de herkansing Charlotte mij ook door de emotie goed over te brengen.

Team Christina was te overzien wie er door zouden gaan. En terecht. Qua uitslag kon het alle drie de kanten op gaan wat mij betreft. Enigszins jammer want ik wil nog wel meer van Moses zien en Sera heeft zo'n heerlijke sound maar Ashley laat zoveel groei zien, dat zij wel door moet gaan. Toch knap van iemand van wie we bij de audities maar 10 seconden voorbij van zagen komen.

Next week dan Team Adam en Team Cee-Lo, met o.a. mijn favoriet: Jamar.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wel eens met degene die zijn afgevallen. Van mij mogen bij Blake overblijven: RaeLynn en Erin. En bij Christina: Jesse en Chris.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Lijkt er dus op dat de kandidaten toch niet hun eigen songs mogen kiezen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

Christina is inderdaad flink afgevallen. Een wat mindere bewogen periode van haar leven i.t.t. vorig jaar, een nieuwe relatie nu en af van de anti-depressiva. Het verschil is schrijnend inderdaad.

Zelfs ik was maandag en dinsdag onder de indruk (en Lindsey is ook nog eens mijn favoriet). Maar dat blijft tussen ons.

Go Team Blake.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Blijf het overigens wel jammer vinden van die extra uitslagen live shows. Vind ze totaal niets toevoegen aan programma.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, wel spijtig inderdaad. Mag van mij gewoon bij de volgende liveshows.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Deden ze vorig jaar eerste rondes ook. Werkte toen prima.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, klopt. Vond dat ook ideaal. Al heb ik het gevoel dat de commerciele opzet ook bij de Amerikaanse voice is toegeslagen. Toch al meer dan vorig seizoen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Bedoelen jullie de extra resultshow op de Dinsdag?

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Die bedoelen we ja

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik vind die juist wel lekker. Nu er meer talenten zijn per team kan niet alles op 1 avond. En de extra performances vind ik wel lekker. En ook omdat de kijkcijfers groter zijn moet er de mogelijkheid zijn dat meerdere mensen rustig hun stem kunnen uitbrengen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Waarom zou niet alles in één avond kunnen? Maandagavond waren beide teams volledig geweest dus kan prima. Vorig jaar kreeg je uitslag dan alleen aan begin van volgende aflevering. Nu wordt er een dinsdag ingelast.

Onnodig vooral omdat die sing offs totaal niets toevoegen. Keuzes van coaches staan toch al grotendeels vast.

Bovendien nu kun je maar 24 uur stemmen. Vorig jaar een hele week dus ook dat argument zie ik niet.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Serieus? Ah ik kan me blijkbaar weinig van vorig jaar herinneren.

Ik denk dat de sing-off van Ashley zeer heeft geholpen bij Christina's keuze voor haar. Ik denk dat de uitslag bij haar voor de sing-off nog onbepaald was.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik miste trouwens wel een spectaculaire opening van de liveshows. Het 'begon maar zo ineens', terwijl de coaches het vorig jaar zo spectaculair openden met het Queen medley. Je zou toch denken nu dat het programma een groter succes is dat er alles uit de kast wordt getrokken, maar helaas.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heerlijke liveshow trouwens, maar niet het sublieme niveau van vorige week. Wat favorieten vallen door de mand maar ook sommigen pakken he tweer op. catdog, Mathai is weer in topvorm. Told ya . Vanavond zet ik even een uitgebreide review hierop dit bericht is voornamelijk voor Christina.

In Amerika kreeg ze een shitload aan commentaar en zal hier niet anders zijn. Al ben ik blij dat er een coach is die zwaar negatief commentaar durft te geven. Komt Lucca (en misschien onaangenaam opvallend dat hij er het slechtst vanaf komt) en was de formulatie wat harsh een punt had ze zeker. Niets mis mee.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik ben benieuwd. Vanavond ga ik het kijken. Ben benieuwd hoe Jamar, James en eigenlijk ook Erin en Mathai waren.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Juliet Simms staat op #24 in iTunes USA. Op ruime afstand van Mathai (#97) en Jamar Rogers (#99). De rest staat niet in de Top 100. Was Juliet echt zo goed dan?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

catdog wrote:

Juliet Simms staat op #24 in iTunes USA. Op ruime afstand van Mathai (#97) en Jamar Rogers (#99). De rest staat niet in de Top 100. Was Juliet echt zo goed dan?

Ze hoort niet voor niks bij mijn favorieten

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

catdog wrote:

Viel mee, Jamar op afstand de beste van de avond.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Had ook niet anders verwacht.

Jamar staat inmiddels boven Mathai en James Massone komt ook binnen op #100 nu. Vooralsnog een zege voor Team Cee Lo)

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Aflevering nog niet gezien maar moet na drie afleveringen The Voice UK zowaar zeggen dat ik het niveau daar nog hoger vind. Jury heel klein beetje minder maar ook erg geslaagd.

Nu snel live show kijken

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Tering wat maakt Cristina, Tony daar even gigantisch kapot. Stapje te ver wat mij betreft.

Kwamen sowieso veel slechtere kandidaten voorbij waar ze veel milder voor was en dan ben ik pas net bezig. Had bijzonder weinig met eerlijkheid te maken. Kwam vooral over als concurrentie uitschakelen. Heeft ze niet nodig en erg raar!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

In Amerika kreeg ze een shitload aan commentaar en zal hier niet anders zijn. Al ben ik blij dat er een coach is die zwaar negatief commentaar durft te geven. Komt Lucca (en misschien onaangenaam opvallend dat hij er het slechtst vanaf komt) en was de formulatie wat harsh een punt had ze zeker. Niets mis mee.

Dit had echt niets met optreden te maken. Dan had ze het zuiver gehouden en niet Justin Timberlake en die anderen mousketeers erbij gehaald.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, heeft inderdaad niets met het optreden an sich te maken maar zijn performances overall. Ze heeft jaren met hem samengewerkt dus kan dit soort oordelen prima doen. De referentie naar Justin (die veel voor support twitterde) en andere mousketeers die hem steunen door persoonlijk sentiment moet geen verschil maken. Celebrity sway argument is gewoon legitiem. Zij vond het een-dimensionaal, haar goed recht, vooral met hun backstory kan ze dat prima beoordelen. Ze is wat directer dan de meesten, wat ze denkt zegt ze en dat vind ik een eigenschap om enorm te waarderen. Aan dit soort kritiek moet je ook maar wennen als je het wil maken in de muziekindustrie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.