• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.160 votes
Profile

The Voice of Holland - TVOH

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Het gaat de zenders niet om de ontwikkeling van de deelnemers. Poen, poen en nog eens poen.

De Mol is niet voor niks zo rijk geworden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Spartaan1986 wrote:

Deze zenders zijn er zelf verantwoordelijk voor dat we niks meer van de winnaars horen, niet de kijkers of de zangers/zangeressen zelf.

Gewoon de verantwoordelijkheid van de platenmaatschappij hoor.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Gewoon de verantwoordelijkheid van de platenmaatschappij hoor.

Men blijft die zangers en zangeressen toch zien als een product van de talentenshow. Al brengt de platenmaatschappij een single uit dan zal ie de mensen niet veel meer interesseren omdat de volgende winnaar van hetzelfde programma al weer klaar staat.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is het probleem van de tv zender niet. Die willen inkomsten genereren, en talentenshows zorgen daarvoor.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Spartaan1986 wrote:

(quote)

Men blijft die zangers en zangeressen toch zien als een product van de talentenshow. Al brengt de platenmaatschappij een single uit dan zal ie de mensen niet veel meer interesseren omdat de volgende winnaar van hetzelfde programma al weer klaar staat.

Als een winnaar zich echt onderscheidt hoeft dat niet zo te zijn. Een Kelly Clarkson blijft successen boeken ondanks nieuwe seizoenen van American Idol.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Naomi Watts wrote:

Dat is het probleem van de tv zender niet. Die willen inkomsten genereren, en talentenshows zorgen daarvoor.

Ik zeg ook nergens dat het hun probleem is maar ik vind het zeker voor een groot deel hun schuld dat die zangers en zangeressen geen blijvertjes zijn.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

SilverGun wrote:

(quote)

Als een winnaar zich echt onderscheidt hoeft dat niet zo te zijn. Een Kelly Clarkson blijft successen boeken ondanks nieuwe seizoenen van American Idol.

Jim en Jamai boeken ook succes in de musical wereld. Maar dit zijn winnaars van de allereerste shows. Wat erna kwam was al veel minder succesvol.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Spartaan1986 wrote:

(quote)

Ik zeg ook nergens dat het hun probleem is maar ik vind het zeker voor een groot deel hun schuld dat die zangers en zangeressen geen blijvertjes zijn.

Programma helpt alleen voor naamsbekendheid, logisch dat de aandacht afneemt als de talentenshow voorbij is. Aan de artiest de taak om zowel de platenmaatschappijen en fanbase tevreden te houden. Er hangt gewoon een enorme vibe rond dit soort shows, tijdens de shows is je populariteit groot maar is het klaar dan neemt je fanbase gewoon enorm af op een gegeven moment.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Dus de conclusie is eigenlijk dat de shows puur vermaak zijn en de artiesten hoeven niks te verwachten na afloop

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

YouTube - Adya & Geisha - Cherubino's Aria Dit is het nummer waar ik het vrijdag heel de tijd over had.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Platen bazen willen een marketing product van je maken en zien als enige of er geld aan te verdienen is. Wat is nu het punt. Velen die meedoen zijn uiteindelijk niet goed genoeg om geld te verdienen in de ogen van de grote labels zodat je als zanger of zangeres er vrijwel alleen voor staat. Sommigen hebben geluk om via via wat anders te doen. Zie voorbeeld van Jamai maar de meesten kunnen het niet opbrengen om studio tijd te kopen en raken dan in de vergetelheid.

Dat is ook 1 van de redenen waarom je tegenwoordig vaak amateurs bezig ziet via zelf opgenomen clips op Youtube of zelf een studio maken omdat je met relatief weinig geld een semiprofessionele studio kunt maken van je slaapkamer.

Ik ben er voor om meer lof te geven aan minder bekende artiesten omdat die juist het meest verdienen om te schijnen zoals de zon dat doet zonder bemoeienis van geld geile platen labels. Vaak is hun muziek veel beter omdat er veel meer tijd is ingestoken en omdat ze met hart en ziel hun hobby uit oefenen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Het is denk ik een misvatting om de finalisten van dergelijke shows als 'talenten' te zien, die geschikt zijn voor de muziekbusiness. Die valt mijns inziens toch uitéén in een soort pool met niche bespelers enerzijds en geblèr voor het grote publiek anderzijds. Voor de eerste is authenticiteit en uniciteit belangrijker dan uiterlijk of het aantal octaven (wat er allebei toe schijnt te doen in Idols enzo), voor de 2e heb je uberhaupt geen (zang)talent nodig (kijk eens naar de Toppers). De deelnemers vallen tussen wal en schip; voor het grote publiek is de volgende rits 'talenten' interessanter en de wat we dan maar noemen muziekliefhebber zit totaal niet te wachten op de voorgeproduceerde gevoelloze commercie-objecten van The Voice of Idols.

