• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.928 votes
Profile

The Voice (U.S.)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Toch een erg fijne afsluiter met Mathai (ook gelijk de hottest contestant en damn the girl can sing) maar kijk ook erg uit naar Moses. Die zal scherp zijn als het om battles gaat .

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Erin's studioversie. Ik kan hier prima naar luisteren. Hou wel van iets dat buiten de boot springt. Ben benieuwd wat ze in de liveshows laat zien.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Beetje makkelijk om nu mensen die Erin niet kunnen waarderen weg te zetten als personen die niet houden van mensen die buiten de gebaande paden durven te denken. Is namelijk niet het geval. Ik houd echter niet van mensen die niet kunnen zingen, met wat maniertjes apart doen en vervolgens door hun looks een ronde verder komen.

Overigens is bovenstaand fragment inderdaad nog best te doen. Maar Madonna kan op cd's ook redelijk zingen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Dat doe ik ook niet. Ik weet alleen dat dit buiten de boot springt en dat ik hier best van hou. Ik zeg hierbij niks over anderen die ook van dingen houden die buiten de boot springen maar Erin niet kunnen waarderen. Ik deel haar alleen in die categorie in.

Als bijv. Jamar negatief beoordeeld hier zou worden en ik zou posten: ik hou wel van een beetje rauwe soul, had ik dan gelijk ook iedereen die van rauwe soul houdt maar niet van Jamar houdt weggzet? Beetje rare opmerking.

Erin valt nou eenmaal in die categorie, en ik zeg ik hou ervan. Mocht je van die categorie houden maar niet van Erin, prima, maar ik zet niemand weg.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ok heb ik niets gezegd. Ik las het anders. Blijkbaar niet zo bedoeld

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Christina . Moses . Mathai . Adam en Christina foutloos deze battles.

Perfecte laatste battleronde. Countdown. Starts. Now.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Tony vs. Justin

Wauw. Meesterlijke battle. Misschien zelfs wel beter dan de twee Christina battles. Blij dat Tony niet net als Chris Mann bleef hangen in zijn opera stijl. Maar vond Justin toch iets beter. Daar tegenover staat weer dat Tony veel meer een karakter is en zijn gevoel voor stijl en uitbundigheid voor de live shows samen met de excentrieke Cee Lo kan uitgroeien tot iets moois. Wel doodzonde dat ze tegen elkaar moesten want bijna iedere Cee Lo live show kandidaat die door was, was minder dan deze twee jongens.

Moses vs. The Line

Allereerst complimentje voor Christina. Erg sterk pleidooi voor The Voice. Maakt misser van twee weken geleden enigszins goed . Dan het duet. Interessante mix. Geweldige uitvoering en in tegenstelling tot battle van Cee Lo vorige week voelde dit wel als een geheel aan. Zelf sterke voorkeur voor Moses maar vind hem nauwelijks te vergelijken met andere deelnemers. Wel leuk voor live shows.

Nicolle vs. Mathai

Snap de Mathai fanboys hier en bij de jury niet zo goed. Ziet er prima uit maar qua zang toch niet zo bijzonder als sommige willen doen voorkomen. Maar eerlijk is eerlijk ook Jordis had een mindere battle dus kan zijn dat ook Mathai gewoon een mindere dag had zoals ook Adam duidelijk aangaf.

Jordan vs. Naia

Jordan geen partij voor Naia. Was stiekem bang dat Blake per se voor de country zanger zou willen gaan en alle andere coaches zou negeren. Gelukkig deed hij dat niet.

James vs. Wade

James appeltje eitje

Karla vs. Orlando

Kende ze allebei al niet meer. Kortom weinig verwachtingen en Christina vond er duidelijk niets aan. Vond het nog wel meevallen maar verwacht dat Karla na de eerste live show wel weg is.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Even een overzichtje zodat jullie alvast weten welke kandidaten ver gaan komen en welke niet

Christina

Lindsey en Jesse favorieten. Outsiders Serah Hill en in mindere mate Chris Mann.

Adam

Pip en Tony favorieten. Outsider dan toch maar Mathai.

Blake

Jermaine Paul favoriet. Outsiders Jordis en Naia ondanks hun matige battles

Cee Lo

Favoriet geen. Outsiders veel. Denk dat Tony, James, Juliet en Jamar allen kans maken om tot de laatste twee in team Cee Lo te reiken

Imperial Figure

• 297 messages
  • 741 votes

Vroeger veel naar hip hop geluisterd, maar tegenwoordig vind ik het verschrikkelijk.

Maar Moses neigt een beetje naar old school hip hop gecombineerd met zang.

