- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind juist dat Lenny het allemaal zo natuurlijk en gemakkelijk doet. Alsof het voor hem geen enkele moeite is en het vanzelf gaat. Al was vanavond niet zijn beste optreden nee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah, nu snap ik het. Wij krijgen wel nog te zien wie van de 3 kandidaten sowieso door is, en dan gaan de andere mensen nog battlen? Dacht dat ze morgen 'opnieuw' bij elkaar kwamen en dan de singoff deden. Dan zullen we vannacht wel op Twitter e.d. kunnen lezen wie afgevallen is.
Maar ik heb geen twitter. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ja, maar hij komt er wel. Vind hem iets te weinig motivatie hebben en veel te droog overkomen. Bij de andere, afgezien van die geweldige student Bart die totaal niet in de groep past en ook niet serieus te nemen valt maar wel erg grappig om te zien, zie je dat ze echt leven voor muziek en echt muziek zijn. Lenny ook, maar hij groeit niet, en dan gun ik liever Ester een plaats aangezien Ben toch wel doorgaat.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Hoop het. Toch zal ik Lenny met open armen ontvangen op 5 mei met het bevrijdingsfestival in Almere, lijkt me nu al een heerlijk sfeertje.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik mag die Esther wel. Ze moeten alleen even een lucifer tussen haar ene oogkas doen. Komt best eng over en uiterlijk is toch ook wel belangrijk in dit soort shows.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nouja zeg! Kan zij toch niks aan doen.
Moeten de mensen met een beugel ook maar een mondkapje voor doen? En mensen met flaporen moeten oorwarmers dragen, of een muts?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee, maar ik ben elke keer bang dat ze dat oog nooit meer open kan doen. Beetje freaky en je gaat daar toch op letten, terwijl je dat niet wil. Vind het een beetje eng. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nouja zeg! Kan zij toch niks aan doen.
Moeten de mensen met een beugel ook maar een mondkapje voor doen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dan wil ik dat Ben al die neppe tanden uit zijn mond haalt en zijn tattoo's wegschuurt.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Van wie is dat nummer wat Kim zong ook al weer.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dacht ik ook net aan, klonk plots veel beter.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Mwa, volgens mij keek Anastasia (?) ook scheel, op te lossen en gelijk imago: zonnebril op. Vond bij ''REAL LIFE'' het wel mooi opgelost met een scheiding voor haar oog, vind het idd heel erg lullig maar het valt inderdaad op, hoewel het wel iets eigens is en het doorbreekt lekker het taboe dat alle artiesten perfect moeten zijn.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Leonie en Kim hebben de pech dat Ben zo populair is.. Zij doen beide echt niet onder voor hem.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
of pony of hoe je dan ook zo'n haarlok over je gezicht noemt 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Precies ik vond Anastasia ook cool
, maar ze deed idd een lok ervoor of een bril.
Gabrielle ook toch?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De 'echt goede' artiesten hebben die overwinning ook niet nodig.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ach, heb sowieso weinig na de shows wat met de kandidaten, ze verdwijnen allemaal en niemand is het echt gelukt om lekker door te breken. Vind alleen Lisa Lois nog steeds erg goed, van xfactor vorig jaar. Denk dat Ben ook niet zo lang blijft hangen, zoals eerder gezegd, hopelijk gaat Lenny alle festivals af, komt Shary An bij BNN en komt Joann met een album of tenminste een mooie single, zelf geschreven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als het met Shary An niks wordt, mag ze altijd in Maastricht komen optreden. Like elke dag, ofzo. 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Er stond een lelijke kerel Marvin Gaye gruwelijk te verkrachten
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze blijven wel 'morgen' roepen terwijl iedereen ondertussen wel weet dat ze gewoon zometeen nog gaan battlen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Er stond een lelijke kerel Marvin Gaye gruwelijk te verkrachten
.
He! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, ze gaan zometeen nog battlen. Vandaar dat vannacht al op twitter en andere sites staat, wie er niet door gaat. Was op 3FM vanavond.
De uitslag komt morgen ook pas. Singoff wordt morgen uitgezonden omdat ze geen zendtijd meer hebben deze week. (Volgende week wel weer normaal als het goed is). Maar er zal op (oa) twitter e.d. wel bekend worden wie er door is.
vandaag, 22:58
Nee ze nemen wel alles op al vanavond (anders kost t teveel XD). RTL zou toezicht houden dat mensen niet de uitslag twitteren (de mensen die in de zaal zitten) maar hoe de fuck willen ze dat gaan doen.
vandaag, 23:12
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat is letterlijk genomen morgen. Na 00.00.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Doe eens niet zo akelig bijdehand, ja?
Ben ik niet meer helder genoeg voor.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
He!
Hoe moet je het anders noemen?
Alsof een wasbeer een nachtegaal probeert na te doen.
.