- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben was wel oke, maarja.. Blijft overhyped. Leek ook alsof hij korter zong, en 5 x zo lang een 'after talk' had.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Moet mijn mening over Ben toch wel wat bijspijkeren, gewoon top gezongen!
Kan er ook wel mee leven als hij wint want winnen zal hij zeker doen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij profileert zich ook wel als echte winnaar, terwijl Lenny veel meer 'bescheiden' en down to earth is.
Held!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Shemsi en Jennifer mogen wel vertrekken. Helaas zitten die in hetzelfde team, dus dat gaat niet lukken. Eén van de twee is ook goed.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Shemsi en Jennifer mogen wel vertrekken. Helaas zitten die in hetzelfde team, dus dat gaat niet lukken. Eén van de twee is ook goed.
Jah en die R&B zanger mag er ook uit dat is ook pure middelmaat. En vanavond zelfs erg slecht.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wel slimme zet van hem om de huidige nummer 1 (of inmiddels nummer 2, of 3..) hit te kiezen. Daar kan hij wat extra stemmen mee scoren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Shemsi en Joan zou ideaal zijn, maar Shemsi en Sarina is ook wel oké. Ze laten Joan never nooit niet lopen.
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
WTF Sarina eruit?
De reden waarom ik TVOH keek. Slaat helemaal nergens op dit. Heel toevallig ook wel dat er vandaag een groot artikel van haar in de Telegraaf staat en prompt vliegt ze er uit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tsja, Joan is 'te eigen' natuurlijk. Vind het ook niet terecht, zou sneller een cd opzetten van de verliezer van vanavond, dan van die wat door is.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Jammer van Sarinda maar volledig terecht Joan hoort bij de top 3.
Ben zijn optreden, toch wel erg goed !!
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Tsja, Joan is 'te eigen' natuurlijk. Vind het ook niet terecht, zou sneller een cd opzetten van de verliezer van vanavond, dan van die wat door is.
Zij is uniek en daar heb je er maar weinig van. Het probleem van velen luisteraars is dat velen vaak vallen op het standaard geluid zoals Ben Saunders. Hij zingt wel heel goed maar zijn stem is herkenbaar en zeker als je veel muziek luistert is het zo te vergelijken. Ook meneertje Rosenberg heeft geen onderscheidende stem en klinkt bekend in de oren.
Joan daarin tegen heeft een onderscheidende stem heeft zoveel kracht in haar doen en laten dat je spontaan verliefd wordt op haar stem.
Ook moet in credits geven aan Jenifer waarvan ik nu al zou zeggen dat zij zelf te vergelijken is met Katie Melua of Eva Cassidy. Hoop dat ze eigenlijk weer een rustig nummer gaat doen wat bij haar past.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Een van mijn grote favorieten eruit! 
Ik weet niet of ik nog ga kijken... Ben echt zwaar teleurgesteld!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zij is uniek en daar heb je er maar weinig van. Het probleem van velen luisteraars is dat velen vaak vallen op het standaard geluid zoals Ben Saunders. Hij zingt wel heel goed maar zijn stem is herkenbaar en zeker als je veel muziek luistert is het zo te vergelijken. Ook meneertje Rosenberg heeft geen onderscheidende stem en klinkt bekend in de oren.
Joan daarin tegen heeft een onderscheidende stem heeft zoveel kracht in haar doen en laten dat je spontaan verliefd wordt op haar stem.
Ook moet in credits geven aan Jenifer waarvan ik nu al zou zeggen dat zij zelf te vergelijken is met Katie Melua of Eva Cassidy. Hoop dat ze eigenlijk weer een rustig nummer gaat doen wat bij haar past.
Jennifer is gisteren tot 2 keer toe de mist in gegaan door onzuiver te zingen. Kun je nog zo'n piepkleine baby stem hebben, maar als je vals gaat zingen zou je er sowieso uit moeten vliegen. Joan is inderdaad onderscheidend, maar nog steeds niet mijn favoriet. Haar hele voorkomen is totaal niet wat mij aantrekt. Die soepjurk, die rare ketting op haar hoofd, die ogen die op half 7 hangen.. neh, niks voor mij.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Jennifer is gisteren tot 2 keer toe de mist in gegaan door onzuiver te zingen. Kun je nog zo'n piepkleine baby stem hebben, maar als je vals gaat zingen zou je er sowieso uit moeten vliegen. Joan is inderdaad onderscheidend, maar nog steeds niet mijn favoriet. Haar hele voorkomen is totaal niet wat mij aantrekt. Die soepjurk, die rare ketting op haar hoofd, die ogen die op half 7 hangen.. neh, niks voor mij.
