• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.224 votes
Profile

The Voice (U.S.)

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Jeetje, Team Cee Lo is toch zoveel malen sterker dit jaar dan vorig jaar. Met o.a. het beeldschone model en Jamar heeft ie twee van mijn favorietjes.

Ook Blake gaat zo sterk de strijd in met Jermaine en Jordis.

Gelukkig zijn de teams dit jaar groter en hebben zowel Christina en Adam nog voldoende mogelijkheden om in te lopen. Daarnaast heeft Christina al ijzersterke vocalisten met Jesse en Lindsay.

Team Adam valt me tegen. Iemand die toch erg picky is en vorig jaar het ijzersterke team had. Verwacht dat hij nog wel gaat inlopen.

Wat een talenten dit jaar! Het gaat er echt om spannen! Vorig jaar viel Javier al gelijk op zoals een Ben Saunders dat bij ons deed, maar dit jaar: het kan echt alle kanten opgaan.

Voor mij zijn de echte sterren nog Jesse Campbell (zijn uitvoering van 'A Song for You' had me echt in tranen) en Jamar Rogers (zijn uitvoering van 'Seven Nation Army' had de soul van de Ben L'Oncle Soul versie en de power van de White Stripes versie. Ik ben nog steeds zwaar onder de indruk. Vooral van die laatste noot!)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

timbo_ wrote:

(quote)

Dus we supporteren vanaf vandaag samen voor Team Blake???

Nou niet gelijk gaan overdrijven .

Herbie Hancock zei het nog erg treffend gister. Hoe serieus moet je Jordis als vocaliste nemen als je niet voor Christina kiest .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Las trouwens op Amerikaanse blog dat coaches tot nu toe iedere keer zelfde kleren aan hebben en dat alle blind auditions tot nu toe dus op zelfde dag zijn geschoten. Was er wel ingetrapt. Meende zeker dat het verschillende avonden waren

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ja ze zeiden in afgelopen aflevering tegen Christina: 'je hebt nog niks gescoord vanavond he' ? Terwijl ze wel allemaal gewoon in dezelfde kleding zaten. Hmmmm, dat was al wat raar vond ik. Geen verassing dus dat alles op dezelfde dag is opgenomen. Lijkt me wel zwaar hoor! En een lange dag.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, want programma's schieten ze alleen in de avond. Opnames van de blind auditions en battles beginnen s'ochtends vroeg tot in de nacht.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Wordt op den duur toch wel verdomd lastig om dat nog beetje fatsoenlijk te kunnen beoordelen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Maar dat hoef je toch niet te beoordelen, is toch totaal niet relevant? Ze worden dan ook gewoon gemonteerd en niet in chronologische volgorde uitgezonden. Moses was bvb. de eerste deelnemer die Christina koos.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Wat ik altijd zo raar vond bij de Nederlandse Voice: dat de teams van de coaches altijd precies compleet waren en er geen kandidaten meer over waren. Alsof er vooraf ingefluisterd werd wie voor wie moet drukken.

Bij de Amerikaanse Voice vorig jaar gingen toen alle kandidaten geweest waren maar nog niet alle teams compleet waren nog een aantal kandidaten in de herkansing om de teams compleet te maken. Zullen ze dat dit jaar weer hebben? Want ik zou het vaag vinden als ze net als in Nederland precies zullen uitkomen. Die football player van Yale had een vriendin van me liever niet zien gaan dus ze hoopt dat hij in de herkansing mag. Alle coaches hadden achteraf namelijk ook nog spijt. (vooral Christina, haha.)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wild cards zullen er ook dit jaar zijn. In Nederland hebben ze dat ook alleen de desbetreffende afwijzing zenden ze niet uit.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

Maar dat hoef je toch niet te beoordelen, is toch totaal niet relevant? Ze worden dan ook gewoon gemonteerd en niet in chronologische volgorde uitgezonden. Moses was bvb. de eerste deelnemer die Christina koos.

Bedoel meer dat je op gegeven moment wel murw gebeukt bent en dat het moeilijk wordt om net echt enthousiast te worden naar blind audition nummero 45

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

O bedoel je het zo, in dat geval wel eens.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vond het niet bovengemiddeld deze keer, zaten maar een paar uitschieters bij.

Team Christina gaat niet echt lekker, al zal Moses Stone best goed zijn, maar is totaal niet mijn ding, en dat heb ik ook met Geoff McBride. Werd er niet echt vrolijker van.

Team Blake gaat redelijk. Jammer dat we niet de hele auditie van Brian Fuente hebben kunnen zien, dat leek me toch echt erg goed. Totaal mijn ding ook. Erin Willett vond ik niet zoveel, en ook Jordis Unga vond ik weinig aan. Veel te schreeuwerig, en had wat dat betreft beter bij Aguilera gepast.

