• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.913 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Twitter is sowieso stom.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Eensch. Sterker: Twitteraars hebben geen leven.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Flinke haar in de boter daar zo te zien, flink boze Johnny.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ben Saunders is zo wie zo overschat. Zijn auditie was goed maar een panel dat al naar een zin drukt is gewoon doorgestoken kaart. Als je echt zo kritisch zou je de rest ook beluisteren alvorens je een juiste keuze kunt maken.

Helaas is dit dus juist een doodsteek geweest voor Joan die met haar eigenheid veel verder had moeten komen maar omdat een stoer uitziende jonge vent met tattoos en gouden tanden goed bij de hedendaagse pop scene hoort gewoon klakkeloos door mag gaan. Dat slaat nergens op.

Ieder zijn voorkeur maar kwaliteit is wat anders dan status.

Iedereen stak de draak met Jeroen omdat hij zij dat het een mooi nummer was van Marvin Gaye maar helemaal ongelijk had hij niet want die heeft dit nummer wel degelijk ook gedaan.

Dus zo zie je maar weer dat velen mensen inclusief de jurie er vaak dik naast zitten als het gaat om muziek kennis.

Saunders deed het nummer niet slecht maar het is overduidelijk te horen dat hij een blanke is en geen soul stem heeft.

Hij zingt het emotieloos en zonder kracht. Krijg je een antwoord die tenenkrommend is van Angela van wow dit past echt bij jou. Heel grappig.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Hier is dat nummertje van Marvin Gaye

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Raffael77 wrote:

maar het is overduidelijk te horen dat hij een blanke is en geen soul stem heeft.

Die twee kunnen ook prima hand in hand gaan hoor. Voor de rest wel gewoon roerend eens met je.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gisteren de herhaling gekeken, tongzoenen is dan zogenaamd ludiek, ik vind het niks. Maargoed, zelfs de jury zat te klappen en te lachen.

Moet wel bekennen dat ik het jammer vond van Joan. Niet mijn favoriet, maar ook zeker niet de slechtste. Had liever gezien dat zij bleef, en dat die blonde spitsmuis er uit ging met haar kleine stemmetje.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Raffael77 wrote:

Saunders deed het nummer niet slecht maar het is overduidelijk te horen dat hij een blanke is en geen soul stem heeft.

Dus alleen negers houden van vrouwen... hmm...

Overigens.. vooral de media maakt van hem een hype. Hijzelf blijft er redelijk nuchter onder. En die zoen... zoals hijzelf ook zei: Ik zie ze niet schrijven over elke kus in Goede Tijden...

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Raffael77 wrote:

Ben Saunders is zo wie zo overschat.

Bijna elke zanger/zangeres (let's see; 99 procent) is overschat in Nederland, dus verbaast me niet dat Saunders (nooit van gehoord) ook overschat is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Stephan wrote:

(quote)

Dus alleen negers houden van vrouwen... hmm...

Overigens.. vooral de media maakt van hem een hype. Hijzelf blijft er redelijk nuchter onder. En die zoen... zoals hijzelf ook zei: Ik zie ze niet schrijven over elke kus in Goede Tijden...

Dat is toch niet te vergelijken? GTST is een soap, zoenen hoort bij het verhaal dat ze vertellen (de relatie). Ben is net een week vrijgezel en plukt dan iemand uit het publiek om even flink te gaan tongzoenen. Snap de toegevoegde waarde daar niet zo van. Hij was al flink ordinair in de ogen van veel mensen, dit zal hem niet veel goed hebben gedaan bij die kijkers.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Mensen, als Ben een scheet laat staat dat al in de Telegraaf... Natuurlijk is de media er voor een groot deel debet aan dat deze man zo'n enorme hype is.

Hoorde van de week van een collega die in Hoorn woont (vlakbij familie Saunders) dat het een ontzettende Tokkie-familie is, die in de buurt helemaal niet geliefd is. Verbaast me niks moet ik eerlijk zeggen...

Laat de Telegraaf daar eens over schrijven...

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Elineloves wrote:

GTST is een soap, zoenen hoort bij het verhaal dat ze vertellen (de relatie). Ben is net een week vrijgezel en plukt dan iemand uit het publiek om even flink te gaan tongzoenen.

Nee... dan heb je het mis. Als Prince op het podium een zangeres zoent tijdens het nummer "Kiss" is er ook niets aan de hand.

