- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice (U.S.)
The Voice (U.S.)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als je de arrogantie niet ziet bij Adam. Manmanman, en het ergste is nog, die heeft muzikaal niet eens veel gepresteerd
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Adam valt reuze mee. Relativeert zichzelf juist regelmatig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dit riekt stevig naar een hetze tegenover een rondborstige blonde latina met een gouden strot
.
Adam niet arrogant, hang mij maar in de feestverlichting
.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Arrogantie. Tja wat is arrogantie. Een beetje confidence and cockiness mag toch wel? Christina lijkt me de meest pure vrouwelijke artieste (samen met Beyonce en Pink) die er momenteel rondlopen. Lijkt me totaal niet arrogant.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Christina niet arrogant|? Ben bang dat zelfs Christina's grootste fan Naomi het daar niet mee eens is.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Dit riekt stevig naar een hetze tegenover een rondborstige blonde latina met een gouden strot
.
Hetze is wat overdreven als ze het maar aflegt tegen Blake
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het zou zo maar kunnen.
Christina niet arrogant|? Ben bang dat zelfs Christina's grootste fan Naomi het daar niet mee eens is.
Daar kan je gewoon niet omheen, nee dan is iemand ervan overtuigen dat Cee Lo blank is nog een makkelijkere opgave
. Al vind ik arrogantie niet zo'n verkeerde eigenschap.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik ook niet. Mijn favoriete film en seriepersonages zijn altijd arrogant.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Nog geen reactie van Naomi over de nieuwe episode? What happened? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Er was vanochtend nog geen 720p versie
. Blake schijnt weer flink het schip in te gaan, Christina het tegenovergestelde.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Net klaar met de tweede battles, en man man man wat is Cee Lo toch lucky met Jamar Rogers.
Sorry, Christina maar Cee Lo wint deze wat mij betreft.
De hele episode heb ik goede performances gezien. Ook de eerste performance tussen Geoff en Sera was fantastisch. Enkel Team Blake. Tja dat kwam er niet echt uit. Ik heb gelukkig nog goede hoop voor Jermaine Paul.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Gedane zaak. Adley destroyed RaeLynn, ook in de soft elementen van het nummer maar vooral qua power was het één grote butt-fuck-a-thon voor RaeLynn. Adley owned the place. En dan weer zo'n deja vu naar vorig jaar, de reden waarom je als kandidaat gewoon fucked bent met Blake. Verschrikkelijke keuze weer.
Heb pas één optreden gezien van deze week maar daar zou dit stukje tekst letterlijk op van toepassing zijn. Wat een belachelijk domme keuze van Christina. Geoff drie klasses beter. Het moge duidelijk zijn. Blake is niet de enige met rare keuzes.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
No offense maar als je een beetje vocalkenner bent is haar keuze erg begrijpelijk (wat niet wil zeggen dat je het met haar keuze eens moet zijn). Tuurlijk was Geoff veel meer soulful dan Sara maar zoals Christina terecht aangaf was Sara technisch vooral erg sterk. Afwijken van persoonlijke smaak is geen referentiekader voor mij (had Geoff ook liever door) maar haar argumentatie wat betreft execution en ad libs is natuurlijk enorm terecht. Geen speld tussen te krijgen. Het is een overweging die ze moest maken en met haar beweegredenen een prima keus.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Heb pas één optreden gezien van deze week maar daar zou dit stukje tekst letterlijk op van toepassing zijn. Wat een belachelijk domme keuze van Christina. Geoff drie klasses beter. Het moge duidelijk zijn. Blake is niet de enige met rare keuzes.
Vond ik niet. Ik vond beiden aan elkaar gewaagd en Sera heeft uiteindelijk een wat uniekere klank dan GeOff die veel vergelijkingen zal gaan treffen met Jesse. Goede keus van Christina.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Team Xtina - Geoff McBride vs. Sera Hill - "Chain of Fools"
Heerlijke matchup weer van Christina en ook weer een lekkere battle. Helaas was Geoff minder dan in de rehearsals maar nog steeds erg goed. Maar Sera stond haar mannetje en wist met haar techniek en uitvoering Geoff uit de competitie te werken. Had een persoonlijke voorkeur voor Geoff maar de keuze voor Sera is erg plausibel. Weer solide coachwork van La Aguilera.
Team Blake - Charlotte Sometimes vs. Lex Land - "Pumped Up Kicks"
Matige battle. Vond beiden al niet veel soeps in de audities en ook qua matchup erg zwak. Ook het nummer en de zwoele tonen die erbij horen waren niet echt bevorderlijk voor het niveau. Ze waren beiden vrij zwak, elke keuze is prima maar Blake moet toch beter gaan argumenteren. Als verliezer zijnde heb je hier niks aan.
Team Cee Lo - Juliet Simms vs. Sarah Golden - "Stay With Me"
Ook een battle die me gestolen kon worden. Golden vond ik vrij saai en Simms is gewoon niet mijn ding. Lekker randje maar muziek is voor mij ad lib, falsetto, power belts, gevoel en dat allemaal heeft Simms niet. Wel een duidelijk gevalletje van uneven matchup. Golden wint het nooit van de krahcteloze power van Simms.
Team Adam - Kim Yarbrough vs. Whitney Myer - "No More Drama"
Heerlijk dit. Ik was bij de audities nog niet zo overtuigt van Yarbrough maar ik ben nu helemaal om. Echt mijn ding. Myer heeft wel aangename kleine uithaaltjes, leek ook qua matchup wel interessant maar Yarbrough heeft gewoon zoveel power, exacte timing en range. Ik ben een Yarbrough fan en heeft alles om voor te vechten. Kippenvel.Top contender.
