• 177.984 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.106 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Als Kim er nu ook nog uitgaat dan kijk ik niet meer hoor...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kim zit wel veilig. Zij zal bij de laatste 4 horen denk ik.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Lenny was chillll.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lenny = held.

* Moet zich in houden om niet 10 filmpjes van hem hier te plaatsen.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Lenny = held.

* Moet zich in houden om niet 10 filmpjes van hem hier te plaatsen.

Wat een leuke vent is dat idd. Zo integer ook. En wat een mooie ogen!!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik vond Ben afgelopen liveshow weer erg goed

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik vond Ben afgelopen liveshow weer erg goed

Ik ook. Die gaat toch winnen. Is wel duidelijk.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat denk ik ook wel ja

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

BenicioDelToro wrote:

(quote)

Geweldig!

Ben jij wel naar het concert geweest begin november...? Ik wilde dolgraag, maar kon die dag niet...!

@Maarten: Sarina had er absoluut in moeten blijven! Geen twijfel over mogelijk! Van haar zou ik zo een cd kopen. Fantastische zangeres! Eigenlijk hadden de twee sing-off-kandidaten van Nick & Simon er allebei uitgemoeten en de twee van VanVelzen allebei moeten blijven.

Ik wist niet dat ze hier waren dus niet gezien. Ik weet eigenlijk niet eens echt een goede agenda online die je kan volgen zodat je up to date blijft kwa concerten.

Ik ben van oorsprong een grote hiphop fanaat (geen Lil Wayne, Drake en meer van dat onzin op tv) maar heb veel liefde voor Jazz, Funk, Soul en abstracte breaks en andere rare nummers uit de oude doos.

Volgende keer moet ik beter opletten zodat ik ze eindelijk eens live zie.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

BenicioDelToro wrote:

(quote)

Geweldig!

Ben jij wel naar het concert geweest begin november...? Ik wilde dolgraag, maar kon die dag niet...!

@Maarten: Sarina had er absoluut in moeten blijven! Geen twijfel over mogelijk! Van haar zou ik zo een cd kopen. Fantastische zangeres! Eigenlijk hadden de twee sing-off-kandidaten van Nick & Simon er allebei uitgemoeten en de twee van VanVelzen allebei moeten blijven.

We verschillen heel erg van mening over de kandidaten merk ik al. Geeft niks. ik vond Sarina vrijdag de minste van de 5 en dus kon ik er wel mee leven dat zij eruit ging. Ik heb niet zo veel met haar stem, sorry

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Raffael77 wrote:

(quote)

Ik wist niet dat ze hier waren dus niet gezien. Ik weet eigenlijk niet eens echt een goede agenda online die je kan volgen zodat je up to date blijft kwa concerten.

Ik ben van oorsprong een grote hiphop fanaat (geen Lil Wayne, Drake en meer van dat onzin op tv) maar heb veel liefde voor Jazz, Funk, Soul en abstracte breaks en andere rare nummers uit de oude doos.

Volgende keer moet ik beter opletten zodat ik ze eindelijk eens live zie.

Ik hou eigenlijk vooral de sites van de venues in de gaten, Melkweg, Paradiso, HMH, Tivoli. Misschien ook een tip voor jou?

Ik ben dol op soul en vooral als er een authentiek of scherp randje aanzit. Eli 'Paperboy' Reed is ook erg goed, ken je hem ook?

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Spartaan1986 wrote:

(quote)

We verschillen heel erg van mening over de kandidaten merk ik al. Geeft niks. ik vond Sarina vrijdag de minste van de 5 en dus kon ik er wel mee leven dat zij eruit ging. Ik heb niet zo veel met haar stem, sorry

Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor. Smaken verschillen nu eenmaal.

Even goede vrienden hoor!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh oh oh.. Charlotte met 'Fuck u' is echt een regelrechte afgang, hoe ze daar 'sexy' stond te zijn. Kind wist zich geen houding te geven, behalve een beetje tegen die bolle neger aanrijden.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Elineloves wrote:

behalve een beetje tegen die bolle neger aanrijden.

Jaloers Eline?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, dat is ook mijn droom natuurlijk, schuren met Cee Lo Green.

Neh, geef mij Nyssina maar. Lekker pittig wijfie!

*Kippenvel bij Bart zijn Chasing Cars liedje*

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik kijk toevallig dit programma net een stukje voor het eerst.

constatering 1: die gasten kunnen er écht niks van. My god. Die Chasing Cars kerel, hoe vals wil je het hebben, dan doe ik het nog beter.

constatering 2: Het lijkt me tamelijk pijnlijk als je op je talent moet worden beoordeeld door een Dolly Dot, 2 palingzangers en die dwerg.

Maar goed, inmiddels weggezapt.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Kos!

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Houden jullie het nou maar bij beeldjes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Altijd makkelijk om commentaar te geven op anderen hun zang, hebben jullie er wel eens gestaan? Of kwamen jullie de plaatselijke smartlappen competitie nog niet eens door?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wel jammer dat we het weer moeten doen met Rafaella en dochter ten Brink en zusje Ewbank en dat soort familie van bekende mensen.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Altijd makkelijk om commentaar te geven op anderen hun zang, hebben jullie er wel eens gestaan? Of kwamen jullie de plaatselijke smartlappen competitie nog niet eens door?

De enige nuance die ik er nog in kan gooien is dat deze show betere kandidaten kent dan al die andere shows (gemiddeld). Maar het grootste gedeelte is nog steeds op zijn hoogst mwa.... Waarom mag dat niet gezegd worden? Hoef ik me hier als niet-filmmaker ook niet te vertonen op MM toch?

En dat hele hele afvalraceje-concept komt me ook de keel uit. Waardeloze televisie!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kijk Kim de Boer maar eens (terug) en vertel me eens of je dat ook 'mwa' noemt?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Kijk Kim de Boer maar eens (terug) en vertel me eens of je dat ook 'mwa' noemt?

Tsja....? En wat moet er dan uitrollen? Dat we aardige amateurzangers in Nederland hebben? Hebben ze dan iets unieks, iets 'eigens''? Is het dan goed? Britney Spears-goed? Nina Simone- goed? Sarah McLachlan-goed? Indrukwekkend genoeg om dit programma wekelijks te gaan volgen?

Dat is nu juist het punt: het zijn enkel 'slechte, matige' en af en toe goede uitvoeringen van veelal suffe popnummertjes....... ik vind dat niveau nul. Tuurlijk kunnen ze allemaal beter zingen dan ik, maar het is toch nooit briljant? NOOIT.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kim is gewoon de beste samen met Ben. Zij mag wel winnen want ik vind haar toch nog een tikje spontaner dan Ben. Bart deed het trouwens ook leuk, heeft ook wel een lekkere bos met haar

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Een geslepen diamant is pas briljant.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Shary-Ann, ik ben benieuwd. Ik vind dr schattig. Zal wel niet heel ver komen, maar ik gun het dr wel.

Edit: Oei, zonder bril toch iets minder schattig.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Elineloves wrote:

Of kwamen jullie de plaatselijke smartlappen competitie nog niet eens door?

Dat is dit toch?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Poeh dit is vreselijk zeg, echt heel erg slecht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Totaal geen nummer voor haar, erg zonde. Ze heeft een te aanwezig rauw randje voor een nummer als dit.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.