Team Cee Lo was helemaal niks met Erin Martin (are you serious?!) James Massone en Sarah Golden. Al ging die laatste nog wel, ook wel een leuk mens volgens mij.

Team Adam had toch wel de beste deze aflevering. Ben op slag helemaal weg van Pip Wat een geweldige stem en wat een heerlijke gozer, echt zo leuk! Die mag van mij wel winnen haha. En ook Chris Cauley vond ik heel erg goed. Heerlijke sound! Katrina Parker en Nathan Parrett vond ik daarentegen dan weer minder.

Mjah was wel een aardige aflevering. Niet echt heel veel bijzonders, op Pip na dan. Wel heel benieuwd welke er lang mee zullen gaan in de show want voor mijn gevoel ligt het allemaal wel erg dicht bij elkaar.

Sterkste team tot nu toe: Adam. Zwakste team tot nu toe: Aguilera.

Ps: wel balen trouwens van David Grace (zucht)

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Rianneke_Dan wrote:

Zwakste team tot nu toe: Aguilera.

Aye die komt hard aan bij een bepaald individu.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben het gewend . Duidelijk een slechte episode voor Christina, waar de andere teams sterker worden boekte zij niet zoveel progressie. Maar voor deze aflevering had zij het beste team dus ze maakt nog wel een inhaalslag. Blake heeft een all-star team. Gauw herpakken.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

timbo_ wrote:

(quote)

Aye die komt hard aan bij een bepaald individu.

Zal wel meevallen, heb het over team niet over coach. En in mijn ogen heeft zij gewoon tot nu toe de zwakste groep mensen bij elkaar. Maar ook dat kan nog veranderen natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Christina had een enorm goed percentage, haalt veel binnen maar wat ze binnen haalt is niet veel soeps. Ze lijkt wat wanhopig te worden, want dit vocaal zwakke materiaal is toch niks voor haar. Teleurstellend. Echt drie keer niks, terwijl er in deze episode best wat interessant voer zat. Big bummer.

Adam is de winnaar van de avond. Mathai was werkelijk geweldig. Sterke pitch, goede controle, sterke vocaal met zeer solide belts, sterke stage presence, performed ook echt en haar falsetto. Wow! Ook pikt ie Nicole Galyon op, uitstekende keus ook. Fijn stemgeluid en ze had duidelijk last van de zenuwen. Adam zag dat als enige, sterk coach werk. Helaas te weinig gezien van Karla Davis.

Cee Lo begon zwakjes met Vincent en Hopkins. Vincent was wel aardig overigens maar met zijn broadway style is The Voice niet het juiste podium denk ik. Cee Lo's beste pickup was Jamie Lono. Typisch Cee Lo, erg anders maar wel met veel potentie.

Blake was ook redelijk goed bezig. Ik vond Naia Kete een hele goede pickup, typische street performer maar vooral de power is zeer veelbelovend. Solide pickup voor Blake. Dan Charlotte Sometimes (what's in a name?), ook hier weer erg veel power en een sterke falsetto (alleen lang niet zo verfijnd als bij Mathai). Ook hier weer een prima pickup. Ook pikte Blake Jordan Rager en ALyX nog op, helaas altijd lastig te beoordelen in zo'n montage.

Adam de winnaar van de avond, Christina de verliezer en raakt verder achterop maar haar sterke begin kan haar redden. Nu is het echt tijd om wakker te worden Chrissy. Cee Lo en Blake doen het in deze episode ook meer dan aardig.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Even alleen de hoogtepuntjes van deze aflevering (sorry Naomi)

Naia Kete erg blij met deze aanwinst voor Team Blake. Erg interessant, muzikaal en verwacht veel van haar.

Charlotte Sometimes vanaf eerste seconde verkocht. Aparte maar prachtige stem. Na veertig minuutjes was het me al duidelijk dat Blake de winnaar van deze avond en misschien wel meer is.

Tony Vincent. Talentvol niet het goede nummer maar verwacht wel dat hij echt wat kan. Raar dat alleen Cee Lo drukte.

Jamie Lono. Onbegrijpelijk dat die andere twee niet drukte en dan zeker Blake. Blunder van formaat want dit is een toppertje. Cee Lo verrassend sterk dit jaar.

Nicolle Galyon ook helemaal niet slecht. Niet heel erg onderscheidend maar wel mooi. Andere coaches vergissen zich hier

Maar Blake die Jordan Rager wat moet je er mee, van Alyx kon ik weinig maken maar klonk in paar secondjes best interessant.