Spartaan1986 wrote:

Dus de conclusie is eigenlijk dat de shows puur vermaak zijn en de artiesten hoeven niks te verwachten na afloop

Precies. Ze kunnen beter de winnaar een geldbedrag ofzo geven dan te schermen met een lange carrière in de muziekbusiness. Iemand die Wie is de Mol wint krijgt toch ook een geldbedrag, in plaats van een verhaaltje dat hij/zij nu een carrière in contra-spionage te wachten staat?

Voice is een spelletje, maar met muziek heeft het eigenlijk niks te maken.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik had me voorgenomen om vanavond niet meer te gaan kijken nadat vorige week Esther eruit gestemd werd, maar ik kan het toch niet laten. Ik ga toch kijken vanavond.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hier hetzelfde. Sowieso omdat ik avond/nachtdienst heb en de avond snel omvliegt met 'The Voice', maar ook omdat ik vanaf aflevering 1 heb gekeken, dan kijk ik het ook maar af.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ben ook nog steeds boos over Esther exit, maarja... Toch wel interessant om het nog effe af te kijken. Volg het die-hard van aflevering 1 en dan is het een beetje de handdoek in de ring gooien om de finale alleen niet te kijken.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, die Martijn Krabbé vind ik ook altijd erg grappig.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1624 votes

Ik ben idd ook boos, ik vond haar eigenlijk veel beter dan Ben. Ben heeft al zoveel kansen gehad, en is eigenlijk al vanaf dag 1 de grote favoriet. En dat vind ik oneerlijk. De anderen hebben het eigenlijk veel harder nodig dan hem. Maar ben benieuwd, hopelijk wint Pearl, dus ik heb nog hoop hoor. Al ben ik bang dat ze als eerste moet vertrekken.

Ook vele leuke artietsen vanavond: Bruno Mars, Adele, Duffy, Trijntje. En alleen Marco Borsato hoef ik niet te zien, vind het een kwal en vind hem niet echt een talent. Hij kan wel zingen hoor, begrijp me niet verkeerd maar vind niet leuk om hem te zien iig.

Ik neem het gelukkig op zodat ik die stomme reclames niet heel de tijd hoef te zien en niet die belachelijke optredens allemaal op een rij te bekijken die 100 keer voorbijkomen zodat je kan smsen en/of bellen. Maar ga zeker nog vanavond kijken hoor

Al is het gewoon voorspelbaar dat Ben wint, ik weet het bijna zeker.

P.S. volgens mij geilt die Krabbe echt op die meiden, hoe hij elke keer naar ze kijkt en tegen ze aanstaat Vind echt stom om te zien. Maargoed, verder niks mis mee hoor.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik hoop ook dat Pearl wint. Zou het verder niet echt oneerlijk vinden als Ben wint, maar wel jammer. Vind het ook erg jammer dat Bruno Mars ook echt opent. Ik zie liever een opening met alle finalisten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Pearl op 4 in de tussenstand. Ja hoor. Dat wordt hem dus niet denk ik

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, ik zei hetzelfde. Voor wie ben jij Elien? Pearl. Oh.... Succes daarmee.

Hehe.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind alleen dat Leonie er niet tussen past, dus hoop dat zij er als eerste uit gaat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik denk dat Pearl als eerste weg moet.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

heb net gestemd op Leonie, gun het haar of Pearl het meeste, Ben zal wel maar ik hoop toch stiekem op een verrassing...ben het eens met Tragiestar,hoef Marco Borsato ook niet te zien, ook teveel gehypt....en Wendy mag er ook wel uit dan wordt het toch nog leuk.....om middernacht wordt ze 40 en daar gaan ze ook veel aandacht aan besteden! bah

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik hoop het niet.

Vond Leonie net weer helemaal niks. Die doet me nog steeds niks.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Wendy heeft weer een naam die ze niet kan uitspreken,,,Josefzoon...te moeilijk......na weken Meike Maaike genoemd te hebben nu dit weer...ze spreekt alles sowieso zo overdreven uit.....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wederom eens met melvddonk.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind Wendy altijd nog wel te doen. Heb een veel ergere hekel aan Nance in Popstars. Bleh.

Pearl was errug goed. Die móet gewoon winnen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tooske en Wendy vind ik vreselijk, Nance gaat wel.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik zie ook veeeel liever Nance als Wendy en Tooske...

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

wow Kim met Adele...mooi!!!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.