Erg veel diversiteit bij die dude, heeft me verrast en moet zeggen dat het beste voor het einde is bewaard.

Christina is uiteindelijk de beste coach uit het hele Voice gebeuren omdat ze de dingen ziet dat anderen niet zien.

Ben het trouwens vaak nooit eens met Blake terwijl country mij op zich wel ligt.

Ce Lo vaak wel, maar die Erin was echt erg.

De eerste aflevering van The Voice UK is er trouwens ook al, met Tom Jones.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Imperial Figure wrote:

Christina is uiteindelijk de beste coach uit het hele Voice gebeuren omdat ze de dingen ziet dat anderen niet zien.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Vorig jaar allerlaatstste. Nee dat gebeurt een topcoach niet. Die eindigt altijd minimaal top 2

Imperial Figure

• 297 messages
  • 741 votes

Jullie moeten de eerste aflevering van The Voice UK zien, die is echt super goed.

Zoveel emotie, humor en met Tom Jones als de meest ervarende artiest ooit is het een vermaak om naar te kijken.

Will I. Am en Tom Jones tezamen is een gigantisch komisch due.

Lag best wel in een deuk met de hele Elvis en M. Jackson conversatie.

US versie is misschien wat feller en heeft meer flare, maar UK versie is subtieler en heeft meer emotie uiteindelijk.

Uit de US versie ben ik fan van James Massone.

Die dude heeft iets wat vrij uniek is. Heeft veel ziel, hart en een boyband achtige stem met net iets meer buigingen en emotie.

Ik zou zelfs in mijn vrije tijd gewoon beats voor die dude maken en hem een youtube sensatie maken als ie het niet op red in the voice.

Heb al tijden geen beats meer gemaakt, maar kan het nog wel als ik het echt wil.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Net bezig met de battle. Had wel meer van Wade verwacht. Oprechte keus van Cee Lo. James heeft nog veel werk aan de winkel maar zijn sound vind ik echt heerlijk. Op naar de volgende battle!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Klaar. Ben zeer tevreden ermee. Sterke teams, alleen die van Blake heeft wat missers wat mij betreft. Even mijn favorieten op volgorde gezet

Team Adam:

01. Pip, 02. Kim, 03. Katrina, 04. Mathai, 05. Tony, 06. Karla

Team Blake:

01. Jermaine, 02. Jordis, 03. Naia, 04. Erin, 05. Charlotte, 06. RaeLynn

Team Cee-Lo:

01. Jamar, 02. James, 03. Juliet, 04. Tony, 05. Cheesa, 06. Erin

Team Christina:

01. Jesse, 02. Lindsay, 03. Serah, 04. Moses, 05. Chris, 06. Ashley

Favorieten:

01. Jamar

02. Jesse

03. Lindsay

04. Jermaine

05. Pip

06. James

07. Serah

08. Jordis

09. Kim

10. Juliet

Al hebben de bovenste 4 mijn sterkste voorkeur. Maar de rest van de Top 10 doet er weinig voor onder, en daarnaast zijn er nog goede kandidaten die ik nog niet eens in de Top 10 heb en die me, denk ik, gaan verassen in de liveshows. KOM MAAR OP!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Imperial Figure wrote:

Jullie moeten de eerste aflevering van The Voice UK zien, die is echt super goed.

Zoveel emotie, humor en met Tom Jones als de meest ervarende artiest ooit is het een vermaak om naar te kijken.

Will I. Am en Tom Jones tezamen is een gigantisch komisch due.

Lag best wel in een deuk met de hele Elvis en M. Jackson conversatie.

US versie is misschien wat feller en heeft meer flare, maar UK versie is subtieler en heeft meer emotie uiteindelijk.

Vond eerste aflevering ook erg geslaagd. Is zelfs al een apart topic voor.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Team Adam:

01. Pip

02. Tony Lucca

03. Kim Yarbrough

04. Katrina Parker

05. Karla Davis

06. Mathai

Team Blake:

01. Erin Willett

02. Jermaine Paul

03. Naia Kete

04. RaeLynn

05. Jordis Unga

06. Charlotte Sometimes

Team Cee Lo:

01. Tony Vincent

02. Juliet Simms

03. Jamar Rogers

04. Cheesa

05. James Massone

06. Erin Martin

Team Christina:

01. Moses Stone

02. Jesse Campbell

03. Chris Mann

04. Sera Hill

05. Lindsey Pavao

06. Ashley De La Rosa

Top 5 voor mij:

01. Pip

02. Tony Vincent

03. Juliet Simms

04. Jamar Rogers

05. Moses Stone

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Zozo, 3 kandidaten van Team Cee-Lo in je top 5?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Haha ja blijkbaar, was me nog niet eens opgevallen Gaat me dan ook om het talent en niet om de coaches, aangezien ik ook iemand uit Team Christina in mijn top 5 heb

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Leuk, lijstjes!

