- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ze zegt toch niet dat het niet mag? Ze geeft aan het smakelijk te vinden, en volgens mij is zij het wel met mij eens, dat het ook op een andere manier zou komen, zeker wanneer je net begint zou je er verstandig aan doen om te waken voor een negatieve stempel.
Precies.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ach. Hij zal tot aan de finale, die hij vast en zeker wint, ook wel elke keer de top 3 halen.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
En je weet het hè... hetzelfde geldt voor vriend(inne)tjes. Je vindt ze leuk en na een tijdje probeer je ze toch te veranderen. Dat moet je niet doen. Ben is Ben. Ik zie hem liever zichzelf zijn, met al zijn rauwe kantjes, dan zo'n ego-trippertje als die Rosenberg.
Ik denk dat als Ben eruit ligt hij lachend zegt dat hij een geweldige tijd gehad heeft. Dat straalt hij uit en dat gun ik hem. Ondanks dat hij ook mijn favoriet niet is...
Overigens... het is dat Kim haar beugel kwijt is, anders had Ben met haar moeten zoenen... dat had pas vonken gegeven 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben en Kim samen haha, ja dat had ik dan wel weer willen zien
Maar je hebt wel gelijk hoor, het is goed dat hij zichzelf blijft, maar dan nog viel dit me een beetje tegen. Doe het dan gewoon op een lieve manier, een kusje op haar hand of iets, niet gelijk een lange natte tongzoen.
Ben trouwens ook niet meer overtuigt van zijn overwinning, die Lenny schijnt toch ook wel ontzettend populair te zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is dat zo? Ik hoor niet zoveel over Lenny, terwijl ik persoonlijk met hem, en Shary-An, wegloop.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja volgens mij wel. Het leek in ieder geval wel zo de afgelopen uitzending. Staande ovatie en er werd veel geapplaudiseerd voor hem. Ik denk dat hij stiekem toch wel erg veel fans heeft. Net als Raffaela helaas.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij is ook wel erg leuk natuurlijk.
Mooie oogjes ook. Maar niet zo heel gevarieerd, helaas. Al merk je wel dat mensen echt zitten te swingen op zijn reggae hitjes.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het is zeker leuk dat hij dat soort muziek maakt, en dat ook goed kan. Maar in zo'n programma? Ik weet het niet hoor. Maar goed hij komt er sowieso wel denk ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ergens toch spijtig dat Nigel weer door is. Hij doet het wel leuk allemaal, maar net als bij Raffaela zit er toch ergens een stemmetje in mijn hoofd: jij hebt je kans gehad.
En Rafaela vind ik gewoon irritant. Toen al.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Sinds ik haar fotos gezien heb op een kinky party vind ik haar wel leuk juist 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Raffaela is gewoon vreselijk arrogant en camera geil, moet je maar eens opletten tijdens een uitzending, Zij kijkt van alle kandidaten het meeste in de camera
En ze heeft inderdaad haar kans gehad, daar komt ook nog eens bij kijken dat ze niet geweldig kan zingen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind haar stijl vooral te wannabe sexy (lees: geil). En als zij zo wulps op het podium staat te dartelen als een krolse kat, met een veel te kort broekje aan, zoomen ze ook nog eens lekker in op haar dochtertje.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Lol ja inderdaad, arm kind. Zij straalt zeker teveel seks uit, tenminste dat probeert ze. Ze zal misschien dan zelf wel denken dat ze dat nodig heeft. Wat niet zo is, als je maar goed kan zingen dat laat Kim ook zien. Stijlvolle vrouw, die het publiek enthousiast maakt met haar stem en performance, niet met haar wulpse geile bewegingen. Wat ik me ook niet echt voor kan stellen bij haar 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of Nyssina, beetje een chick a la Anastasia, ook wel sexy, maar op een andere (en betere) manier sexy. Zit die er nog wel in trouwens?
Haar schrijfstijl is wel ehm.. grappig. 
Nyssina: repeteeren de heele dag met angelas team in amsterdam, is hartstikke gezellig:)
3 weeks ago from Mobile Web
Nyssina: «I m so tired-even wat bijkoomen»@home
3 weeks ago from Mobile Web
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zit die er nog wel in trouwens? [/i]
Volgens mij wel. Leuke meid om te zien, maar zingen kan ze niet echt helaas.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wel een 'wat stevigere' meid. I.t.t. die strijkplankjes a la Charlotte e.d. Maar vrees dat zij er vrijdag uit ligt.
