• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Kaas, boer, klompen, melk, Potter. Ik wil de voice of Holland wel zijn .

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

Toch jammer dat ik zo'n programma niet kan zien zonder de originelen van de nummers te horen. Zo overschreeuwt Ben Saunders het prachtige nummer van Percy Sledge (belachelijk ook dat Jeroen vd Boom dit niet wist)

En het magische Ben E. King nummer in een reggaesausje stoppen beviel me ook helemaal niet. Al kan die Lenny een aardig sfeertje neerzetten.

Pearl was wel erg goed.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Jammer. De beste zangeres naar huis.

Ik vind dat ze die groepen moeten schrappen en gewoon moeten beoordelen wie het minst is per aflevering.

Maar nee, dan is natuurlijk het spelletjeselement weg tussen v/d boom en consorten

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Belachelijk dat Johnny eruit ligt ipv Nigel. Nigel vond ik vanaf het begin af aan al 1 van de mindere of misschien wel de minste van de 24. Ik vond hem bij Idols al niet veel soeps.

Johnny maakte een fout en herpakte zich niet al te goed, maar hij heeft meer talent in zijn linkerteen dan Nigel in zijn hele lichaam. Ook Joan vond ik erg jammer maar dat zij verloor van Esther kan ik nog wel begrijpen.

En btw het lijkt wel of Esther en Joan iets hebben. Zal me niks verbazen in ieder geval.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb het gemist vandaag, maar Joan en Johnny zijn weg? Fijn! Ben benieuwd, maandag maar even terugkijken.

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Spartaan1986 wrote:

En btw het lijkt wel of Esther en Joan iets hebben. Zal me niks verbazen in ieder geval.

Zapte gister langs en had een paar keer het idee dat ze elkaar op de bek wilden pakken ja. Wat een raar format heeft dit programma eigenlijk. Eerst die battles, nu die aan de coach gebonden liveshows. Toppers als Joan en Johnny die er nu al uit moeten, terwijl er veel mindere kandidaten bij die andere twee coaches zitten.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Heb het gemist vrijdag, zo te lezen maar goed ook (als ze oude soulklassiekers gaan verpesten...). Jennifer weer door, daar klopt toch niets van? Ben vind ik echt zo zwaar overrated. Zo'n goede zanger is hij echt niet hoor. Het niveau van zijn auditie heeft hij niet meer gehaald. En live in de show een meisje tongzoenen, sorry, maar dat vind ik echt het toppunt van fout.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

BenicioDelToro wrote:

En live in de show een meisje tongzoenen, sorry, maar dat vind ik echt het toppunt van fout.

Eens, dat was gewoon ronduit ordinair en volgens mij wint hij daar ook geen sympathie mee.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Rianneke, je bent gewoon jaloers. Jij wil vast ook wat van zn goude tanden snoepen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Don Dijk wrote:

Rianneke, je bent gewoon jaloers. Jij wil vast ook wat van zn goude tanden snoepen.

Haha ja vast, vind dat er ook zo mooi en sexy uitzien

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vanavond komt de herhaling toch? Dan ga ik dat leedvermaak maar eens bekijken. Ben stond alweer in de top 10 hoorde ik gisteren op de radio.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Elineloves wrote:

Vanavond komt de herhaling toch? Dan ga ik dat leedvermaak maar eens bekijken. Ben stond alweer in de top 10 hoorde ik gisteren op de radio.

Tja.... Vind je het gek dat hij al denkt dat hij gewonnen heeft. Die vent wordt de hemel ingeprezen. Ik zou bijna willen zeggen: laat die jongen eens een keer goed op z'n bek (vol gouden tanden)gaan, dan keert 'ie misschien weer terug op aarde...

Als hij nou weer eens laat zien hoe goed hij is - zoals bij de auditie - dan mag hij best winnen. Maar voorlopig wordt hij met de week middelmatiger.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik hou er sowieso niet van als iemand vanaf de éérste aflevering, nee, zijn eerste gezongen zin, al direct de publieks- en jury lieveling is. Voordat hij zijn liedje had afgezongen stonden de mensen al op tafels. Beetje veel van het goede.

Tuurlijk, zingen kan hij, maar zijn hele attitude en de air die hij bij zich draagt, vind ik vervelend. Geef mij Dean dan maar. Ook zelfverzekerd, maar anders.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Elineloves wrote:

Geef mij Dean dan maar. Ook zelfverzekerd, maar anders.

Dean vond ik de laatste paar keren ook niet zo goed zingen...

Off topic: Leuk hè, Rapunzel!

Vond je dat paard ook niet hilarisch?!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Niemand is elke week foutloos en steengoed. Ook dhr. Ben Saunders niet.

@ Rapunzel: Geweldige film, echt hééérlijk. Maximus en Pascal zijn helden.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Wie is Dean?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Broer van Ben Saunders, die doet mee aan Popstars. Een kale met een guitig bekkie.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

(quote)

Eens, dat was gewoon ronduit ordinair en volgens mij wint hij daar ook geen sympathie mee.

Dat was toch ingestudeerd. Vond het wel wat hebben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Maakt het nog niet veel uit. Robbie WIlliams wannabe . Esther was erg fijn in de sing-off. Laat Esther of Shary-an maar winnen, dan ben ik tevreden.

Volgende week eindelijk eens een echte artiest; Duffy .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Shary An! Esther is ook een leuke vrouw, maar wat heeft zij precies aan haar ogen?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Wimpers.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Joh! Staat haar oog daardoor scheef? Staat haar oog scheel, of is het gewoon een 'hangend oog'?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Haar ogen staan recht maar haar hoofd staat scheef

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Don Dijk wrote:

Wimpers.

Hele zware wimpers.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Elineloves wrote:

Joh! Staat haar oog daardoor scheef? Staat haar oog scheel, of is het gewoon een 'hangend oog'?

Niks mis met schele ogen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh nee absoluut niet, maar ik vraag me af wat het nou precies is. Sommige mensen hebben dat toch ook aan het oog als ze een infarct hebben gehad? Heb er nog nooit iets over gehoord bij TVOH, vandaar dat ik het me afvroeg. Met of zonder scheel/hangend/loens oog is het een prachtige vrouw hoor.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Bij sommige vind ik het juist sexy. (Thom Yorke bijvoorbeeld)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

paul-de-leeuw-twittert-grap...

Ah, zo zit dat dus.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Die man is een ongelooflijk irritante man geworden, die Paul de Leeuw. Even een paar jaar van het beeldbuis af graag. En kappen met dat irritant getwitter!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.