Team X-Tina:

1. Linsanity Pavao

2. Moses Stone

3. Jesse Campbell

4. Chris Mann

5. Ashley De La Rosa

6. Sera Hill

Team Adam:

1. Kim Yarbrough

2. Katrina Parker

3. Mathai

4. Pip

5. Tony Lucca

6. Karla Davis

Team Blake:

1. Jordis Unga

2. Jermaine Paul

3. Naia Kete

4. Erin Willett

5. RaeLynn

6. Charlotte Sometimes

Team Cee Lo:

1. Tony Vincent

2. Jamar Rogers

3. Cheesa

4. James Massone

5. Erin Martin

6. Juliet Simms

Mijn top 5:

01. Linsanity Pavao

02. Jordis Unga

03. Kim Yarbrough

04. Katrina Parker

05. Mathai

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Zie trouwens dat jullie toch ook niet zo kapot zijn van Mathai. Heb ik dat foutief ergens opgepikt

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Mathai viel me gewoon vies tegen bij de Battles. Bij de audities heeft ze wel enige indruk gemaakt, maar ik begin er nu bij te twijfelen of het iets van één keer was.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Waarom zal je dan gelijk naar het negatieve gaan hangen wat betreft Mathai? Dit was way out of her ballpark en daar kon ze niet goed op in spelen, straks heeft ze gewoon weer inspraak wat betreft song selection. Haar probleem is alleen dat ze aan Adam gewoon weinig heeft en haar een coach geeft als Morisette, was juist logischer geweest haar te laten begeleiden door Thicke. Nee, geen enkele twijfels over Mathai.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Baal er trouwens wel van dat we vanaf nu naar twee keer in de week gaan. Had wat mij betreft bewaard mogen worden voor laatste twee afleveringen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Toch logisch dat je een live en een resultshow hebt? Hoe zag jij het dan voor je?

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Naomi Watts wrote:

Waarom zal je dan gelijk naar het negatieve gaan hangen wat betreft Mathai? Dit was way out of her ballpark en daar kon ze niet goed op in spelen, straks heeft ze gewoon weer inspraak wat betreft song selection. Haar probleem is alleen dat ze aan Adam gewoon weinig heeft en haar een coach geeft als Morisette, was juist logischer geweest haar te laten begeleiden door Thicke. Nee, geen enkele twijfels over Mathai.

Tja, het zou goed kunnen dat ik haar weer ga waarderen bij de liveshows, maar alles waar ik bij haar audities van hield was compleet weg bij de battles. Vandaar dat ik even een stap terugneem op de Mathai-trein.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je draait wel weer bij .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

Toch logisch dat je een live en een resultshow hebt? Hoe zag jij het dan voor je?

Hetzelfde als vorig jaar. Dat resultaten in aflevering zelf zitten. Toen kwam introductie van resultatenshow pas vanaf halve finale.

Was overigens ook meen ik helemaal niet de bedoeling die extra resultatenshow in eerste instantie. Komt dacht ik voort uit goede kijkcijfers.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Naar de hand van iTunes begrijp ik dat Team Christina en Team Blake gisteren in de liveshow stonden? Mag het verschil uitmaken: Lindsey Pavao (op ruime afstand), RaeLynn, Charlotte Sometimes, Chris Mann en Jesse Campbell staan in de iTunes Top 100. Nu vraag ik me eigenlijk wel af waarom Jermaine Paul daar niet tussen staat? Blake die weer het verkeerde nummer aan Jermaine heeft geschonken? Nouja, morgen weten we de uitslag.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Christina looked so scrumptious!! Ok, nu we dat gehad hebben, naar de liveshows. Christina vs Blake, let's go.

Jermaine kon met deze Bon Jovi song zijn rock edge laten zien. Eens met Christina dat de song selection toch wel erg belabberd is maar Jermaine slaat zich er heel goed doorheen. Wat heet, prima performance. En Blake zal gelijk één van zijn velen overdreven staande ovaties geven .

Zeer sterke performance weer van Chris Mann maar toch spijtig dat ie weigert uit zijn comfort zone te stappen. Vrij veilige keuze met S&G, maar wel een zeer goede uitvoering.

