• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hoop niet dat het tot 1 uur duurt, want wilde eigenlijk nog een filmpje kijken. Als ik die pas om 1 uur aan kan zetten wordt het wel heel erg laat.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik heb het nu een beetje gehad met dat gemaakte gedoe van Wendy en Martijn. Zoeter kan niet.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

het had nu afgelopen moeten zijn maar ze zeiden in boulevard al dat ze hoopten dat het uitliep ivm Wendy's verjaardag hiephoi..ben moe en denk dat ik zo maar ga slapen, tis toch niet spannend meer....

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

sara-pezzini wrote:

het had nu afgelopen moeten zijn maar ze zeiden in boulevard al dat ze hoopten dat het uitliep ivm Wendy's verjaardag hiephoi..ben moe en denk dat ik zo maar ga slapen, tis toch niet spannend meer....

Dat is het nooit, is allemaal al lang bekend van te voren.

Allebij de Saunders moeten in beide programma's winnen.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ja dat is van te voren gewoon bepaald, dat is duidelijk.......

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

En tóch heb ik nog steeds hoop voor Pearl! Ik blijf optimistisch.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jeeeeej! Pearl is nog eventjes door!

Hoop dat ze nog moeten zingen ofzo, want zo is het maar een saaie bedoeling.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

jammer dat Kim niet tweede is.....

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Stel dat nu alle Kim-stemmers Ben-haters zijn.. Dan kan Pearl nog winnen!

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik was een Kim stemmer en Ben hater maar ik geef er geen geld meer aan uit, dat ene smsje van mij heeft Kim niet geholpen haha...hoop nu wel op Pearl maar dat gebeurt toch niet...stond van te voren al vast, net als bij popstars...de broetjes Saunders moesten ineens blijkbaar zo gehypt worden, Dean zat al eens bij X factor en toen werd het niks.....nu slimme marketing en voila....

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

vind alleen die single van Pearl echt niks...die van Leonie en Kim vond ik wel gaan

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind geen een van de singles leuk. Allemaal niet mijn ding.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zou het gewoon geweldig vinden als Ben niet wint. Dean gun ik het morgen overigens wel, maar dat is meer omdat ik Simone vreselijk vind. Vond Sharon de beste in Popstars.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

nee ook niet mijn smaak, ik zeg doe eens een echt rock nummer, het is allemaal zo braaf en gepolijst

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik zie sowieso ook liever Dean als Ben

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Die van Ben is dan nog het leukst. Vind Ben ook niet vreselijk hoor, maar vind hem de laatste Liveshows te arrogant en te gelikt geworden. Erg jammer.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vraag me af waar Roel zijn pak gekocht heeft? Hij ziet er wel schattig uit in zijn pakje met zijn gympies.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

vind ik ook, bij de auditie vond ik hem wel leuk, maar het is denk ik ook moeilijk om jezelf te blijven als iedereen je zo geweldig vind

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

*duimt voor Pearl*

(tegen beter weten in...)

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

dat pak zal wel voor hem gemaakt worden toch? of op de bruidsjonkertjes afdeling

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

*duimt ook mee voor Pearl*

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Wendy weet nog het tijdstip dat Ben bij de auditie binen stapte, das raar want daar was ze niet eens bij!!!!!!!!!!!!

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

duimt ook ff mee..........zinloos maar ach

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

poe poe verrassend hoor............

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

maakt voor mij het programma toch een stuk minder.......dacht eens een ander en nieuw concept maar toch ook niet..

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Lenny is weer terug, Eline al klaar met hem?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nja, het concept is wel degelijk anders en ik heb er ook zeker van genoten. Vond er echt veel meer toppers bijzitten als bij andere talentenjachten.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ja maar dit geeft mij een bijsmaak.....

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ander en leuk concept. Maar gek genoeg pakt XFactor me meer. Ook al zijn de talenten daar iets minder. Ben overigens niet blij met de winnaar. Sarina, Esther, Pearl, Kim en Nyssina hadden allemaal ipv mogen winnen. Zo voorspelbaar, zwaar overgeschat en overhyped die vent.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ah, toch wel met een goed gevoel terug gekeken. Pearl heeft zich goed bewezen en ook Ben is gewoon geen arrogante zak. Hoewel ik het verre weg van zijn beste avond vond, en de avond totaal niet spannend was: toch gefeliciteerd Ben. De eerste voice of Holland, doe je toch maar effe. Wel beetje jammer einde, geen confetti of vuurwerk? Ook geen enkel shot van nick, simon of pearl.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.