• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik blijf Jeroen zien als het belspel-mannetje, de irritante oogtik en het gehandicapte 4e broertje van de toppers. Helemaal niks met die gast.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

Jeroen achter de piano? Heb zijn optreden met de meisjes niet gezien, zou ook niet weten wat ze zongen. Vind Jeroen een beetje vervelend op een of andere manier.

Play-back piano spelen dan he (dat vermoeden had ik tenminste nogal, dubieuze camera-voering ook). En bij het 'zingen' kijken alsof ie moet poepen

Snap niet dat zo'n talentloze lullo in de jury zit eigenlijk.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Daar faalde hij juist in. De coaches zeiden: '' Jij zingt als een 9, maar wanneer de gitaar er bij is gaat het van een 9 naar een 4. '' Ofzoiets.

Als hij bij dit nummer al niet kan zingen, moet hij maar wegwezen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

otherfool wrote:

(quote)

Play-back piano spelen dan he. En bij het zingen kijken alsof ie moet poepen

Snap niet dat zo'n talentloze lullo in de jury zit eigenlijk.

Gordon wilde niet en Gerard was overspannen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Waar is die eerste Idols jury gebleven dan? Met Kaagmans en Smits enzo, dat was tenminste nog iets. Ook niet veel, maar nog wel iets.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ben blij dat Ray en Charlotte eruit zijn. Kan ik prima mee leven. Gelukkig stuurde Angela na Wiep niet weer een top performer en dito zangeres weg (Nyssina).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

otherfool wrote:

Waar is die eerste Idols jury gebleven dan? Met Kaagmans en Smits enzo, dat was tenminste nog iets. Ook niet veel, maar nog wel iets.

Smits is op maandagavond te zien in de jury van Popstars. Kaagmans zit achter de geraniums, ofzo.

Eric was ook wel een prettig jurylid.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Omg, mensen die zitten te zeiken over programma's die ze gewoon kijken.

Das nog minder niveau dan het niveau van de kandidaten.

Ik kijk elke week, lekker samen met mn vrouwtje. Goed entertainment-programma, sommige kandidaten zijn redelijk talentloos, andere kandidaten kunnen je dan weer es verrassen. En ach, daar is toch niks mis mee? Het is mischien alleen wat stoerder om te zeggen dat je niet kijkt en er wel een (uiteraard negatieve) mening over vormt.

Dan ben ik liever niet stoer to be honest.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Watje!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Nyssina moet ik nu toch echt wel als mijn favoriet aanwijzen. Ze moet leren om haar stem nog wat onder controle te krijgen, maar dit is het aparte geluid wat we zoeken. No disrespect tegen andere kandidaten maar nu hebben we éindelijk eens iemand die pas écht wat eigens heeft en wat niet veel voorkomt. Daarnaast heeft ze ook haar looks mee en ze heeft wat mij betreft ook de juiste stage prescence. Had zo een internationale kunnen zijn.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Die vind ik eigenlijk helemaal niks. Eigenlijk geen 1 kandidaat. Hoewel ik Lenny wel érg chill vind hoor.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Die vind ik eigenlijk helemaal niks. Eigenlijk geen 1 kandidaat. Hoewel ik Lenny wel érg chill vind hoor.

Das nou juist diegene die ze eruit moeten gooien juist omdat hij te eenzijdig is.

Geweldige reggae vibe maar dat is ook alles.

Ik ben het wel eens over het algemeen met een een aantal berichten van gisteren over dat het meer softe pop liedjes zijn de ze allen moeten zingen.

Het zijn alleen bekende liedjes want mensen moeten het herkennen anders begrijpen ze het niet. Zingen ze nou goed of niet. Weet jij het? Ik niet niet want het liedje ken ik niet dus zal wel niets zijn.

Dat is nou de hedendaagse meuk van de muziek industrie. Of het nou rock is of klassiek. Velen bakken er weinig van maar worden gewaardeerd vanwege hun status.

Ook de overbodige reclames en twitter gedoe schrappen.

Nederland is vaak te klein voor de muziek wereld.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Raffael77 wrote:

Geweldige reggae vibe maar dat is ook alles.

Als dat zo is, is dat toch prima? Waarom zou ie dan weg moeten? Of moet je ook Pavarotti kunnen doen om artiest te zijn?

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Quido wrote:

(quote)
Als dat zo is, is dat toch prima? Waarom zou ie dan weg moeten? Of moet je ook Pavarotti kunnen doen om artiest te zijn?

Nee dat niet.

Je moet mensen hun ding laten doen zodat zij zich goed voelen en niet omvormen tot pop idool die bakken met geld verdient omdat een grote muziek Label dat graag wil.

Voelt iemand zich prettig bij reggae muziek laat hem dan ook reggae zingen.