Team Xtina - Lindsey Pavao vs. Lee Koch - "Heart-Shaped Box"
Hoogtepunt van de battles. Ik begin echt een gigafan van Pavao te worden. Normaal gesproken niet mijn ding maar haar falsetto is echt unreal. Alles is heerlijk aan deze vocaliste, die stijl, die tonen, die fragiliteit in haar stem, die magistrale timing, de uitvoeringen van haar subtiele belts, echt zo gaaf. Lee Koch was ook gewoon erg goed en bovendien een hele toffe gozer. Jammer dat ie moet gaan maar tegen Linsanity is niet op te boksen. Ze bewijst zich weer en mag zich nu mijn topfavorietje noemen. Verkies Pavao's uitvoering ver boven het origineel.
Team Cee Lo - Jamie Lono vs. Jamar Rogers - "I Want To Know What Love Is"
Beiden maakten een sterke indruk bij de audities maar de keus voor dit nummer pakt duidelijk negatief uit voor Lono. Wel een erg fijne battle maar meer dan gewoon fijn is het niet. Jamar is misschien wel de kandidaat met grootste gun factor, zijn spontaniteit, zijn verhaal en zijn (opr)echtheid maakt hem zo aangenaam. Die jongen gun je het, mooi emotion filled slot.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Na de giga blunder van La Christina bij Geoff kwam het toch nog goed voor haar. Zij het dat ze daar nog wel even de hulp van Blake voor nodig had.
Lindsey vs. Lee
Beste battle van de avond. Lindsey was voor mij één van de grote favorieten dus ondanks geweldige tegenstand van Lee appeltje eitje wat mij betreft. Gelukkig begreep ook Blake dat en zette hij de tot dan toe falende Christina op het goede spoor. Een bedankje voor Blake lijkt me op zijn plaats Naomi.
Dan de andere battles
Jammer van Lex. Had best hoge verwachtingen van haar en vond haar ook nu weer zeker niet slecht maar Charlotte is gewoon sterker. Al zie ik ook haar voorlopig niet heel ver komen. Maar datzelfde zei ik van Dia Frampton vorig jaar.
Vond Juliet in blind auditions geweldig nu irriteerde haar stem vooral. Maar vond Sarah ook niet bijzonder dus prima dat Julier door is. Overigens ook wel een inkoppertje. Natuurlijk gaat Cee Lo voor de excentriekeling.
Show heeft dit jaar wel een erg groot schreeuw gehalte. Veel kandidaten die vooral heel hard schreeuwen. En als er dan iemand echt goed kan schreeuwen gooit Christina hem er vrolijk uit. Whitney werd hier volledig weggeblazen door Kim’s gebrul maar is een veel betere zangeres. Jammer dat Adam daar niet doorheen prikte wel mooi dat hij niet automatisch voor favoriet gaat.
Jamar vs. Jaimie. Vooraf verwachtte ik een weinig imposante laatste battle die voor mij lood om oud ijzer was. Uiteindelijk nog prettig verrast door Jamar. Terecht door maar dat gejank erna was dan weer een beetje heel erg too much.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hulp nodig van Blake? Volgens mij gaat het nu niet helemaal goed met je hoor
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Zonder Blake had ze vrolijk gekozen voor Lee.
Jammer dat jij zijn misser met ReaLynn hem zo blijft aanrekenen. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tuurlijk niet man, nu loop je wel te raaskallen hoor
. Dat met RaeLynn was dan ook wel kwalijk natuurlijk, een misser kan al speelden hier persoonlijke sentimenten in mee. Moet je niet willen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Eens maar toch was wegsturen van Geoff veel grotere blunder. Was potentieel laatste twee kandidaat in Team C
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind ik weer niet, waren beiden gelijkwaardig maar brachten beiden iets anders. Argumentatie was ook sterk. Al had ik ook liever Geoff gehad hoor. En dat kapsel van Lindsey trouwens
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Enige juiste argumentatie was geweest dat ze met Jesse al een soortgelijke kandidaat heeft. Die argumentatie gaf ze dan weer niet. Bijzonder jammer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Soortgelijk? Omdat ie zwart is en op leeftijd? Gospel en soul/jazz/blues is another ballpark. Ik kan er echt niet bij waarom je nou zo moeilijk doet bij haar argumentatie, legitieme redenen en geen speld tussen te krijgen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Omdat ik het natuurlijk een hele slechte argumentatie vond. Verder vond ik Jesse, Geoff en Anthony wel degelijk soortgelijke zangers. En niet omdat ze alledrie zwart waren of een bepaalde leeftijd hadden
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik blijf het vreemd vinden aangezien haar argumentatie weinig te maken had met subjectiviteit maar gewoon feiten waren. Krijg een beetje het idee dat je je eigen smaak tegenover haar beoordleing zet terwijl dat een onjuist referentiekader is.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Nee hoor. Al sluit ik inderdaad niet uit dat ik een betere smaak heb 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik had 'm kunnen verwachten
. Ah, dit is gewoon vergelding door wat ik vorige week zei over die boerenheikneuter van je
.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Nog even de eerste twee battles herbekeken: Team Adam en Team Blake vallen tot nu toe erg tegen. Christina's team is over-all het beste en Cee Lo heeft ook enkele knallers. Raar. Vorig jaar was dat precies andersom met Team Adam en Team Blake met de knallers.
Ik denk dat zowel Jesse als Jamar finale kandidaten zullen gaan worden. En verdiend, overigens. Alhoewel, laten we eerst afwachten wat ze in de liveshows laten zien. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind juist Adam een heel erg sterk team hebben. Alleen komen zijn prijsbeestjes nog niet aan bod. Jesse? Nee joh, de X-tina finaleplek is voor Linsanity.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Lindsay zou ook kunnen. Met Adam zou het nog goed kunnen komen. Ik heb het nu ook meerendeels over de eerste twee battles.