Mathai. Wat een verfrissende Rumour has it versie. Wederom vanaf eerste seconde verkocht. Wist ook al meteen dat ze voor Adam zou gaan. Jammer want potentiele winnares, maar aan de andere kant wel zo fijn zodat ik niet in de battles al onmogelijke keuzes hoef te maken binnen team Blake. Waarom drukt Christina in hemelsnaam niet?

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik overweeg om van Team Christina over te stappen naar Team Blake. Iemand die me kan tegen houden? . Waarom Christina. Je ging zo goed!

Ik ben trouwens benieuwd of ze net als vorig jaar een paar van de rejects laten terugkomen om de Teams aan te vullen. Dez Duron uit Episode 2 is namelijk onterecht weggestuurd. Vond m toen al een erg goede sound hebben maar vond het geen goede songkeuze van zijn kant. Nu vond ik wat van zijn uploads op YT en dat klonk echt goed! Daar hebben de coaches echt iemand mee laten lopen. En aangezien de coaches veel spijt hadden... Moet toch haast wel dat mochten er wat rejects terugkomen dat ze hem laten terugkomen? Let's hope so!

Ik denk ook wel dat als ie terugkomt Christina m gelijk zal herkennen, en dat mocht haar team al vol zijn (ze heeft al 10 !! talenten dat ze wel op een knop van een andere coach gaat drukken om er toch in te krijgen haha

Owh en mag ik even een bow down voor Cee Lo! 'Get a room you two!' 'You can use my house.'

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

timbo_ wrote:

Waarom drukt Christina in hemelsnaam niet?

Keuze voor Adele, daar hangen voor Christina een heel zwaar criteria aan.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Keuze voor Adele, daar hangen voor Christina een heel zwaar criteria aan.

Leg eens uit want dat was in dit geval ontzettend dom

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat doe ik ook. Ik hang aan vertolkingen van mijn favoriete artiesten ook een veel zwaarder criteria, Christina doet dat ook. Dom vind ik dan overdreven, niet drukken betekent niet per definitie dat je het slecht vond. Waarom precies weet ik ook niet, spreek haar ook niet elke dag .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Eens per week was het toch? En ik vind het wel dom als je een van de beste kandidaten tot nu toe laat lopen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zoiets .

Ik ben het met je eens, vond Mathai ook één van de besten tot dusver. Al twijfel ik niet aan Christina's knowhow (al maakt ze het wel moeilijk deze aflevering ), ze zal haar redenen wel hebben.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Kan overigens wel een beetje uitleggen waarom dat is. Heb namelijk Jeroen van de Boom ooit eens gesproken als journalist en heb het toen met hem gehad over Ben Saunders auditie en waarom hij in hemelsnaam niet draaide.

Dat bleek zo te zitten. Wat wij te zien krijgen is niet chronologisch. In het geval Ben Saunders betekende dat, dat Jeroen van de Boom nog maar één kandidaat kon toevoegen aan zijn team en hij eigenlijk daarvoor graag een vrouw wilde. Maar omdat Saunders als één van de eerste werd uitgezonden kwam dat totaal anders over.

Vermoed bijna dat hier ook zoiets is gebeurd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat zou kunnen, dat het niet chronologisch is wist ik (gaf ik vorige week ook aan wat betreft Moses). Het kan ook zomaar zo zijn dat ze zelfs al vol zat (maar zal idd met de bezettings capaciteit te maken hebben, dan worden ze toch wat voorzichtiger). Ik zou graag de kaart spelen dat ze het een andere coach gunde maar Adam draaide dus die optie kan je alvast wegstrepen .

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Naomi Watts wrote:

Dat zou kunnen, dat het niet chronologisch is wist ik (gaf ik vorige week ook aan wat betreft Moses). Het kan ook zomaar zo zijn dat ze zelfs al vol zat (maar zal idd met de bezettings capaciteit te maken hebben, dan worden ze toch wat voorzichtiger). Ik zou graag de kaart spelen dat ze het een andere coach gunde maar Adam draaide dus die optie kan je alvast wegstrepen .

Misschien wilde ze als haar laatste kandidaat Dez als hij in de herkansing zou komen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat denk ik wel, al zou dat weinig te maken hebben met muzikale kwaliteiten .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

And it's a wrap

Lee Koch vond ik fijn met "Like a Rolling Stone" maar niet echt in my alley maar toch zeer onderhoudend. Tuurlijk was Christina weer als laatste compleet en na het kiezen van Sara Hill kon ze haar attentiegeile behoeftes niet onderdrukken. No complaining her. Minder in mijn straatje dan vorig jaar maar echt kudo's voor de diversiteit. Want wat een divers team heeft zij en ze gaf ook aan dat ze dit jaar verder kijkt dan wat zij mooi vindt. Een ware coach .

