- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Dit soort programma's vind ik altijd alleen maar leuk in de voorrondes. Als er hele slechte luitjes komen, want dan kan je lachen whahaha.
Als er goeie gasten komen vind ik het dan weer saai.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Killing me Softly was dat toch? Tsja, niet haar beste, maar slecht vond ik het ook niet. Nu heb ik wel een lichte crush op haar dus ben wat bevooroordeeld.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Raffaëla: "Jeroen van der Boom is niet professioneel"
Zangeres is het niet eens met de opmerking van haar coach.
Slechte verliezers.
Mwa, lijkt me logisch met zo'n jury.
Vind het eerder opvallend dat die kandidaten als ze er uitgekickt worden niet in een deuk liggen en iets roepen van 'nee, jullie stelletje palingzangers en uitgerangeerde Dolly Dot kunnen pas goed zingen
'
Zou ik wel doen namelijk.
.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Mij was die Leonie niet eerder opgevallen. Vond haar afgelopen zaterdag veruit de beste!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ben, Pearl,Kim en Leonie worden de laatste 4 finalisten denk ik.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ben, Pearl,Kim en Leonie worden de laatste 4 finalisten denk ik.
Ben inwisselen voor Lenny en ik ben het met je eens.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
Ik denk: Ben, Lenny, Kim en Pearl.
dat kan niet, aangezien de finale bestaat uit van alle 4 juryleden 1 kandidaat en Ben en Lenny allebei van Van Velzen zijn gaat dat dus niet lukken....
ik vind Kim veruit de beste, vond ook Joan geweldig en Lenny is ook leuk, Leonie mag van mij ook in de finale, blij dat Raffaela eruit is, nu Jennifer er nog uit! en Shary-An hoeft ook echt niet in de finale te komen van mij...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh ja, tuurlijk.
Dan hoop ik heel erg dat Ben alsnog af valt, maar dat zie ik ook niet gebeuren. Verdorie.
Shary-An gaat het ook nog halen tot de finale, maar wel leuk om haar nog tot die tijd er tussen te zien springen.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Kim is met afstand de beste.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Alsof Ben er voor de finale uitgaat.
Is meer wishful thinking, dat snap jij toch ook wel?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
The voice of Holland (67656) Vandaag staan The V Reporters van The voice of Holland in Maastricht. Live te volgen op The V Reporter on tour - mi8.ly en de TVOH Hyve of kom naar Maastricht! @ The voice of Holland
Ze kunnen me wat, hoe graag ik ook met Shary-An en/of Lenny op de foto zou willen (voor boven mijn bed, uiteraard), ik ga echt niet in dit weer daarheen. Op kerstavond nog wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zag Lenny @ RTL Boulevard spelen met een klein, blond meiske. Zooo schattig.
Hartstikke lieve kerel is het, en goed met kinderen. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik zag Lenny @ RTL Boulevard spelen met een klein, blond meiske. Zooo schattig.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ben ik ook maar The Voice of Holland zal ik er niet mee worden 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ligt dr aan hoor Madecine, als je kijkt naar Dean van Popstars.. Jij bent ook wel zo'n type. En zingen, ach.. Dat konden Jim en Jamai vroeger ook niet. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Eh... bedankt denk ik 
Maar serieus mijn zangstem is echt waardeloos. Vorig jaar oud en nieuw dat spelletje gespeeld waar je moet mee zingen op de PSP3. Man wat was ik slecht... Vooral Take on Me van A-HA ging mij wel erg beroerd af.
Overigens dit jaar nog wel live gezongen op de bruiloft van een vriend dus echt schamen doe ik me er ook niet voor (waarbij gezegd moet worden dat ik de DVD nog niet heb teruggezien
)
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Daar noem je ook wel wat op. Voor de meeste mannen - maar eigenlijk voor de meeste mensen - is dat veel te hoog. Niet vreemd dat je daarmee de mist in ging. Je zou eens een liedje moeten proberen dat qua toonhoogte meer bij je eigen stem aansluit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wakker worden en Shary-An zien/horen op je TV.
Lekker begin van de dag!
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes

Wat mij betreft in de finale: Lenny, Kim, Pearl en Leonie. Winnaar: Kim.
Ben is uiteraard ook erg goed maar die heeft deze hele Voice niet (meer) nodig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oeps, beetje dubbelzinnig ja. Maar je snapt wel hoe ik het bedoel, toch? 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Oeps, beetje dubbelzinnig ja. Maar je snapt wel hoe ik het bedoel, toch?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ben Saunders topfavoriet The Voice of Holland
(Mediacourant.nl) Ben Saunders is volgens wedkantoor Unibet de topfavoriet om de RTL 4-show The Voice of Holland te winnen. Hij levert slechts 1,45 maal de inzet op. Dat heeft Unibet woensdag laten weten.
Een gokje op 'runner-up' Kim de Boer levert 6,5 maal de inzet op en Leonie Meijer volgt met een notering van 7,5. De noteringen van Unibet pleiten niet voor de veelbesproken kandidate Jennifer Ewbank. Iedereen die op haar gokt, krijgt maar liefst zestig maal de inzet terug.
Op 21 januari is de finale van The Voice.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb een naar voorgevoel, dat we afscheid moeten nemen van Lenny en Shary-An. Dan zouden in één klap mijn twee favorieten weg zijn.
Wedden, morgen in de sing-off
van Roel: Lenny vs Esther.
van Jeroen: Anne vs Meike
van Angela: Shary An vs Bart
van Nick en Simon: Nigel vs Jennifer
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dit klinkt vreselijk van Anne, dus moet het allemaal nog zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Anne had er sowieso wel wat eerder uitgemogen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ex-schoonzus van Jennifer zat wel in de zaal. Haar broer dit keer niet. Zullen wel afgesproken hebben dat de ene keer de ene gaat en de andere keer de ander.