• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Misschien dat ik het nog wel ga kijken.

edit mod: off-topic verwijderd.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Persoonlijke aanval + reactie verwijderd.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Elineloves wrote:

The voice is anders helemaal nieuw, behalve het zingen is het niet te vergelijken met popstars, idols, xfactor etc.

Is allemaal 1 pot nat, (alleen de opzet was iets anders, met de rug er na toe gekeerd ) na de eerste schifting weet je al wie er gaat winnen. (Zie Jaap bijv., terwijl dat meissie tien keer beter was).

Valt bij deze show alleen niet zoveel te lachen als bij die andere.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Anne zit er ook nog steeds in zie ik. Vond dr in het begin niks, maar stiekem is ze best cute. Wel een flinke heuppartij voor zo'n kleintje.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Die Anne is wel een stoer wijffie!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leonie: Weet me nog steeds niet te raken

Nyssina: Leuk, sexy en best een leuk nummer

Rafaella: Blijft een loops teefje, met een hele lelijke pruik op.

Bart: Geen Robbie, maar wel leuk!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vind Anne echt een vreselijk arrogant wijf, vervelende uitstraling ook. Net al Raffaela eigenlijk. Bart is leuk, echt een schatje. Helaas zingt hij niet geweldig maar heeft dan wel weer een warme stem.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jammer dat Shary-An zo'n vreselijk zeiknummer doet. Sowieso veel vervelende nummers vanavond.

Maar ik vind Shary-An zoooo leuk! I luuuv her.

Dat meisje is ZO dope, eh ik bedoel ZO cool.

Geweldig hoe ze doet bij 'one time!'.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Rianneke_Dan wrote:

Vind Anne echt een vreselijk arrogant wijf, vervelende uitstraling ook. Net al Raffaela eigenlijk. Bart is leuk, echt een schatje. Helaas zingt hij niet geweldig maar heeft dan wel weer een warme stem.

Hm, nu je het zegt. Ze is wel erg vol van zichzelf met haar 'acties'.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Rafaella

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Shary An, YEAH! In ya face! *Doet dr vreugdedansje* Wat een heeeerlijk meisje is 't toch. (Ik lijk wel een verliefde puber, geloof ik.)

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik ben ontzettend blij dat Raffaela eruit is en Meike door is. Zeker in dat laatste nummer in de sing-off hoorde je toch duidelijk het klasseverschil.

Verder had ik graag Bart eruit gezien bij Angela ipv Nyssina. Shary-Ann en Nyssina vind ik allebei een klasse beter dan Bart maar Bart heeft de mazzel dat hij de enige jongen van de 8 vanavond was en dan heb je altijd wel genoeg hitsige pubermeisjes die op je stemmen. Onterecht door dus maar gelukkig zal hij er 7 Januari uit liggen aangezien ik hem niet zie winnen van Kim en Shary-An.

En ik ben het eens met Rianneke_Dan over Anne. Ik zei het net nog tegen diegene naast me op de bank. Ze komt bij mij erg nep over. Zo van kijk mij eens een artiest spelen. En dat voor iemand die een verschrikkelijke ziekte heeft gehad. Vrolijkheid en spontaniteit is niks mis mee maar dat slaat bij haar veel te ver door.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bart vind ik juist een hele natuurlijke, eigen stem hebben. Niet echt een dertien in een dozijn mannenstem, maar wel boeiend. Niet de beste zanger, maar ook zeker niet slecht genoeg om weg te moeten.

Blij dat Rafaella weg is. Jammer van Nyssina, maar wel beter zij dan Shary-An.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Bart haalt het vocaal niet. Volgens mij is het een enorm sympathieke gozer maar daar red je het niet mee. Ik vond dat ie er af en toe flink naast zat met zijn nummer. Leuke performer, (volgens mij wel) een knappe jongen voor vrouwen maar meer zit er niet bij vind ik. Je laatste zin ben ik het wel mee eens.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hij zal het ook niet redden, zeker gezien de concurrentie steeds moordender wordt.

