- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice (U.S.)
The Voice (U.S.)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ben trouwens nog steeds helemaal enthousiast over Adam's idee om Kanye als coach toe te voegen volgend seizoen. Tamelijk briljant.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Vijf coaches dan? Of gaat er iemand weg? Of bedoel je als advisor?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als vijfde coach, en als dat niet kon zou ie het samen willen doen. Al lijkt het me vooral een meerwaarde als zelfstandige coach.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Gelukkig waren deze battles beter dan bij de vorige aflevering. Sera, Juliet, Jamar, Lindsey en Kim waren erg goede keuzes! Vooral Kim vond ik erg sterk, leuk mens ook. Maar ook Jamar mag van mij erg ver komen, erg sympathieke jongen en ik moest toch wel even een traantje laten bij de laatste battle, vooral met ons schattig nerdje Jamie. Was het alleen niet eens met die vreselijke Sometimes, wat een stom wijf, had ik liever die andere door zien gaan.
En oh lord volgende week mijn favoriet Pip. (bijt op nagels) Die MOET gewoon doorgaan, zo niet dan stop ik met kijken
Nee hoor, maar hij is gewoon te goed om niet door te gaan en daarbij heeft hij ook nog een enorme dosis charme en uitstraling!

(dat lachje aan het eind... zwijmel)
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Nog even de eerste twee battles herbekeken: Team Adam en Team Blake vallen tot nu toe erg tegen. Christina's team is over-all het beste en Cee Lo heeft ook enkele knallers. Raar. Vorig jaar was dat precies andersom met Team Adam en Team Blake met de knallers.
Ik denk dat zowel Jesse als Jamar finale kandidaten zullen gaan worden. En verdiend, overigens. Alhoewel, laten we eerst afwachten wat ze in de liveshows laten zien.
Ligt ook beetje aan volgorde.
Vind Team Cee Lo namelijk juist met afstand het zwakste team. Andere drie hebben stuk voor stuk potentiele winnaars alleen moeten er daar nog een aantal van komen terwijl Christina haar beste kandidaten inmiddels wel gehad heeft
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Christina heeft het beste wel gehad nu maar nog wel Moses. Als je van iemand veel verwacht in een battle
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ah, dit is gewoon vergelding door wat ik vorige week zei over die boerenheikneuter van je
.
Ga je mond spoelen
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Kan niet anders dan dat Adam weer gaat winnen deze Voice. Zeker met pareltjes als Pip en Nathan 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sera
Juist!
Ook geen Lex Land fan maar was wel tien keer beter en Sometimes is wel een erg vreselijke verschijning
.
Gaat ie ook
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Juist!
Ook geen Lex Land fan maar was wel tien keer beter en Sometimes is wel een erg vreselijke verschijning
.
Gaat ie ook
.
Nee die Lex was ook niet veel, maar die was tenminste gewoon nog leuk als persoon. Die Sometimes komt me echt nu al mijn neus uit, bah naar mens.
Ik zou dat nog niet te snel zeggen hoor, ik hoop het natuurlijk wel, maar waarschijnlijk moet hij tegen Nathan en dat zou nog wel eens spannend kunnen worden.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Moet ook wel zeggen dat ik uitkijk naar de battle van The Shield Brothers 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Wat heeft Adam toch weer een sterk team. Samen met Cristina toch wel sterkste al heeft Blake twee outsiders voor de winst waarvan eentje het hoogtepunt van deze avond was.
Jermaine vs. AleyX.
Jammer want er zijn mindere kandidaten dan AleyX door bij Team Blake. Maar Jermaine is natuurlijk een echt kanshebber voor de zege.
Pip was vooraf al duidelijk door getuige ook Adam’s opmerking dat hij niet zo’n spannende battle had verwacht. Wel terecht overigens. Kandidaat die ver kan komen.
Erin wat een verschrikkelijke vrouw. Blij dat de doodgewone Shields brothers dat arrogante nest er volkomen terecht uit werkten. Oh wacht. Dat deden ze niet. Cee Lo meende zich in rijtje van slecht kiezende coaches te moeten scharen. Gelukkig is Adam er nog. Maar wat een vage (en vooral ook slechte) battle overigens. Echt Cee Lo style. Leken wel twee totaal verschillende nummers. Heel raar. Overigens kan die Erin ook gewoon echt niet zingen. Werkelijk verschrikkelijk! Kortom die gaat het niet ver schoppen
Minste Cristina battle tot nu toe. Wel een verrassende. Had zeker gedacht dat het makkie voor Jonathas zou worden. Wel blij dat Ashley door is al verwacht ik haar ook niet heel lang in de live shows te gaan zien.
Angel vs. Katrina. Vond Katrina klasse beter jammer want zie eigenlijk meer toekomst in Angel.
