• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.091 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

The Voice (U.S.)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

timbo_ wrote:

Lex Land. Doodzenuwachtig maar toch horen alle GOEDE coaches al snel het talent. Lekker dat ze dan uitgerekend voor Blake gaat hoewel ik daar niet op rekende. Wel benieuwd hoe ze stand gaat houden als het toch meer show wordt hierna. Maar Blake wordt sterker en sterker.

Dit was toch gewoon een hele slechte auditie. Je kan het inderdaad op de zenuwen gooien maar Christina wees terecht op een zwakte op vocaal gebied. Ook net één van de vier die daar het beste oordeel over kan vellen. Ze mag dan niet welbespraakt zijn maar dat maakt ze goed in knowhow. Na wat slechte beslissingen maakt ze hier alles weer goed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

timbo_ wrote:

(quote)

Als ik zo alle kandidaten nog eens langs zag komen dan zitten de echte kanshebbers toch wel bij Blake, Adam en Christina. Allemaal wel twee, drie of vier teamleden die ik ver zie komen.

Aankondiging van battles zag er trouwens goed uit. Trekken me even een blik sterren open daar.

Duidelijk de sterkste teams, al heeft Cee Lo ook wel wat sterke outsiders maar geen favorieten nee. Nu gaat het pas echt beginnen .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

Dit was toch gewoon een hele slechte auditie. Je kan het inderdaad op de zenuwen gooien maar Christina wees terecht op een zwakte op vocaal gebied. Ook net één van de vier die daar het beste oordeel over kan vellen. Ze mag dan niet welbespraakt zijn maar dat maakt ze goed in knowhow. Na wat slechte beslissingen maakt ze hier alles weer goed.

Nee man Lex Land was prima. Talent druipte er vanaf. Slecht dat je je dan laat verblinden door zenuwen. Dat ze misschien minder in programma als The Voice past zeker als we gaan battlen en richting liveshows gaan is wel waar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Talent hebben staat niet gelijk aan een goede stem hebben natuurlijk. Vind Land één van de belabberdste deelnemers. Dan nog liever één van Cee Lo's rejects. Dan nog liever Purrrrfect .

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik weet niet of het zo gemonteerd was maar het leek wel alsof dit jaar de meeste teams al volzaten terwijl er nog veel kandidaten geweest waren terwijl er vorig jaar een aantal in de herkansing moesten.

Nu vraag ik me af: zullen er een aantal kandidaten niet meer hebben kunnen optreden omdat de teams volzaten? Jammer dat Dez niet meer in de herkansing kon.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jawel, alleen hebben ze die in de herkansing gingen niet hun afwijzing laten uitzenden. Ze denken dat dit van invloed kan zijn op het stemgedrag van de kijker.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Wel vreemd dan dat bij Sara Hill werd gezegd dat alle teams behalve Christina's volzaten en dat zij aan het wachten was op zoiets goeds. Lijkt me niet dat Sara dan een reject in de herkansing was?

Dus ik denk dat ze niet eens aan de rejects zijn toegekomen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je spreekt een herkansing uit op dat moment, dus die moet dan binnen een paar uur weer op. Het is niet dat ze de herkansing nu gebruiken om je team op te vullen. Je hebt nog wel reserves maar die worden alleen gebruikt als je niet vol weet te raken met de a garnituur. Weet ik ook niet zeker maar meen ik gehoord te hebben op NBC.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ja het is een beetje ingewikkeld want vorig jaar zag je wel duidelijk dat de rejects de teams kwamen opvullen. Dus hoe het dit jaar zit? I don't know for sure.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad, dat vond ik dan ook wel leuk. Al kan ik me voorstellen dat dat voor Lily en co. negatief uitgepakt heeft. Anders had Christina Dez wel genomen, letterlijk en figuurlijk .

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Haha. Dat dacht ik ook.

Maar het hoeft niet negatief uit te pakken.. Casey Weston was vorig jaar ook een reject maar kwam nog tot de halve finale!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die wel, maar werd wel constant in leven gehouden door haar coach en niet door stemmen van de kijker.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Dat is ook niet zo moeilijk als je Javier Colon in je team had zitten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

True . En Chris Mann zal dit jaar veel gaan hebben aan de gleeks denk ik. Moet ie wel de liveshows halen maar lijkt me geen probleem.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Chris Mann? Hoezo?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Totdat zijn moeder ziek werd was hij een warbler.

(afbeelding)

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Haha dat is mij nooit opgevallen. Ken wel een aantal Warblers van gezicht maar hem heb ik nooit gezien.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik doe nu ook wel interessant maar moest het ook vernemen van gleeks, die volgens mij elke figurant kennen . Zei mij ook helemaal niets.

Imperial Figure

• 297 messages
  • 741 votes

Amerikaanse versie van de voice nu eindelijk alles van gezien, uiteraard gaat het nog door gelukkig.

Vind de US versie leuker dan de Nederlandse versie, maar ik wist trouwens niet wie Blake Shelton was.