Raelynn blijft verrassen en de fout van Blake lijkt misshcien toch niet zo groot als gedacht. Na Miranda kiest ze nu een song van Adam. Lef heeft ze en daar hou ik wel van en haar performance was ook naar behoren. Adam's reactie zegt eigenlijk alles.

Tja Moses. Wat een fenomeen is het toch. Qua diversiteit het hoogtepunt van de avond maar zijn Kanye medley was erg goed. Fijne mix tussen zang en rap, en briljant hoe de zang geïmplementeerd is. Moses . Only jesus himself can top this.

Naia deed Adele, en laat dat dan al een hekel punt zijn het totale gebrek aan creativiteit (Blake's beslissing) is toch wel spijtig. Ook wel eens met Christina dat dat een zwaktebod is. Argumentatie van Blake daarna sloeg ook helemaal nergens op. Als boerenpummel lijkt ie soms wel erg ver verwijderd van de echte wereld. Redelijk maar gebrek aan creativiteit breekt haar wel op, vooral als de performance an sich ook niet bijzonder is.

Linsanity viel tegen. Christina gaf Lindsey wel de artistieke vrijheid die Blake zijn deelnemers niet geeft maar de executie van haar noten liepen niet zo als gepland. Wel erg fijne trip-hop flavour maar zowel de feedback van Adam en de reactie van Lindsey lieten blijken dat het niet groots was maar ook een incident leek. Niets aan de hand.

Jordis . Echt mijn type of singer. Wat een strot, die belts zijn echt briljant en technisch zo verfijnd en volmaakt. Echt zo jammer dat ze niet bij Christina zit, zijn nou echt op veel vlakken identiek. De bezorgde blik van Christina zei genoeg. Dit is zonder meer de beste conetstant die er is.

Sera had dan wel een zeer gewaagde songkeuze. Eén van de low profile singles van Drake. Vooral focussed op performance want muzikaal was het niet groots en zelfs haar coach onderschrijft het. Dan weet je genoeg. Inwisselbaar.

Willett is niet mijn ding maar zonder twijfel goed en puur. Vooral na alles wat ze meegemaakt heeft en ze gooit al haar emotie na het verlies van haar vader erin. Erg mooi, zo mooi kan muziek zijn. Zo echt. Als dit je niet raakt ben je gevoelloos. Simple as that. Ik ben om. Enorm sterke songkeuze ook.

Ashley gooi ter ook een solide performance uit en laat vooral veel groei zien sinds de battles. Klonk inderdaad erg volwassen en performance was gewoon zeer solide. Ook zag Ashley - zoals Christina terecht aangaf - er zeer comfy uit on stage. Zeer belangrijk. Sterke ontwikkeling van Ash.

Charlotte Sometimes, misschien wel de meest vreselijke deelnemer. Zowel muzikaal als persoonlijkheid maar ze laat toch wel een erg sterke indruk achter. Magistrale reimagination van Paramore's Misery Business. Ik hou zielsveel van Hayley Williams, maar Sometimes laat me Hayley niet missen. Groot compliment.

Jesse was weer goed. Erg mooi om te zien dat hij de aanwijzingen van Christina zo goed opvolgt en wat is deze kerel toch muzikaal. Weet de juiste snaar te raken, is subtiel maar o zo krachtig. Magnifieke falsetto.

Heerlijke eerste liveshow, met toch wel een erg opvallend hoog niveau. Veel performance of the evening kandidaten, ik kies voor Jordis.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Heb eerste helft gezien van live show maar ziet er toch wel erg goed uit allemaal. Al die optredens zijn ook door de begeleiding wel erg indrukwekkend.

Lindsey blijft toch wel mijn favoriet. Eens met Adam dat het jammer was dat de echte uithaal wegbleef maar ook zonder die uithaal erg geslaagd. Jermaine Paul blijft één van Blake's beste deelnemer al was nummer niet top gekozen.

Moses heb ik inmiddels wel gezien. Leuk trucje maar vind hem bepaald nergens goed in. Zijn optredens zijn dan wel weer vermakelijk om naar te kijken.

Blijven nog over Naia, Chris Mann en RaeLynn. Vond alledrie eigenlijk meer dan behoorlijk. Mann is cool maar om nu van ieder nummer een operaversie te maken zie ik dan weer niet heel erg zitten.

RaeLynn deed het best aardig maar is niet mijn persoonlijke favoriet.

Naia dan wel erg goed. Voor mij echte outsider binnen Blake's team maar heb idee dat Blake helemaal gek is van RaeLynn dus die kon wel eens heel ver gaan komen.

Morgenvroeg hopelijk de rest.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.