Gwen vs. Erin. Toen het verhaal kwam was ik er al bang voor. Typisch gevalletje we kunnen de kandidaat met tegenslag niet ook nog wegsturen. Overigens deed ze het meer dan behoorlijk dus was minder pijnlijk. Maar vermoed dat de battle al beslist was voor hij begon.
Imperial Figure
-
- 297 messages
- 741 votes
Hoe kun je in vredesnaam niet de Shields brothers kiezen, dat meisje/Erin volgens mij was verschrikkelijk vals.
Ik dacht echt, stick it in your .... America, vieze smaak hebben die lui. Denk dat het in dit geval aan Cee Lo ligt, weg met die vent.
Wou meer van de Shields brothers horen, maar goed.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, geef de verdorven VS maar weer de schuld
.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ben nu aan het kijken. Verassende keus van Christina voor Ashley. Op de performance afgaande meer dan terecht. Jonathas had veel meer kunnen geven dan hij liet zien, maar toch een verassende keus aangezien we Ashley's auditie compleet gemist hebben. Hooguit 10 seconden. Had dan ook verwacht dat ze niet door zou gaan. Cool hoe het programma toch een mind trick met je kan spelenl
Sannz
-
- 30 messages
- 0 votes
Erin Martin vs The Shield Brothers
Ik snap de keuze van Cee Lo wel. Wat hij zegt is gewoon waar. The Shields Brothers zijn wel aardig voor een keertje, maar hoe lang kan zoiets leuk blijven voordat het een gimmick wordt? Daarnaast vind ik Erin Martin een prachtige, unieke stem hebben, alleen de songkeuze vond ik op z'n zachtst gezegd ongelukkig.
Jonathas vs. Ashley de la Rosa
Vond beide niet echt sterk, zeker op basis van zijn auditie had ik meer verwacht van Jonathas. De auditie van Ashley hebben we amper gezien dus ik kan niet zeggen of deze meegespeeld heeft in Christina's beslissing. Op basis van de battle begrijp ik haar beslissing wel.
Jermaine Paul vs. AlyX
Auw. Meisje werd compleet weggeblazen door Jermaine, vond het bijna pijnlijk om te zien. Enige minpuntje zijn misschien z'n maniertjes, maar als je zo goed bent mag dat misschien ook wel.
Pip vs. Nathan
Ook een eitje voor Pip. Nathan keek de gehele battle als bang hertje de zaal in.Snapte Cee Lo zn opmerking over Nathan's 'coolheid' dan ook niet. Daarnaast was ie ook gewoon een stuk minder.
Overige twee battles;
Middelmaat pur sang.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ja, geef de verdorven VS maar weer de schuld
.
Denk vooral Cee Lo's liefde voor fotomodellen
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Team Adam - Pip vs. Nathan Parrett - "You Know I'm No Good"
Verliep precies hoe je voorop denkt en hoopt. Presence, executie en volwassenheid siert Pip enorm. Misschien wel de favoriet omdat ie zowel de likability heeft en zowel de vocale klasse. Prima battle maar spannend vond ik het niet.
Team Cee Lo - Erin Martin vs. The Shields Brothers - "What's Love Got To Do With It"
Slechte battle, weleen erg toffe performance. Erg leuk die Shield Brothers maar je kunt er niet veel kanten mee op en vind dek ritiek richting Cee Lo onterecht. Mag het outfit van Erin er wezen maar ze is natuurlijk terecht door. Erg fijn zo'n eigen creatieve draai, soms iets over het randje maar de poging is zeer welkom. Ook erg leuke oprechte reactie van La Aguilera.
Team Xtina - Ashley De La Rosa vs. Jonathas - "No Air"
Voor velen een verrassing als ik het hoor maar wie Christina kent had Ashley als favoriet aangestipt en terecht. Echt Christina's ballpark en Jonathas juist niet en na zijn argumentatie waarom hij voor Christina koos had ie veel goed te maken en dat heeft ie in de verste verte niet weten te bereiken bij Christina. Ashley moet veel leren maar haar range en power kan een enorm wapen voor haar. Even kijken hoe Ashley groeit maar als ze het doet een hele sterke outsider. Makkelijke keuze voor Christina. Zowel op basis van battle, talent en potentie de juiste call.
Team Blake - ALyX vs. Jermaine Paul - "Get Outta My Dreams, Get Into My Car"
Misschien wel de grootste troef die Blake heeft, samen met Jordis natuurlijk. Ik heb het natuurlijk over Jermaine. Terwijl ALyX helemaal niet zo verkeerd is wordt ze wel totaal overmeesterd door de vocalen van Jermaine. Ook zijn presence en arrogantie maken hem prettig om naar te kijken. In Nederland is arrogantie een argument om je naar huis te sturen, in de VS om te winnen. Vind Blake met Jermaine en Jordis echt niet onder doen voor Christina en Adam.