De Engelse versie komt over tijdje trouwens ook met Danny O'Donoghue (the script), Will.i.am (black eyed peas), Tom Jones en Jessie J als coaches. Aparte mix in ieder geval.

Heb voor de gein ook naar de Koreaanse versie van the voice gekeken, verstond er geen bal van, maar moest er zo nu en dan wel om lachen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Blake Shelton zei me eerst niets maar had ik al eens eerder voorbij zien komen bij het "Hitman" concert van componist David Foster. Hij zong 2 nummers in die show. En sinds de eerste episode van The Voice en ik hem gelijk herkende heb ik meerdere muziek van hem gedownload. Lekkere country music.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Let the battles begin

Eindelijk af van de audities en tijd voor some battlin'!

Team Adam - Tony Lucca vs. Chris Cauley - "Beautiful Day"

Sterke battle, waar Tony toch overduidelijk de betere was. Vooral zijn notes waren perfect en erg blij dat Tony het advies aannam om de hoge noten te raken want dat deed hij heel goed. Chris was niet slecht maar Tony interpreteerde het nummer gewoon veel beter. Goed begin en goede keus van de coach.

Team Blake - Adley Stump vs. RaeLynn - "Free Fallin'"

Gedane zaak. Adley destroyed RaeLynn, ook in de soft elementen van het nummer maar vooral qua power was het één grote butt-fuck-a-thon voor RaeLynn. Adley owned the place. En dan weer zo'n deja vu naar vorig jaar, de reden waarom je als kandidaat gewoon fucked bent met Blake. Verschrikkelijke keuze weer.

Team Xtina - Chris Mann vs. Monique Benabou - "The Power of Love"

Ouch. Lawyered, destroyed and ravaged! Dit was wel eenrichtingsverkeer en Chris, geeft Monique geen enkele kans. Ik heb haar vocaal niet eens gehoord, sterke performance van Chris, slechte battle. Voor Christina ook overduidelijk. Gelukkig geen gevalletje Blake.

Team Cee Lo - Cheesa vs. Angie Johnson - "Total Eclipse of the Heart"

Ik vond het vocaal niet zo sterk maar wel een goed voorbeeld hoe een battle moet zijn onderling. Lekker hostile, gelijkwaardig met beiden een focus op een ander facet. Erg interessante battle, Angie's range vs Cheesa's power. Gelijkwaardige middelmatigheid, wel vermakelijke battle. Cee Lo kon qua keuze ook niets fout doen.

Team Blake - Jordis Unga vs. Brian Fuente - "Ironic"

Van tevoren kon je al vaststellen hoe dit zou gaan. Eén van de beste deelnemers tegenover een deelnemer wiens auditie ze niet eens lieten zien. Jordis was verre van groots maar nog verpulverde ze Brian als een nietig insekt. Die power en timing, jizz in my pants. Really. Wat een vocaliste is het toch. Blake is haar niet waardig.

Team Xtina - Anthony Evans vs. Jesse Campbell - "If I Ain't Got you"

Save the best for last. Hele interessante battle, op papier maar ook on stage dus. Dit is Christina ten voete uit, ze zet de sterke niet tegen de zwakke om zo veel meer goede kandidaten over te houden maar ze creëert gelijkwaardige matchup's. Want wat een battle, Anthony's falsetto tegen Jesse met zijn enorm sterke controle en prachtige stem. Lastig kiezen maar ook hier kan je niet fout gaan. Beiden ijzersterk. Jammer dat het exit is voor Anthony, had heel ver kunnen komen maar dat heb je met battles en een goede coach die de kansen evenredig verdeeld. Goed opgelet Blake? This is coaching.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

OH MY! 'If I Ain't Got You'.... OH MY. Ik ben gewoon achterover geblazen!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Adley inderdaad veel beter dan RaeLynn maar verder maar over Chris Mann met je eens Naomi.

Mann was vreselijk matig en tegenstandster zelfs nog beter. Jammer want had veel van Mann verwacht maar kan duidelijk niets anders dan klassiek.

Laatste twee battles moet ik nog zien. Maar lees dat de allerlaatste een topppertje was. Ben benieuwd.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ook laatste twee battles inmiddels gezien. Was spektakelstuk die allerlaatste. Die Jesse heeft wel wat persoonlijkheidstrekjes die me niet aanstaan. Geloof niet dat ik hard voor de beste man ga supporteren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het is geen popularity contest . Wat voor trekjes storen je?

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Meende een fikse dosis arrogantie te bespeuren

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

O ja, dat had ie wel maar vind ik ook niet zo'n punt. Ik vond dat ook zo sterk bij die nigga die in het koor van Alicia Keys had gezongen (Team Blake) maar daar hou ik wel van. Zitten overigens ook twee arrogante coaches in The Voice, dus arrogante kandidaten zijn geen probleem .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Toch maar één arrogante coach?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eentje staat op eenzaame hoogte inderdaad maar dat is dan ook wel de queen bee .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Vind er verder eigenlijk geen arrogante coach tussen zitten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.