• 178.080 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.354 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat zal het zijn, Sherlock.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wel dom van John om met zo'n mooie vrouw toch vreemd te gaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben Ben-moe.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Heb Ben nooit wat gevonden. Lelijke freak. Zijn broer blijft tenminste een beetje normaal doen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dean is inderdaad altijd even sympathiek. Ook zelfverzekerd, maar toch op een hele andere manier dan wat Ben uitstraalt. Ze moeten hem nog wat meer lofzangen geven.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Zoals ik al eerder zei is Ben zwaar overschat. Het gekke is dat je toch weer ziet dat als iemand populair is niets slechts kan doen. Terwijl menig onbekende super zanger of zangeres het moet doen met wat jam sessies in een café en dan maar hopen dat ze gezien worden.

De grootste artiesten zitten vaak niet in de grote groep maar juist bij de kleintjes.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat gaat zometeen hetzelfde zijn met Kim. Durf te wedden dat zij ook de hemel ingeprezen zal worden.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Wie verdient het überhaupt daar de hemel ingeprezen te worden? Wat ik vandaag gehoord heb - een nummer of vier - was dramatisch.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond het ook niet echt schitterend vandaag nee. Maargoed, Kim en Pearl moeten nog, en die zijn meestal wel 'goed'. En Lenny natuurlijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat ik me afvraag bij dit soort dingen he.. 12 kandidaten, komen allemaal om de beurt natuurlijk.

De eerste kandidaat zingt bijvoorbeeld om 20.30, dan is het nummer ook in beeld, dus in principe kunnen mensen van 20.30 tot 22.30 volop op haar stemmen. Wanneer je dan als laatste bent, om 22.20 bijvoorbeeld, komt dan pas het nummer in beeld van diegene. Dan is de stemtijd toch vele malen korter?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Denk dat het stemnummer er al wel bijstaat, maar dat er pas daadwerkelijk vanaf een bepaald moment gestemd kan worden.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Oe Lenny schiet ook behoorlijk uit de bocht in dit nummer, niet zo goed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

Denk dat het stemnummer er al wel bijstaat, maar dat er pas daadwerkelijk vanaf een bepaald moment gestemd kan worden.

Volgens mij niet hoor, dacht dat de lijnen gewoon vanaf 20.30 open gingen. Meen me te herinneren dat die doos van een Wendy een tijd geleden eens zei dat de stemmen al massaal binnenkwamen, om 21.15 u ofzo..

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Zo, die danseres rechts achter Kim, heeft de show toch nog nut

edit: die linksachter mag er ook zijn overigens.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh daar heb ik dan weer niet op gelet, die huppelkippies. Vond Kim niet zo bijzonder. Als ik mijn ogen sluit, lijkt het net alsof ik een of ander random Amerikaans zangeresje hoor.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

OH MY GOD, ben ik de enige die niet wist dat Shary An lesbisch is??

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kim en Ben waren weer super vanavond, de rest vond ik wat minder.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

OH MY GOD, ben ik de enige die niet wist dat Shary An lesbisch is??

Dat kan je zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dan is mijn gay-dar kapot. Normaal ben ik juist één van de eerste die ziet of iemand lesbisch of homo is, maar ergens dacht ik dat zij een vriend had.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Raffael77 wrote:

(quote)

Dat kan je zien.

En waaraan kan je dat dan zien? Ik zag er namelijk niks vreemds aan hoor, maar goed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb het even aan mijn halfzus gevraagd, ook lesbisch (Met een wel werkende gay-dar):

Kelly

Haha ik denk idd dat je de enige bent jah! Ik weet niet zeker of ze les is, maar bi sowieso. Hoe ben je daar opeens achtergekomen?

Blijkbaar is het dus wel te zien, ofzo. Misschien omdat ze juist zo anders is dan de andere meiden/barbies.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Slechte avond. Vooral Lenny erg slecht gedaan, kan niet zien wat mensen in hem zien. Natuurlijk is zijn stijl erg leuk maar zijn niveau qua ''voice'' gaat niet zoals het moet. Vond Ben en Shary An het beste, ook gewoon het leukst. Voice is niet meer spannend zonder Joann Franka, zag echt een gouden toekomst voor haar erin. Een hippie Adele. Komt puur omdat Van Velzen gewoon de beste van de hele serie heeft gepikt en de andere jury leden duidelijk met de ''wat'' mindere aankomen.

Wist ook niet dat Shary An lesbisch was, niet dat het uit maakt maar dacht gewoon een vrouw/meisje met ballen, vind op de een of andere manier het wel iets hebben met grote artiesten. Brengt wat meer persoonlijkheid en eigenheid.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Poetsen ze die stemmen in die korte promostukjes op ofzo?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Al viel ze op stofzuigers, Shary An blijft heerlijk cool en eigen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Vind het altijd wel een beetje oneerlijk dat de 1 een veel beter/mooier nummer mag zingen dan een ander. Blijft dat toch beter hangen bij de mensen thuis.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Quido wrote:

Poetsen ze die stemmen in die korte promostukjes op ofzo?

Dacht ik ook net aan, klonk plots veel beter.

moviemafketel wrote:

Vind het altijd wel een beetje oneerlijk dat de 1 een veel beter/mooier nummer mag zingen dan een ander. Blijft dat toch beter hangen bij de mensen thuis.

Al vraag ik me af of de meeste mensen écht naar de liedjes van vanavond kijken. Als jij Meike van het begin al leuk vond, ga je vanavond ook wel op haar stemmen, ookal zong ze wellicht minder. Je wil dan toch dat jouw favoriet doorgaat.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

moviemafketel wrote:

Als ik het goed begrijp mogen de artiesten zelf bepalen welk nummer zij gaan zingen, zo niet dan hebben ze gevraagd om track-keuze-hulp te krijgen van hun team.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als Jennifer echt als hoogste zal eindigen van de 3, eet ik mijn schoen op. Kan toch niet? Heeft Nederland plots medelijden?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik stem nooit, maar als ik zou stemmen, stem ik wel gewoon op diegene die die avond het beste klonk. Daar gaat het mij immers om. Niet wie de meeste tatoeages heeft. Ik vond Jennifer het heel netjes doen vanavond. Lenny is echt heel saai aan het worden en deed vanavond zijn best amper meer.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ze ziet er wel leuk uit, maar daarmee is alles gezegd. Toch alvast, smakelijk eten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.