- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vond Jaap ook niks.
Ben nu wel blij dat Leonie eruit is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ach gossie, kijk dr huilen. Toch wel zielig. Kan er nooit tegen wanneer ik iemand zo zie huilen.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
volg popstars niet zo maar zag voorstukjes van de singles en die van Dean klonk wel aardig die van Simone niet, maar die is ook pas 16....vond Sharon ook altijd al geweldig
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wendy 'Ik zag dat je open ging staan... Dat was toen je zei: 'Ik sta open' '.
lol 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oke, dat ze met haar bejankte gezicht moet zingen, vooruit.. maar weer dat 'ik-moet-poepen' gezicht is jammer..
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
was lachen geweest als Ben eruit lag.......
Ging die er maar uit, walgelijke en misselijk makende vent die ook nog eens GEEN stem heeft bah. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Sowieso geen nummer voor haar, zo hoog komt ze niet.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
en vorige week kreeg Leonie nog bijna of helemaal de meeste publieks stemmen,waren zeker alleen maar Anne haters dan.....
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vind deze nu ik het voor de 2e keer hoor wel de mooiste tune hebben.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand Anne leuk vond.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nu sowieso Kim eruit. Pearl kan dan misschien geen 1e worden, maar 2e moet lukken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Roel blijf ik schattig vinden. Zo'n klein slingeraapie. Deed het ook wel erg leuk in dit programma. Nick en Simon vielen me ook reuze mee, al waren zij vaak te zoetsappig. Jeroen vond ik in het begin het minste, maar hij durft in ieder geval wel te zeggen wanneer iets niet goed is.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik hoop tegen beter weten in dat Kim blijft......
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Roel blijf ik schattig vinden. Zo'n klein slingeraapie. Deed het ook wel erg leuk in dit programma. Nick en Simon vielen me ook reuze mee, al waren zij vaak te zoetsappig. Jeroen vond ik in het begin het minste, maar hij durft in ieder geval wel te zeggen wanneer iets niet goed is.
Vind Roel iets minder schattig na vorige week 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
hoop dat volgend jaar de jury hetzelfde blijft en niet dat ze ineens toch voor nummer 1 keus Jan smit gaan want dan kijk ik niet.....deze jury is nou juist leuk...geen gezeik onderling zoals bij X factor altijd wel
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind de X factor jury ook heel erg leuk.
Stacey kan voor mij niet stuk naar haar deelname in 71 graden noord, Angela is sowieso leuk, Gordon vind ik hilarisch en die Eric die praat errug leuk
Kan altijd wel lachen dus met die jury
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik kan ook heel erg om ze lachen maar ze worden soms zo lullig tegen elkaar, en tactisch andermans kandidaat eruit stemmen, en dat is hier niet
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Haha elke jury waarin Gordon zit is een goeie jury! Geweldig die vent.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die kan zo heerlijk lachen om zijn eigen grappen, daardoor worden zijn grappen ook gewoon grappig. Geweldig!
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
oe Kim loopt in!! wat belachelijk veel stemmen voor Ben.....
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oehh, de tussenstand. Ik snap niet zo goed waarom ze niet tussendoor nog even iedereen laten zingen (al is het maar met zn 3en samen). Ik zie nu het nut van stemmen niet zo in, hebben ze net toch al gedaan?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Martijn: 'Stemmen is van levensbelang voor de finalisten'

sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
meer om de kosten van het programma eruit te halen
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
pff nu reclame, moet t voor iemand opnemen, heb m tot 1 uur geprogrammeerd, als ze zo doorgaan is dat nog niet lang genoeg.....
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als Pearl nou dat jurkje aandoet wat ze in de reclame van Vodafone aanheeft dan wint ze wel.