• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.299 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Altijd makkelijk om commentaar te geven op anderen hun zang, hebben jullie er wel eens gestaan? Of kwamen jullie de plaatselijke smartlappen competitie nog niet eens door?

Wie daar gaat staan moet ook kritiek kunnen verdragen.

Ik kijk in elk geval niet naar de zoveelste Belgische of Nederlandse show met al die amateurtjes die er toch niets van bakken.

Hier komt toch geen Paul Potts, Susan Boyle of Lin Yu Chun uit.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nederland zoekt ook geen Susan Boyle of Paul Potts type.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Maar dit geen even helemaal nergens meer over. Gelukkig zag de jury dit ook in, want dit was niet goed te praten. Op alle fronten vals.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Wat zoekt Nederland dan wel? Ik denk dat Nederland en elk ander land dat zulke shows organiseert ervan droomt om zo iemand te vinden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gezien de razende populariteit van Ben Saunders, denk ik toch dat ze toe zijn aan zo'n zanger/zangeres. Maar Ben vinden jullie zeker ook 'mwa'?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik heb er gewoon een beetje genoeg van dit soort shows, maar ze stoppen er maar niet mee. Dit werd gezegd goede zangers/zangeressen te zijn, maar ik zou voor geen 1 naar een concert gaan en dat is toch waar je uiteindelijk een keer op hoopt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

Ik heb er gewoon een beetje genoeg van dit soort shows, maar ze stoppen er maar niet mee. Dit werd gezegd goede zangers/zangeressen te zijn, maar ik zou voor geen 1 naar een concert gaan en dat is toch waar je uiteindelijk een keer op hoopt.

Dan kijk je toch niet als je er genoeg van hebt, simpel.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ben gewoon benieuwd of er wat tussenzit, helaas niet dus.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dan heb je er blijkbaar toch niet zo'n genoeg van als je zelf denkt, als de nieuwsgierigheid blijft.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Hannibal Lector dan maar

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Vette achtergrond zo die stad in het groen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mooie dames naast hem, vooral dat donkere meisje.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Charlotte of Nyssina, ik vrees dat die laatste er uit moet.

Jeroen deed het wel lijken alsof hij Ray veilig zou gaan stellen, je zag 'm hoop krijgen. Ray en Annr in de sing-off, dan is het het einde voor Ray.

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Kandidaten zijn behoorlijk, maar man dit is gewoon misselijke tv: driekwart van het programma wordt opgevuld met achterlijk getwitter, gelul, reclame, nog meer getwitter en nog meer gelul. En ohjah, de kandidaten mogen nog ff een halve minuut hun kunstje doen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is dat de dochter van Tatiana of zo?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat ben ik met je eens, dat achterlijke getwitter heeft 0,0 toegevoegde waarde. Ze moeten zonodig meedoen met de hype. ''Raffaela, je hebt 18.000 vriendjes op hyves zag ik!'' Lekker belangrijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

Is dat de dochter van Tatiana of zo?

Lol, heeft er wel iets van weg. 21 jaar, zou best kunnen dus.

Ik blijf een 'onnatuurlijk' en 'ongemakkelijk' gevoel houden als ik naar Charlotte kijk.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Einde Charlotte denk ik.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat is die Anne ook een irritante meid zeg. Ik hoop dat ze eruit gaat, maar dat zal wel niet. Ga er trouwens ook niet op zitten wachten, die uitslag duurt echt te lang gewoon. Ik lees het morgen wel ergens

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Anne is een beetje vol van zichzelf ja, direct na de audities al haar auto laten bestickeren. Veel zelfvertrouwen of weinig bescheidenheid? Doe mij dan Ray maar.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Buurman wat doet u nu?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Charlotte heeft wel een ongezellige neus zeg. Dat wratje ernaast is ook niet zo prettig om naar te kijken.

Oké, Nyssina door, terecht. Die ander had haar kans vorig jaar sowieso al gehad.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Mogen beiden weg wat ik er van hoorde.

Hahah wat een poppenkast eromheen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dit schattige gebakje zal er nu wel uitgaan of niet?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, ik denk die ander. Die kreeg erg negatief commentaar en stelde ook zijn eigen eisen, hij weigerde zijn gitaar weg te leggen.

Al is hij wel echt een artiest. Met een ontiegelijk vervelend zeiknummer.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

Dat ben ik met je eens, dat achterlijke getwitter heeft 0,0 toegevoegde waarde. Ze moeten zonodig meedoen met de hype. ''Raffaela, je hebt 18.000 vriendjes op hyves zag ik!'' Lekker belangrijk.

De 2 keer dat ik het zag vond ik juist die 'Red Room' het leukste en meest vernieuwende van het hele programma... Vandaag 3 minuten gekeken, Jeroen Jij Bent Zo Van Der Boom die net doet alsof-ie piano aan het spelen is. Het zal wel weer.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is een heel makkelijk gitaarnummer, 4 akkoordjes, dus kan hij zich meer op het zingen concentreren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jeroen achter de piano? Heb zijn optreden met de meisjes niet gezien, zou ook niet weten wat ze zongen. Vind Jeroen een beetje vervelend op een of andere manier.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

Is een heel makkelijk gitaarnummer, 4 akkoordjes, dus kan hij zich meer op het zingen concentreren.

Daar faalde hij juist in. De coaches zeiden: '' Jij zingt als een 9, maar wanneer de gitaar er bij is gaat het van een 9 naar een 4. '' Ofzoiets.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.