Team Adam pikte Whitney Myer op, zeer degelijk maar werd pas goed toen de coaches omgedraaid waren. In de jacht op Whitney maakte Christina ook hele goede punten. Opvallend, want dit kan ze normaal niet. Als ze ook erg 'articulate' was had ze de beste kandidaten binnen gehaald. Orlando Napier was ook heel erg goed, erg soulful en verbazingwekkend dat alleen Adam omdraaide. Napier kan wel eens ver gaan komen, mijn zegen heeft ie.

Blake's pickup Lex Land vond ik uitermate zwak en ben het roerend eens met Christina die aangaf dat het haar leek dat Land geen lang leven zal hebben in de show. Al vond ze de orgasm jokes wel leuk . Dat de andere 3 coaches haar nerveus noemden was nogal een long stretch, ze noemt het beestje gewoon bij de naam. Adley Stump was dan weer zo'n typische country pick voor Blake, opvallend dat Christina alsnog draaide (ook al houdt ze van country) maar de noten en timing waren totaal off.

Cee Lo had dan wel weer goede pickups die goed passen in zijn band of rejects. The Shield bros. was zo'n heerlijke rock garage band, lekker crazy ook, typisch Cee Lo. Cheesa was goed, alleen worstelde ze te veel met het register van If i was a boy. Ook in Wade heeft Cee Lo een veelbelovende deelnemer. Vooral erg uitgebalanceerd en heeft niet een bepaald iets waar die in uitblinkt maar is gewoon goed in veel dingen.

Het gaat een geweldig seizoen worden. Cee Lo heeft betere picks, Christina heeft een enorm divers team met wat potentiele winnaars en ook Adam en Blake hebben goede teams, met potentiele winnaars. Het is wat more even, dit jaar geen echte topfavoriet maar meerdere en vooral blij met hoe Christina een heel divers team heeft samengesteld. Haar gebrek aan articulatie breekt haar steeds minder op, mede door die onweerstaanbare charme die ze heeft. Game on!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Buitengewoon sterk bezette aflevering. Vraag me wel af hoe ze het doen als alle teams vol zitten en er nog kandidaten zijn?

Whitney meteen een pareltje. Met Adam eens dat dit een potentiële winnares is. Adam speelt het dan ook weer heel goed. Als hij echt iets per se wil krijgt hij het toch wel verdomd vaak voor elkaar.

The Shields Brothers wat een malloten. Meer dan energie genoeg maar verder was ik er niet kapot van. Wel typisch dat Cee Lo dan weer drukt, al kwam dat volgens mij meer omdat hij nummer zo leuk vond. Ook enige coach waar ze bij passen. Leuk voor programma maar verwacht er niet teveel van.

Cheesa. Wel heel erg op de valreep. Vond haar bijzonder irritant qua gedrag maar qua zang weinig op aan te merken. Ben benieuwd.

Preston. Schitterend een 64-jarige die nog een platencontract wil en meedoet aan zo’n programma.

Lex Land. Doodzenuwachtig maar toch horen alle GOEDE coaches al snel het talent. Lekker dat ze dan uitgerekend voor Blake gaat hoewel ik daar niet op rekende. Wel benieuwd hoe ze stand gaat houden als het toch meer show wordt hierna. Maar Blake wordt sterker en sterker.

Cameron Novack. Doodzonde dat hij niet door is. Had perfect gepast binnen team Cee Lo

Orlando Napier. Die krijgt Adam te makkelijk. Prima laatste teamlid. Lijkt me wel verschrikkelijk om dan nog grote talenten voorbij horen te komen.

Lee Koch. Had natuurlijk bij Blake moeten eindigen. Wel interessante combo met Christina

Wade. Dertien in dozijn

Adley. Uitstekend. Typisch Christina teamlid dacht ook zeker dat ze voor haar zou gaan maar Blake blijkt toch weer de winnaar. Die vinger werkt iedere keer weer.

Sera Hill. Lekker als je kan wachten tot er iets echt goeds langs komt. Doet Christina goed.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

Het gaat een geweldig seizoen worden. Cee Lo heeft betere picks, Christina heeft een enorm divers team met wat potentiele winnaars en ook Adam en Blake hebben goede teams, met potentiele winnaars. Het is wat more even, dit jaar geen echte topfavoriet maar meerdere en vooral blij met hoe Christina een heel divers team heeft samengesteld. Haar gebrek aan articulatie breekt haar steeds minder op, mede door die onweerstaanbare charme die ze heeft. Game on!

Als ik zo alle kandidaten nog eens langs zag komen dan zitten de echte kanshebbers toch wel bij Blake, Adam en Christina. Allemaal wel twee, drie of vier teamleden die ik ver zie komen.

Aankondiging van battles zag er trouwens goed uit. Trekken me even een blik sterren open daar.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.