Al heb ik liever die eh.. hoe heet dat grijze muisje? Leonie? Die valt me werkelijk geen enkele week op, mist wat mij betreft 'persoonlijkheid'.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is waar, het is wel een mooie vrouw. Ik vind die Ewbank ook een plaatje om te zien, pfff die ogen echt prachtig. Stem is alleen vreselijk, maar dat ze zo behandeld word vind ik niet terecht, kind word gewoon met alles bedreigt op haar Hyves, dat vind ik echt sneu hoor.
Leonie zal inderdaad wel een grijze muis zijn, want ik weet niet zo snel wie dat is 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Serieus, is het al zo erg? Jesus, wat hebben mensen toch tegen haar? Je kunt van haar stijl houden of niet, maar dat soort onzin gaat wel erg ver.
En ze is inderdaad ontzettend knap.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Leonie is misschien een beetje kleurloos, maar een goede stem heeft ze wel. Vond haar versie van Man in the Mirror echt goed (na Kim de beste van de avond) en dat ze een girl next door-type is maakt haar wel sympathiek. In tegenstelling tot anderen die denken dat ze er al zijn.
Nyssina heeft een apart stemgeluid, maar gebruikt haar stem niet altijd even efficiënt. Mooie meid om te zien ook (hoewel misschien 'n tikkeltje ordinair). Vrees wel voor haar, want ik denk dat ze van de overgebleven kandidaten een van de minder populaire is.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Mensen, als Ben een scheet laat staat dat al in de Telegraaf... Natuurlijk is de media er voor een groot deel debet aan dat deze man zo'n enorme hype is.
Ik heb geen idee over wie het gaat eigenlijk.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Doe het dan gewoon op een lieve manier, een kusje op haar hand of iets, niet gelijk een lange natte tongzoen.
.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Volgens mij wel. Leuke meid om te zien, maar zingen kan ze niet echt helaas.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik heb geen idee over wie het gaat eigenlijk.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Nee, als dat de enige mogelijkheid is om hem te kennen dan is het inderdaad logisch.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij is ondertussen ook wel in talloze andere programma's geweest, en wellicht heb je hem ook al op de radio gehoord, gezien hij al 2 keer een nr 1 hit heeft gehaald.
intezar
-
- 262 messages
- 0 votes
Nee, als dat de enige mogelijkheid is om hem te kennen dan is het inderdaad logisch.
Ik ken hem/haar ook niet. Wij doen iets goeds denk ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Want.. het is slecht als je weet wie Ben Saunders is? Beetje algemene ontwikkeling, meegaan met het actuele nieuws..
het is niet verkeerd hoor, om op de hoogte te zijn van wat Nederland bezig houdt, ongeacht of je het wel of niet interessant vindt.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Hij is ondertussen ook wel in talloze andere programma's geweest, en wellicht heb je hem ook al op de radio gehoord, gezien hij al 2 keer een nr 1 hit heeft gehaald.
. wtf.
intezar
-
- 262 messages
- 0 votes
Want.. het is slecht als je weet wie Ben Saunders is? Beetje algemene ontwikkeling, meegaan met het actuele nieuws..
het is niet verkeerd hoor, om op de hoogte te zijn van wat Nederland bezig houdt, ongeacht of je het wel of niet interessant vindt.
Ik zeg niet dat het iets slechts is (overigens beweer ik ook niet dat het smaakvol is), maar het is weer de zoveelste talentshow. Elke jaar hetzelfde verhaal begint ook te vervelen.
Als Nederland zich met zulke dingen bezighoudt dan neem ik graag de nodige afstand....anders kan ik me niet blijven ontwikkelen.
ps;
ik weet wel het laatste liedje van jeroen van der boom; werd de tijd maar teruggedraaid. Dus ik doe mijn best om jullie bij te houden.
Maar dat heb ik dan aan mijn broertje te danken, hij houdt wel alles bij.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
The voice is anders helemaal nieuw, behalve het zingen is het niet te vergelijken met popstars, idols, xfactor etc.