Dit was "When a man loves a woman" en hij vond het een leuke afsluiter voor het nummer. Dat is als performer zijn keuze, maar direct wordt er bijgehaald dat hij net van zijn vriendin af is, dat de dame in kwestie ook in een relatiecrisis is beland (wat flauwekul is).. maar zo wordt van een mug een olifant gemaakt.

Bottomline... de man is een geboren zanger. Mijn voorkeur gaat ook naar iemand anders uit, maar dat maakt hem niet minder. Ook niet als hij een tokkie zou zijn. Alsof een zanger van goede huize zou moeten komen. Ik denk zelfs dat die achtergrond hem helpt. Dat het hem "Soul" geeft.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dan Ben er komt was al vanaf de eerste zin duidelijk, maar daarom hoop ik juist dat iemand anders wint. Ben is er al, die heeft de overwinning niet meer nodig. Hij zal best aso zijn, maar je hoeft ook niet bij hem over de vloer te komen, zolang zijn muziek maar goed is.

Naar wie gaat jouw voorkeur dan uit?

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Kim

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Ben is net een week vrijgezel en plukt dan iemand uit het publiek om even flink te gaan tongzoenen.

Heel simpel eigenlijk;

om aandacht te krijgen. Kennelijk is het hem wel gelukt. En wat lief van het meisje (of was het een jongen? heb niet gekeken) uit het publiek om met onbekende mensen te gaan tongzoenen. Bacterien vinden ze allebei niet belangrijk merk ik..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind het gewoon jammer dat iemand met zo'n stem, het van dat soort truukjes moet hebben.

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Ach ja, elke jaar wordt er beweerd dat er weer een deelnemer/deelneemster is met een 'prachtige' stem. En na paar maanden zijn ze al vergeten.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ook al was het opzet dan nog is het ordinair en stijlloos. Blijkbaar heeft hij naast zijn stem andere acties nodig om zijn reputatie hoog te houden.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Truukjes horen bij een act. Kiss doet het ook al jaren met bloed. Madonna met een hand tussen haar benen. Lady Gaga met een sok in haar slip. Waar hebben we het over....

PS. De dames klinken hier nu een beetje als de Telegraaf.

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ook al was het opzet dan nog is het ordinair en stijlloos. Blijkbaar heeft hij naast zijn stem andere acties nodig om zijn reputatie hoog te houden.

Maar dat mag hij voor zichzelf bepalen. Zijn leven he.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Is een nieuwkomer als Ben te vergelijken met de oude rotten die jij noemt? (Op GaGa na dan)

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Elineloves wrote:

Is een nieuwkomer als Ben te vergelijken met de oude rotten die jij noemt? (Op GaGa na dan)

Daar gaat het niet om. Het gaat om dat zo'n optreden een ACT is. Dat heeft niets met Ben als persoon te maken.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik wou net zeggen de mensen die Stephan opnoemt zijn A-sterren, dat is niet te vergelijken. Maar goed Ben moet het ook lekker zelf weten, ik geef alleen mijn mening over zijn smakeloze actie.

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Stephan wrote:

Truukjes horen bij een act. Kiss doet het ook al jaren met bloed. Madonna met een hand tussen haar benen. Lady Gaga met een sok in haar slip. Waar hebben we het over....

Mooie voorbeelden. Zij doen het al jaren om aandacht te krijgen. Dus niet vreemd dat er deelnemers zijn die ze na willen doen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar dan nog, er zijn toch talloze andere ACTS waarmee je indruk kunt maken, of die spectaculair zijn?

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik wou net zeggen de mensen die Stephan opnoemt zijn A-sterren, dat is niet te vergelijken. Maar goed Ben moet het ook lekker zelf weten, ik geef alleen mijn mening over zijn smakeloze actie.

Dus sterren mogen wel van alles doen en niet-sterren niets?

Nog even en ik ga het discriminatie noemen.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Deze was toch passend bij het nummer dat hij zong? Of had hij op een evenwichtsbalk moeten balanceren terwijl hij de liefde betuigd?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze zegt toch niet dat het niet mag? Ze geeft aan het onsmakelijk te vinden, en volgens mij is zij het wel met mij eens, dat het ook op een andere manier zou komen, zeker wanneer je net begint zou je er verstandig aan doen om te waken voor een negatieve stempel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Stephan wrote:

Deze was toch passend bij het nummer dat hij zong? Of had hij op een evenwichtsbalk moeten balanceren terwijl hij de liefde betuigd?

Nee joh, balanceren hoeft hij niet.

Had hem liever een driedubbele salto zien maken door brandende hoepels heen.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Hij staat alweer op één dus dat negatieve stempel valt wel mee lijkt me...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.