- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Niveua lag vorige week toch stukken hoger.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Ik was wel tevreden met de optredens van Kim, Raffaela, Shary-An en Nyssina gisteren!
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik hoop vooral niet dat Raffaela ver komt, vind haar een beetje irritant..
Het programma zelf vind ik top, knap dat ze zo een uitgekauwd concept toch een beetje hebben vernieuwd.
En er zit voor de verandering eens een sympathieke jury 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eens wat betreft Raffaela. Ik vind eerlijk gezegd dat zij haar kans heeft gehad, en dat het nu tijd is voor een ander om te schitteren. Zou het zonde vinden als zij wéér wint.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Vond haar ook helemaal niet goed gisteren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Teveel wannabe sex, rockchick terwijl ze dat volgens mij normaal nooit was/wou zijn. Ach ja, ze is volgens mij behoorlijk populair bij het grote publiek, gezien de uitslag gisteren.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Vond haar ook helemaal niet goed gisteren.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik hoop vooral niet dat Raffaela ver komt, vind haar een beetje irritant..
Eens. Zelfde geld voor Nigel en Charlotte. De kans al gehad en toen niet gewonnen.
Raffaela vind ik daarnaast ook nog eens negatief veranderd in vergelijking met 4 jaar terug. Qua karakter dan, ze komt bij mij over als een iets te zelfverzekerd iemand.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Charlotte zong wel weer erg mooi gisteren, maar blijf ik toch zien als 'het dochtertje van'.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Charlotte zong wel weer erg mooi gisteren, maar blijf ik toch zien als 'het dochtertje van'.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Uitzending helemaal gemist gisteren...!
Maar ik begrijp hieruit dat Wiep en Kevin eruit zijn? Mooi.
In ieder geval is Kim door! 
Reijersen
-
- 520 messages
- 4226 votes
Kim de Boer is een groot favoriet van mij. Die kleine Anne ook.
Die Saunders is inderdaad wat overrated en een persoonlijke favoriet is toch wel Nigel, samen met Sarina.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind dr super gaaf!
De meeste clips zijn van youtube gehaald omdat je er nu voor moet betalen.. *zucht*
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Grappig om te zien.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dat is net alsof ik een foto zie van mezelf toen ik nog geen schaamhaar had. 
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Eigenlijk hoor je tegenwoordig ook geen schaamhaar te hebben.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik heb dit nu 2x mee moeten koekeloeren met het vrouwtje, maar het niveau is behoorlijk laag en (veel erger) het jury-commentaar veel en veel te positief. Ik hoorde één of andere krullebol Somewhere Only We Know verkrachten en ohohoh het was weer briljant, ongehoord, jij bent zo goed en dan de duimpjes omhoog, gillen maar en 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Blijven toch echte Sjonnie figuren, die Dean en Ben. (En familie).
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Ik heb dit nu 2x mee moeten koekeloeren met het vrouwtje, maar het niveau is behoorlijk laag en (veel erger) het jury-commentaar veel en veel te positief. Ik hoorde één of andere krullebol Somewhere Only We Know verkrachten en ohohoh het was weer briljant, ongehoord, jij bent zo goed en dan de duimpjes omhoog, gillen maar en
Die was ook gelijk de minste van de avond en werd er bijna uitgestemd.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Joan duidenlijk de mooiste stem !!
En dat toch zeker samen met Lenny. Wat een geweldig optreden zeg ... van Velzen zijn rock nummer op zijn eigen style gebracht... Reggae op je beeldscherm !!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb al zeker 10 jaar geen cd meer gekocht... Maar als de cd van Lenny uitkomt.. Sta ik vooraan! My hero!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat verpesten ze veel nummers vanavond.. Kylie minoque, nu rihanna dr hit.. Klinkt echt nergens meer naar.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Lenny is ontzettend tof... lekker chil
Jah People unite 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wie Frank? Jennifer?
Nick zingt wel verrassend goed. Nu Ben, ben benieuwd.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ewbank ja, Nick deed het als altijd prima, maar die kon haar zelfs niet meer zuiver krijgen. Echt ze was constant de hoogte kwijt en keek hem vragend aan hoe ze weer bij zijn stem moest komen. Ze ziet er leuk uit hoor, maar ik denk exit voor haar?