Houd iemand van kleine liedjes zoals ze dat noemen in het programma laat ze dat dan ook doen en dwing niet iemand tot groter formaat als diegene dat ook niet aan kan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lenny. Standaard is hij niet, wanneer hij een poplied als Baby Get Higher zelf omtovert tot een heerlijk chill reggae nummer.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Lenny. Standaard is hij niet, wanneer hij een poplied als Baby Get Higher zelf omtovert tot een heerlijk chill reggae nummer.

Zo uniek is dat niet want een willekeurig zanger kan dat nummer zingen en zijn eigen versie maken.

Helaas werd Jenifer in de zeik gezet omdat het te eigen klonk en mensen het niet herkenden.

Snap je nou waarom ze zeggen dat je niet te veel een zanger of zangeres na moet doen.

Het is geen kunst om zoiets te doen. Ik wil hem wel eens wat meer reggae horen zingen om zo te oordelen of het wel zo goed is.

Zijn auditie vond ik niet echt indrukwekkend te noemen alleen is wel leuk dat hij meedoet vanwege zijn reggae achtergrond want dat is weer eens iets anders dan de gewone zangers.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tuurlijk snap ik dat, maar het blijft een kwestie van smaak. Het is wel wat gevarieerder dan de anderen talentenshows ja, dat klopt.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Lenny is vooral een relaxte, leuke man die goed is in reggae, maar hij heeft natuurlijk niet het niveau van een Ben of Kim. Maar hij mag van mij wel derde worden

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ben is zwaar overschat. Dat ie goed zingt zegt niets over zijn diversiteit.

Hij past zo in een groep als Linkin Park of als een soort van John Mayer. Toch zijn dat vrij standaard pop acts die heel gewoontjes overkomen.

Dat komt door de grote commercie die er voor zorgt dat bepaalde artiesten groter lijken dan ze in werkelijkheid zijn.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Raffael77 wrote:

Ben is zwaar overschat. Dat ie goed zingt zegt niets over zijn diversiteit.

Dat ie goed zingt is toch het belangrijkste als zanger?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Performen kan 'ie ook wel, maar ben wel benieuwd naar de 'andere kant' van Ben.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Quido wrote:

(quote)
Dat ie goed zingt is toch het belangrijkste als zanger?

Nee hoor want hij is niet uniek. Hij is niet eigen want zijn stijl lijkt ergens op.

Dat is nou wat ik bedoel met je zelf onderscheiden met eigen stem zoals Joan en Jenifer.

Ester vind ik ook nog wel goed omdat ze vrijwel in elk straatje past en dat is ook bijzonder.

Als het om de pure zang gaat is het belangrijk dat de meest onderscheidende en eigen zanger of zangeres wint of eigenlijk doorbreekt en dan wel internationaal

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Maar je spreekt je eigen nu tegen, want je vind Ester goed omdat ze in elk straatje past, wat dan natuurlijk ook verre van eigen is, en dan ook niet onderscheidend met de rest. En Ben geen eigen stijl? Ik heb niet vaak zo'n vent voorbij zien komen hier in Nederland. En hij heeft zeker een eigen sound, dus ja wat wil je dan. Je hebt natuurlijk altijd mensen erbij die zich net iets meer onderscheiden zoals Joan of Lenny, maar dat wil niet zeggen dat die het meer verdienen om door te breken.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Jennifer onderscheidt zich dan zeker door te zingen als een krolse kat?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Op vrijdag 17 december kan je op bol.com de CD “The voice of Holland: The Songs” kopen. Maar de CD is nu al vooruit te bestellen.

Op deze dubbel-cd staan 20 volledige nummers die de talenten in The Voice Of Holland LIVE hebben gezongen. Dus geen korte fragmenten zoals op televisie, maar de complete opnamen van alle bekende nummers. Daarnaast maak je bij het kopen van de CD kans op kaarten voor The voice of Holland in concert.

Ze hebben nog niet genoeg geld er aan kunnen verdienen.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Je moet wel een hele grote hekel hebben aan muziek om zoiets te kopen. Maar ja, vlak voor de kerst he.. dan doen mensen rare dingen.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik spreek mij zelf niet tegen maar het is wel goed als je vrijwel elke stijl aan kan kwa zang.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Joan Franka want die vind ik echt goed.

Voor de rest zijn er veel die niet slecht zingen maar ik vind ze minder.

Ewbank vind ik goed vanwege haar fluwelen engelen zang dat je ook maar zeer zelden tegenkomt.

Lenny heeft geen onderscheidend geluid maar klinkt reggae. Luister maar eens meer reggae en je zal versteld staan dat er veel meer zijn die zo kunnen zingen.

Het maakt een nummer wel apart vanwege zijn reggae achtergrond.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik ben voor Kim, die was weer super vrijdag!

Hup Kim!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kim mag van mij ook winnen, die meid kan echt goed zingen! En ze heeft nog personality ook

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.