Ik irriteerde me wel weer vreselijk aan Wendy van Dijk. Is het zo lastig om MEIKE te zeggen ipv MAAIKE?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

The voice is anders helemaal nieuw, behalve het zingen is het niet te vergelijken met popstars, idols, xfactor etc.

Behalve het zingen, de talentenjacht, de jury, het stemmen via sms, de coaches, de audities, de live-shows, de duo-presentatie en de zogenaamde ongelooflijke talenten waar we nooit meer wat van gaan horen is er inderdaad geen enkele vergelijking Zelfs de kandidaten zijn hetzelfde...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hmm... als je het zo stelt. Maar, het zit wel in een nieuw jasje, laat ik het dan zo zeggen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Elineloves wrote:

Ik irriteerde me wel weer vreselijk aan Wendy van Dijk. Is het zo lastig om MEIKE te zeggen ipv MAAIKE?

Ja viel me ook op. En dat tot 3x toe. Maar ja Wendy heeft ook X-Factor gepresenteerd en daar zat ene Maaike bij de laatste 2. Misschien worden die talentenjachten haar allemaal te veel

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Of ze moet het gewoon bij Ushi houden. ''Je staat hier, te zingen voor je leven!!!''

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Bij mij begint heel die Wendy teveel te worden, met de talentenshows was ik al eerder klaar. Het was voor mij vanavond een beetje een verplicht nummertje. Er zit maar weinig verschil tussen al die shows met als enige verschil dat de (masochistische) kandidaten in het ene programma volledig worden afgezeken en bij het andere niet. Er is ook geen kandidaat die na een aantal jaren nog indruk maakt...

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Was echt verbaasd dat Bart en Anne direct veilig werden gesteld. Gelukkig waren ook Kim en Leonie (de beste van de avond en mijn favorieten van deze groep, al was dit Kims minste optrden thus far) meteen zeker van de volgende ronde. Bart is echt geen goede zanger, wel een sympathiek joch en dat zal hem gered hebben (en een gebrek aan andere mannen deze aflevering). Maar Anne, kom op mensen, zij is vervelend!

Vond het terecht dat Meike de sing-off won van Raffaela, zij zingt namelijk veel beter (viel me de vorige keer ook al op). In de andere sing-off was ik voor Nyssina. Erger me enorm aan Shary-Ann (sorry Eline). Nyssina heeft een mooie sound, maar heeft er wel te weinig uitgehaald de afgelopen weken. Verkeerde liedjeskeuze misschien? Dat heeft haar nu genekt.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Grmmbllll... Weer 2 lekkere wijven eruit gestemd door het Nederlands publiek Zo blijft er natuurlijk niets over, wordt weer middelmatigheid troef dit programma zo...

Gelukkig hebben we Kim, Esther en Pearl nog

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het is the voice of holland, niet the whores of Holland Madecineman .

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Dan zet ik wel een CD-tje op

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nyssina was ook nauwelijks in beeld, gisteren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Raffaëla: "Jeroen van der Boom is niet professioneel"

Zangeres is het niet eens met de opmerking van haar coach.

Slechte verliezers.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vond het wel terecht dat Jeroen haar eens goed de waarheid vertelde over haar luie gedrag en arrogante houden. Dag Raffaëla

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

"In de muziekwereld moet je soms een dag van te voren een nummer nog leren. Ik vind het niet professioneel dat ze hier hun oordeel van af hebben laten hangen", aldus de jonge moeder.

Starlounge op MSN Entertainment - starlounge.celebs.nl.msn.com

Ik snap haar punt niet zo goed. Ze was toch zelf niet bereid om zich goed voor te bereiden, waarom is hij dan niet professioneel wanneer hij haar zegt dat ze een attitude heeft en zich lastig opstelt?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Tering, viel net in de herhaling, dat nummer van Shary-Ann ofzoiets. Dat klonk voor geen meter, en dat is door?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Killing me Softly was dat toch? Tsja, niet haar beste, maar slecht vond ik het ook niet. Nu heb ik wel een lichte crush op haar dus ben wat bevooroordeeld.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.