Zingt niet vals maar met valse lucht en dat is wat anders. Het probleem is juist dat ze haar nummers laten zingen die niet haar ding zijn. Dan krijg je dat.
Zij straalt vrede uit en is eigenlijk een hippie persoon maar daarom niet slecht. Blijkbaar heb je nooit iets gevolgd van vroeger anders had je wel geweten dat zij een flower power chick is.
Goede muziek heeft niets met uiterlijk te maken maar blijkbaar denk jij er anders over. Ik kan het mis hebben maar volgens mij volg jij de rest (de grote menigte).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Onzin. De kandidaten hebben genoeg eigen inbreng. Je hoort vaak genoeg: ''Ik heb gekozen voor het nummer''.
En dat zij een flower power chick is, spat er wel vanaf ja. Zij is niet mijn soort artiest, kan toch?
Als ik de menigte zou volgen, zou ik wel als een losgeslagen koe Ben supporteren. Mijn favo's zijn Lenny en Shary-Ann. Ook niet de meest standaard of knappe artiesten, maar ze hebben wel, in tegenstelling tot Joan, een uitstraling die mij ook weet te raken, evenals de stem.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ze kiezen iets omdat zij denken dat het een bepaald nummer kan maar als begeleider hoor je wel of iemand het aan kan. Het is show dus laten ze hen gewoon dat liedje zingen waarvan ze denken dat het goed is.
Dat ze niet jou artiest is kan en is ook goed maar om nou te zeggen dat ze niet beter is dan de andere is meer van waar jou voorkeur naar uit gaat. Ze is de meest constante zangeres van allemaal en dat zei de jury zelf.
Dit is niet iets dat bepaald wordt door goed-en of slecht zingen maar door muziek technisch inzicht.
Zoals ik al eerder zei: De meeste mensen volgen de goede zangers of zangeressen maar niet de meest unieke zangers of zangeressen omdat ze er geen oor voor hebben.
Waar mensen aan bloot gesteld worden vinden ze leuk maar wat een boer niet kent dat eet hij niet en dat is het hem nou juist.
Nou ben ik eigenlijk wel eens benieuwd wat voor artiesten jij leuk vind en noem er eens een paar.
Dan plaats ik ook wel wat en kunnen wij de verschillen eens zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik spreek ook alleen maar voor mezelf, mijn eigen gevoel. Er zitten geen slechte zangers of zangeressen meer in. Het optreden van Joan van 2 weken geleden vond ik zelfs vrij ontroerend, maar wat mij betreft is ze niet de beste. Puur en alleen omdat ze mij niet weet te grijpen, zoals bijvoorbeeld een Lenny, waarbij ik al met een big smile zit wanneer hij zijn eerste zin zingt.
Dacht dat we in het The Voice of Holland topic zaten, maar enfin: mijn persoonlijke muzieksmaak is vrij gevarieerd. Zo heb ik (de meeste) cd's van Johnny Cash, Evanescence, Pink, Linkin Park, Madonna, Corinne Baily Rae, Coldplay en Robbie Williams. Vrij gevarieerd, en wil ook niet zeggen dat het werk van deze artiesten altijd goed is (Neem als voorbeeld Robbie Williams, vooral aan aantal jaren geleden op zijn sterkst naar mijn mening) maar het zijn wel stuk voor stuk artiesten die iets bij me los weten te maken.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Krijg overigens spontaan jeuk steeds van Martijn Krabbé en Wendy van Dijk. 'Fantastisch gedaan', 'Ongeëvenaard', 'Mooier kan het leven toch niet worden?', 'Wat goed! Wat goed!', 'Dit is toch het mooiste moment van je leven, of niet?'. En dat dan 398x op een avond, wekelijks.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja, bij elke kandidaat op nieuw, na het zingen van 1,5 minuut van een liedje.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Wat ik vervelend vind, is dat ze die liedjes helemaal verknippen om tot die anderhalve minuut te komen. Dat is nog niet zo erg, maar ze knippen soms het midden van een couplet eruit ofzo, waardoor de tekst en de compositie nergens meer op slaat.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wat ik vervelend vind, is dat ze die liedjes helemaal verknippen om tot die anderhalve minuut te komen. Dat is nog niet zo erg, maar ze knippen soms het midden van een couplet eruit ofzo, waardoor de tekst en de compositie nergens meer op slaat.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Martijn en Wendy hebben het volgens mij soms buiten het programma ook wel gezellig samen.
