- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Programma dat zich in mijn opzicht toch wel onderscheid van popstars/idols etc omdat de kwaliteit gewoon een stuk hoger ligt.
Morgen is er weer een live-show en er was al een heel gesprek gaande bij het popstars topic dus ik vond dat deze show wel zijn eigen topic verdiend had.
Zelf vind ik Joan en Lenny het best, puur omdat hij in hun eigen genre gewoon dik uitblinken en hun nummers met veel emotie brengen... zo iemand kan succes hebben, dat zou een matige all-rounder zoals Johnny nooit lukken. En zeker Joan heeft een unieke stem.
Ben vind ik wat overhyped en de jury is met uitzondering van van Velzen behoorlijk irritant.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben ook voor Lenny. Stiekem hoop ik dat Ben nog eens door de mand gaat vallen, hij is goed, maar of hij ook daadwerkelijk zo onderscheidend en divers is... Dat betwijfel ik.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Geef mij maar Sarina. Dat is pas een 'voice'. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zwoele stem in dit nummer zeg, klinkt al beter.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oeh, heerlijke opening vanavond met één van mijn favoriete nummers.
*Blijft wel het liedje van ROBERT, grmbl*
En ik blijf Dinand een mooie kerel vinden. 
Bart is ook een leuk joch, qua stem niet bijzonder. Ray daarentegen bezorgde me toch wel (positieve) kriebeltjes met zijn mooie 'Somewhere only we know'. Niet helemaal loepzuiver, maar jawel, ik vind hem goed.
Ray zijn gitaar wordt afgenomen, maar mevrouwtje Kim mag wel wéér achter haar piano zitten? Niet echt fair. Maar ze was wel goed.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat is die Dolly Dot toch een vreselijk mens.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Angela? Hoezo is zij vreselijk dan volgens jou? Over the top?
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Uitzending van vorige week was duidenlijk beter.
van Velzen en Nick&Simon hebben zoals verwacht de beste mensen in huis.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mijn top 3:
1. Lenny
2. Shary-Ann
3. Nyssima
Leuk dat Bart door is. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wordt niet meer gesponsord door Rexona zeker? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat was X Factor toch?
Blij dat Kevin er uit is.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Deze 4 heb ik alleen gezien en vond ze alle 4 niks. Ze missen zoveel belangrijke noten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
True, maar er is meer dan alleen 'belangrijke noten' halen natuurlijk. Ga jij maar eens naar een concert van de Black Eyed Peas bijvoorbeeld, die zingen echt niet loepzuiver.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja, ik weet eigenlijk niet waar het om gaat. Waar gaat het om dan Eline? Ze moeten toch kunnen zingen?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Echt zwaar onterecht dat Bart door ging ipv Wiep. Zij heeft een zo veel betere stem en dito uitstraling.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tuurlijk, maar zingen kunnen ze allemaal. Persoonlijk vind ik het ook belangrijk wat zo'n 'artiest' bij het publiek teweeg kan brengen, de interactie, de geloofwaardigheid, of ze gevoel weten over te brengen of gewoon netjes zin voor zin alles opdreunen...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Echt zwaar onterecht dat Bart door ging ipv Wiep. Zij heeft een zo veel betere stem en dito uitstraling.
Wiep is op zich niet anders dan die andere meiden, ook niet echt wat stemgeluid betreft. Daarbij stond zij alleen maar een beetje mooi te wezen tijdens het zingen, terwijl Bart naast zingen ook nog bezig was met danspasjes en het bespelen van het publiek.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hij had een veel moeilijker nummer, dat moet ik toegeven. Jamiroquai heeft een lastig tempo.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Hij had een veel moeilijker nummer, dat moet ik toegeven. Jamiroquai heeft een lastig tempo.
Het nummer was van Robin Thicke
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wiep is op zich niet anders dan die andere meiden, ook niet echt wat stemgeluid betreft. Daarbij stond zij alleen maar een beetje mooi te wezen tijdens het zingen, terwijl Bart naast zingen ook nog bezig was met danspasjes en het bespelen van het publiek.
Dat mooi wezen deed ze anders goed. Bart heeft een hele matige en erg vlakke stem. Dan kan je nog zo leuk dansen en de pasjes uit je hoofd hebben geleerd uiteindelijk heet het programma The Voice en moet dat de doorslag geven.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
O dacht Jamiroquai, in ieder geval had hij een lastiger nummer om te zingen. Zij zat er echt verschrikkelijk veel naast.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
These words van Natasha Bedingfield is anders ook niet bepaald een makkelijk nummer.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Je was denk ik een beetje gek op Wiep, waardoor je oordeel vertroebeld wordt. 
Nee, was echt heel erg slecht en ja dan loop je de kans dat je eruit gegooid wordt, hoe mooi ze dan ook is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wiep is al een keer eerder met de hakken over de sloot verder gegaan. Ze was de minste vanavond, dus moest ze vertrekken. Simpel. Bart heeft alleen maar meer groei laten zien sinds hij de wild card kreeg.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nee ik vond haar helemaal niet zo slecht. Ik vond Leonie ook erg goed en daar ben ik niet gek op. Ik vond Bart gewoon een stuk minder.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leonie is net als Ray iemand die totaal niet het 'standaard gewenste uiterlijk' heeft (Wiep bijvoorbeeld wel), soms een tikkeltje saai over komt, maar ze hebben gouden strotjes.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vind Ray ook niet zo bijzonder. Zowiezo zijn de talenten van Jeroen wat minder dan van de rest.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeroen heeft ook het minst te bieden van de 3.