Team Adam - Angel Taylor vs. Katrina Parker - "Bleeding Love"
Dan had Katrina niet te veel tegenstand van Angel met pitch problems maar wat was ze goed. Uniek en ook een erg fragiele maar krachtige stem. Erg mooie combinatie en ze heeft me ook wel overtuigt. Zou nog met meer vernietigende kracht kunnen dicteren als die Katrina in New Orleans jaren geleden. Als dit soort dark horses dan ook nog eens verschijnen kan het wel een enorm sterke liveshow fase worden.
Team Blake - Gwen Sebastian vs. Erin Willett - "We Belong"
Vreselijk, boring, ongeïnspireerd, huilie huilie verhaaltjes en dertien in een dozijn. Meer ga ik er niet over zeggen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Als Erin er zo snel mogelijk uitgaat komt het goed.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Als Erin er zo snel mogelijk uitgaat komt het goed.
Neem wel aan dat je Erin Martin bedoeld. Wat een vreselijke keuze was dat trouwens van Cee Lo, hoe kon hij die sloerie nou kiezen boven de uitbundige stoere Shield Brothers?!
Met alleen een lekker wijf kom je er niet hoor Cee Lo. Anyway Pip is door en dat is het belangrijkst! 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik begreep Cee Lo's keuze wel. The Shields Brothers waren cool maar hebben denk ik niet meer veel anders te bieden. Erin was er een beetje overheen in de battle maar heeft veel potentie en kan, naar mijn en blijkbaar ook Cee Lo's mening, wat gaan worden in de liveshows. Op de desbetreffende battle afgaande wellicht niet terecht, maar met de liveshows en een eventuele eindzege in zicht snap ik zijn keuze volkomen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Erin heeft wel potentie?! Kijken wij wel dezelfde show
Dat mens kan totaal niet zingen, verschrikkelijk zeg, dat kun je niet eens zingen noemen imo. Ze kan beter haar klep houden, en ook haar manier van doen vind ik een enorme afknapper.
Maar goed ik snap Cee Lo ook wel hoor, ik bedoel haar outfit sprak in Cee Lo's ogen al voor zich natuurlijk.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik begreep Cee Lo's keuze wel. The Shields Brothers waren cool maar hebben denk ik niet meer veel anders te bieden. Erin was er een beetje overheen in de battle maar heeft veel potentie en kan, naar mijn en blijkbaar ook Cee Lo's mening, wat gaan worden in de liveshows. Op de desbetreffende battle afgaande wellicht niet terecht, maar met de liveshows en een eventuele eindzege in zicht snap ik zijn keuze volkomen.
Erin potentie? Was gewoon ronduit vals en slecht wat zij liet horen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mwah, Erin heeft eerder een erg onorthodoxe stijl maar slecht? Vooral erg 'anders'. Dit soort riepen ze jaren terug ook over Kate Bush en kijk haar nu eens. Ook niet echt mijn cup of tea maar ik zie de mogelijkheden wel. Al zal ze dit nooit winnen.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Precies zoals ik denk. Ze heeft veel werk aan de winkel maar mocht ze haar sound goed onder de knie krijgen en de juiste song krijgen kan het best wat worden heb ik het idee.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Mwah, Erin heeft eerder een erg onorthodoxe stijl maar slecht? Vooral erg 'anders'. Dit soort riepen ze jaren terug ook over Kate Bush en kijk haar nu eens. Ook niet echt mijn cup of tea maar ik zie de mogelijkheden wel. Al zal ze dit nooit winnen.
Niet slecht. Extreem slecht. Leek echt helemaal nergens op. Enkel omdat het apart is proberen mensen er nog iets van te maken. (overigens maak ik me daar bij films ook nog wel eens schuldig aan dus voel het vooral niet als een belediging)
Dan nog in de categorie lachwekkend. De min of meer briljante Kate Bush vergelijken met een valse schreeuwlelijk. Absurd is nog te zacht uitgedrukt. Maar ben er volledig van overtuigd dat ik na maandag (tenminste als ze aan de beurt komt) al van Erin af ben dus komt goed.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
We krijgen eerst nog 1 battle ronde Maandag. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vergelijk de zangeressen niet maar wel hoe veel volk in het begin reageert op een onorthodoxe stijl. Het was niet goed, mede door een belabberde songkeuze maar ze nam veel risico, deed erg artistiek en dreef daarin door en terecht kreeg ze daar lof voor door de professionals die dat ook herkennen. Ze is ver verwijdert van de elite van the voice, maar het is nog lang niet zo slecht als de kijker wil doen geloven.
En eerst nog battlen inderdaad.