Hoe die elkaar op het einde altijd in de armen vallen. Alsof ze de enige overlevenden van een ramp zijn of zo, heel apart.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind het eigen maken van een liedje ook een must, maar niet wanneer het lied bijna onherkenbaar wordt. Zoals gisteren het geval was bij Kylie Minoque haar liedje. Was zo veranderd dat ze net zo goed een zelf geschreven nummer had kunnen zingen, als het toch allemaal zo anders moest.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het is al storend als een echte artiest zijn of haar eigen nummer tijdens een concert of een optreden op tv in een totaal andere toonsoort gaat staan zingen. Verheug je je op een bepaald stukje en dan bah totaal verkracht.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vond wel het optreden van Take That erg leuk.
Marco Borsato deed me niet zoveel.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Gisteren werd nogal een verschil in niveau tusen Team Vanvelzen en Team Nick en Simon duidelijk. Wat mij betreft mocht eigenlijk alles van Nick en Simon eruit behalve Pearl, als van Vanvelzen het hele stel had mogen blijven.
Groot pluspunt juist, wat mij betreft doen ze dat nog veel vaker. Zoals gisteren bij de nummers van Kylie Minogue en Van Velzen. Geeft het programma een grote meerwaarde.
Nooit gedacht dat ik zo intensief een talentenjacht zou volgen trouwens. Dat heb ik met Idols, Xfactor en Popstars nooit gedaan. Ik zag maandag van die laatste een stukje. Twee zangeressen die blijkbaar ver zijn gekomen daar. Geen van tweeén zou de eerste ronde van The Voice gehaald hebben. Het verschil was echt enorm.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik spreek ook alleen maar voor mezelf, mijn eigen gevoel. Er zitten geen slechte zangers of zangeressen meer in. Het optreden van Joan van 2 weken geleden vond ik zelfs vrij ontroerend, maar wat mij betreft is ze niet de beste. Puur en alleen omdat ze mij niet weet te grijpen, zoals bijvoorbeeld een Lenny, waarbij ik al met een big smile zit wanneer hij zijn eerste zin zingt.
Dacht dat we in het The Voice of Holland topic zaten, maar enfin: mijn persoonlijke muzieksmaak is vrij gevarieerd. Zo heb ik (de meeste) cd's van Johnny Cash, Evanescence, Pink, Linkin Park, Madonna, Corinne Baily Rae, Coldplay en Robbie Williams. Vrij gevarieerd, en wil ook niet zeggen dat het werk van deze artiesten altijd goed is (Neem als voorbeeld Robbie Williams, vooral aan aantal jaren geleden op zijn sterkst naar mijn mening) maar het zijn wel stuk voor stuk artiesten die iets bij me los weten te maken.
Corinne is wel lekker soms, Johnny Cash vind ik persoonlijk niets en vind hem niet eens echt een zanger, Evanescence is dat niet iets van film muziek. Soort van metal met een zangeres met hoge stem.
de rest komt niet eens voor in mij muziek bibliotheek. ik kan mij niet bekoren om dit soort typische pop acts die het meer van image moeten hebben dan van super muziek. Ik zal nu ook iets plaatsen maar weet niet of je het kent.
Melody Gardot
Sharon Jones & The Dap-Kings
Madlib (Yesterdays New Quintet, Jaylib)
Lily Allen (Ken je vast wel)
Amatorski
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik was het wel eens met het vertrek van Shemsi en Sarina. Over 2 weken alsjeblieft die Nigel eruit. Ik vond Jennifer Ewbank er goed gister.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Geweldig! 
Ben jij wel naar het concert geweest begin november...? Ik wilde dolgraag, maar kon die dag niet...!
@Maarten: Sarina had er absoluut in moeten blijven! Geen twijfel over mogelijk! Van haar zou ik zo een cd kopen. Fantastische zangeres! Eigenlijk hadden de twee sing-off-kandidaten van Nick & Simon er allebei uitgemoeten en de twee van VanVelzen allebei moeten blijven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zolang Shary Ann er vrijdag maar inblijft. De rest maakt me niet zoveel uit. Nouja, Bart vind ik wel een lekker ding, maar ik verwacht wel dat hij er uit vliegt.
Ik hoop dat Raffaela weg moet.